-
Fototrend
A topikban az apróhirdetés, csere-bere, és hirdetés linkelés tilos. Hardveraprón a megfelelő kategóriában van erre lehetőség Hardverapró/Drón
Társtopik - Quadkopterek, felső tagozat
Drón, multikopter, quadcopter, hexacopter.. számos kifejezéssel találkozhatnak a hobbi távirányítós repülés rajongói. De pontosan melyik mit jelent, és melyiket érdemes beszerezni?
Új hozzászólás Aktív témák
-
_X10Dead_
aktív tag
válasz
molnigee
#52262
üzenetére
Bohóckodós illetve "nagy dög" cuccom több is van mint kellene, de videózni olyat kerestem, ami könnyen mozgatható és a témára koncentrálhatok a gépészkedés helyett. Bár nagyon nem tetszett a DJI nyomasztó dominanciája (és nem is ehhez az árszinthez vagyok szokva), be kellett látnom, hogy nincs értelmes alternatíva (Tudom, ott a Mi 4K, de az 450 mm-es, a fene egye meg).
Annak ellenére, hogy a Mavic Pro-t kicsit overkillnek és drágának tartottam az igényeimhez képest, azt vettem, mert a Spark-nál komolyabb cucc kellett.
Ha egy fél évvel korábban érkezik, valószínűleg én is Air-t vettem volna, nagyjából mindent tud, ami nekem kellett volna és pici is. 15 perc körüli repüléseket terveztem pár száz méteren belül és erre az Air tökéletesen alkalmas, sőt elég tartalékkal rendelkezik arra is, ha kicsit elbambulnál.De a Pro fényében már köpködnék, mert az OcuSynchez bizony hozzá lehet szokni. Még a CE normák mellett is különösebb para nélkül el tudok menni másfél-két kilométerre nyílt terepen, a 15 percesre tervezett etapokról akkor is biztosan hazaérek, ha hülye voltam és hátszélben küldtem el a gépet. A fejlettebb video-feldolgozás, a tolatókamera, a fejlettebb vezérlőszofter nagyon b@ssza a csőrömet, de nekem (hangsúlyozom: nekem) együtt sem érnek annyit, mint amit az OcuSync és a túlméretezett akku okozta biztonságérzet nyújt.
A mérettel kapcsolatban szintén vannak kételyeim. A promó szerint, az Air ugyanolyan stabil és ugyanúgy állja a szelet, mint a Pro, sőt, nagyobb a csúcssebessége, fickósabban is mozog. Az utóbbiakat nem vitatom,sőt, valódi előnyként könyvelem őket, de az első kettőben nem hiszek. A Pro tömege, fesz-távja és a motorok mérete majd a duplája az Air-nek, míg a vitorlaként funkcionáló felület csak 20-25%-al tűnik nagyobbnak. Biztos a végletekig reszelték a repvezérlőt, de szerintem van egy határ, ahol a fizikai hátrányokat már nem lehet programkóddal ledolgozni.
Ezért írtam, hogy azért az Air komoly ugrás a Sparkhoz képest (és az árkülönbséget is érdemes annak fényében nézni, hogy az alap Sparkhoz még nincs távirányító), de nem ez az új Mavic.
Összességében fejlettebb és jobb ajánlatnak tűnik, mint amit a Pro tud villantani, de a döntés előtt tényleg át kell gondolni az igényeket, mert ahhoz azért túl drága, hogy utólag derüljön ki, hogy mégis a másik kellett volna..
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● DJI topic
- Búcsú a sajtreszelőtől?
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- PlayStation 5
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Gitáros topic
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Norton védelmi programok (NAV & NIS & N360)
- OpenWRT topic
- Amazfit Helio Strap – képernyőmentesen
- Goddess of Victory:Nikke
- További aktív témák...
- Lenovo 16 Legion Slim5 WQXGA 165Hz G-Sync Ryzen7 7840HS 16GB 1TB Nvidia RTX 4070 8GB 140W Garancia
- Zebra ZP505 EPL hőpapíros címkenyomtató
- Ultimate előfizetés akár 4166 Ft/hó áron! Azonnali, automatizált aktiválással, csak Nálam!
- BESZÁMÍTÁS! MSI X99A i7 5820K 16GB DDR4 240GB SSD 1TB HDD GTX 1050Ti 4GB Deepcool Ducase V2 600W
- Eladó Oppo A78 5G 4/128GB / 12 hó jótállás
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
A topikban az apróhirdetés, csere-bere, és hirdetés linkelés tilos. Hardveraprón a megfelelő kategóriában van erre lehetőség

