Új hozzászólás Aktív témák

  • orientcx

    őstag

    Hát sok ami sok! Jó pár nap után végre megint beülhettem a pilótafülkébe, de folyamatosan nagyon durva dolgokba pottyangatok bele. :U
    Két példa a sokból:
    1., Kondával lézengek, USS - distress call, veszély 1-es. Na mondom, jó fej leszek, megmentek valami szegény kereskedőt, jól fog jönni az amúgy igencsak sötétszürkébe hajló karmámnak, egy Eagle-t, vagy Cobrát máá csak pofán tudok verni egy kondával, még a csúnyán megkopott harci tudásommal is. Kilépek SC-ből, erre letesz 150 méterre 4 db(!) kondától, és még vagy három-négy valamilyen másik hajótól(nem volt időm megnézni) Abban a tizedmásodpercben mind nekem esett. Gyak le sem tudtam venni a kezem a SCB gombjáról, miközben látni a lángoktól nem láttam semmit, hallani meg a folyamatos "modul malfunkcion" jelzésektől nem hallottam semmit. Elugrani meg persze nem volt olyan egyszerű, a négy konda masszívan mass lock-olt, néhány százalékkal húztam el a belem(thruster 3%, FSD 5%, PP 11%). Tán csak az mentette meg az irhám, hogy valami minimális tuning már volt a thrustereken meg a PD-n, emiatt 4-2-0 pötty elosztásban folyamatos boost-al ~ 280-at szól a gép az alap 244-el szemben)
    És ez egyes szintű veszélynek volt jelölve. Vajon mi lehet a négyesnél??? A komplett thargoid flotta? :U
    2., Átültem a Pythonba, upgrade anyagokat gyűjteni. Ez ugye vegyes használatot igénylő feladat(nagy raktér, közepes pod lehetőség, de azért van tűzerő, és védelem) Kiszed egy elite Dropship. Az a gyökér konkréten 14x(!) töltötte vissza gyak nulláról telire a pajzsát(megszámoltam), miközben a moduljai makulátlanok maradtak(csak a thrustert, és a PP-t néztem). Amint az utolsó karikája is elhalványult, azonnal töltött, és tele. A végén csak úgy tudtam levakarni róla azt a rohadt shieldet, hogy amikor megint a végét járta, egy boost-al belerongyoltam az arcába. Egy pozitív tulajdonsága volt a rohadéknak, hogy egyáltalán nem használt chaff-et(különben még most is ott csapkodnánk egymás tarkóját) De egyszer megkínlódtam még egy Courierrel is. Ártani ugyan nem tudott az a kis makimajom, de gyak egyfolytában chaffelt, az sem egy 40 másodperces menet volt. 2x töltődött vissza a pajzsa, mire ki tudtam inteni a versenyből(anno a kezdeteknél valamelyik tréning küldiben voltam így, asszem a cobrával, de máá nem emlékszem pontosan)
    Jó hogy ezek a komolyabb npc-k tele vannak mindenféle extrákkal, de teljesen kiszámíthatatlan, melyik mekkora veszélyt jelent. Nincs mese, tuningolni kell. :K

Új hozzászólás Aktív témák