-
Fototrend
Köszöntünk az EA SPORTS™ WRC Topikban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
snecy20
nagyúr
válasz Találtgyerek #5899 üzenetére
Ilyenkor azzal nyugtatom magam, hogy nekem nincsenek több száz óráim arra, hogy kiteszteljem a játék fizikájának az ''anomáliáit''.
Chile-hez még visszatérve, hát az is egy jó kis túlélő show lesz majd, bizonyos tekintetben még bonyolultabb / problémásabb is mint a görög, kifejezetten nehéz ott egyben tartani az autót...
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
Találtgyerek
Topikgazda
-
Találtgyerek
Topikgazda
-
snecy20
nagyúr
válasz Találtgyerek #5895 üzenetére
Amikor én visszakaptam a szervízben az autót, egy ilyen lecsúszás után, nem volt semmi drámai, szóval nem generált a játék extra sérülést.
Most amúgy azon agyalok, túllépve már a görög helyszínen, hogy a Chile-i hosszú szakaszon hogyan tudnék minimum 1 percet (!) javulni. Aggasztónak tartom, hogy nincs meg az a vakmerő magabiztosság, ami ide nagyon kellene. Bár, nyakamat rá, hogy amelyik idő irreálisnak tűnik, az irreális is, és jó eséllyel a fizikai motorba való belenyúlás van mögötte, főleg a tapadási-súrlódási együtthatót érintve, mert olyan nincs, hogy egyes kanyarokban nekem szenved az autó 60-nal, a pali meg átmegy rajta 90-nel...meg amikor engem a legutolsó fűcsomó is megakaszt és kibillent, ők áttolják tökön-babon fullgázon... a kisebb, népszerűtlenebb géposztályokat szvsz békén hagyják a csalók, de a WRC toplistákat borzasztóan megszállhatták, a top10-top20 időknek szimplán nem is hiszek...
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
Mike Farrel
tag
#5894fatal:
Ezaz, hogy TD és azt írja alatta, hogy Unrecoverable. Ezután bedob a szervízbe és a kocsit cserélhetem ki...
Ezt a részét nem értem, pedig nem úgy estem le, hogy lerepültem a kanyarba 180-al. Hanem féket, kéziféket húzva kb 10-el elkezdtem lecsúszni a peremen és seggel neki egy fának. Ezt a 24 kilométeres szakasz elején, ahonnan szervíz után indultam ugye, ahol rendberaktam a kocsit. Erre átdob a következő 24km-es szakasz elejére és rögtön a kocsi teljes javításával kezdhettem, majd ugyanúgy leestem és következő szervízben megint kezdhettem a komplett autó kicserélését megint ugyanazokkal, amit előtte javítottam meg már kétszer.
Azt se mondhatom, hogy addig a kanyarig összetörtem a kocsit, mert nem is hibáztam addig...
#5891Találtgyerek:
Nálam például csak ilyenkor dob az asztalra a játék minden előjel nélkül. Módosítva annyira van, hogy a magyar navigátorhang be van rakva. Semmilyen más esetben nem zárja be magát csak TD-nél...[ Szerkesztve ]
Steam: MiKe // Origin: Mikeka20 // Uplay: Mikeka20 // SC: Mikeka20
-
Találtgyerek
Topikgazda
Ezt értem és nincs is vele gond, de Mike azt írta, hogy a lecsúszás után romjaiból kell újjáépíteni az autót a szervizben, pedig csak lecsúszott. Ha csak éppen hogy lecsúszik pár métert, ahonnan érthető ha nem tud visszajönni, de miért lesz totálra törve az autó a szervizben?
Ha beugratna a fák közé, akkor érthető lenne.06-3o/9759I39
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #5892 üzenetére
Nem TK lesz, csak a feliratot kéne kicseréljék a Terminal Damage helyett másra. Ki is írja, hogy unrecoverable. Csak olyan helyről tesz vissza magától egy idő után, ahonnan egyébként vissza tudnál jönni.
Ilyenkor meg olyan helyre esel vagy gurulsz le, ahonnan csak felhúzni lehet a verdát, amivel kiesel.
Legalábbis gondolom nagyjából ez lehet a gondolatmenet mögötte. Engem ez speciel nem zavar, sokkal nagyobb hülyeségnek tartom, hogy bárhonnan vissza lehet rakni az útra a kocsit.
[ Szerkesztve ]
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz Mike Farrel #5890 üzenetére
Az ilyen kanyarokat egy életre meg kell jegyezni, hátha később még mész itt versenyt.
Arra nem tudok én se magyarázatot adni, hogy egy lecsúszástól, miért lesz TK az autó.06-3o/9759I39
-
Mike Farrel
tag
válasz LeventeV #5889 üzenetére
VB-n ugyanígy jártam én is. Az első és második 24 km-es szakaszon ugyanott, ugyanabban a kanyarban ugyanahhoz a fához csúsztam le. Mind a kétszer TD, cserébe a kocsit is romjaiból kellett űjraépíteni, pedig nem bezúgtam, csak lecsúsztam a domboldalon. Ehhez jön még az is, hogy minden TD-nél ez a szemét játék kilép a francba az asztalra, és lehet újra elindítani...
Steam: MiKe // Origin: Mikeka20 // Uplay: Mikeka20 // SC: Mikeka20
-
LeventeV
senior tag
Kezifekkel keresztbefordulos boldog uj evet mindenkinek!
Kicsit ki kell irjam az indulatokat magambol mert kezdek abba az allapotba kerulni mint par forumtars, aki nem leli mar oromet ebben a jatekban.Fun bajnoksag: elso szakasz egy aprobb buntetes, semmi gond leszegett fejjel megyunk tovabb. Masodik szakasznal megall a jatek, megallapitott ido. Na ezzel ugrott is az egesz. Par napig le is tettem a jatekot, ma a maradekot meg becsuletbol letoltam, de mar minden mindegy alapon, egy kicsit meg idegbol.
VB: elkezdtem ma azt is. Elso 4 szakasz kesz, szokasos tempomban, de nagyon elveztem. Letettem a jatekot, pihentem par orat, na gondolom folytatom. Az 5. szakasz vegen, gyok2-vel lecsuszok az utrol, de semmi extra, gondolom magamban innen siman kijovok, max 3-4 masodperc ugrik. Villan a jatek, na mondom, akkor visszateszel magadtol, de nem, hanem Terminal Damage. De miert??? Sebesseg nem volt, nem is szakadekba estem, hanem csak a bokrok koze. Igy 5. es 6. szakaszra is megallapitott ido.
Kiegetett most ez a jatek, es par nap Gran Turismo es Crew Motorfest utan rendesen hanyinger ranezni, foleg a horvat Fun rally volt megdobbento a par nap kihagyas utan. Rendesen elszoktam a latvanytol.
Egy kis szunetet tartok megint a WRC-vel, aztan meglatjuk, mert mostanaban egyre jobban csabit vissza a Dirt Rally 2.[ Szerkesztve ]
-
Bandit21
addikt
válasz Találtgyerek #5887 üzenetére
Szerintem itt már oda eljutni is teljesítmény...
Mi lenne, ha kivételesen a B liga lenne a VB? Ott már alakul pár valós eredmény!regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
snecy20
nagyúr
S14 eddig jó szorosan alakul.
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
Steve1207
veterán
Na leültem és lenyomtam a vb-t. Szokásos köröket jártam, első stage autó szokás és gyakorlás, második stage jól ment volna, kb mint az utána következők, de lezúgtam, TK. Egyszerűen lökhárító nézetből, ahol a közepes bal-jobb-bal-jobb kanyarok vannak és van köztük szakadék, az olyan lökösből, mintha egyben lenne az út, nem látszik, hogy van közte egy szakadék (Itt amúgy a TK után a továbbra nyomva se szó, se beszéd a bezárta az alkalmazást, totál megbolondult, eseménynaplóban az ea anticheat hülyült meg, de semmi más kapcsolódó nem volt. Se előtte soha, se most utána a maradék tizen szakaszon minden rendben volt, ahogy amúgy szokott.).
A szerviztől kezdve amúgy patent volt a 14-ig, ott a stage végén a "bevettem ezt ennyivel korábban" résznél szimplán kisodródtam egy keréknyomnyit és lezúgtam TK-ra.
Utolsó szakaszt megnyomtam, fogalmam sincs miért kaptam 50mp büntit, totál jól toltam az autó állapotához képest. A cél előtt sodródtam le egyszer, de visszakecmeregtem pár mp alatt, esetleg ott elütöttem valakit vagy levágásnak vélte, hiába mentem végig? Nem írt ki semmit, csak a végén ott az 50mp.Amúgy jó volt, szeretem ezt a helyszínt, hogy visszaváltasz, csúsztatod, pörgeted a fordulatszámot (vagyis én így szoktam ). Csak az utolsó power stage-es 50mp előtt állok nagy kérdéssel, hogy miért. Vagy azt azért adta, mert túlcsúsztam a befutás után és hiába fékeztem ő már átvágott a bírákhoz meg bünti?
.
-
snecy20
nagyúr
válasz JulesTS #5881 üzenetére
Igen, észrevettem én is hogy elég keményen tudja fogyasztani az autót ez a helyszín, de ez valahol érthető. Kapja az ívet az autó itt rendesen még akkor is, ha nagyon vigyázol rá. Tök más típusú az igénybevétel, mint mondjuk a finn-en.
Amúgy ezeket a görög pályákat elég jól megcsinálták, a nehézségeket leszámítva ezeken nagyon jó menni. Levezetésként ma mentem Japánt és Central Europe-t, hát komolyan mondom, azok olyan ingerszegények, hogy szinte eluntam rajtuk az agyam, pedig szeretem az aszfalt versenyeket...Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
JulesTS
őstag
válasz snecy20 #5875 üzenetére
A szervízekkel is volt gondom. A második szervíznél nem cseréltem féket ami könnyen sérült volt. Így is alig fértem bele az időbe, pedig nem volt semmi ütközésem, csak "normál" elhasználódás...
A következő szakaszok alatt teljesen el is fogyott a fék, a végén már motorfékkel próbáltam megállni. Következő szerviznél a fék mellett cserélhettem váltót is, az apróbb töréseket amiket a fék hiányában szedtem össze már nem is sikerült teljesen kijavítani.[ Szerkesztve ]
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz Zoolee1976 #5878 üzenetére
Boldog új évet!
Kontrollerrel is lehet jókat menni. Ez a fotelba süllyedős dolog se lehet rossz néha. Sok sikert a versenyekhez!06-3o/9759I39
-
Zoolee1976
aktív tag
Minden kedves Rally sporttársnak nagyon Boldog Egészségben és csak amit kívántok Boldog Új Évet kívánok.Sajnos legalább tavaszig maximum controllerrel és automata váltóval való versenyzést tudom csak űzni a tv előtt a fotelba süppedve,de ha ez így megfelelő akkor indulok a versenyeken és talán egyszer végig is érek! Dübörög a sí szezon és durvább a munka mint valaha, ezért kb nulla energiám marad a koncentrállt versenyzésre!De passzív módon követem ezt a kivételesen jó közösséget itt a ph-n.
[ Szerkesztve ]
Zoolee
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #5873 üzenetére
Tudom, nézegettem már, lehet Treq is simlan tartóval. De nem a szélesség a probléma, hanem a hossz az üléssel.
A Treq olyan széles mint a Trophy, ugyanúgy elfér a váltó tartó, ahogy most is.
-
snecy20
nagyúr
válasz JulesTS #5858 üzenetére
Így hogy lenyomtam a B ligát is már a helyes gumitaktikával, nagyjából úgy látom, hogy de, még így is égetően jól jött volna a meglévő 2 M és 1 S mellé +1 M, mert jellemzően a gumi élettartamának az utolsó egyharmadában már érezhetően nem lehetett vele tempót menni.
De amúgy a lágy is úgy nézett ki, amikor az S13 hosszú szakaszra feltettem, hogy valamikor a 15. km körül már nagyon szar volt érzetre, és az S14 - S15-ön szintén inkább már csak óvatos gurításokat bírt el, nem rendes versenytempót. Erre az útfelületre legfeljebb csak egy Power Stage erejéig lenne létjogosultsága a lágynak, mert olyan gyorsan degradálódik.
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz snecy20 #5871 üzenetére
Ésszel szoktam menni, de gurulni nem szeretek. Akkor inkább én is bedobom valahova, minthogy 30-al végig guruljak. Az pályabejárás, nem verseny. Szerencsére ritkán hibázok, de nálam is megeshet, hogy beesek.
Van még jó pár ember, aki nagyon gyors itt a csapatban. Lehetnek itt még nagy meglepetések.06-3o/9759I39
-
snecy20
nagyúr
válasz Találtgyerek #5867 üzenetére
Így hogy Gomez-nek is és Ákosnak is voltak eldobott szakaszai, szerintem neked ez már most zsebben van úgy, hogy még egy Shakedown-t sem mentél.
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #5864 üzenetére
Hozzá, úgy van beállítva, csak nem nagyon látszik a képen.
Alu rigen gondolkodom, csak egyelőre nem merem, mert nem biztos, hogy elférne, nincs több hely (145x85 kb), Treq One lehet, hogy jó lenne. Talán egyszer bátrabb leszek, jó lenne egy külön seq shifter, de a Trophyra nem lehet. "Szerencsére" alacsony vagyok, 174, de egy rendes ülés több helyet foglal.
[ Szerkesztve ]
-
JulesTS
őstag
válasz Találtgyerek #5867 üzenetére
Kár érte, de pihenőt kellett volna tartani. Egyben nem lehet lehet hibamentesen végigcsinálni...
Csak a Power stage-re mentem ki, de az első métereken az is terminal lett... -
JulesTS
őstag
válasz Találtgyerek #5861 üzenetére
Továbbtoltam. Egészen addig amíg S10 vége előtt másfél csíkkal el nem terminálosodtam...
Ez így elúszott, de még a PS-re visszanézek... -
jlaci74
aktív tag
PH VB S3
Mai szösszenet, a babszem nem fért volna be úgy húztam a se@@em...
Nem való már az nekem az én koromban, a másik hobbimat szívesebben művelném ezen a tájon...
A hátralevő 3x 24km-es gyors el is vette a ... megígértem hogy nem nyafogok ... ja, az tavaly volt ...
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #5853 üzenetére
Még csak kipróbáltam egy fél órát, de baromi jó
Raktam képet a cockpit galériába.
[ Szerkesztve ]
-
JulesTS
őstag
válasz Találtgyerek #5857 üzenetére
Na ez a "tartsd kint"-et meg se hallom... Akkor arra kell figyelnem.
Az S4-en sikerült felülnöm egy út széli buckára, 5mp-es visszarakás kellett... -
JulesTS
őstag
válasz Találtgyerek #5855 üzenetére
Igen ott nem sok hiányzott, hogy lecsússzak. A VB-n mos először van hogy jó a setup-om és élvezem is.
-
JulesTS
őstag
válasz Találtgyerek #5854 üzenetére
Nincs kevés gumi ilyen hosszú versenyre? Neten kerestem gumi élettartamot és azok alapján legalább még 1..2 garnitúra kellene.
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz koncsosakos #5846 üzenetére
Sajnálom, pedig ügyesen mentél. Ettől függetlenül még lehet jó eredmény.
RBR-ben igazából mindegyik online versenyen indulok, ami szimpatikus. Alulról szoktam felfelé menni, mert azok járnak le előbb és azokon mentek általában a legtöbben.06-3o/9759I39
-
Találtgyerek
Topikgazda
-
snecy20
nagyúr
válasz Bandit21 #5851 üzenetére
S7-nél tartok már a 'b' vb-n. Azért jönnek még olyan hibák is, amiket elsőre simán elkerültem. S5-ön volt egy olyan lecsúszás, kb. megint 35-tel, amikor már az 5. szakaszát taposó med egyszerűen már csak elblokkolt, teljes alulkormányozottság lépett fel, az autó felült a pálya menti kősorra, vagy mi az, az meg onnan ledobott.
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
JulesTS
őstag
BÚÉK!
Ennél és ehhez hasonló elágnál, rendszeresen rossz irányba "akarok" menni:
https://youtu.be/jwPeFt-ARYc?t=365
Mit, vagy mire figyeljek, hogy elsőre a jó irányt találjam meg. -
snecy20
nagyúr
válasz koncsosakos #5846 üzenetére
Kár érte, mert ügyesen mentél végig.
Amúgy meg kell védjelek, ennyitől a valóságban még szinte biztos hogy nem állna fejre az autó...Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
Bandit21
addikt
válasz koncsosakos #5846 üzenetére
Gyere át a B VB -re!
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz snecy20 #5845 üzenetére
Nincs jobb ötletem, mert két M kell ami miatt viszont a Shake -en a M el kell menni hogy legyen 2.
De akkor nem lehet S el kezdeni, és így az SMM se jön ki de akkor meg a vége lenne túl sok az m-nek
MMS -el viszont a második M kap majdnem 100 km-t.
Az első 60-at és úgy gondolom az utolsó 40 re az S is kevés.
Mindenhogy kevés.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
koncsosakos
újonc
Hát öö engem is utólért TD. Bár ez inkább az én hibám mint amit a gumira vagy bármire tudnék ráfogni
https://youtu.be/FkDeHao4usY?feature=shared
Én is féltem a gumitaktikatól hogy hogy fogják bírni.
De nem volt gáz az S12 sem, óvatosabban mentem mint előtte.Többször is rápróbáltam TT-ben több szakaszra is, de szinte sosem értem le nagyobb hiba nélkül. Éreztem hogy nincs tét így jött ami csövön kifér.
https://youtu.be/QAok0gY440E?feature=shared
Nagyon embertpróbaló, többször magam kellett szálni, hogy odafigyeljek.
Ettől függetlenül élveztem és nyiván nem olyan a szám íze de végigmegyek majd csak azért is.
Pacsi és BUÉK Mindenkinek!
#Találtgyerek
RBR-ben hol indulsz?
Rápróbalnék ott is, bár egy kicsit berozsdásodott az RBR-es tudásom.[ Szerkesztve ]
-
snecy20
nagyúr
válasz Bandit21 #5844 üzenetére
Köszi hogy megcsináltad, mostmár elég konkrét fogalmam van róla hogy a gumi kapcsán miket rontottam el, csak amikor kitetted a táblázatodat, akkor már a fő tévesztésemen túl voltam. Illetve a tévesztést inkább 'nem tudás'-nak mondanám, mert előzetesen nem tudtam hogy a 15 szakaszra egyáltalán mi az a gumimennyiség , amiből gazdálkodni lehet, és én meg szimplán elkezdtem a használt gumikat idő előtt lecserélgetni, mondván úgyis elérhető marad még az, amiket lecserélek - hát persze nem. Amúgy igen, a M-M-S látszik talán a leghasználhatóbb gumitaktikának, 6+6+3 felosztásban.
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
Bandit21
addikt
válasz Bandit21 #5843 üzenetére
Az összefoglaló alján található linken érhető el a "PH! V Bliga" ami a görög VB mása. Ugyanúgy január 12-ig megy, mint a rendes VB.
A gumit ugyanúgy S/M adja (korábban lehet az évszakot nem jól másoltam és ezért volt eltérés?), a taktikához ajánlom ezt a hsz-em.
Én valószínű végigtolom gyakorlásnak a rendes vb-t és utána indulok majd neki.
BUÉK Mindenkinek!
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
JulesTS
őstag
Kedvet kaptam én is a VB-re. Volt egy kis szabad időm, gyorsan nekiálltam az első két szakasznak. Pár Shakedown-os állítgatás után jött is az első szakasz, óvatosan kezdtem neki:
https://youtu.be/owM9mwBUkSY
Már itt is volt egy majdnem lecsúszás, de megúsztam.
A második szakasznak még óvatosabban próbáltam, egy-két kis hibán kívül jó lassan végiggurultam. Tetszik is a pálya és az autó is:
https://youtu.be/jwPeFt-ARYc -
snecy20
nagyúr
S13 előtti szervizben sincs már mit felrakni, tehát gyenge állapotú lágyakkal kell nekimenni, amikkel már hosszú szakaszok óta szenvedek tapadás nélkül. Ebből gondolom idő előtti terminal damage lesz így.. majdnem 50km még hátran. Hű, ez így nagyon agyon tudja csapni a játékélményt.
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
fatal`
titán
Én holnap este vagy másodikán állok neki, remélem most lesz majd időm befejezni is.
BUÉK mindenkinek
-
snecy20
nagyúr
válasz Találtgyerek #5836 üzenetére
Ha az S4-nél lévőnél engedte lecserélni, akkor azt hiszem ott cserélhettem át a med-et egy friss med-re...
Még az ilyen apróságokat kellene rendre belekalkulálnom, hogy fillérbaszó módon nem ad rendes mennyiségű gumikat a játék / FIA / versenyrendezés / tökömtudjaki. Mert így a versenyek megnyerése nagyon annak áll, akinek a léynegesen finomabb a vezetési stílusa és pedálkezelése másokénál, szerintem én smirglihez hasonló módon gyalulom a gumikat a kézifékes részeken pl...[ Szerkesztve ]
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
snecy20
nagyúr
válasz Bandit21 #5830 üzenetére
Én megszegtem az ígéretem, S10-re visszajöttem.
Közepes szervíz, mindent tudtam időkeretbe beleférve javíttatni, de gumicsere-lehetőség már semmi... borzasztó állapotú gumival toltam le a 24.6 km-t, meglepetésre 5mp-be kerülő minimál-hibával lehoztam, viszont a gumi miatt érzésre olyasmi tempóval, mint amit pár napja a Renault Megane-okkal tapasztalhattunk, az S1-n, lefagyott úton.Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
fagy53
nagyúr
válasz Találtgyerek #5832 üzenetére
5'13 alapon, így jövőre veletek, ugyanitt!
-
fagy53
nagyúr
Látom a tabellán, hogy a mezőny az első hét szakasz során hogyan hullik szét, veszélyeztetve az én szokásos helyezésemet, ha indulnék, többen lennének mögöttem mint a korábbi versenyeken.Az óévben beállítom az S1-et setupnak és Ratrak kedvencével, formabontón, igyekszem 5'30 alá kerülni. Amennyiben ez sikerül, akkor az újesztendőben elkezdem a görög VB-t. Szeretem ezt a helyszínt, alig van gyors része a szakaszoknak és ez nekem kedvez, bár egyebekben a frász szokott kerülgetni rajta.
A gyerekek már kirepültek, üres a fészek így remélem nem zavar már semmi.
- Ön dönt iszik, vagy vezet - én most ivás közben fogok vezetni!...
Minden jóban gazdag 2025-öt kívánok mindenkinek! -
Bandit21
addikt
válasz Bandit21 #5828 üzenetére
4 perce írtam...
azóta nekiültem hogy folytatom, kész volt a kocsi medium szervíz alatt, elindultam épp,
felkelt a lányom, a fiam, beleestem az árokba és ott vagyok ahol 4 perce, csak immár az s12 után, hogy rotty autóval ülök a szervízben.
mindig agyalok, hogy a gyerekek miatt csak 9-10 körül este érek rá erre és vajon mi lenne ha néha szabi alatt nem hótfáradtan ülnék neki.
hát ez...b ligát kellett volna másolni nem az a-ba tovább menni...
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
snecy20
nagyúr
Én szívesen venném, ha valaki össze tudna dobni egy 'B' ligát a csalódottaknak egy újbóli próbálkozáshoz.
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz Gomez86 #5823 üzenetére
Ügyesen mentél a videó alapján. Nem annyira zavaró a váltó hangja, ezért ne csinálj magadnak plusz munkát. Pont még simán lehet. Lehet az egész mezőnynek lesz majd beesése és ott van még a powet stage is.
Ahol beesel, ott azért érthető, hogy miért nem enged vissza.06-3o/9759I39
-
jlaci74
aktív tag
Év utolsó picsogása részemről ...
Úgyhogy BÚÉK!PH VB :
TT-ben állítgatva az autót már éreztem, hogy ez nem az én világom, egyszerűen nem érzem jól magam ebben a környezetben... lehet az is hozzá tartozik, hogy nincs kézifékem és gyakran X-be rakott karokkal 180 fokkal alátekert WRC kormányon próbálom a piros gombra installált kéziféket nyomkodni...
Mindegy, ez a feladat , csináljuk...
Az S1-en el is ment a kedvem az egésztől, de ránézve a kicsit tempósabb részeket tartalmazó S2-re, folytattam.
Ez már jobban ízlett, de a közepe körül megforogtam ami megint lelombozta a nem létező kedvemet.
Ezeket a tempósabb részeket kedvelem, de sajnos ezekből van a kevesebb.
Ha eljutok a szervizig akkor az autó állapota és a lelki állapotom
alapján döntök a folytatásról...#5823 Gomez86
Sajnálom és kitartás, más is hibázhat és fog is , ha neked tetszik a műsor akkor nyomassad ! -
Gomez86
őstag
Nekiugrottam én is a Görögnek ha már találtam egy üres órát a mai napomban
Tegnap állítgattam az autót a Parnassós nevű szakaszon, láttam többen is ott gondolom mivel az a legrövidebb, vagy azzal kedződik a verseny, vagy ilyesmi. Szerintem egész jól sikerült, legalábbis azt csinálja az autó amit én szeretnék és akkor amikor szereném, szóval nekem jó lesz
Az első szakasz ennek tükrében egész jól sikerült érzésre, meg időre is. Meg is örökítettem Viszont sajnos elfejetettem a hangot külön felvenni hozzá, így sajnos hallgatnotok kell a kattogást, meg némileg halk is talán, így ebből nem lesz publik videó csak ilyen linkes.
A második szakasz is egész jól sikerült, de itt Ákos már két lábbal nyomta a gázt, olyan ufó időt ment hogy csak na hát azt nem sikerült megfutni, de nem vagyok panaszos, jó élmény volt. Hármas szakasz szintén, kb ugyan ez, szépen fordulnak a visszafordítók jól megy a kocsi, de azért érezni hogy nem TT-s friss-lágy gumis téma van, hanem használódik az autó + gumi.
Aztán a negyedik szakaszon utól ért a végzetem. Kitudja mennyi szakasz és verseny óta sikerült egy DNF-et összeszedni. Visszanéztem, lefotóztam. Konkrétan 28kmph-val lecsúsztam a domboldalon
Majd valamikor folytatom a következő szervíz után ahogy Laci is írja. Már csak azért is mert továbbra is kedvelem ezeket a szakaszokat, de a pontszerzés itt úszott nekem."A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
kozmi55
tag
1 szakasszal tovább sikerült eljutni mint az előttem lévők, de itt a vége.
[ Szerkesztve ]
-
sazo
tag
Végigmentem DuEn versenyén.
Azt hittem, hogy lesz egy kis sikerélményem a szeniorok között.
Hát nem ...
Az eleje űridőket megy. Számomra.
Boldog új Évet kívánok Nektek!
Zoli -
fatal`
titán
válasz Bandit21 #5815 üzenetére
Ilyenkor sajna nem törik össze a verda jobban, szintén DR2-ben is így volt. Ha úgy lesz TD, hogy nem unrecoverable, hanem rendesen össze is tört (vagy úgy esel le, hogy unrecoverable de előtte lezúztad), akkor lesz mit javítani.
A görög rallyn legtöbbször nem azért van TD, mert annyira összetört, hanem olyan helyre került ahonnan nem tudsz visszajönni, vagy a szabályok nem engedik (kvázi "fel kell húzni" a verdát az útra).
Ha unrecoverable akkor a TD üzenet alatt írja, ha törés miatt van TD akkor meg az impact sebességet mutatja.
[ Szerkesztve ]
-
Bandit21
addikt
Köszi ez megvan.
Amit nem értettem hogy - ideges voltam és holnap újra ránézek majd - úgy láttam hogy alig van mit szerelni az autón.
A horvát fun alatt ha láttam hogy sok 1-2 alkalommal nem féket nyomtam egy idő után mar, hanem gázt és annak biztos több száz méteres esés volt a vége de sima+30s bűntivel mehettem tovább gyakorlatilag sérülés nélkül (mert a levegőben volt az autó még amikor olyan messze kerültem a pályától hogy már ajánlotta is a resetet.Most nulla sebességgel legurultam hátra egy dombon fáknak se ütköztem és mégis TD lett.
Vagy ez amiatt van mert a Fun és a VB eltér sérülés szempontból ?Én se támogatom hogy irreális bukok utan tovább lehessen menni de ez a TD ez semmi volt ahhoz képest ami s7 Sector 14 be történt és azt nem írta TD -nek ezért nem értem hogy ez az s8 miért lett az.
Mindegy ez van megyek tovább ott a liga fun ez meg mindig kikapcsolodas.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz Találtgyerek #5812 üzenetére
Köszi, és az előzőt is, sajna hiába a jó táblázat ha hulye módon gyok kettővel leesek az útról.
Az utolsó aminek TD lett a vége végképp vicces volt sajnálom hogy nem tudom megmutatni a szilveszteri baki parádé tökéletes darabja lenne.Azt sem igazán értem hogy TD után miért vagyok az S10 előtti szervizben és miért lehetne tovább menni.
Akkor mégse terminal?Lehet én végigtolom ezzel együtt legalább tanulok.
Pontos helyezést úgyse veszélyeztetek bár az is vicces hogy látom hogy s7 ha kiesel 25 percnek veszi en meg 1 hibával de lassan 21 alatt csináltam meg... Nem nagy bűnti ehhez képest a 25 egy TD -re.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz Bandit21 #5808 üzenetére
Fel a fejjel! Legközelebb majd figyelsz a tolatásra is.
Azt is figyelni kell, hogy nincs-e a környéken néző, mert azok nem állnak félre ha feléjük tolatsz.
Fáradtan nincs amúgy értelme menni. Főleg hosszú szakaszt nem szabad. Én a hosszúak előtt mindig pihenek kicsit.06-3o/9759I39
-
Bandit21
addikt
Asszem bejelentkeztem az év balfasza díjra.
S7-ig lement lassan de hiba nélkül az egész.
Az s7 közbe jutott eszembe amit snecy20 írt, hogy ez lesz a vízválasztó, és a 24 km vége előtt másfél "csíkkal" (nem tudom mi a neve a stage -ek szakaszainak) jött egy y kereszteződés ahol elkezdtem a másik utat figyelni nem az itiner szerintit aminek az lett a vége, hogy kb satufék után finoman bele borultam a másik út felé elválasztó árokba. (s7 szektor 14-et kell nézni rögtön ott van, ér röhögni ilyen lassan árokba esni művészet..)
Ebből lett 12 s bünti, a s7 végéig.
Fáradt voltam már - tegnap csináltam szerintem az s1-et, ma meg a 2-7 addig egybe - de gondoltam megnézem az s8-at.
Nem kellett volna.
Rögtön az elején az adrenaline monitort bámultam, és a pálya kezdő balos helyett elmentem egyenesen. Tolatás-vissza elment vagy 10 mp és tudtam hogy kár volt elkezdeni.Egy korábbi szakaszon még rájöttem h a gyerekek már megint elállították a kormányt és hiába húzom bőszen a Meki alsó karját az kuplung volt nem kézi...
A másik amire rájöttem hogy a hajtűt itt nem vesszük szűken mert akkorát lejt és dob ha szikla van hogy egyensen a kijáratba megy az orrom...DE az s8-on valami újat is tanultam...
Ha véletlen benézem, és belső íven felmegyek a falra (mert nem olyan meredek) akkor hátrafelé nem tolatunk mint a bolond, mert :
- 1 a külső ív sziklafal fog meg. És ha ügyes vagyok átugrik rajta a hátsó tengely és jó esetben ott maradok lógva. Amiből reset lesz. Ha ügyes vagyok.Mert fáradtan nem megy ez jobban, miért is menne ha frissen is mindig a mezőny utolsó harmada vagyok...
Na és itt jön a
- 2 amikor nincs külső sziklafal és egyenesen bele gurulok a szakadékba... Ez történt másodjára. Annyi mentségem legyen hogy itt már nem nyélgázzal tolattam egyszerűen csak hagytam az autót legurulni de nem sikerült időben 1-be tenni ezért rüki után az az 1 mp N elég volt arra hogy az útról kb 5 km/h-val leessek.
És még csak nem is valami bazi szakadék volt, épp kezdtem volna felfelé menni amikor kiírta hogy terminal demage hello...
Videó miatt a replayt tekertem és sikerült kilépni... ez nincs meg se racenet se yt módon az utókornak pedig klasszis megmozdulás volt.[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
snecy20
nagyúr
Persze, potenciálisan szinte bárhol beüthet a baj.
2.0-ban amúgy olyan gyönyörűen erőből föl lehetett jönni a szakadékokból, emlékeztek?Amikor először tapasztaltam ezt a játékban, hogy szakadékból csak kizárólag lefelé vezet a további utunk, komolyan furcsa volt, mert annyira megszoktam, hogy a 2.0-ban egész másképp hatott a gravitáció.
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
snecy20
nagyúr
válasz jlaci74 #5801 üzenetére
Én számítottam rá, hogy bead egy ilyet valamikor, mert practice-eken fatal-hoz hasonlóan a próbálkozások nagy része terminal damage-dzsel végződött nekem is. Egyénként még fel sem tudom idézni rendesen, annyira jelentéktelen volt a hiba. Azt tudom, hogy talán pillanatnyi koncentráció-kiesés lehetett, semmiképpen sem túlvállalt sebesség.
[ Szerkesztve ]
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
Bandit21
addikt
Szakaszok, azok hossza, szervizek, és az azokat megelőző etapok hossza a görög vb-n:
Én m-et tettem fel a shake-re, így 2 m és egy s van.
Nem tudom mi lenne a jó a jó taktika.
M-el mentem neki, talán 7 előtt kéne a másikra átmenni, azzal el 13-ig és akkor fel az S? 60-96-44 lenne M-M-S
Nyilván a köztes 96 km sok lesz. Vagy nem 3 gumi van hanem több?regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest