Új hozzászólás Aktív témák
-
reunalla
újonc
válasz
reunalla
#1327
üzenetére
Sziasztok!
ha esetleg érdekel valakit a sztori vége: + hátha segít a jövőben valakinekHiba:
Digitális aláírás a fájl csatolása után azonnal hibára fut az alábbi hibajelzéssel:
”Ismeretlen hibába ütköztünk" "Már dolgozunk a megoldáson, nézz vissza később és próbáld újra!"Megoldás:
a fájt tartalmazó mappának a nevében/illetve egész pontosan a teljes elérési útvonalban nem lehet ékezetes betű, gondolom szóköz se.Ennek ellenőrzése csak sajnos azután ugrott be, hogy végigcsináltam a lenti listát+ letöröltem a chromot (szombati telefonban a fájlnévre mondta a hölgy, hogy nem lehet ékezet és 4 nap kellett, hogy leessen, hogy akkor esélyes, hogy az elérési útvonalban sem… bár 2025 van, szerintem, 15 éve volt gondom ilyesmivel utoljára)
Az pozitív, hogy nagyon kedves és segítőkész volt a hölgy telefonon november 1-én, gyors válasz kaptam írásban (2 munkanap), egy teljesen korrekt hangvételű, nagyon udvarias levélben.
Negatív: teljesen semmitmondó hibaüzenet, semmi info arról, hogy nem bírja az app az ékezeteket.
Kapott segédlet lista: (a sütik meg a felugró ablakok engedélyezése szerintem nem a világ legjobb ötlete, és nem is értem, meg azt se értem, mi köze a böngészőknek a DÁP apphoz - de nyilván egyértelmű, hogy nem vagyok egy IT zseni)
———————
Az üzemeltetői jelzés alapján az alábbi beállítások elvégzése szükséges:A dátum, idő és időzóna beállításaautomatikus legyen.
Kérjük, látogasson el a https://www.time.govoldalra, és ellenőrizze, hogy az eszköz órája mennyire tér el a hivatalos időtől („your clock is off by” rész). Ha az eltérés 2 másodpercnél több, akkor kérjük, korrigálja a beállításokat.
A felugró ablakok elleni védelem (popup blocker) ne legyen bekapcsolva.
A mobilinternet legyen bekapcsolva, és engedélyezze, hogy a Google Chrome vagy Safari használja azt.
Az alapértelmezett böngésző Google Chrome vagy Safari legyen.
Az alkalmazás és az eszköz operációs rendszere legyen a legfrissebb verzióra frissítve. Szükség esetén kérjük, frissítse ezeket a Play Áruházból vagy App Store-ból.
VPN ne legyen bekapcsolva.
A böngészőben a "asztali nézet" (desktop site) funkció legyen kikapcsolva.
Kérjük, törölje a böngészési előzményeket.
Amennyiben telepítve van, kérjük, távolítsa el a Clean Master vagy egyéb vírusirtó alkalmazást, mivel ezek akadályozhatják az applikáció működését.
Engedélyezze a cookie-kat a böngésző beállításaiban.
A fenti módosítások elvégzése után kérjük, indítsa újra a készüléket.
Az aláírandó dokumentum tartalmaz aktív elemet? -
DarkByte
addikt
Tapasztalat megosztásnak: nemrég telefont cseréltem és újra kellett így aktiválnom a DÁP-ot, már új személyim van. Le kellett fotózni neki az igazolvány hátoldalát, beírni az eSzemélyi PIN-t, majd kérte tegyem rá a telefont a személyire és ne mozgassam még leolvassa. Pár másodperc és már be is voltam lépve. Szóval szerencsére működik ez a rész rendesen.
-
poat88
kezdő
Sziasztok, gyors kérdés. Ismertek konkrét esetet, ahol ártott a dap valakinek? A konteós logikát próbálom követni, de kb. esélytelen. Csak hogy a nagy gonosz állam leszedi a pénzed, és elveszi a házadat.

-
reunalla
újonc
válasz
reunalla
#1326
üzenetére
És most beszéltem 42 percig egy hölggyel a 1818-on
átneveztünk fájlokat
dáp újratelepítés teljesen
fájl konvertálása wordbe és vissza
dátum beállítások ki, majd bekapcsolása
böngésző pop up engedélyezése
és abban maradtunk, hogy felvesz egy hibajegyet és majd keresnek a kollégái
-
-
reunalla
újonc
Sziasztok!
2 napja próbálok egy darab pdf-et aláírni a DÁP-ban digitális aláírással.
Folyamatosan azt a hibaüzenetet kapom, hogy "Ismeretlen hibába ütköztünk" "Már dolgozunk a megoldáson, nézz vissza később és próbáld újra!"IPhone 16E, iOS 26.0.1
Frissítettem a DÁP appot, töröltem és újra regisztráltam az aláíró tanusítványt próbáltam más pdf fájt aláírni.... semmi.Gyakorikérdéseken azt írta valaki karbantartás van, de utánanéztem és az csak ma este kezdődik és úgy értelmezem, hogy a digitális aláírást amúgy sem érintené.
Ha valakinek van ötlete még azt nagyon megköszönöm.
-
MoRgOnC
csendes tag
Most beszéltem az ügyfélszolgálattal. Samsung Galaxy S23+
A teendő csak annyi, hogy az összes automatikus idő és dátum, időzóna beállítást kikapcsoltra kell tenni, majd újra vissza. És már működik is. -
válasz
markknight
#1320
üzenetére
Ha a pár héttel előtte kapott zöld kártyát bevitted volna személyi átvételkor, kitalálsz egy 5jegyű pint és kérted volna megcsinálták volna helyetted az aktiválást.
De DÁP-hoz úgyis kell a nfc szüttyögés..
Ez a biztonság miatt kell, hogy még az ügyintéző se férjen hozzá nélküled. -
markknight
nagyúr
válasz
Doky586
#1318
üzenetére
Ez volt a probléma, én néztem be
Bár az ember várna valami normális üzenetet, nem csak annyit, hogy túl sokszor próbálkoztam. E-személyivel tudtam normálisan regisztrálni sima személyivel nem is működött. Mint user azt várnám, hogy megkapom a személyimet és beolvasom, megy. -
válasz
markknight
#1317
üzenetére
Teljesen jól működik, már 2x is használtam.
-
válasz
markknight
#1317
üzenetére
De aktiváltad az eSzemélyit? Azt is nfcvel kell. Anélkül nem több mint a papír alapú.
-
markknight
nagyúr
Teljesen új személyi, olvastatom vele meg minden, de egyszerűen azt írja a végén, hogy túl sokszor próbálkoztam (ami nem igaz, az utolsó részen is átengedett, hogy sikeres NFC leolvasás..) Komolyan, nem is csodálkozom mivel magyar fejlesztés.
-
-
bon
őstag
Milyen módon lehet költöztetni az alkalmazást a régi telóról egy újra?
-
-
válasz
topas100ec
#1310
üzenetére
De a „Microsoft Print to PDF” nyomtatója 100kB-nyi rejtett privát adatot is tartalmazni fog rólad..

-
-=MrLF=-
senior tag
Digitális aláírás hibaüzenet:
"Problémás fájlok. Az alábbi fájlokkal tartalmi problémák vannak, a biztonságod érekében nem lehetséges az aláírásuk, ezért eltávolítjuk őket."Megodás:
A problémás pdf-et ki kell nyomatni pdf nyomtatóval (pl. [Cute pdf writer] ), az eredményként kapott pdf-et már alá tudtam írni DÁP-pal. -
koboldozat
senior tag
válasz
energiezolee
#1307
üzenetére
Rendelkezik tanúsítvánnyal az áruház azt írja neki.
Az áruház verzió számát kértem még várok mit ír majd. -
energiezolee
aktív tag
válasz
koboldozat
#1306
üzenetére
És tőle kérdezted, hogy milyen integrációja van és hogy tanúsított-e az áruháza, illetve melyik verzió van neki? Mármint áruházból.
-
koboldozat
senior tag
válasz
energiezolee
#1304
üzenetére
Magic 5 Pro topikban kértem hogy írjanak már build számot akinek jól megy a DÁP és az egyik ugyanez a szám ami nekem is van.
-
koboldozat
senior tag
válasz
energiezolee
#1304
üzenetére
Ezt mind értem, és elfogadnám ha egyáltalán nem működött volna korábban az alkalmazás.
-
energiezolee
aktív tag
válasz
koboldozat
#1302
üzenetére
Itt van a bibi, ugyanis a te MagicOS 9.0.0.173 (C430E8R2P2) verziód alapján mit jelent a build?
C430 → ez nem az EU/EEA verzió, hanem Közép-Kelet / bizonyos nemzetközi piac (pl. India, MEA régió).
E8R2P2 → belső build az adott régióhoz, nem befolyásolja a működést, de a Google nem tanúsítja.
Ez pontosan magyarázza, hogy miért Nem tanúsított, és miért nincs Basic Integrity.Mi a megoldás?
Ha szeretnéd, hogy tanúsított legyen, és a Play Protect/Basiс Integrity működjön:
Flasheld vissza a hivatalos EU/EEA buildet.
Például MagicOS 9.0 EU: C431 kódú ROM.
Ezt a HiSuite vagy a HiHonor Recovery Tool tudja biztonságosan kezelni. -
koboldozat
senior tag
Csak az a poén hogy működött az alkalmazás de akkor nem néztem hogy ezek a tanúsítványok rendbe vannak-e.
Csak már akkor amikor egyik napról a másikra már nem volt jó.
Szóval amikor működött nem tudom hogy az integrity minden zöld volt-e.Vagy közben a szoftver frissítés kúrt el valamit?

Mindegy, írtam a Google-nak, a Honor Magyarországnak meg a globál Honornak is.
-
koboldozat
senior tag
válasz
energiezolee
#1300
üzenetére
9.0.0173(C430E8R2P2)
-
PitLee
őstag
válasz
koboldozat
#1297
üzenetére
Nem tudom csak tippelek, ha frissíted a Play áruházat lehet beindul a Play protect is.
Play áruház Verzió: 47.5.19-31Ha semmitől nem gerjed be a rendszer, akkor lehet cserés lesz, mint itt.
https://support.google.com/android/thread/291933433/device-not-certified?hl=enA hsz között van egy link
Check & fix Play Protect certification status
https://support.google.com/android/answer/7165974
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Gumi és felni topik
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Mobilokra és PC-re jön a Horizon Steel Frontiers MMORPG
- AliExpress tapasztalatok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- alza vélemények - tapasztalatok
- Assetto Corsa Rally
- További aktív témák...
- Új iPhone 15 Pro Max 1év garanciával
- Gainward GeForce RTX 5060TI Ghost 8GB Garanciával!
- Eladó Samsung Galaxy S21 FE 5G 8/256GB
- Új csak kipróbált Ulefone Armor 28 ultra 16/1TB amoled kijelző, 120w töltés ütésálló
- DELL Latitude 5310 13.3" FHD 2in1 Touchscreen laptop I5-10310U 16G/512G Win11 Pro, Üzletből, 27%ÁFÁs
- Lenovo Thinkpad T14 Gen 3, 1 Év Garanciával
- ÁRCSÖKKENTÉS ASUS HD6870 videókártya
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14400F 16/32/64GB RAM RX 9060 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- FELVÁSÁRLÁS A GYŐRÚJBARÁTI BOLTUNKBAN!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő






