-
Fototrend
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ice_Man22
senior tag
Sziasztok! Milyen hajot ajanlotok a cobra mk3 utan?
-
Pro Cambarus
csendes tag
Azok számára, akik néha szívesen vetnek egy pillantást arra, hogy hogy halad a magyar közösség frakciója a power-ré válás és a birodalom építésének útján, itt található meg Matt "The Raven" Corwen értékelése a vállalat helyzetéről annak közgyűlésén:
http://elitedangerous.hu/ssl-regionalis-hatalom-a-galaktikus-szinteren/
-
Flynth
tag
válasz
kiskuplung
#23891
üzenetére
Erezhetoen jobb az SRV a felszinen a betaban, nincs az ossze vissza pattogo mozgasa, mellesleg lehet kezifekezni is

-
baphomet
senior tag
válasz
rexsimus
#23889
üzenetére
Az én szerény véleményem:
PvP-re és/vagy ha SCB-ket is használunk, akkor jobb normál, vagy prismatic pajzs és minél több booster. PvE-ben, ahol sokkal inkább mi diktáljuk a harc feltételeit, elég lehet a bi-vawe is.A bi-wave jobb még:
- hull tank konfigurációknál, tart amíg tart, addig se a hajótest károsodik, ha meg lement, legalább gyorsabban felépül.
- kinetic fegyvereket használó konfigurációknál, ahol nem kell 2 pipnél több a fegyverekre és így folyamatosan 3-4 pip lehet a pajzsonEgy valamit ne felejtsünk el. Amikor a pajzs erejéről beszélünk az igazából a pajzs kapacitása. Tök mindegy, hogy 1000MJ-os a pajzsunk, vagy csak 200, amíg fenn van addig ugyanúgy védi a nemesebb szerveinket. A lényeg hogy fent legyen, hogy ezt SCB-kkel, vagy a elmenekülve és bi-wave gyorsabb feltöltődési rátáját kihasználva oldjuk meg, az már egyéni preferencia kérdése csak.
-
orientcx
őstag
Ma megint beleéjszakáztam egy HazRES-be egy pár órát. Valamit már visszaszedtem a régi legendás pompámból(és még szerény is vagyok
), de G-s cuccokkal ez persze mégsem ugyanaz, mint régen a fixekkel. Kezdem kiismerni az npc-k új módszereit is, és örömmel fedeztem fel, hogy a régi jól bevált RES-taktikáim jó része apróbb módosításokkal működőképes maradt, a Fed pilótaakadémia sunyi alattómia kar nyugodtan használhatja a régi tankönyveit(egy-két lábjegyzettel kiegészítve - pl életemben először(!) találkoztam egy FDL-el, amelyik visszalőtt, sőt, el is talált. Ezt a méltánytalan eljárást én súlyosan sérelmezem
)
Az Assault ship hihetetlen jó, ezzel a felgyúrt pajzzsal olyat lehet rammerkedni, amilyet egy "bemariskázott" rinocérosz sem tudna produkálni egy üvegáru szaküzletben. Találkoztam egy tápolt pajzsú kondával. Úgy gondoltam, itt a próba ideje, lássuk, ki mit tud. Hát lehet, hogy neki csak egyes fokozatú tuningja volt, de az amúgy szalon állapotú gép az ütközés után 74%-os hullal folytatta azt a még neki hátralévő kb 50 mp-es aktív kalóz pályafutását, miközben nekem a külső karika épp hogy halványodott egy árnyalatot a kijelzőn. De még mielőtt elbíztam volna magam, közvetlen utána egy sima Asp egymaga levakart egy egész réteget a shieldemről(picit bénáztam). A gépház tuningnak hála(~ 470 m/s) olyan pillanat alatt lehet utolérni bárkit, hogy hihetetlen, inkább a lassulás a probléma, most jön jól az a plusz rászerelt makro-gomb, amit ha megnyomok, pár mp-re kiteszi a landing gear-t, és utána vissza is húzza. Már most sírva gondolok arra, hogy az éles játékban vissza kell ülni az alapgépbe, és lehet gyűjtögetni azt a sok szemetet, amit aztán vihetünk azoknak a mérnököknek, akiknek előtte már eleget udvaroltunk ahhoz, hogy egyáltalán szóba álljanak velünk. Mondtam már, hogy ezek a mérnök hölgyek, khmmm...hogyan is fogalmazzam....őőő...hát...szóval nem annyira szépek?
Na mindegy, a fejlesztések pedig kellenek.
-
Ja, Dömötör Gábor üzeni szeretteinek, hogy ma ne várják meg a vacsorával, picit késni fog. Az ügyvédje szerint kb olyan 20 évet. Harmadolással.
-
-
kiskuplung
őstag
Az SRV irányítását esetleg sikerült megoldani a bétában?
Gondolok arra, hogy teljesen kezelhetetlenné válik, ha padlógázról rükvercbe akarok váltani : ilyenkor nem vált irányt, hanem elkezd előre gyorsulni. Kb. ez az egyik oka, amiért eddig összvissz 1-2 órát töltöttem el a felszíneken
-
rexsimus
aktív tag
Hali!
Mi a véleményetek a Bi-Weave pajzsról?
FDL-en gondolkozok, hogy 6 SB mellett érdemesebb lenne-e azt használni, mert 2 kávét is lefőzök, mire visszatöltődik a normál pajzs.

-
Flynth
tag
Hirlevel:
Clash of the Titans Beta Event
The full details are below.
Where? Wyrd system – A2 Conflict Zone
When? 20:30 BST meet on Team speak, 22:00 BST start
Teamspeak server: teamspeak.laveradio.com
Truckers ships: Fed Corvette, FAS, FGS, FDS, Vulture
Pirates ships: Imp Cutter, FerDeLance, Cobra, Eagle
Camera Crew Ships (don’t shoot): YELLOW HAULERS
Truckers Multistream: http://huttonorbital.com/Media/twitch
Don Antaonci multistream: http://multistre.am/djtruthsayer/elitediamondfrogs/thehedgehog28/cmdrflynth/layout10/ -
baphomet
senior tag
válasz
totila
#23881
üzenetére
Ne ess pánikba!
A mérnök felé lévő repu csökken ilyenkor, velük nem lehetsz hostile, maximum nem dolgoznak neked tovább. Úgy működik a dolog, hogy ha teljesíted azokat a feltételeket, hogy szóba álljanak veled, akkor alapszinten fognak szeretni: legyártják neked az 1-es szintű recepteket. Ezután minél többet dolgoztatod őket, vagy dolgozol nekik, úgy nő repud, feloldva ezzel az egyre magasabb szintű recepteket. Ez a repu csökken, mikor kérsz egy fix effektet, gyakorlatilag lehívtál tőlük egy szívességet, cserébe neked is adni kell valamit: egy kicsit többet dolgozni nekik megint. -
rtitusz
őstag
Elite Dangerous Newsletter #125
Sok újdonság nincs benne.

Már csak egy olyan launcher kéne, ahol kikapcsolhatom az általam nem használt verziók láthatóságát.
-
rtitusz
őstag
válasz
grHawk
#23878
üzenetére
Volt egy CG, (amiről kb. nem is tudtunk, sehogy nem kommunikálták, hogy fontos, és a Béta is megy vele párhuzamosan) ahol nem értük el a végső Tiert így nem érdemeltük ki a gimballed verziókat. Úgy volt, hogy ezek ezért nem jönnek a játékba a 2.1-el. Erre felrobbant a Reddit és az official fórum is, amire gyorsan viszakozott az FD és reggelre úgy döntött, hogy kihúzta a kezét a tűzből, Braben gyors közbenjárásával. De volt egy kb. 12 órás intervallum, amikor gigászi népfelháborodási hullám verdeste a stúdiójuk ajtaját. Tehát jelenlegi állás szerint minden fegyver jön gimballed opcióban is. (A burst késik, mert bugos.)
-
grHawk
aktív tag
Öhm, lemaradtam valamiről? Volt szó olyanról, hogy a Huge fegyverek gimballed típusai nem lesznek csak úgy megvehetőek? Most nincs sok időm olvasni, de ha jól értelmezem - csak átfutottam rajta - akkor a gimballed fegyvereket csak egy Community Goalon keresztül lehet unlockolni? Mi ez a marhaság?
-
-
orientcx
őstag
válasz
rtitusz
#23874
üzenetére
"A fejlesztett fegyverek special effectje választható lesz. Ennek hatására csökken a reputációnk"
-
Nocsak, az ED-nél köszön vissza a szocialista piacgazdaság? Bemegyek az üzletbe, és ha szólni merészelek, hogy nekem nem erre, hanem arra lenne szükségem, akkor megsértődnek?
("nemhogy örülnél, hogy egyáltalán kapsz valamit, te gyökér!")
-
duvi
nagyúr
válasz
VitoSagi
#23873
üzenetére
Részemről nem lenne gond, de ez már sokszor volt téma a Topikgazda topikban. Nemrégiben az a döntés született, hogy hirdetések kizárólag az Apróhirdetések rovatba kerülhetnek fel. Éppen ezért kérem a társaságot, hogy innentől kezdve mellőzzétek a személyes célú hirdetéseket!
Köszönöm a megértéseteket!
-
rtitusz
őstag
Na végre! A Frontier hallgat ránk! A feljesztett fegyverek Special Effectje választható lesz. Kvázi utasíthatjuk a mérnökurat, hogy mit szeretnénk. Azonban ennek az a hatása, hogy csökken vele a reputációnk. Kvázi szívességet kérünk reputációért cserébe.
-
VitoSagi
tag
Duvi remélem nem haragszol érte, de most egy hirdetés következik. Mondjuk ez így pontatlan, mert valójában nem hirdetem sehol, mert annak örülnék ha valamelyik E : D társam venné használatba és szerezne vele szép élményeket. (Természetesen ha gond, kérlek töröld!)
Használt, ám kifogástalan Thrustmaster Hotas X eladó, ha valakit érdekel egy példány. Az 5-ös gomb nem működött rajta, most ki lett cserélve, így újra pöpec, de időközben már vettem egy használt X52-t, így ezt már elengedném. Privátban érdeklődjetek, ne spammeljük a topikot. Köszönöm.
-
orientcx
őstag
Hát, mit is mondjak, a büszkeségem a porban fetreng.
Össz egy mentségem van, lassan több mint egy hónapja nem játszottam, leszámítva azt a pár órát, amikor a feltápolt Corvette-et próbálgattam egy HazRES-ben. Ráadásul akkor nem is ment olyan rosszul. Nem mondom, bénáztam rendesen, de a raktérben felejtett nyomorult pár tonna hal miatt folyamatosan 3-4-5 dolgos kalózkéz cibálta a pajzsomat, de így is különösebb gond nélkül vertem bucira az arcukat. Viszont most, hogy a frissen tuningolt Assault ship-et tesztelgettem, a sírás kerülgetett. Fix cuccokat tettem rá, ahogy eddig is volt(2 med beam, 2 large MC). Veszélybe ugyan nem kerültem, de azt kell mondjam, az ellenfelek sem
(na jó, túl azért nem élték). Minden egyes csörte percekig tartott, a fix MC-ket kb esélytelen volt használnom, össz a lézerekkel találtan néha. Időnként kifejezetten 2014 decemberében éreztem magam, amikor a tréning küldiknél kb 96-otszorra nőtt vissza a pajzsa annak a rohadt Cobrának. 
Szégyen ide, gyalázat oda, én bizony visszaminősítettem magam kadéttá(helyettes kisegítő segéd gyakornok jelöltt kadéttá), és megalázottan kullogtam vissza Felicity Farseer (kis?)asszonyhoz. Gúnyos mosolyát látván lesütött szemmel, nagyon halkan csak annyit tudtam kinyögni, hogy "néni kérem, mégis inkább a G-s fegyvereket tessék nekem fejleszteni, ahogy ezt eredetileg is javasolni tetszett nekem a néninek, legyen szíves"
(amikor anno a fix fegyverzetet kértem tőle, pont azzal a tekintettel nézett rám, mint a "kotonos úr" jelenetben Csala Zsuzsa Bodrogi bátyánkra, csak ott az hangzott el, hogy "jó lesz magának a kettes is", itt meg az, hogy jók lesznek magának a G-sek is)
Mindenesetre így már működőképes a dolog, de az npc-k sokkal durvábbak lettek(persze lehet, hogy csak én lettem egy hónap alatt bénább). Egy Python-t leszedni most sem volt ügy, de amíg régebben gyak találat nélkül lehetett abszolválni a feladatot, addig most azért látható mennyiséget tud lereszelni a pajzsból. A kisebbek is jobban mozognak, csak az FDL-ek a régiek, azok továbbra sem akarnak visszalőni, ja, meg a Gunship maradt könnyű préda.
Hát most járhatom az iskolát újra a gimballed gyakorló puskákkal. Megyek is könyveket, meg füzeteket venni...

-
rtitusz
őstag
Nem tudom, hogy láttátok-e, de olcsóbb lett a Horizons és 26-án jön a végleges 2.1!
-
duvi
nagyúr
ObsidianAnt bemutatója az új látványvilágról.
-
grHawk
aktív tag
válasz
cintula187
#23864
üzenetére
Hát na!
-
grHawk
aktív tag
Vagy ennyire leköt titeket a játék, vagy mindenki egyszerre melózik. Egy biztos: túl gyorsan olvasok a hozzászólások születési gyorsaságához képest. :/
-
Azumi?
csendes tag
válasz
orientcx
#23858
üzenetére
"Mindenesetre azért köszönöm a jó szándékú tanácsodat, hisz nem tudhattad, mióta vagyok tehetséges(telen) kezdő."
Már hogy a manóba ne tudnám! Én is a játék megjelenése óta játszom a játékkal, és olvasom - megjegyzem nagy nagy élvezettel - a hozzászólásaidat eme fórumon.

Kotnyelesnek tűnő, ritka hozzászólásom egyike a booster kikapcsolásáról tulajdonképpen nem is kifejezetten Neked szólt, hanem azoknak az újabbaknak, akik esetleg nem ismerik a "trükköt".
Bocs, hogy kotnyelesnek tűntem!
A
-
-
baphomet
senior tag
válasz
orientcx
#23858
üzenetére
Bár ez nem igazán a korábbi kérdésedre a válasz, de hasznos trükk lehet bárkinek.
A 2.0/1.5 update-tel megnövelték a levált pajzsok felépülésének a gyorsaságát, míg a visszatöltés sebessége maradt a régi 1MJ/s (bi-wave-vel 1,5). Tehát olyan 10-20%-os pajzs töltöttségi szint alatt, ha van szusszanásnyi időnk, akkor érdemesebb lebontani pajzsot, és megvárni míg újra felépül, ami ugye 50%-os szint lesz. -
orientcx
őstag
válasz
Azumi?
#23848
üzenetére
Abban a kommentben valóban a SB-ek fejlesztéséről írtam, de a dilemmám nem a levált pajzs, hanem az erősen meggyengült pajzs visszatöltésének módjáról szólt. Egy Fed bugris ugyan nehezen tanul, és könnyen felejt,
de azért a 2014 vége óta eltelt idő alatt még én is magamra szedtem ezt-azt, többek közt az elvesztett shield - SB kikapcs módszert is.(pedig erre kevesebb időm volt, mert a SB csak később lépett pályára, asszem az 1.2-ben(nem biztos)
Mindenesetre azért köszönöm a jó szándékú tanácsodat, hisz nem tudhattad, mióta vagyok tehetséges(telen) kezdő.
-
-
baphomet - "Az Edshipyard-nak már van a 2.1-hoz igazított verziója, lehet tervezgetni a jövő hajóit"
-
Fogadok, hogy még ott sem szerepel az én "grillező FSD-m", mert levédettem. Ha netán mégis ott van, akkor már perelem is be őket.
-
-
rtitusz - "Viszlát Robigo..."
-
Szegény kiégett, állástalan csempészbácsik...
Sebaj, egy Fed bugris ott segít, ahol tud
-
-
És akkor a krampácsolást még meg sem említettem
-
-
brd - "Azt érzem igazságtalannak, hogy aki mostanában veszi meg a játékot, nem talál majd ennyire, szinte pofátlanul egyszerű bevételi lehetőséget."
-
A megjelenés óta folyamatosan vannak egyenetlenségek. Anno a megjelenéskor sokkal nehezebb volt pénzt keresni, mint azóta bármikor is(talán tényleg a "Seeking Luxuries" volt a kivétel), ráadásul a hajókínálat is sokkal szűkebb volt, az árak közt hatalmas hézagokkal. Ott egy-egy jobb modulért is meg kellett küzdeni, nemhogy egy Pythonért, de pont ez volt benne a jó, ez rengeteg élvezetes plusz játékórát hozott. A legnagyobb kicseszés a játékosokkal, ha közepes képességekkel mindent hetek alatt össze lehet gereblyézni. -
brd
nagyúr
válasz
rtitusz
#23854
üzenetére
Gondolom ez a képet készítőnek különösen fájdalmas lehet az 1 MRD kp-val.
Azt érzem igazságtalannak, hogy aki mostanában veszi meg a játékot, nem talál majd ennyire, szinte pofátlanul egyszerű bevételi lehetőséget. Persze ha tényleg hasonló sűrűséggel kap az ember ott értékelhető küldetést, mert én még olyat ott nem láttam, ami ezen a képen van, mindig volt legalább 2-3 db milla felett fizető küldetés (persze volt, hogy a rangom/reputációm nem volt meg, így nem tudtam felvenni). -
cintula187
addikt
Speaking jah.

köszi
Más. Gyakorlatban hogy működik a csillagászati térképadatok eladása. Nem egetrengető dolog csak kiváncsi vagyok az alábbi szitura. Wingben belépek egy rendszerbe másodmagammal. A Disco scanner mutatja, hogy van unexplorered tárgy. Én scannelem. A wingman csak azután fogja látni (ő nem scannelt semmit) miután én eladtam 20ly -el odébb vagy azonnal?
-
brd
nagyúr
válasz
cintula187
#23851
üzenetére
Nevezd át valami.binds-re, és akkor a presetek közül azt kiválasztva tudod használni! Egyébként jól, de ezt érdemes elolvasnod, ha értesz ennyire englishül.
-
cintula187
addikt
Jól értelmezem ennél csak be kell másolnom a bind filet a könyvtárba és a játékban be van állítva ez a kiosztás vagy még van tennivaló?
-
baphomet
senior tag
Az Edshipyard-nak már van a 2.1-hoz igazított verziója, lehet tervezgetni a jövő hajóit.

-
grHawk
aktív tag
Hajj, milyen Corvettet építettem bétában!
Nagyjából:
Fsd - range boost
Thrusters - dirty drive
Power Plant - Armoured
Power Distributor - High Capacity Charge
Shield - Reinforced
4x HRP - Heavy Duty
2x 4A MC gimbal - Inc Rounds
1x 3C MC gimbal - Inc Rounds
2x 2F MC gimbal - High Cap Mag
2x 1G MC gimbal - High Cap Mag
6x 0A Shield Booster - Heavy DutyMinden core modul fullos kategória, A7-es fuel scoop, egy 128-as cargo, egy 4A-s FSD Inter., Maradék slotokra duplás srv hangár és egy Limpet Controller, asszem ezekről ennyi.
A 8 internálból 6 SB, maradék meg kettő defense turret.
Elsőher fura lehet az összeállítás, de PvE-re tökéletes. Egy nem számszerű kisarkított példa a pajzsra:
Az energia használat 105%, szóval három modult; FSDI, Hangár, Fuel scoopot kikapcsolom, de elsőre elszámoltam magam és csak kettőt kapcsoltam le, naná, hogy ledobta a pajzsot fegyver elővételnél. Sebaj, ledobtam az SBket, kb. három perc alatt feltöltött, aztán visszanyomtam az SBket, ott hagytam kb. (nem vicc) fél órára, az aszteroida mezőn kívűl, mikor visszaültem még csak épp, hogy az első csík teljes fényében pompázott, a 2. még nem is halványodott. Durva.
De amúgy a hajó jól manőverezik, ezt nem szabad beáldozni, mert armored thrusterekkel reverse flight is esélytelen akár egy python ellen is... A pajzs bírja, de ha elvesztem sincs gomd. FDL 5-ös winget tudtam elintézni előbb, mint hogy kárt tettek volna bennem. Modulokat levitték 2-3%-al, a hullt 70-re. Szóval védelem is oké, mozgékonyság is. A fegyverek durvák, ha éppen nem genyózik az NPC a chaffal, akkor nagyon gyorsan pörgeti le az ellent. Végre NEM az van, hogy ott állok egy csillagrombolóval, amit harcra alkottak és egy gyökér Aspet fél percig kergetek... Nem, ránézek és annyi. A High Cap Mag tuning kell a kisebb MCkre, mert a tűzgyorsasága miatt hamar elfogynának. A speciális effekt (esetemben az Inc Rounds) így is szép munkát végez, elég a másik 3 nagyfiún az Overcharhed.
Az FSD bír 14,36Ly-et, az A7-es scooppal meg relatíve normál sebességgel szelem át az univerzumot.Persze ez mind az 5-ös szintű upgrade, amit gondolom majd lesz egy idő elérni + nyilván nem úgy lesz, mint most, hogy a modulok javarész egy engineernél fejlesztetőek, szóval míg ezt a megaszuperepikállataztaqrvamittudmáááraztaleborúltkutyarúgjameg fittet lesz egy pár hónap elérni. De ez biztos, hogy baromi élvezetes lesz. Mikor is várható az éles élesítése?
-
Azumi?
csendes tag
-
orientcx
őstag
Egy rendesen feljavított pajzs olyan durva, hogy azzal még a mostani, egy hónapos kihagyás utáni, harcra alkalmatlan állapotomban sem kell menekülni, de ha az egyszer leapad, akkor ott egy-két-három SC beöntés szinte meg sem látszik. PvP-ben lehet, hogy más lesz a helyzet, ott a nagymenők jó eséllyel sokkal inkább a spec lézerekkel fogják megkerülni, vagy legalábbis háttérbe szorítani a shield védelmét, de ez csak egy tipp. És még azt sem lehet tudni, hogy az élesedésig hogyan változnak majd a különböző paraméterek. Mindenesetre ha PvP-ben tényleg a nulláig le kell cibálni a kollégákról egy-egy ilyen növelt kapacitású pajzsot, akkor szép hosszú csörtékre számítsanak a műfaj rajongói, arra a hétre már ne is nagyon csináljanak maguknak egyéb programot.

-
És ilyen, amikor egy Fed bugris FSD-t fejleszt.
Sikerült kikísérleteznem egy olyan hajtóművet, amivel kb 3 ugrásból el lehetne látogatni a Sag A-hoz
.....hááát jóóó, mondjuk van egy aprócska, szinte elhanyagolható szépséghibája, hát...őőő....picit melegszik tőle a hajó. Picit. Meg még egy picit. Meg még egy keveset. 
Szóval minden ugrás felért egy-két magasabb osztályú SCB egyidejű aktiválásával, csak egy kicsit tovább tartott a hőség, mert az FSD-nek töltődni kell ugye...
Lehet, hogy összecseréltem a blueprint-eket, és valójában nem is FSD-t fejlesztettem, hanem grillsütőt?(mert akkor működik
)
Hát ezért lettem pilóta, és nem mérnök(meg azért is, mert úúútálom a halat)
-
horky
csendes tag
A téma összefoglalóban nem láttam (lehet csak elsiklottam felette) Szerintem ez nagyon jó /volt kezdőknek sokat elmond [Kornelius Briedis tutorial/manual]
-
orientcx
őstag
A SB-ek tuningjával kapcsolatban gyötör a gonosz kétség.

Vajon melyik a hasznosabb, a heavy duty shield booster, vagy a resistance augmented shield booster?
Az előző akár 239%-al növelheti a befogadóképességet. A pajzs ennyivel erősebb lesz ugyan, de ha egyszer leürül, akkor a világ SC készletét öntheted bele, hogy ismét három tele karikád legyen(persze akkor megint egy nagyon durva pajzsod lesz....a legközelebbi leürülésig).
A második upgrade viszont nem a befogadóképességet növeli, hanem ellenállóbbá teszi a SB-t, tehát lassabban ürül le, és csak a normál energiamennyiség kell a regenerációhoz. Viszont a megnövelt ellenálló képesség, és ezáltal a +nyereség jóval kisebb, mint az első verzió 239%-os kapacitásnövekedése.
Én most inkább az első lehetőségre hajlok(heavy duty SB), mert egy éles helyzetben jobban kitart(pláne, ha azt veszem, hogy hajótól függően 4-7 db SB is lehet a fedélzeten), aztán a nyugisabb időszakban meg utána lehet töltögetni(arra ne nagyon számítson senki, hogy majd percek alatt magától is regenerálódik, a megnövelt SB, és SG kapacitás miatt ez irgalmatlan hosszú időt igényel) -
Flynth
tag
Beta 5 elesedi:
-
Flynth
tag
Reseteltem a BETA accomat, tapasztalatok:
Ugye mikor elkezded a jatekot kapsz egy kuldetest, irja a hangos szagos uzenet, hogy TURORIALT! told vegig.
Majd mikor leadod a kuldit egybol ott vagy a tobbi kuldi falan.
Eddig ez tiszta volt, ellenben ahogy haladsz elore 4-5 kuldi utan, jon egy uzenet, hello Gizi vagyok Enigneer, latogass meg. Egyre jobban tetszik ez a questrendszer / tortenetvezetes.
Mikor Gizi megszivlelete az adomanyom egybol jott ket upgrade utan az uzi, Belus es Gezukatol, mehetek hozzajuk is halat dobalni az akvariumba.
Vegre nem csak odamenyek, megveszem, kifarmolom, bar egy tripla elit szeritnem ebbol mar semmit nem fog latni, de jobb mint eddig barmi ami a jatekban volt.
-
baphomet
senior tag
Úgy látom, hogy a 960M az asztali 750ti-vel van pariban. Ez utóbbiról tudok nyilatkozni, high beállítások mellett megvolt vele a fullhd 40-60fps-sel. Szerintem az Xboxos élménytől jobb lesz a végeredmény, viszont hamarosan érkezik a 2.1 Box-ra is, ha csak amiatt mennél át PC-re, akkor nem szükséges.
-
gabó
tag
Köszönöm, azt hiszem, hogy rápróbálok.

-
Diopapa
addikt
-
#95488640
törölt tag
Üdv!
Az "M"-et nem ismerem, nekem Desktop gépben van sima 960. Az egy erőmű. A régi 560-hoz képest ami (medium, medium high) űr: 60 fps, bolygó: 17 fps volt, egy álom. Most minden csutka ultrán, és nem nagyon esik 60 alá. Bolygón előfordul ha sok az ojjjjektum, hogy 40 köré lefordul, de az alá soha. De M kártyánál háááát, nem tudom.
-
gabó
tag
Esetleg valaki egy GTX 960M próbálta már? Tudna ról amondani pár szót,h miként viszi ez a kari.
Előre is köszi! -
orientcx
őstag
Bocs, mostanában kicsit sokat írkálok, ígérem, most már vissza fogok venni belőle, ne hari

(nem ez lesz az első megszegett ígéretem
)
Ma egy picit leraktam a Corvettet, hogy megnézzem, mit lehet kihozni a játék egyik legjobb gépéből(a másik legjobb a Python, úgyhogy a birodalmi kollégák üljenek csak vissza, ebbe a kategóriába egyik császári bádogbödön sem fér bele
), az Assault shipről lesz szó. 
A PP-t, PD-t, és a SG-t viszonylag simán, alig pár próbálkozásból abszolváltam, nagyon karaj lett. A thrusterek már picit nehezebben készültek el, de most a jelenlegi tömeggel alulról súrolja a 480 m/s-ot, és ez az eredeti 387-hez képest igen derék. Fájó szívvel lepakoltam a C3/F beam-eket(sosem hittem volna, hogy valaha is ilyenre vetemedek), és felraktam a 3C/F MC-ket. Ebből még csak az egyik lett megtolva, mert iszonyú nehezen adja a jó lapokat, de igazán mégis a 2D/f lézerekkel kínlódtam meg. Hiába, időnként pofátlanul csal a bank, de szerencsére közel a halpiac.
Viszont az egyik 2D-set annyira sikerült feltápolni, hogy kevés híján eléri az alap 3C-s szintjét, és a másik sem marad el sokkal tőle, azt a keveset meg talán pótolja majd a spec tulajdonság. Így végül is gyak megmarad a lézerek régi teljesítménye, viszont felszabadult a két large HP. Hátravan még a másik MC, a SCB-ek, és a SB-ek felgyúrása, aztán mehet a próba. De az biztos, hogy mindezt élesben, valódi cuccokkal nem lesz könnyű. Ehhez tucatszám kellenek majd a teli doboz nyugtatók, én személy szerint ezt a véletlen faktort el is hagynám, de legalábbis erősen visszametszeném. Lesz itt anyázás gazdagon, jobb, ha Braben úr az ágya mellé odakészít egy pohár vizet, az állítólag az segít csukláskor, és az a pohár víz akkor is jól jöhet, ha netán összefutna egy labilisabb idegzetű CMDR-el, mert abban majd tárolhatja az új fogsorát is 
-
orientcx
őstag
rtitusz és baphomet - Egy Fed szájhősnek igen megalázó ilyet mondani, de kénytelen vagyok: A ti ötleteitek jók, az enyém meg kb annyit ért, mint amennyire a Cutter szép.

Valóban, egy firegroupban mind ellőhető egyszerre, de ennyi hőterhelésen a heat sink kb annyit segít, mintha Ödönke el akarta volna fújni a Zsanai gázkitörést, miközben még a szülinapi tortájával sem boldogult.
Csak úgy százasával repkedtek a celsiusok mindenfelé(6-800°). Más kérdés, hogy többszöri ismétlés után sem volt tragikus a helyzet, a DC kómába esett ugyan, de a többi modul ~ 80-90% körül mozgott(ideiglenes malfunkciókat leszámítva túlélhető, lásd a képeken)
-

-
rtitusz - "lehet jobb, ha a HSL egy picit előbb megy el."
-
Jobb, de nem lényegi a különbség, mert mire fölizzik a parázs, addigra a heat sink is majdnem készen áll a lázcsillapításra(picit azért késik)
-
-
baphomet - "dedikált gomb sorban egymás után lövi el"
-
És tényleg, az maradt egyesével. Azért aljasság tőled, hogy már megint jobban tudtál valamit nálam, ennek most már véget fogok vetni! Bár, végül is mindegy, úgy is letagadom...
-
baphomet
senior tag
-
orientcx
őstag
Csak én vagyok ennyire lemaradva a shield használat terén?
Régen úgy volt, hogy ahány SCB be volt kapcsolva, aktiválásnál annyi adag töltötte a pajzsot. Mivel a mérnököknek hála a pajzsgenerátort, és a SB-k kapacitását irgalmatlanul meg lehet növelni, a SCB-ekét viszont csak korlátozottan, ezért egy-egy töltet felhasználása szinte nem is látszik a műszerfalon. Olyan, mintha egy pohár vizet öntenék egy kádba. Az adott mennyiség persze nem lett kevesebb mint régen, sőt, sikeres tuning esetén akár 11%-al több is lehet, mégsem célszerű megoldás. Különösen azért nem, mert ugye minden egyes töltésnél bekapcsol a grill program is, amit célszerű HSL-el kompenzálni. De mivel minden egyes HSL U modul egy-egy életmentő SB-től veszi el a helyet, jó, ha minél kevesebbet kell felpakolni belőle a hajóra. És mivel a felpumpált PP elbírja, gondoltam a két A7-es, és két A6-os SCB-t egyszerre kapcsolom be, így egy HS töltettel négy SCB töltetet sütök el, mert ennyi "folyadék" is bőven belefér abba a "kádba"
De az a gonosz birodalmi Braben megint elbánt szegény Fed Fed középső csoportossal, hiába van mind bekapcsolva, egyszerre csak egyet süt el.
Nincs mit tenni, még a legzseniálisabb ötletek is elbuknak az aljas ármánykodások gáncstengerében...őőő....vagy belefulladnak?
Marad a régi móka, de akkor sem teszek fel több HSL-t, végül is a modulok jó pár töltést kibírnak így is, 6-8 beöntés után is ~80-90% körül mozognak, az esetleges malőrökre meg ott az AFMU. Csak arra kell vigyázni, hogy ne egy eleve 96%-os helyzetből indítsuk a műveletet
-
kiskuplung
őstag
Én 250 óra után éreztem ugyanezt, azóta heti 1x-2x lépek csak be egy kis csempészkedésre, meg hogy ne felejtsem el az irányítást

A héten jött egy newsletter, hogy milyen community goal-ok vannak, és gondoltam, hogy azt még pont nem próbáltam sose. Valaki írta is, hogy az ilyen helyeken több játékos van, lehet másokkal is interaktálni.
Gondoltam, átpattanok a csempész-ASP-ből a jó kis fullra táposított Pythonomba, és elugrok oda, mert az egyik goal az, hogy anyagokat kell szállítani, a másik meg, hogy a wanted hajókat kell lelőni. Én ez utóbbira szavaztam volna

Azzal kezdődött, hogy megérkezek a rendszerbe, és azonnal kiszedett egy játékos ASP Explorer, és szó nélkül nekem esett. Eléggé kiegyenlített volt a harc, amikor beszállt még 1 játékos, de azt már időm se volt megnézni, csak a radarikonból tudom, hogy játékos volt. UGyanis azonnal shield boost és a menekülés mellett döntöttem.
Amikor megérkeztem SC-be, és szálltam a bázis felé, rámírt egy ismeretlen, hogy mi történt parancsnok? miért vannak lenn a pajzsaim? Elpanaszoltam neki, ő megköszönte és elment megkeresni az embert

Miután feltápoltam magam a bázison, visszamentem vadászni. Találtam is egy competent, Viper3-mal repkedő játékost, aki wanted volt. Sutty, kirángatom, és nekiesek.
Azaz, esnék, mert az összes eddigi tudásomat latbavetbe se voltam elég, hogy legalább a harc 10%-ban orral felé álljak. Olyan gyorsan mozgott, hogy néha szinte láttam, ahogy röhög rajtam. Volt olyan alkalom, hogy hátrafele repülve gyorsabban szállt, mint én, 4 PIP-pel
Aztán beidegesedtem, és mikor sikerült volna legombolni a pajzsát, leomlott az enyém is, és onnantól már nem volt visszaút. Kb 10 millióm bánja
Szóval, ha valakinek van kedve, írhatna/videózhatna PvP taktikákról, mert a RES-es videók roppant szórakoztatók, de szerintem senkinek se okoz gondot agyaamputált NPC-ket lövöldözni. Ez viszont valódi kihívásnak tűnik, bár úgy tűnik még sokat kell tanulni.
@Vesa, szerintem próbáld meg Te is ebbe az irányba a játékot. A grindelést én is unom, de most legalább lebeg a szemem előtt egy PvP-re fittelt jobb gép, amit elkezdek összegereblyézni.
@Flynth : köszi

-
Flynth
tag
"se saját birodalom építés"
ezzel mint WoJ tag, TIIQ tamogato, nem igazan ertek egyet.
Olvass utana a BGS-nek, keress par SSL tagot, kerdezd oket arrol, mivel tudod oket segiteni, ra fogsz jonni, hogy amit egyedul a jatekban elerhetsz, az semmi. Errol szol az Elite x milliard nepessegbol csak 1! vagy.
Nem szeretnelek meggyozni a jatek tovabbi folytatasarol, csak a sajat kijelentesed volt fura.

Nehez lenne azt mindani, van ertelme a jateknak, holott neha en is elvesztem a motivaciot a hotas megragadasanak, de a 2.1 brutalisan jo lesz.

-
Vesa
veterán
válasz
Flynth
#23818
üzenetére
Pont a mélység hiányzik. Se saját -irányítható- flotta, se bazisepites, se saját birodalom építés. Kereskedelmi rendszer semmivel sem összetettebb, mint pl. az X sorozatban, sőt! Összességében, igazad van, tételesen lehetne meg találni pár dolgot, amit max. Csak kipróbáltam, de ezek mindegyike számomra érdektelen es unalmas. A tenyleg jó részeket végig lehet pörgetni 120ora alatt es a game kiürül. Grindelni lehetne meg a legnagyobb hajoert, de ennek en mar értelmet nem latom, nincs további értelmes cél.
Mindegy, pihen most az ACC egy kicsit, es majd a 3.0 környéken ismet ránézek. -
baphomet
senior tag
válasz
totila
#23819
üzenetére
A "ballisztikus" fegyvereknek kétféle célzási módot lehet beállítani (jobbpanel, utolsó fül, középtájt, gun sight mode) trailing és leading.
Az alapértelmezett leading azt mutatja, hogy hova kell céloznod, hogy eltaláld a célpontot, míg a trailing esetében oda tudsz célozni, ahova találni szeretnél. Ha a lézerekkel akarsz MC-t egyszerre használni, akkor a trailing célzási mód a nyerő. -
totila
tag
biztos van köztetek, aki fix lézereket és MC-ket használ, én is ilyen kombót szeretnék
de a lézerekkel pont célra kell tartani, az MC-vel meg elé kell lőni, hogy tudom akkor egyszerre mindkettővel lőni az ellent? -
Flynth
tag
"mindent láttam, mindent kipróbáltam"

Lol, remelem a beagle pont tetszett, ahogy SAG A kornyeken a fenyozon, a kulonbozo nebulak, kalozkodtal is, banyasztal is es felviragoztattal egy minor frakciot Power szintre.
nalam meg mindig van par pont amit nem nagyon eroltettem (banyaszas peldaul) de, hogy mindent lattal 120 ora alatt ahhoz gratulalok

A jatek backgroud simulation resze (BGS) annyira komplex, hogy ha csak azzal foglalkozol (kuldik / kereskedelem), hogy egy random frakciot kesztetsz terjeszkedesre, birodalom felviragoztatasara mar kevesnek tunik a 120 ora jatekido.
-
Flynth
tag
válasz
kiskuplung
#23815
üzenetére
A kuldetes rendszer egesz jo, vannak bugok (surface rescue mission - az alabbi tortent tegnap velem, nalam van az escape pod, megtervezem az utvonalat vissza, ugrok a cel rendszerbe, a kuldetes eltunik), de minden csokanal latod a repudat.
Pro:
A kuldetes dinamikus (24 ora elvinni 3t goldot A>B-be, de kapsz egy uzenetet, ha 15 percen belul elviszed oda, akkor +50.000 credit) - Hang uzenet, mission critical message.Mikor keresel valakit, nem kell discovery scanner, bemesz a nav beaconhoz, lescanneled (kijelol, kurzor rajta, nem kell gomb) mission critical message (hang meg minden) majd az osszes bolygo / csillag megjelenik az 1-es panelen, ha pl keresned kell valamit akkor a bolgyo melle kerul a kis globe ikon (narancssraga kor, racsokkal, nem beszelni magyar elni anglija)
A kuldetesekre 24 orat ad alapbol, nem 20-30 percet, kiveve a futar kuldik csomag nelkul.
Influnece leiras, azonnal, rang kovetelmeny stb.
Felszini kuldinel (cut the power) 3 kb tavrol mar jelolheto a target, nem kell mindent szetloni... (mellesleg szep alarm szirena van mikor betorsz egy bazisra
)Surface - keresd meg az xy cargot eseten, mikor keresed akkor hajobol a celpontot scanneled, mozog a kurzor, 4-5 scan utan pedig a levegobol megtalalod, leszallsz melle, majd felveszed, jo moka szep kidolgozassal.
Kontra:
Tovabbra is van exploit ki be lepkedesselBeta 2 alatt ha volt ket kaloz vadasz kuldid 3+4 kalozzal, akkor 7 kalozt kellett megolni, ez a forumon siro tomegnek hala :S ujra csak 4 kalozt kivan... (ha Brabennek 3 almaja van, Davidnek meg 4, akkor hany alma kell, hogy mindenki jol lakjon...)
Neha Large pados kuldi, mediumos celpontra valt (vidd ide a csomagot, a celpont megvaltozott...)
Ami a legjobb, uj jatekosok ugy kezdenek, LHS 3447-ben, hogy menj el Eravate rendszerbe es kapsz 10.000 kreditet (alapbol kapsz kuldit, ravezet, csillog villog) igy legalabb tudod milyen kuldiket megoldani, hol talaod oket stb.
Mellesleg jon uzene akkor is, ha leesik v no a repud, hangos szagos csillogo, jo moka.
-
Vesa
veterán
válasz
kiskuplung
#23815
üzenetére
Jogos a kérdés, korábban az egyik fő marketing arról szólt, hogy átírják a teljes mission systemet.
-
kiskuplung
őstag
A küldetésekről semmi hír azoktól akik már tolják a bétát? Engem nem nagyon érdekelnek ezek a craftolós dolgok, főleg, hogy ez újabb grindelésbe fog torkollni, már előre látom.
-
baphomet
senior tag
Csodálkozom, hogy még senkinek nem jutott eszébe megnézni azt a hajót, ami leginkább rászorul egy kis engineer tuningra. Hát én megtettem, és igen, a Vulture-ről van szó. Nincs kompromisszum, olyan konfigot lehet összehozni, amilyet csak szeretnénk.

Csak néhány paraméter:
Ugrótáv: 19 ly
Sebesség: 300/490
Pajzsok: 900, bi-wave-vel!Fegyvernek két overcharged large MC-t pakoltam incendiary (gyújtólövedék) effekttel, ennek nagyobb a thermal sebzése, mint a sima MC ammo-jé, így jobban eszi a pajzsot, mint akár az alap beam lézer, de a hull-t is pusztítja nagy-nagy szeretettel.

Érzésre azt mondanám, hogy így legalább olyan erős lett, mint egy alap FAS,vagy FdL.
-
grHawk
aktív tag
[béta] öhm, jól érzem, hogy az SRV beállításokba kicsit belenyúltak? Mármint oké, átalakították a beállítások opciókat teljesen (eszméletlen király amúgy), viszont minden beállított dolgom maradt, ami volt, kivéve az SRV turret része. Egy az, hogy a pitch inverted lett, azt vissza is állítottam, azt viszont nem tudom mire vélni, hogy az egér tűzgombokat felcserélte. Nekem a hajón úgy van (egérrel játszom), hogy a bal az "(2)" és a jobb az "(1)" egér gomb opció. SRV-n meg ezt megfordítja. Mit kellene ehhez beállítanom, hogy ugyanolyan legyen, mint a hajón?
-
-
orientcx
őstag
válasz
baphomet
#23808
üzenetére
"A boot time az online-ba állás ideje, a spin up time a késleltetés"
-
Én pont fordítva tippeltem, köszi.
-
Mellesleg rájöttem, abban a HazRES-ben nem azért ugrott a torkomnak kollektíve a kalóz szakszervezet helyszínen tartózkodó valamennyi munkatársa, mert a Corvette nagyobb hajó mint az Assault ship, és a nagyobb hajónak illik nagyobb figyelmet is tanúsítani, hanem mert fent felejtettem a raktérben a fejlesztésből megmaradt nyüves 6(!) tonna vizijószágot.
Most ott vagy ilyen csúnya éhínség tombol, vagy csak nagyon szeretik a halat, de jobban akarták, mint egy teljes rakomány palladiumot. Nehogy gyűjtést rendezzek nekik. Miután üres raktérrel mentem vissza, már ugyanúgy magam dönthettem el, kibe, és mikor kötök bele, pont úgy, mint az Assault ship-el. Így nem olyan izgalmas, de könnyebb a helyes taktikát megtalálni, és begyakorolni. Picit fejődtem, de még midig az Eagle a legnagyobb kihívás, viszont egy Gunship kb eddig tart - videó Pontosan 10 mp, de nem tartott volna ilyen sokáig, ha közben az egyik nagy MC nem áll ki 4 mp-re tárat cserélni
-
grHawk
aktív tag
Űűűűű, akkor néhány észrevétel, mivel új vagyok a bétában:
Kezdésképp elmentem és a fulfittes Corvettemre megvettem az új MC-ket. Aztán irány Blaster bá', széjjel fejleszteni mindent. Full overcharged fegyverek, fsd range növelés, heavy duty minden ami lehet, driveot is megerősítettem, bírja a strapát, és minden gyújtó lövedékes bónusz (nem összetévesztendő a thermal shockkal).Az outfitting remek lett, átlátható, király, annyit hiányolok, hogy az ott látható részletes adatokhoz nem férek hozzá az outfitting szekción kívül, tehát akár a szabad űrben, kár.
Néha átbugol a textúra Blaster bá' hangárjában, de ez lehet csak a nagyobb daraboknál, mint én.
Szerintem szebb lett minden, a textúrák, fény effektek, árnyékok, stb... érzek egy kis változást, a hipertérugrásban szintén, az valami gyönyörű lett

Szintén bug, hogy internal swapnél nem látjuk vizuálisan a modult, és így csak gondolhatom, melyiket cserélem, utána kell megnézzem. Az elhelyezésre célzok.
A fegyverek valami baromi ütősek. Szerintem nem vitték túlzásba, mert látszólag az npc-k is használnak ütős csúzlikat, ami a szétfulltuningmadafakaupgrédelt shieldgenerátoromat és a boostereket is eszi. Szerintem pörgősebb és határozottabb lett a harc.
A küldetéseket majd később, mert nem bírok betelni ezzel az új combattal
EPIC -
grHawk
aktív tag
Van ilyen, ez a játék nem neked való
Én vágyom a legjobb hajóra, a legbrutálabb fittel, a legélvezetesebb eszközökkel, engem ezért ragadt magával. Most már olyan ezer óránál járhatok, és még mindig gyűröm, ha nem is folyton, így vagy úgy visszatérek hozzá.Más:
Megvettem a bétát nem bírtam magammal. Hát... EZT K*RVAJÓ B*ZDM*G!!! EMBEREK EZ ÁLLATI LESZ!!!
(bocsi) -
orientcx
őstag
Hát ennél "sandbox-abb" játék már sztem a földön nincs. Mindenesetre teljes szabadság ide, totális sandbox oda, az ED legmasszívabb oszlopa mégiscsak a pofozkodás. Ha te enélkül is csináltál vele magadnak 120 kellemes órát, akkor tényleg elégedett lehetsz, és akkor ez a játék nagyon tud valamit. De azért csak nézz majd körül az éles 2.1-ben is, mert ugyan a hangsúly most tényleg a harci gépek tervezésén van, de azért akad egy-két más természetű sütike is.

-
-
Más: valaki meg tudná mondani, hogy a SCB tuningnál a boot time a pajzsfeltöltés ideje,és a spin up time a online-ba állás ideje, vagy fordítva? És milyen paraméter a duration?
-
Vesa
veterán
Én nem vagyok bétás, tehát 2.1 nélkül mondom, de én most jutottam el arra a pontra, amikor nem tudom minek játszak tovább. Kb. 120 órám van benne, tehát azt mondom megérte így is a pénzt.
nagyjából mindent láttam, mindent kipróbáltam, még lennének ugyan hajók amiért grindelhetnék, de nem igazán látom értelmét mert a harc nem érdekel (mondjuk emiatt a 2.1-től sem várok már sokat, mert ahogy látom, főleg a harcban használhatók az újítások zöme).
Pénzgyűjtésnek sincs már értelme, mert mire költsem?
Szóval ez egy jó játék, 120óra kevés mai játékban van meg, de a sandbox érzést nekem nem hozza, hosszabb távon. Majd a 3.0-nál visszanézek. -
orientcx
őstag
Hát nagyon nem akartátok ezt a hozzászólást, még a szervert is lelőttétek egy órára, de akkor sem ússzátok meg!

-
Mert én akkor is kipróbáltam az új fejlesztésű Corvettet.
Hát ilyen nincs. Amit ez a pajzs kibír, az döbbenet! Valamivel több, mint kettő Misike bounty gyűlt össze 8, azaz 8 perc leforgása alatt. Nem azért, mintha olyan zseniális lettem volna, sőt, kifejezetten bénáztam. Kb egy hónapja nem harcoltam már, és az azelőtti utolsó pár hónapban is csak Assault ship-el.
Corvettel össz anno a megjelenése előtti bétában pofozkodtam egy keveset egy HazRES-ben. Amíg az Assault ship-ben ülve nyugodtan mazsolázhattam a kuncsaftok közül, hogy kinek, és mikor osztok ki egy-egy kiadós fülest, addig most amint megérkeztem, mindenki azonnal nekem esett aki csak élt és mozgott(mondjuk sokáig se nem éltek, se nem mozogtak
). Ráadásul ez a "csatahajó" alapvetően más taktikát igényel, mint a fürge Assault ship. A Corvettel teljesen rutintalan is vagyok. Rögtön az elején 3 db Assault ship, és két Imp Eagle kezdte tépkedni a pajzsom(valamelyik, nem tudom melyik ráadásul rail gunnal). Ha ez az össztűz egy standard pajzzsal ér, akkor az másodpercek alatt megfárad. Nem mondom, egy-két SC-t ellőttem, de ezen túl nem sokra mentek velem(mondjuk eleinte én sem velük, mert nem találtam a jó taktikát, sehogy sem tudtam rájuk fordulni, ráadásul a hosszú kihagyás miatt annyira kiestem a rutinból, hogy a gombokat sem találtam, gondolkoznom kellett, mi hol van). Aztán ahogy múlt a pánik, és elkezdtem gondolkodni(hogy mikre nem képes egy Fed bugris, ha szorbon van
), és módszert váltottam. 4 pötty a pajzsra, kettő a gépházra, és folyamatos boost+FAOFF(persze ehhez kell a tuningolt PD, ami két pöttyel is bírja a boost-ot) így elég jól fordul a gép ahhoz, hogy azok a rohadt kis böglyök a célkeresztbe kerüljenek, ha csak másodpercekre is. Olyankor kettő a pajzsra, 4 a fegyverzetre, és össztűz, majd amikor eltűnik a képből, újra négy a pajzsra, kettő a gépházra, megint boost, és így tovább. Most használtam életemben először fix MC-ket, mérsékelt hatásfokkal, de ha elkaptam a ritmust, a három szintén megpiszkált lézerrel együtt irgalmatlan pofonokat lehetett velük kiosztani. Visszanéztem a videót, egy makulátlan(igaz, csak master) Dropship-et elkezdtem lőni 11.03-nál, és 11.08-kor, mire megint eltűnt a képből, azt már csupaszon, 14%-os hullal(!) tette. 5 mp! Ezek a fejlesztések nagyon durvák. A PP annyira kajak, hogy bármilyen cuccot teszek fel, modul lekapcs nélkül is elbír akár egy komolyabb plazmás összeállítást is, jelen configgal pedig még a cargo hatcht is bekapcsolva még mindig csak 80%-on vagyok. A PD hihetetlen mit bír, gyak kimeríthetetlen, még lézerekkel is, inkább csak a hőháztartás szab határt a lövöldözésnek. A thrusterek üresen is sokkal jobbak(az alapgép, ha nincs két pötty a gépházon, úgy fordul, mint egy Cutter), és a sebesség is nőtt kb 20m/s-al. A pajzsot én thermal vonalon erősítettem, mert több a lézeres ügyfél, és a SB-eket(7db) is upgradeltem, a képen látható, hogy az alapcucc mennyivel karcsúbb a tuningoltnál
-
-
A lézerek is durvák(a rövidebb hatótávú, növelt dam/sec féle upgrade-t toltam beléjük), de a 172, és 176%-ra pumpált A4/F MC-k a két szintén felhizlalt kis MC-vel egyszerűen pusztítóak. Hát még ha majd meg is tanulom használni őket. Igaz ugyan, hogy az Assault ship-en is fix lézerek, és cannonok vannak, de azok teljesen más technikát igényelnek(magáról a hajóról nem is beszélve)
Mindazonáltal mire az éles játékban ilyen szintre hoz az ember egy gépet, az sztem felér egy életművel. Itt, a bétában nem kunszt, de ha abból indulunk ki, hogy ebbe a fejlesztésbe kb 160t halat toltam bele, el lehet képzelni, hogy a ritka tételeket mekkora meló lesz majd összeszedni(még ha akkor mindezt már sokkal megfontoltabban, és átgondoltabban is teszi az ember)
Fel akartam tenni a videóból azt a bizonyos 8 percet(7.57), de véletlenül letöröltem. Kár, mert tanulságos lett volna
Még egyszer bocsánat a terjedelemért(kéne egy bűnbánó arcocska is a készletbe) -
orientcx
őstag
válasz
rtitusz
#23800
üzenetére
Ez mondjuk inkább az újaknak kicseszés, mert nekünk már nem gond ugyanabból a hajóból kettőt, vagy hármat tartani, de akkor is valóban nagyon kéne az a tároló. Ráadásul tegnap leszereltem egy szerencsétlenül fejlesztett modult, és azonnal eltűnt, menüből kilépés nélkül(lehet hogy ez csak a bétában van így)
-
A következő hozzászólásomat csak a legelszántabbaknak ajánlom, kicsit hosszúra sikeredett. Bocsi.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Vivo X200 FE – fenséges méret
- Autós kamerák
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Elektromos autók - motorok
- Viccrovat
- Hobby rádiós topik
- Milyen NAS-t vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Gainward GeForce RTX 4080 SUPER Python III OC
- Új Zsír Dell Inspiron 14 7441 Érintős Ultrabook Laptop -30% Snapdragon X Plus 10Mag 16/1TB SSD QHD+
- HP Spectre x360 Érintős TERVEZŐ Laptop Tab 16" -60% i7-1360P 32/2TB Intel Arc A370M 4GB UHD OLED
- ReZone Használt PC Bazár Megbízható gépek, korrekt árak.
- HP Spectre x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 16" -50% i7-13700H 16/1TB Iris Xe 3K+
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550M R7 5800X3D 32GB DDR4 1TB SSD RTX 4070 12GB ZALMAN M4 A-DATA 750W
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4061, 100% Akkumulátor
- Nokia 5.3 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Kosz a segitseget.

), de G-s cuccokkal ez persze mégsem ugyanaz, mint régen a fixekkel. Kezdem kiismerni az npc-k új módszereit is, és örömmel fedeztem fel, hogy a régi jól bevált RES-taktikáim jó része apróbb módosításokkal működőképes maradt, a Fed pilótaakadémia sunyi alattómia kar nyugodtan használhatja a régi tankönyveit(egy-két lábjegyzettel kiegészítve - pl életemben először(!) találkoztam egy FDL-el, amelyik visszalőtt, sőt, el is talált. Ezt a méltánytalan eljárást én súlyosan sérelmezem
)
Na mindegy, a fejlesztések pedig kellenek.



Össz egy mentségem van, lassan több mint egy hónapja nem játszottam, leszámítva azt a pár órát, amikor a feltápolt Corvette-et próbálgattam egy HazRES-ben. Ráadásul akkor nem is ment olyan rosszul. Nem mondom, bénáztam rendesen, de a raktérben felejtett nyomorult pár tonna hal miatt folyamatosan 3-4-5 dolgos kalózkéz cibálta a pajzsomat, de így is különösebb gond nélkül vertem bucira az arcukat. Viszont most, hogy a frissen tuningolt Assault ship-et tesztelgettem, a sírás kerülgetett. Fix cuccokat tettem rá, ahogy eddig is volt(2 med beam, 2 large MC). Veszélybe ugyan nem kerültem, de azt kell mondjam, az ellenfelek sem 



de azért a 2014 vége óta eltelt idő alatt még én is magamra szedtem ezt-azt, többek közt az elvesztett shield - SB kikapcs módszert is.(pedig erre kevesebb időm volt, mert a SB csak később lépett pályára, asszem az 1.2-ben(nem biztos)



