-
Fototrend
Összefoglaló
Kérlek, kérdezés előtt olvasd el!
Digi VoLTE roaming képes készülékek (szükséges a VoLTE működéséhez)
2024. március 1-től
● a DIGIMobil Plusz a jelenlegi 1.830 Ft listaárról és 1.480 Ft kedvezményes árról 2990 Ft-ra nő.
● a DIGIMobil MAX a jelenlegi 1.830 Ft-os listaárról és 1.480 Ft-os kedvezményes árról 2.990 Ft/hó összegre emelkedik.
● A DIGIMobil Junior a jelenlegi 1.250 Ft-os listaárról és 910 Ft-os kedvezményes árról 1.990 Ft/hó-ra módosul.
● Az eddigi 4 forintos percdíj valamennyi belföldi irányba 10 forint lesz.
● A nemzetközi irányú hívások díja az 1. díjzónában 5 Ft/percről 76 Ft/percre módosul.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zelikocc
senior tag
válasz
4Grider #40658 üzenetére
Ha azt akarnák hogy mondják fel az emberek, akkor egyszerűen felmondanák mindenkinek a csomagokat és lehetne választani voda csomagot.
Mi értelme lenne azért fenntartani egy veszteséges szolgáltatót, hogy megunják akik használják?
Javasolnám mindenkinek akinek VoWiFi problémája van, hogy készülék típussal együtt jelentse be a hibát itt. -
zelikocc
senior tag
válasz
Doggy dog #40685 üzenetére
“Amúgy azt mondták,hogy nem tudnak vowifi problémáról,nem jelezték.”
Akkor leírom mégegyszer:
Javasolnám mindenkinek akinek VoWiFi problémája van, hogy készülék típussal együtt jelentse be a hibát !!——> ITT <——!!.
Mindenképpen írjátok le, hogy naponta többször elmegy és visszajön és hogy mióta csinálja ezt. Aki tud pontos időpontokat is írhat.Az ügyfélszolgálatot hiába hívjátok fel, le fognak rázni.
Ha írásos nyoma van annak, hogy sokaknak van (tömeges) probléma, csak akkor fognak utánanézni a problémának, addig nem valószínű.
Az ügyfélszolgálat nem eléggé kompetens mobil ügyben.Pont erre való ez a webes felület, hogy a mobilos problémák azonnal az illetékes hálózatot felügyelő emberhez jutnak és akár perceken belül tud rá reagálni.
Ráadásul nem kell ki tudja mennyi időt várakozni a hívásra, 2 perc alatt el lehet intézni a webes felületen.
Mindkét oldalon gyorsabb.[ Szerkesztve ]
-
zelikocc
senior tag
válasz
domper2015 #40704 üzenetére
Román Digivel 4-5 Ft/perc, vagy ha magyar Digit hívsz akkor 3000 perc ingyen
-
zelikocc
senior tag
Én itt a legtöbbször nagyon hamar kaptam választ.
Ezelőtt sokszor előfordult olyan, hogy egy-egy bázisállomás kiesett és amikor ezt jeleztem ezen a felületen, akkor kb 5 perc múlva újra működött az egész nap nem működő bázisállomás és 10-15 perc múlva jött az e-mail hogy elhárították a problémát.Volt hogy komplex hálózati hibát észleltem amit itt jeleztem és hamar szakszerű segítséget kaptam, de persze meggyőzően kell írni, hogy ne nézzenek hülyének mint a legtöbb előfizetőt szokták leginkább a telefonos ügyfélszolgálaton.
Amikor telefonos ügyfélszolgálatot hív valaki, akkor azért áll sorba, hogy helyette fogalmazza meg más a szöveget a hibához amit be akar jelenteni.
Nem pontosabb és egyszerűbb ha közvetlenül te fogalmazod meg és kihagyod a folyamatból a felesleges telefonhívást és várakozást? Ahol aztán vagy leráznak vagy nem. Ők nem értenek a mobilhoz, nincsenek kellően felkészítve rá, így könnyen user error-t állapítanak meg a fejükben és akkor már egyből nem úgy fogalmazzák meg a szöveget amit továbbítanak. Ennyi.Ha a telefonos ugyfsz nem érti mit jelent ah hogy a VoWiFi egy hete folyamatosan vagy van vagy nincs akkor nem fogja továbbítani a problémát. Így pedig nem szereznek tudomást róla az illetékesek.
Ha itt szövegesen leírod, akkor 90% hogy nagyon gyorsan eljut a mobilosokhoz akik ha hirtelen lusták is utánanézni, ha tobb bejelentés érkezik eltérő előfizetőktől akkor kapcsolni fognak hogy “jaaa ha többen is ezt írják, akkor lehet tényleg nálunk van probléma”De felőlem mindenki azt használ amit akar, de szerintem érdemi segítség a VoWiFi problémával kapcsolatban a telefonos ügyfélszolgálaton biztosan nem lesz.
@domper2015: igen, vidéki korlátlan csomag 11 lej/hó de a többi csomagban is ennyibe kerül.
[ Szerkesztve ]
-
zelikocc
senior tag
Oké. Tehát:
Még mindig nem állítottam olyat, hogy közvetlenül a NOC mérnökhöz kerülne minden egyes bejelentés amit ők fognak átnézni és válaszolni rá, hanem azt írtam, hogy azonnal oda jutnak. Ez jelenthet továbbítást is, nem?
Különben meg mit érdekeljen engem, hogy mi a folyamat?A lényeg, hogy a telefonos ügyfélszolgálat nem a megfelelő platform a mobil hibajelentésre.
Eddig nagyon sokszor volt olyan hogy perceken belül el volt intézve a bejelentésem. Ezzel szemben telefonos ügyfélszolgálaton leráztak volna.
Ez volt a mondandóm lényege, hogy ne a telefonos ügyfélszolgálatot hívjátok a mobilos problémákkal, mert egyrészt nincs megfelelő oktatásuk a kezeléséhez, másrészt borzasztóan körülményes és sok idő és macera egy mobilos hibajelentést rögzíteni és rontja a statisztikákat. A rossz statisztika pedig kevesebb pénz a teljesítménybéres dolgozónak. Ráadásul egy 3. ember fogalmaz meg neked egy hibát úgy hogy nincs megfelelő tudása arról, hogy mit ír.
Ennél sokkal ésszerűbb kihagyni a képletből a telefonos ügyfélszolgálat elutasítását és esetleges pontatlan forgalmazását és saját magad megírni a bejelentést amit jó eséllyel azonnal megkapnak az illetékesek és nem kell a telefonban várakozni fél órát hogy felvegye valaki és még félórát hogy szerencsétlen rögzíteni tudja a hibát, vagy elhajtson hogy nincs hiba. -
zelikocc
senior tag
válasz
mezosystems #40734 üzenetére
Szerintem teljesen mindegy az a része hogy hova kerül vagy hova nem kerül, ez már megint csak egyesek unatkozásáról és kötekedéséről szól, miközben ők sem tudják pontosan megmondani, de nem is kell.
A lényeget leírtam (segítő szándékkal), hogy hova kell fordulni, hol lesz hamarabb foglalkozva vele, vagy egyáltalán hol lesz foglalkozva vele. Ez egy tény. Azt is leírtam miért, egy callcenter-estől vannak az infók. Felesleges tovább ragozni.
kb. 5 perc kitölteni a bejelentő felületet és értelmesen megfogalmazni mindenkinek akinek gondja van a VoWiFi-vel. Vagy egyáltalán bármilyen mobilos problémával.
Pont.Akinek továbbra is beleszólni valója van, csak nyugodtan, úgysem fogok rá reagálni és nem is érdekel.
[ Szerkesztve ]
-
zelikocc
senior tag
válasz
DrBubo77 #40812 üzenetére
A VoWiFi-t azért sajnálom, bár gondolom majd pár év múlva ez pótolható lesz.
Amit még nagyon sajnálok, az a DIGI Mobil több mint 2500 (!) bázisállomása, mert amik jelenleg vannak, azok kifejezetten nagyon jól vannak elhelyezve és ez nagyon sok helyen a Vodafone-ról nem mondható el.
Úgy látszik egy az egyben eladják az egész infrastruktúrát, kérdés ki fogja megvenni, illetve vajon egy cég veszi-e meg az egészet?
Mivel aktív eszközök és frekvenciák is vannak, így CETIN lenne esélyes, de vajon nekik kell-e? Esetleg Telekom, mivel Ericsson eszközökből áll.
Remélem azért nem bontják őket le és valamilyen formában legalább felhasználja valamelyik szolgáltató őket.Azért vannak olyan helyek, ahol a Digi Mobil jobb mint a Vodafone, persze országos átlagban nyilván jobb lesz.
@kurtuzov: arra én is kiváncsi leszek.
[ Szerkesztve ]
-
zelikocc
senior tag
-
zelikocc
senior tag
válasz
DrBubo77 #40849 üzenetére
"Ez logikusan következik abból, hogy megszűnik a VoWIFI."
- Hát nem, mert akár meg is maradhatott volna a hálózaton belüli ingyenesség."Nem kell mindent vastagon kiemelni."
- Akkor tessék szerkezd át, ha ennyire zavar.Szerintem hasznos információ a topicot olvasóknak (ha megnézed a hsz-t amire válaszoltam, már volt is erről szó) és elférne a kiemelt részben is, vagy az összefoglalóban - megelőzve a további kérdéseket erről. De te tudod, részemről ennyi.
Szerk: szvsz a 3/3 Mbit is ki lehetne emelve
[ Szerkesztve ]
-
zelikocc
senior tag
válasz
l1k3_1t #40864 üzenetére
Sajnos nem úgy néz ki.
Egy az egyben lekapcsolják június elsejével a Digi Mobil hálózatát és mindenki átkapcsolódik a Csodafone hálózatára. Az nem számít, hogy lesznek ilyenek mint te is, hogy a full térerőből 0 lesz utána.Majd valamelyik toronykezelő cég megveszi egyben a pakkot és akkor majd azzal a céggel lehet kötni bérleti szerződést a tornyok használatára. Gondolom. De ez majd a jövő zenéje lesz. Egyelőre be kell érni a voda jelenlegi hálózatával és nem úgy néz ki hogy nagyon igyekeznének a fejlesztésekkel amióta felvásárolták.
-
zelikocc
senior tag
A Digi Mobil igazából ha úgy nézzük megmarad, csak a továbbiakban nem saját hálózattal, hanem virtuális szolgáltatóként működik tovább a Vodafone hálózatát használva. (Aztán majd meglátjuk hogy ez így lesz e)
Ha reálisan nézzük:
Valószínűleg azért határozták meg ezt a dátumot (december 31.), mert kb eddig létezik a DIGI márkanév Magyarországon és sanszos hogy nagyjából január 1-től egységesítik és bele gyurmázzák a teljes telekommunikációs portfóliót a ONE brandbe. Mivel a DIGI márka megszűnik, így a csomagokat sem hagyhatják meg Digi Mobil néven, akármilyen hálózatot is használnak.Valószínűleg ettől a dátumtól kezdve teljesen új csomagok és arculatok lesznek és valószínűleg azokba fognak átterelni mindenkit.
Lehet hogy lesz hasonló csomag kínálva a Digi Mobilosoknak ezután is, csak már más lesz a neve és lehet hogy nem 4 Ft lesz a túlforgalmazás percdíja meg nem 5 Ft a nemzetközi hívás. Illetve onnantól már nem virtuális szolgáltató lesz, hanem ugyanúgy ONE mint a vodások.[ Szerkesztve ]
-
zelikocc
senior tag
válasz
sifarr #40894 üzenetére
Nem biztos hogy egyben lesz rá lesz vevő. De ez már az ő gondjuk.
A Vantage Towers pl. nem birtokol frekvenciákat és aktív hálózati elemeket, csak passzívakat. A CETIN viszont igen, de nekik ZTE rendszerük van. A Telekomnak meg nincs külön toronycége, hogyan hasznosítaná őket, bár ők már Ericssonosak.
Magyarországi infrastruktúrával nem rendelkező cég meg miért venné meg a pakkot, nem tud rajta értelmesen szolgáltatni. Ez így nehéz eladás lesz, nem túl nagy a lehetséges vevők köre. Ha csak nem adják el külön fajtánként az egyes cuccokat.[ Szerkesztve ]
-
zelikocc
senior tag
válasz
StarKiller89 #40896 üzenetére
Az van ami le van írva. Már nem tudsz újat kötni, sem módosítani a jelenlegi csomagodon. Ami most van az marad. Csak lemondani tudod.
Olyannyira, hogy pl. a meglévő előfizetéseden nem tudsz már telefonszámot sem cserélni, mert már nem adnak új számot, hiába van benne az ASZF-ben mint lehetőség 6000 Ft-ért.tomp: kb igen
-
zelikocc
senior tag
Egy kis érdekesség:
A HWSW információi szerint 204 ezer Digi Mobilos ügyfél van jelenleg (gondolom aktív SIM kártya). [link]
Ahhoz képest hogy már 1 éve tetszhalott állapotban van, egészen stabil maradt az ügyfélbázis, sőt még minimálisan nőtt is. (Azt gondolnánk csökkent, de nem) Legutóbb még az RCS & RDS adott utoljára információt az előfizetők számáról, úgy emlékszem 195 ezer körül volt (+ - pár ezer)
[ Szerkesztve ]
-
zelikocc
senior tag
válasz
domper2015 #40925 üzenetére
Csak annak, akinél nincs térerő. Ami érthető is, de a Vodafone hálózattal ez változik. Kinél így kinek úgy.
Az alföldön a mai napig elsődleges SIM-ként használjuk VoWiFi nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
zelikocc
senior tag
válasz
Lackooo84 #40935 üzenetére
Ugyanez a tapasztalatom és ismerőseim körében is ez a tapasztalat. Nagyon gyakran ha vodással beszélünk mintha a víz alatt beszélne az illető.
Minden más irány nem szokott probléma lenni.Én úgy értelmeztem, hogy a Digi Mobil core hálózata megmarad, csak a Vodafone frekvenciáit es tornyait fogja használni, de ugyanúgy Digis IP cím stb… de majd meglátjuk
-
zelikocc
senior tag
válasz
4Grider #40965 üzenetére
Minden jel arra utal, hogy marad a DIGI rendszer egyelőre, csak Vodafone frekvenciákon férünk hozzá.
Ebből kiindulva egyébként semmilyen kompatibilitási gond nem okozhatta a VoWiFi megszüntetését, simán mehetett volna tovább, valamilyen más ok lehet a megszűnése mögött. Lehet hogy drága volt az üzemeltetése, vagy nem akarták hogy a Vodafone-ra rossz fényt vessen, hogy ott nincs. De ezt már úgysem tudjuk meg. -
zelikocc
senior tag
válasz
kinder93 #40971 üzenetére
Látom sokatok nem nagyon érti hogy mi lesz.
Hogy érthető legyen: Nem leszünk vodások, csak a voda frekvenciákon keresztül fogunk csatlakozni a Digi Mobil háttér rendszeréhez. Mint egy virtuális szolgáltató.
pl. Mint a Netfone, erről MadMancs tudna mesélni. Ott is külön hálózat a Netfone, hiába Vodafone frekvenciákon csatlakozik.Nem fogunk Vodafone rendszert használni, nem fogunk vodafone számlát kapni, nem fogunk tudni vodafone alkalmazást sem használni, minden a régiben marad a Digi ügyfélkapuban és valószínűleg a hálózati szolgáltató kijelzés is Digi Mobil HU illetve DIGI HU marad mindenkinek. Egyedül az változik, hogy a Digi Mobil frekvenciái és tornyai lekapcsolásra kerülnek és helyette a vodafone enged fel minket a frekvenciáin keresztül.
Így pl. a VoLTE kompatibilitás sem fog változni a vodáéra.
Ez lesz év végéig.
Valószínűleg soha nem is leszünk már vodások, mert bonyolult lenne átvezetni mindenkit a vodás rendszerbe.
Úgyis jön a ONE, mindenkit oda fognak átvezetni (Digiseket is és Vodásokat is)[ Szerkesztve ]
-
zelikocc
senior tag
válasz
CirrMee #40980 üzenetére
“Szóval vodás frekin, de digis tornyon?”
Mivan?
Most vagy én nem tudok magyarázni, vagy neked nem erősséged a szövegértés
Nem fokozom, olvasd el újra és gondolkodj el azon, hogy mit jelent a virtuális szolgáltató.
Én próbáltam érthetően leírni, de lehet jön majd valaki, aki jobban is ért hozzá és nálam jobban is el tudja magyarázni.
-
zelikocc
senior tag
válasz
CirrMee #40984 üzenetére
Nem csak a számlázás marad Digis, hanem a háttérrendszer is. Ugyanúgy Digis IP címed lesz a mobilneten.
Egyedül ami változik, hogy Vodafone frekvenciára és toronyra kapcsolódik a telefonod, de hogy egyszerűen mondjam olyan mintha roamingolnál külföldön, vagy olyan mintha VPN-el a Digi szervereire lennél csatlakozva."Egyes régebbi típusú készülékeknél manuális beállításra lehet szükség."
Ez alatt azt értik, hogy manuális hálózatválasztást kell csinálni a Vodafone-t kiválasztva. [link]
“Mobilszolgáltatója továbbra is a DIGI marad”
tomp: ezekből ítélve nem, az IMS nem lesz voda.
Mint ahogyan pl. egy iPhone 6 sem fog menni VoLTE-vel, hiába kompatibilis vele a voda, mert a Digi nem.
És ahogyan a roaming partnerek sem változnak.
Legalábbis abból ítélve amik itt le vannak írva a PDF-ben.
[ Szerkesztve ]
-
zelikocc
senior tag
válasz
kw3v865 #41016 üzenetére
Szentesen és Csongrádon pl. össze lehet hasonlítani a CellMapper segítségével, hogy mennyivel jobb lefedettséget biztosít a DIGI a sokkal több bázisállomásnak köszönhetően.
A két városban összesen 4 Vodafone vs 11 DigiMobil bázisállomás van.Sok ilyen hely van az országban, ahol nem, ott csak azért, mert nem készült el a hálózat végleges terv szerint (pl. Budapesten sem).
Az ilyen helyeken jó lett volna a "szinergiák" jobb kihasználása, de nekik csak az számít, hogy a teljes hálózatot lehúzni a rolón több pénz a zsebbe (már ha találnak valaha is vevőt rá).
-
zelikocc
senior tag
válasz
4Grider #41023 üzenetére
Városokra találták ki az 1800-as frekvenciát, így ott az ideálisabb. Ráadásul szerintem jobb a 4 db 1800 mint az 1db 800, de nyilván 900 is tervben volt a hálózat tervezésekor.
DE ha már szinergiák kihasználása, akkor mehetnének nyilván rajtuk is a vodás frekvenciák..."A bázisállomás felszámolásával elég jelentős költséget lehet megspórolni, csak a havi bérleti díj 100e Ft-os kategória."
Hát attól hogy lekapcsolják a hálózatot, a bérleti díjakat továbbra is fizetni kell majd... csak akkor tudják felbontani a szerződést, ha leszerelik őket, de gondolom nem akarnak hozzányúlni se, csak egy az egyben eladni... (sok sikert hozzá nekik)
[ Szerkesztve ]
-
zelikocc
senior tag
válasz
CirrMee #41035 üzenetére
Itt beleszólhat az is, hogy a Vodafone és DIGI ügyfeleket valahogyan egy rendszerbe kellene integrálni mind vezetékes mind mobil téren.
Mivel ez hosszú bonyolult és sok előkészítést igényel, ezért egyelőre valószínűleg nem fogja tudni a Voda befogadni az ügyfeleket a saját rendszerébe.
Nem megy egyik pillanatról a másikra 204 ezer előfizetőt átvenni egy kezdetleges rendszerből egy teljesen másikba.
Ez a probléma ment nagyon sokáig a DIGI - Invitel fúzióval is.Aztán kérdés melyik rendszer marad meg (ugye vezetékeseket is nézve), vagy esetleg egy teljesen újba tesznek mindenkit mindkét szolgáltatótól. Mert ugye a jövő a ONE - és ott már egysgesnek kell lenni.
Viszont addig lesznek átmeneti időszakok.Ki fog minden derülni júniustól, szerintem felesleges tovább ragozni.
-
zelikocc
senior tag
válasz
csaszi75 #41047 üzenetére
A Digi Mobil idővel teljesen megfog szűnni csomagostól és mindenestől, ha bejön az új ONE brand. Valószínűleg ott lesznek majd új csomagok, de nem hinném hogy a jelenlegi Vodafone árak alá mennének... Csak a Digi Mobilosoknak fognak adni kedvező díjcsomagot (HA fognak) hogy megtartsák a 200 ezer ügyfél legalább egy részét.
-
zelikocc
senior tag
válasz
4Grider #41083 üzenetére
Én is kivárom mindenképpen a vodára váltást. Meglátom mennyire lesz elég az igényeinknek a 3/3 mbit aztán valószínűleg év végéig maradunk.
Már próbálgattam itthon QoS-el játszadozva a 3 mbitet és 720p videóra még pont elmegy, de az 1080p-nek már kevés. Igazából ha a ping megfelelő, akkor telefonra utazáshoz talán nem lesz gond... aztán majd kiderül...
Az 50 GB-os mobilnet kártya így valóban egy kicsit értelmét veszti
-
zelikocc
senior tag
Egyébként pár napig próbálgattam itthon telefonon a 3/3 Mbitet a routerben QoS-szel lekorlátozva.
Arra jutottam, hogy nem vészes. Ha a Ping rendben van, akkor nem lehet nagy probléma. Mármint mobilon, utazás közben. Nem pedig otthoni WiFi helyett.A weboldalakon nem kifejezetten érződik a különbség, de ez is weboldaltól függ.
A speedtest videó felbontás tesztelője a jelenlegi Digi Mobilnetre 1440p felbontást javasol, a 3/3-as korlátozott netre pedig 480p-t javasol. Habár a tesztjeim alapján a 720p HD gondolkodás nélkül megy, az 1080p pedig pár másodperc töltés után még elmegyeget. (Legalábbis YouTube-on)
@fornettisuti:
Meglátjuk mi lesz júniusban. Gondolkodtam már én is ezen az “becsült maximális” megfogalmazáson, de szerintem csak annyi az egész, hogy a régi megfogalmazást hagyták meg.
A gyakorlatban hogy nézne ez ki másként, mint amikor az adatkeret elfogyása után belassítanak?
Lesz egy 3 mbit korlát a sebességen és kész. Esetleg még QoS-el hátrébb fognak sorolni minket, ha terhelt a cella. De ha egyébként nincs terhelés, akkor semmi sem indokolja a 3 mbit korlát alacsonyabbra vételét.[ Szerkesztve ]
-
zelikocc
senior tag
válasz
4Grider #41188 üzenetére
Az 5 MHz B3 és a 20 MHz N78 frekvencia is kiszerveződik a külső cégbe minden mobilos cuccal együtt. Ezt ők maguk írták.
Tehát elviekben egy “teljes” mobil szolgáltatót kínálnak eladásra, mármint abban az értelemben, hogy mindennel együtt. Egyedül az ügyfelek maradásáról/nem maradásáról nem volt szó.Ettől függetlenül kötve hiszem, hogy bármilyen formában fennmaradna a negyedik mobilszolgáltató ebben az országban. Ilyen kevés frekvenciával, ilyen kevés ügyféllel és ilyen kartell piacon nem lenne versenyképes és életképes sem.
Ha csak valamelyik külföldi telkó nem lát benne ambíciót hogy megoldja frekvencia bérléssel.
De ennek a reális esélye kb a 0-hoz konvergál. -
zelikocc
senior tag
válasz
initio #41209 üzenetére
"és akkor júnus után kinek fizessek? Diginek? Vodának?"
"a körzetszám megmarad? vagy mint a tescomobil 31-ese ez is megy a vodához?"[link]
"- Telefonszáma nem változik meg, SIM kártya cserére nem lesz szüksége.
- Mobilszolgáltatója továbbra is a DIGI marad, ügyeit továbbra is a DIGI ügyfélkezelési pontjain intézheti" -
zelikocc
senior tag
válasz
csaszi75 #41241 üzenetére
Ha már van egy konzolod, akkor sok sikert az online játékhoz mobilnettel.
Nem csak hogy gyakori laggok és megszakadások lesznek, de ha elkezdesz letölteni egy 100+ gigás játékot a konzolra, akkor nagyon hamar a QoS áldozata leszel, plusz másoktól szívod el a sávszélességet, szóval elég hogy az egész cellán csak 1-2 ilyen konzolos ember legyen és máris borul a mindenki által elérhető sebesség... és akkor még a többi előfizető forgalma nincs is számításba véve...Nem tud versenybe szállni a mobilnet az üvegszállal. Ez tény, nincs mit tovább ragozni.
-
zelikocc
senior tag
válasz
csaszi75 #41257 üzenetére
Nem tudom milyen világban élsz, de felesleges itt offolnod. Semmilyen extrém felhasználás nincs abban, ha online akarsz játszani bármivel, vagy egyszerűen letöltesz egy teljesen átlagos mai játékot egy Xbox Series X-re a saját 100 GB méretével...
És ott van a felhő alapú játék is mint a jövő, esélytelen mobilnettel. Nem a sebesség miatt, hanem a stabilitás miatt. Tapasztalat.
Akárhány "G" is lesz, maximum csak megközelíteni tudják az üvegszál stabilitását, meghaladni soha. Nem véletlen üvegszál a betápja az 5G-nek is... ha lehet, akkor már miért ne közvetlenül az jöjjön a szobámba? Költői kérdés, nem kell rá válaszolni.
-
zelikocc
senior tag
válasz
fornettisuti #41270 üzenetére
Ezt a legtöbb esetben azért teljesíti a Voda hálózata.
Még mindig senki nem mondta itt, hogy ez lesz a garantált.
De te hogyan képzelsz el egy fix sebesség korlátot, aminél nem lehet gyorsabb a sebesség? Egy olyan hálózaton ahol a legtöbb helyen (nyilván nem mindenhol) sokkal többet tud egyébként a hálózat, mint a beállított korlát?
Ezért lehet alapul venni, hogy nagyrészt meglesz a 3/3 sebesség, ahol nem, ott nyilván maga a voda is szar és azért nem lesz meg.
A gyakorlat meg majd kiderül bő egy hónap múlva.
-
zelikocc
senior tag
Ne vedd ennyire komolyan, csak vicceltem
A telefon azt írta szolgáltatónak, hogy Vodafone?
Egyébként ha automatkusan fellép, akkor manuális hálózatválasztással is fel kellene elviekben, kivéve ha csak egy meghatározott időben enged fel.
Próbáld ki esetleg manuálisan kiválasztva a Vodafonet a beállítások - kapcsolatok - mobilszolgáltatók - hálózatválasztás menüpontok környékén. -
zelikocc
senior tag
válasz
Lackooo84 #41307 üzenetére
Nem, a telefon nem mutathat EDGE-t a Diginél, mert nincs.
Próbáld ki, ha nem hiszed:
Rakd only 2G üzemmódba a telefont, a WiFi legyen kikapcsolva, a mobilnet legyen bekapcsolva.
Digi esetében nem fog megjelenni semmi. Csak a térerő.
A másik 3 szolgáltató esetében megjelenik az “E” betű, vagyis az EDGE. -
zelikocc
senior tag
válasz
domper2015 #41316 üzenetére
Senki sem mondta, hogy nem fogják. Idővel biztosan lesz, csak nem valószínű hogy mostanában.
A ONE brand pedig a Vodafonera és a DIGI-re is vonatkozik majd.
-
zelikocc
senior tag
válasz
csaszi75 #41318 üzenetére
“Mi lesz a Vodafone, vagy általában a 4iG távközlési cégeinek későbbi egységes neve? A balkáni leánycégek neve alapján akár ONE-nak is hívhatnák. Mikor várható az új márka bevezetése?”
Jászai Gellért: “A ONE márkanevet szeretnénk tovább építeni és a hazai távközlési portfóliónkban is megjeleníteni. Ez eddig sem volt titok. A hazai telco márkáinkkal kapcsolatos stratégián jóideje dolgozunk, amely a Vodafone márkanevet és érinti majd.”
forrás: [link]
Az is köztudott, hogy a Digi márkanevet 2 évre kapták meg, ami januárban lejár.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
-
(rögzített hozzászólás)
2024. március 1-től
● a DIGIMobil Plusz a jelenlegi 1.830 Ft listaárról és 1.480 Ft kedvezményes árról 2990 Ft-ra nő.
● a DIGIMobil MAX a jelenlegi 1.830 Ft-os listaárról és 1.480 Ft-os kedvezményes árról 2.990 Ft/hó összegre emelkedik.
● A DIGIMobil Junior a jelenlegi 1.250 Ft-os listaárról és 910 Ft-os kedvezményes árról 1.990 Ft/hó-ra módosul.
● Az eddigi 4 forintos percdíj valamennyi belföldi irányba 10 forint lesz.
● A nemzetközi irányú hívások díja az 1. díjzónában 5 Ft/percről 76 Ft/percre módosul.ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)
● A politikai jellegű hozzászólások figyelmeztetés nélkül törlésre kerülnek!
● Az Összefoglalóban megtalálható, hogy mit ír a Digi ÁSZF a szolgáltatás és a SIM kártya használatáról. Az ezzel kapcsolatos hozzászólások törlésre kerülnek.
● A személyeskedő, sértő vagy flame jellegű hozzászólások törlésre kerülnek.
● Az iPhone-os SMS küldést boncolgató hozzászólások törlésre kerülnek.
Társtopikok:
● DIGI internet
● DIGI kábel TV
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Robogó, kismotor
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Honor Magic V2 - origami
- Sorozatok
- GoPro Topic
- További aktív témák...
- Beats Studio 3 Wireless /// Makulátlan Állapot // Számla + 6 Hónap Garancia
- 1More ComfoBuds Pro Vezeték nélküli fejhallgató ZAJSZŰRÉSSEL /// ÚJ // Számla + garancia
- K-39 Vezeték Nélküli Fülhallgató ( Stereo Headset ) /// Új // Számla + 1 Év Garancia
- YYK-Q63 Vezeték Nélküli 5.3 Fülhallgató /// Új // Számla + 1 Év Garancia
- X08 Vezeték Nélküli Fülhallgató /// Új // Számla + 1 Év Garancia