Új hozzászólás Aktív témák
-
WiZARD
addikt
válasz zetor2000 #22294 üzenetére
"Régi" Teslákhoz örökké ingyen van a töltés, ezért feljebb is ment a használt áruk. Újakhoz már nem jár ilyen...
Amúgy 15-25 kWh/100km fogyasztással lehet számolni sebesség függően.
Otthon töltve ez 38 forintos árammal 570-950 ft (benzinre számolva aktuális áron 1,5-2,5 liter benzin)
Magyarországon ~81 ft/kWh áron számolnak a superchargernélPorsche Taycan-hoz 350 kW max töltési sebességet ígérnek. Ami nyilván nem 0-100%-ig tart, de egy ~100kWh akkupack gondolom így is elég hamar tele lesz.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. * phenomestraps.com *
-
Gabibácsi
őstag
jórge ina
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
-
veterán
na kipróbáltam, elvileg prémiumnak kell lenni a meghíváshoz, de legendként mégis engedte jól.
hanyas vagy, te disznó?
-
npera
őstag
válasz WiZARD #22263 üzenetére
Gratula!
A sok boldog regen lejtőt kívánok hozzá.
A Totoyában kábé 30 km körül gyullad ki a kolduslámpa. Németországban autópályán meglepetést okozhat, ha a következő kút 60 km-re van. Mondjuk már van rutinom, kábé 500 km-t megy el egy tankkal és amikor már csak 2 pöcök van hátra akkor átrakom a "fedélzeti számítógépet" (úristen mekkora parasztvakítás ez is) megtehető távolság üzemmódba, aztán úgy optimalizálok.
-
eattila
őstag
Nekem olyan opcióm szerintem nincs. Viszont rosszul mér a kis genyó. Kiszámolva 7,5 körül eszik a kocsi. Inkább város. Hétvégente van hosszabb út esetleg. Szóval vegyesnek azért nem mondanám.
A korábbi 3,1l/100km értéket reseteltem, mert az baromság
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
veterán
zsenialitás és szakértelem rovat: valószínűleg a tuner drivere szar, mert egy picit átállítgatva a dolgokat kb stabil kép lesz, csak egy idő után jönnek a continuity errorok. a tunerhez a driver az 5.0 kernelbe került be, gondoltam frissítek 5.1-rc3-ra, hátha abban már jobbabb. hát visszalépés volt, régebbi driver van benne, de sebaj, majd visszalépünk egyet.
persze futó kernelt nem lehet kirántani a rendszer alól, tehát el kell indítani a korábbival. viszont a gép nem nálam van, szóval gyors olvasgatás, hamar meg kell piszkálni a grub konfigját, és majd másik kernellel fog indulni a gép... vagy nem. mindenesetre azóta pingre nem válaszolhanyas vagy, te disznó?
-
Samott
addikt
válasz qnadam #22311 üzenetére
Ha az orabereddel is szamolnal lassan meglenne egy olcsobb Vu+ doboz ara.
Hetvegen sutottem tortat (igy jar az ember, ha tudjak rola hogy cukrasz is):
Kiszamoltam a raforditott idot az oraberemmel... hat, barhonnet IS rendelhettunk volna annyi penzert.
#dlagaszaaagaink topic:
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
npera
őstag
Good news!
Jött egy kiegészítő árajánlat a kivitelezőtől, amire nem vártam. Inkább arra vártam volna, hogy hétfőn kezdjék el megcsinálni a lefolyót és keddre legyen kész. De nem jöttek. Helyette jött az újabb árajánlat. Benne egy 6500 SEK-es összeg. Kiderült, hogy a biztosító félreértette a korábbi peremfeltételeket és természetesen azt a részét nem fizetik ki, hogy a régi standard miatt a mai standardnak nem megfelelő helyen levő összefolyót el kell mozgatni és emiatt a gerendát meg kell változtatni picit (újabb kimarás, máshol pedig megerősítés). Ezen felül kijjebb kell hozni a mosdó lefolyóját, ami szintén egy gigantikus meló lesz nekik, mert kábé 50 mm-ről van szó. Így tehát indokolt a 6500 SEK.
Most járunk 43k SEK-nél. Plusz 177k SEK amit a biztosító fizet. Elmebeteg összeg....
-
veterán
válasz Samott #22313 üzenetére
elég csinos torta ez
persze, sőt ha nem számolok órabérrel, akkor is belefért volna. de akkor egyrészt ott van az, hogy mennyi pénzt elköltöttem rá, meg attól még a plex ugyanúgy kell, meg akkor hol a kihívás, sőt egy pici linux is ragad rám talán, amiből szintén nem lehet baj arról nem beszélve, hogy elvileg összedug, next-next-finish dolog lenne ez. csak hát látjuk
szóval valószínűleg első nekifutásra keresek valami jobban támogatott tunert, aztán meglátjuk.hanyas vagy, te disznó?
-
Samott
addikt
Dehogynem tudsz, az ott negy lap, pizzatepsiben, kulon-kulon sutve. Ha tortaformaban sutod soha nem lesz ilyen es nehezebb atsutni a kozepet. Ez egy gesztenyetorta, a tesztaban is van egy fel kocka gesztenye massza.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
npera
őstag
A régi szép idők, amikor ilyesmiket nézegettem....
A kóser vágóhídon majdnem lett henglekapcsolás a 3-hengeres motorban, de aztán egy kínai vágóhíd nyomására kivették belőle. A szelepfedélen ott vannak a nyers "dombocskák" a szolenoidoknak, amit lemunkálva meg is lett volna a helyük. O tempora, o mores....
A mérnökök keserves bőgése a portáig elhallatszott....
-
npera
őstag
válasz eattila #22321 üzenetére
Én kábé havonta klímázok egyet. Aztán jól kifúvatom. Aztán ennyi. Ha én vagyok a kocsiban, akkor inkább lehúzom az ablakot 50 alatt. Komolyabb tempónál nyáron muszáj vagyok klímázni, ezekben a modern kocsikban képtelenség normálisan szellőztetni jó tetőablak nélkül. Autópályán mondjuk az is kezd durva lenni.
-
npera
őstag
Amilyen jók a göteborgi utak (pár lépésenként fekvőrendőr) ez a motor teljesen jó lenne városba bemenni és melóba járni.
A Honda CRF450L sportcélú terepmotornak talán harmatos, de kirándulós túrázáshoz ideális - és éppen ezt a tulajdonságát emeli ki a yorkshire-i Adventure Spec általakító készlete, ami mindössze némi csavarozással installálható.
-
-NoVa-
addikt
-
Sipi-
őstag
válasz Samott #22313 üzenetére
Ha az alsó cucc kellett a torta feldarabolásához, akkor jobb, hogy nem a cukrászatból élsz meg
Egyébként a tortasütés ideje alatt kerestél volna pénzt? Ha nem, akkor felesleges rá az órabért számolni
Egyébként nagyon jól néz ki a torta![ Szerkesztve ]
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
ncc1701
veterán
Egyik srácnak van egy 508-as pözsója, amin most cserélne gumit, a papucsokat megvette, gyári felni, de nincs neki luk a közepén, ergo nem igazán tudják jól centírozni. Meg lehet ezt valahogy korrekten csinálni?
-
npera
őstag
-
-NoVa-
addikt
Ideális boltbajárós konfiguráció. Amíg a gyerekek összeszedik magukat a gyorsulás sokkja után, de még kellően dezorientáltan szétrohangálják magukat a bót sorai között, a szervizkamion a csapattal utolér, cserél gyertyát, tankol, én megveszem a tejet, kenyeret, mire behajtogatják a fékezőernyőt a helyére, fizetek és indulhatunk haza.
-
npera
őstag
válasz -NoVa- #22342 üzenetére
Amikor az egyébként fülvédőt nem viselő szerelő bedugja a fülét 1:10-nél, akkor el lehet kezdeni gondolkodni a rugalmas elszakadáson.... Utána jön a throttle blip jelenség, amit semmiféle mikrofon nem tud felvenni és semmiféle hangszóró nem tud lejátszani.
Másik irányból 1:25 körül. Jól látható, ahogy felfújja a sátor ponyváját a lökéshullám. Álomszép.
-
zetor2000
őstag
-
npera
őstag
válasz FőDudu #22344 üzenetére
Tutira megfelel, amikor megnézed, hogy mennyi üzemanyagot nyom bele az üzemanyagpumpa egy 400-es menet alatt. Ez megy egy hengerbe. És van 8 henger.
-
-NoVa-
addikt
Ezt a fajta mérnöki pihent munkát bírom. Valami dokumentumfilmben a szereléshez valamit értő riporternek mikor lelkesen magyaráztak sebességrekorder autónál, hogy a Cosworth V8 mekkora töltőnyomáson milyen fordulaton ideális, még bólogatott, de amikor arról lett szó, hogy ez másodpercenként hány gallont pumpál át, és hogy mennyivel jobb ezzel hajtani az üzemanyagpumpát a nagymotornak, akkor feladta az agya az információáradat feldolgozását és csak magábaroskadva nézett.
-
-
npera
őstag
válasz -NoVa- #22347 üzenetére
Igen. Van néhány kollégám, akik picit magasabb fokon nyomják a technical expert témát, mint amit az átlag be tud fogadni. Az egyik az 5-hengeres motorok guruja, de az eltérő hengerszámhoz sem teljesen hülye, ha nagyon konyhai módon akarok fogalmazni.
Egyszer volt egy műszaki probléma, amiről még nagy vonalakban sem írhatok, de elég jól elmókáztunk vele a borztanyán (skunkworks) és részben ez a guru is részt vett a feladat megoldásában. Egy design review meeting keretében a csóka előadta a saját kis Excel táblázatán keresztül, hogy miként is modellezi a különféle paramétereket, amik a motor működésének az éppen releváns részét leírják.
Na, ott nagyon jól lehetett látni, hogy kábé 2 perc után az átlag alapjában véve egyáltalán nem buta emberek szeme opálos lett és az információ láthatóan gellert kapott az arcukon. Telítődtek és nem fogták fel. Túlcsordult. Én annyira koncentráltam, hogy utána durva fejfájást kaptam, de azzal hízelegtem magamnak, hogy nagyjából értettem. De nem egészében, mert apámat sem Zeusnak, sem Thornak nem hívják
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest