Keresés

Aktív témák

  • Criton

    veterán

    válasz MasterMark #59155 üzenetére

    Nos igen, igaz programozó vagyok és nem hálózati guru, de akkor miért van, hogy itthoni kiiktatása után is, közvetlen a szolgáltatói eszközre csatlakozva a szolgáltatói dns-el nem érek el bizonyos apple oldalakat? Van , hogy maga az oldal fejléce fél pillanat alatt betölt, de az alatta lévő bejelentkező rész viszont nem. Ha viszont a Google DNS-ét állítom be, akkor teljesen jól megy, ugyan ez igaz a Telekom hálózatára is és ott a dns a szolgálatói van beállítva.

    Engem igazából az zavar, hogy bármit írok a DIGI-nek magasról tesznek rá, és teljesen másra reagálnak és a levélben is lekezelőek. Tegnap felhívtam őket, és elmondtam, hogy legyen kedves valaki a nagytudásuak közül felhívni, mert ez az egy hete levelezünk ide-oda dolog nem normális. Folyton azt érzem, hogy csesznek a hiba okát pontosan megállapítani és ugyan ez volt akkor is, mikor a kapcsolatom folyamatosan szakadozott. Kijöttek 5x és futtattak egy speedtestet, a garantált megvan (központban is minden rendben), ügy lezárva dologgal elmentek, ezt is sokáig játszották. Telt az idő, és a végén eljutottak arra, hogy nem nálam kell a hibát keresni, és kiderült az utcánkban mindenhol rosszul volt az optikai kötés megcsinálva, érdekes ezt javították és a szakadozás megszűnt.

    Valamint két olyan technikus is volt kint, aki azért hívta fel a központot, hogy most akkor mit is kell csinálniuk, hol tudnak sebességet mérni, és az utp kábelt melyik portba dugják....Eddig egy technikust sem láttam DIGI-s ruhában, hol UPC, Telekom ruhában jöttek ki, az egyik aki egy kicsit legalább értett a dolgokhoz éppen UPC-s volt, és még a UPC-nél is dolgozott "csak besegítek a DIGI-s kollégáknak".....

    Valamint 10-15 éve hálózatos "szakemberek" és még életben nem hallottak pld DualWAN-ról? - ez teljesen komoly, a routeremről fotót is csináltak és valami zárt digis csoportba fel is rakták.

    (#59158) Brandynew: szerinted?

Aktív témák