Új hozzászólás Aktív témák
-
dbius
veterán
Nincs hozzá köze. Tegnap csináltam én is végig, ismét (lásd pár hozzászólással visszább az okot).
Viszont egyből nekem sem engedte az e-személyivel való aktiválást, szürke volt ez a funkció, amikor végigmentem a beállítási folyamaton.
Ekkor kiléptem az appból, majd vissza, így már engedte (nem volt kiszürkítve) és sikeresen megtörtént az aktiválás.
-
dbius
veterán
Nálam valószínűleg valami készülékspecifikus dolog lesz, de harmadik alkalommal áll le az app működése, mindig a havi security patch telepítése után. Valószínűleg valami olyan készülékazonosítót figyel az app, ami az én telefonomon rendszerfrissítés során megváltozik, legalábbis valami ilyesmire tippelek.
Írtam nekik emailt.
-
dbius
veterán
Nos, most már 100%-ig biztos, hogy valóban nem működik az app, ha a telefonra rendszerfrissítés érkezik és azt telepítem.
Az előbb telepítettem a telefonra érkezett (OTA) legújabb, 2024. decemberi security patchet tartalmazó - gyári - szoftverfrissítést, és a telefon újraindítása óta ismét leáll az app. Indításkor nem dobja fel az ujjnyomattal történő azonosítás lehetőségét, csak a pin kód beírását engedi, azt pedig ha beírom hibaüzenet nélkül kilép
Holnap regisztrálhatok újra
A telefon Motorola Edge 50 Ultra, Android 15, mókolatlan, gyári szoftverrel.
-
dbius
veterán
Igen, nálam volt ilyen eset. Elindulni elindult az app, de a profilt nem töltötte be, a nevemet sem mutatta. Pár napot vártam, majd utána törölnöm kellett az app valamennyi adatát és újra kellett regisztrálnom, ami e-személyivel sikeresen megtörtént.
Az első olyan alkalommal, amikor újra kellett regisztrálnom e-személyivel (többször is kellett, lásd lentebb), akkor a folyamat sikeresen lezajlott, de kiírta, hogy várnom kell, amíg aktiválják (nem volt hibaüzenet közben). Ez az eset egy hétvégén történt és hét első munkanapján kaptam meg az értesítést (azt hiszem szombati napon csináltam végig és hétfőn kaptam) PUSH üzenetben, hogy az aktiválás sikeres volt. Ez szerintem azért volt, mert manuálisan ellenőrizték az adataimat.
Viszont ezt követő alkalmakkor, amikor újra törölnöm kellett az app adatait és újra kellett regisztrálnom, akkor már a fenti aktiválás csupán pár másodpercet vett igénybe és használni tudtam az appot.
Nekem úgy tűnik, hogy az Android rendszerfrissítéseket sem szereti az app, mert ilyen is előfordult már, kétszer kellett emiatt törölnöm az adatokat és újra regisztrálnom: [link]
-
dbius
veterán
válasz
madagaszkar #444 üzenetére
Csak személyesen, kormányablakban.
-
dbius
veterán
Abból amit írtál, továbbra sem derül ki, hogy amikor átálltál ÜK+-ra, akkor milyen eszközön mentetted le a tokent és generáltattad le a hitelesítő alkalmazással a kódot, valamint milyen eszközön adtad meg bejelentkezésnél is a kódot (fizikailag ugyanazon eszközön, vagy több eszközön)
A mostani képernyőképek alapján is csak az derül ki, hogy valahol beírod ezeket a kódokat, de az nem, hogy a belépési kísérlet hány eszköz használatával történt.
Azzal a kombinációval kell megpróbálnod bejelentkezni, mint amikor beállítottad az ÜK+-t (vagyis ugyanazon eszközöket használva)
Ha ez a helyzet állt fent a fenti hibaüzenetkor, akkor nem történhetett olyan eset, hogy több alkalommal próbáltad beállítani az ÜK+-t, ezért többször is generált neked QR kódot, és azt többször is elmentetted a hitelesítő alkalmazásban (aztán véletlenül pont rosszat töröltél ki?)
A hibaüzenet alapján a generált kód nem jó, ezért csak ismételni tudom, hogy ellenőrizd azt is, hogy az eszközökön a rendszeridő szinkronizálva legyen.
Mást nem tudok javasolni, de épp azért próbáltam felhívni ennek fontosságára a figyelmet, mert elég gyakran ez állt hasonló bejelentkezési problémák hátterében a környezetemben.
-
dbius
veterán
Nagyon fontos, hogy az ilyen időalapú másodlagos azonosítók használata esetén MINDKÉT eszközön:
- amin generálja a hitelesítő alkalmazás a kódot, valamint
- amelyik gépen beírod a generált kódota rendszeridő szinkronizálva legyen. Ugyanis a generált kódok 30 másodpercig érvényesek és ha csúszás van a rendszeridőben egyik vagy másik gépen (vagy mindkettőn) érvénytelen lesz.
Nagyon jó példa erre: a tegnapi napon munkahelyemen egyik kollégám próbálta beállítani az ügyfélkapu+ hozzáférést, azonban sokadszorra sem fogadta el a google hitelesítő által a mobiltelefonon generált kódot, amit a munkahelyi számítógépen írt be.
A számítógép rendszerideje nem volt szinkronizálva és emiatt nem fogadta el a mobiltelefonon generált kódot.
Javasoltam, hogy a mobiltelefonon végezze el az egész átállási folyamatot. Elsőre sikeresen megtörtént.
-
dbius
veterán
válasz
Janika(1982) #282 üzenetére
Az még csak tervezett szolgáltatás, sajnos csak 2025. III. negyedévére várható:
Forrás: [link]
-
dbius
veterán
"Sikerült már valakinek mobiltelefonról elérni ilyen szolgáltatást (pl. a tarhely.gov.hu-t)?"
Igen, de korábbi app verzióval.
Most nálam is azt csinálja, hogy átirányít ugyan a DÁP appba, ott feljön az értesítés kis felbukkanóban, hogy be akarok-e jelentkezni, de utána már nem a tárhelyre irányít vissza, hanem arra az oldalra, amit említettél.
Azonban, a DÁP app nálam kiírta közben, hogy sikeres bejelentkezés, így a böngészőben, miután betöltötte az általad is említett oldalt, nyomtam egy vissza gombot, és utána átdobott a tárhelyemre, tehát a háttérben valóban bejelentkezett, így elérhető volt a személyes tárhelyem. De nem így kéne működnie!
-
dbius
veterán
Úgy tűnik, hogy az app nem szereti a telefonra érkező rendszerfrissítéseket. Tegnap frissült a telefon novemberi security patchre és ezzel együtt A15-re, azóta megint nem indult az app.
Újból törölni kellett minden adatot és újból regisztrálni. És most visszagondolva az előző problémám is akkor merült fel miután októberi Security patchre frissült a telefon.
-
dbius
veterán
Csak visszajelzés:
Nem vártam, töröltem az app összes adatát, majd újra regisztráltam e-személyi aktiválással. Meglepődtem, mert ahogy írtam előző alkalommal 2 vagy 3 napot várnom kellett ezt követően, valószínűleg manuálisan ellenőrizték és utána engedélyezték.
Ma viszont a személyi NFC beolvasása után azonnal aktív lett, nem kellett várnom semmit.
Azóta ismét megy az app és a biometrikus azonosítás.
-
dbius
veterán
Nálatok megy a dáp app? Nekem nem dobja fel az ujjnyomat kérő ablakot napok óta, csak a pin kódot kéri. Azt beírva karikázik kicsit majd kilép. Cache törlés nem segít, telefon restart sem, app a legújabb, ami elérhető. Nem volt ujjnyomat változtatás sem.
Egyszer korábban már újra kellett telepítenem, mert akkor belépett, de a profilt nem töltötte be, de nem akarnám megint elölről kezdeni a regisztrációt (e-személyivel két vagy három nap múlva igazolták vissza, kormányablakba pedig nem mennék megint csak emiatt)
A14, októberi sec. patch. Nincs rootolva a készülék, ami egy Motorola Edge 50 Ultra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Tőzsde és gazdaság
- Külföldi SIM-ek itthon
- Projektor topic
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- BMW topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futás, futópályák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- Prémium MAGYAR PBT custom keycap készlet eladó - Goblintechkeys
- DJI Air 2s Fly More Combo drón szett megkímélt állapotban, kofferrel
- ASUS ROG Strix G17 17.3" Notebook! i7-10750H / RTX 2070 Super / 1TB NVMe / 16GB DDR4! BeszámítOK
- Void RGB PC - i7 9700f, 16Gb RAM, RTX 2080Ti 11Gb stb.
- ÚJ PS5 Slim - FW 8.40 - Lemezolvasó - Lua Loader - Lua játék - Lapse
- LG 45GR65DC-B - 45" Ívelt 1500R / 5120x1440 / 200Hz 1ms / Adaptive Sync / AMD FreeSync / HDR 600
- Csere-Beszámítás! MSI Gaming X RTX 4060Ti 16GB GDRR6 Videokártya!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A620M R5 7500F 32GB DDR5 512GB SSD RTX3070 8GB ZALMAN S2 TG Enermax 750W
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i9 9900KF 8 mag 16 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE AORUS MASTER RTX 3070 8GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest