Keresés

Aktív témák

  • canniball

    nagyúr

    válasz Mauzes #81607 üzenetére

    Nekem a rendelés leadásának másnapján jött egy mail, hogy fogadták az igényemet, 14 napon belül megtörténik a bekötés. A tizenvalahanyadik napon hívtak mobil számról, de hogy mi miatt azt nem tudom, mert bár folyton nálam volt a telefon akkor épp kivételesen nem...amikor visszahívtam őket akkor pedig a központ jelentkezett be ahol nem tudták megmondani miért kerestek (csak azt hogy ez tényleg az ő számuk...naná, hiszen visszahívtam a számot)... Aztán mikor már tuti volt hogy ebből nem lesz 14 napon belüli bekötés küldtem nekik egy mailt, a rá következő (vagy a második?) munkanapon (közben volt egy hosszú hétvége) hívtak, hogy kb. egy hét múlva tudják küldeni a szerelőt. Úgyhogy végül néhány nap híján egy hónap telt el a bekötésig.
    Szerintem nem a reagálásukkal van gond, hanem a munka és a szerelők számának arányával. Ha már eltelt egy hét én a helyedben rájuk írnék; lehet leráznak azzal hogy még van idejük, de lehet szerencséd lesz és kapsz időpontot.

  • rothfb

    veterán

    válasz Mauzes #81607 üzenetére

    Az online történő leadás mindig is extrém lassú volt a Diginél. Amikor mi leadtuk, akkor is azt javasolta a telefonos ügyfélszolgálat, hogy mindenképpen személyesen adjuk le az igényünket az illetékes ügyfélszolgálaton, mert az online megrendelés többszörösére növelheti a várakozást. Hónapok is lehet. Egy szóval kényelmes az online dolog, de lassú a reakció. Mondjuk szerintem amúgy is vannak dolgok, amiket személyesen kell intézni, ha jutni akarsz valamire.

Aktív témák