Keresés

Aktív témák

  • A_ScHuLcZ

    addikt

    válasz 4Grider #94279 üzenetére

    Félreértettél, nem is vártam tőlük, hogy vizsgálni fogják a Mikrotik-et (vagy bármilyen végponti eszközt a saját ONT-jük mögött). Ellenben élek a feltételezéssel, hogy ha 9 éven keresztül alapvetően nem volt gond a szolgáltatással, és a szolgáltatói oldal drasztikus átalakítását követően a szakadások sűrűsége körülbelül a korábbi érték százszorosára emelkedik, akkor joggal gyanakodhatok arra, hogy a szolgáltatói oldalon nem stimmel valami.

    Ettől függetlenül kísérletezek még vele (Mikrotik fórum bújása, játszadozás a pppoe paraméterekkel, próba másik routerrel, próba direktbe kötött PC-vel), de a fenti okokból kifolyólag nem gondolom, hogy házon belül lesz a hiba.

    mpo: Köszönöm, ezt már olvastam. Alapvetően eddig is voltak ilyen megszakadások és authentikációs hibaüzenetek, de nem 2 óránként, hanem nagyjából 2 hetente, ami a bőven belefér kategória volt.

    pinnacle: Kültéri optikai kábel, ezért olyan merev, nálunk is ilyet húztak be (szintén XIII. Kárpát utca).
    Látom nálad is ugyanolyan gány módon csinálták meg, mint nálunk: szemétledobóból behúzták az optikát, a végére rápattintották az ONT-t, visszahúzták a koax-ot, kapott egy toldást, majd a bejárati ajtó mellett az eredeti nyomvonalon visszajött a lakásba. (A TV és az ONT között légvonalban nincs 3m, gyakorlatilag viszont 30-35m kábel helyezkedik el, és annak a fele lakáson kívül.) Értem, hogy ez volt a legegyszerűbb megoldás, de ez akkor is gány munka. :(

Aktív témák