Új hozzászólás Aktív témák

  • npera

    újonc

    válasz zetor2000 #21877 üzenetére

    Én úgy látom a magam kis portásfülkéjéből, hogy most éppen egy gigantikus csata megy az OEM-ek között az akksikapacitás megszerzéséért. Közben az akksiba és spéci mágneses motorokba (ugye senki sem gondolja, hogy csak egyféle specifikáció létezik mágnesből?) szükséges alapanyagok olyan országokból jönnek, ahol simán leküldik a kisgyereket a bányába vagy még most is leölik az albínókat, mert abból lesz az örök élet vagy megerőszakolják AIDS-esen a csecsemőt, mert ha szűzzel hálsz, akkor megtisztulsz és komplett falvakat mészárolnak le, mert éppen egy másik vallási irányzathoz tartoznak, közben körülmetélik a kislányokat, amibe komoly részük belepusztul utána. De előtte dupla adag főtt rízst kapnak. Mivel 1000 generáción át így csinálták, ez a rendszer.

    A világ szerencsés felén pedig elégedetten csettint a polgár, hogy milyen durván nyomatékos a Nissan Leaf és mekkorát spórol vele a most hirtelen undorító CR-dízelhez képest, ami 10 éve maga volt a Megváltó.

    Igazából most kifejezetten szerencse, hogy nincs elég GigaFactory (és analóg megfelelője), mivel ha a jelenlegi akksi technológia mentén akarnák átkonvertálni a motorizációt BEV-re akkor kinyírnánk magunkat igen hamar.

    Muszáj valami fenntartható akksi-, inverter- és motordizájt összehozni, mert a jelenlegi nemesfémes móka csak ezen a nagyon korlátozottan fenntartható demó környezetben "működik".

Új hozzászólás Aktív témák