Új hozzászólás Aktív témák

  • Bandit21

    addikt

    válasz Semin #1315 üzenetére

    Gyanítom az azonos magasságon belül is lehet rajzolni ilyet is olyat is. Has magasságuk nem tudom mennyi.
    Az id be a kodiaq bol ültem és olyan volt mintha a földre ülnek. Aztán jött a meglepetés hogy folyton be vertem a fejem a szemüveg tartó körüli dudorba.
    A teszt kör felénél szerencsére meg álltunk és ott rá jöttem hogy az ülés teljesen fel van emelve. (180 cm tök átlagos vagyok, nem egy kosaras) le engedtem, onnantól elfertem viszont még lejjebb ültem. Előtte Toyota auris volt ami kicsit egyterű az ülés helyzet alapján.
    Az id3 kormány közép kijelző tetszett, az érintő gombok nem. Sok teszt ( inkább mind) szidta a szoftver részét viszont azt mondta a kereskedő (és mi is ilyenben ültünk) hogy idén már frissítették és azzal jön. Viszont ez úgyis használat közben derül majd ki.
    Azonos pénz mellett az id3 ba bele fért az asszisztens plusz csomag ami olyan dolgokat tudott ami a kianal csak magasabb felszereltség része lett volna (360 kamera, és első radar).
    Kia hátsó leg beomloi miatt jobb lett volna.
    Törés teszt viszont 5 csillag az id3 és ha jól tudom 4 a kia. A kia belső égésű motorral hibrid ként kezdte, az id eleve elektromosnak készült.
    A kia kisebb motorja is 395 nm a vw csak 310
    Viszont a VW hátul hajt és rá ül a hajtott kerékre mig a kia el kaphatja (persze tartja az elektronika)
    Csupa pro és kontra...
    Az id 45 a kia 39 kw. Tesztek alapján viszont a VW többet eszik.
    A kianal nekem kezdo e autós ként nem volt egyértelmű mikor megy nem megy. Fekror le lépve P vagy N ben is gurult, a VWt dicsérik ebből a szempontból mert nincs ilyen ki be kapcs, be ülsz és mész. Ha meg állsz akkor állsz.
    VW autó hold Piros nal jó. Megállas után kicsit nagyobb fékre be kapcsol féket el engedve állt tovább.
    Kia nem tudom tudja e annak Piros nal fék kellett vagy P vagy N vagy mi. Az értékesítő hölgy mellém ült pár száz méterre induláskor, mondtam neki mit tud a vw ez tud e olyat azt mondta nem. (Ettől még lehet tudja de már mindegy)
    Gyorsulása az alap VW nek jobb bár nem tudom mennyi van ahol 8.9 van ahol 8 at írnak a pure perf ra.
    A Niro csupa fekete zongora lakk volt, az id3 szürke lesz, fehérben biztos hamar koszos.
    Az id belső terenek anyagai nem olyan jók.
    Hirtelen ennyi jutott eszembe.

    Plusz: a Niro ban a vissza töltés fokozat állítható egészen majd egy pedál modig, az id B módja pedig talán a kia vissza töltés mód utolsó előtti nek felel meg de nincs közel a leg erősebb Niro fokozat hoz ami még tavol van a leaf egy pedál tol.

    [ Szerkesztve ]

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

Új hozzászólás Aktív témák