Keresés

Aktív témák

  • CirrMee

    addikt

    válasz Laccoss #77585 üzenetére

    De ott az üzletkötő volt "hibás". Valószínűleg ha bemész az ügyfélszolgálatra, akkor átkötik hamarabb.

    Ez a része igaz, a szerelővel is megbeszéltem, csak nem éltem vele. Az FTTB 500 is elég volt, árban meg kedvezőbb. Minek fizessek magamtól többet...? :)

    Lehet nem 1-2 ember miatt rohangál, hanem összejön 20-30 és akkor adja le az igénylést.

    Értem, hogy próbálsz valami magyarázatfélét összehozni, csak nem logikus.
    Anno, amikor sorban húzták a városban a kábeleket, akkor szép sorban haladtak az üzletkötők. Most is sorban ment az átépítés, csak az üzletkötő ment teljesen random. Azt ne akard megmagyarázni, hogy hónapokig görcsölt azon, hogy találjon lakótelepen 20-30 embert, akivel alá tud íratni egy papírt.

    Más:
    amúgy nálam szépen el is b*szcsizták az egészet. Vállaltam eszámlával 1 évet az FTTH -ra, de csak nem akart érkezni a 3 havi kedvezmény. Kb másfél hónapja megpanaszoltam, majd 32 nappal később jött a válasz, hogy szerintük minden rendben, megkaptam az eszámlás 1500Ft -ot, nem értik mi a bajom. De azért csatolják a szerződés fénymásolt példányát, hogy bizonyítsák az igazukat, részükről az ügy lezárva. Természetesen a fénymásolt példányon is ott virít a hűségidő vége dátum, én meg azzal a lendülettel hívtam is megint az üf.szolgálatot, hogy a panaszkezelés kezelését megpanaszoljam.

    A helyik üf*szolgálat is mókás volt: szerintük egyszerre csak egy kedvezményt vehetek igénybe, az 1500Ft -ot megkaptam, úgyhogy nyugodjak meg. Kérdeztem, hogy akkor miért van papírom egy év hűségidőről, és ha szerintük nem lehet két kedvezményt igénybe venni, miért szerepel a szerződéses papíron, hogy amennyiben ezt a két kedvezményt egyszerre veszem igénybe. Kérdeztem, hogy akkor most az egy év hűség, ami a papíron van, azzal mi van? Közölte a hölgyemény, hogy azt tekintsem semmisnek. Kérdem, hogy akkor erről valami papírt kaphatnék? Kb ne is álmodjak róla, annyira azért nem erőltetik meg magukat...

    Az utolsó telefonos résznél mondjuk az ügyfélszolis legalább képben volt, kb finoman lehülyézte a helyi szolgálatosokat, amiért ilyen baromságot mondtak nekem. Állítólag írt egy olyan panasz bejegyzést, amiben felhívja a figyelmét a kivizsgálós jómunkásembernek, hogy ne azt a rohadt eszámlás kedvezményt nézze csak, hanem a hűségidőst is, amit valóban nem kaptam meg.

Aktív témák