Keresés

Aktív témák

  • Hegyirabló

    veterán

    válasz LEON_01 #80281 üzenetére

    Szia!

    Egyébként nagyon rendesek, mert amikor megint előjön a hiba, akkor huszonnyolcszor felhívnak, akár maguktól is, közlik, hogy látják központilag is a dolgot, meg hogy a kollégák foglalkoznak vele, stb. Az a baj, hogy láthatólag nem tudnak vele mit kezdeni, január 8 óta. Három hónapja. Ha mindig ilyen változó lett volna a szolgáltatás, akkor azt mondanám, oké, ez ilyen. De három és fél évig atomstabil volt, a hálózatuk meg vadi új. Gondolhatnánk arra, hogy megnövekedett az ügyfélkörük, de ez ritkán lakott környék, a szomszédok nagy része megszokásos, berögzült Telekomos. Kilenc lakásos a ház, egy lakásban nincs net, rajtam kívül még egy Digis van, többi Telekomos. Szóval egyszerűen érthetetlen.

Aktív témák