Új hozzászólás Aktív témák
-
Jahno
őstag
válasz eattila #49046 üzenetére
Vimeo nem jó, amúgy az a nagy céges hivatalos is a külvilág felé, de azzal utoljára az volt a bajuk, hogy olyan is láthatja akire nem tartozik... Szerintem itt a komplett csoport nem tud akkora kreténségeket sem kitalálni igénynek, sem ellenérvet arra, hogy az a megoldás pont miért nem jó :-D
FTP helyett van OneDrive, de az mondjuk ilyenre tényleg nem az igazi. Bár saját tárhelyről állásbörzén már futtattam flasht, mert az volt akkor éppen a legkézenfekvőbb...
Mondanám, hogy megeszi a sávszélt, de előző videót is nagyjából 30an nézték meg az elmúlt 2 évben. Igaz ott csak alig 1-2ezer címzett lehetett.
-
npera
újonc
válasz hobizoli #49012 üzenetére
Ha egyszerűbb autót választasz akkor kevesebb lehetséges hiba jöhet elő és olcsóbb javítani.
Ha nem is egzotikus, akkor kevesebb ezoterikus parafenomén ugrik fel a javítás során. Egyszerűen csak kicserélik, ha valami megkotlik.
Valami jó kis szívó motoros kőegyszerű jármű kell, ha sokáig akarok békében használni. Ha kívánod a kihívást, akkor ajánlok valami k*rva drága és k*rva komplikált cuccot. Lehetőleg aktív légrugós futóműves kompresszoros-turbós PHEV gépet. Akármelyik T8-as Volvo alkalmas a végtelen szívás megélésre, ha kifut a garancia és bármi megkotlik rajta. Minél több elektronika, minél több kényelmi extra és minél nagyobb felni és vékonyabb gumi. Aztán meg kell találni azt a felhasználási módot, ami garantáltan hazavágja a dolgokat, a legolcsóbb filtereket és kenőanyagokat választani bele, valamint a lehető leginkább inkompetens szervízbe hordani. Ha lehet rajta kendácsolni, akkor azzal tovább lehet emelni a szopásfaktort.
Szóval Toyota kell. Ott nem fejlesztenek, csak a végtelenül bejáratott és elavult technikát implementálják különféle bódékba. Minimális komplexitás, bejáratott processz, olcsó alkatrészek. Mármint a gyártásban olcsó. Aftermarket ott is heroinárban megy minden, mert valamiből nekik is meg kell élni.
Amikor a gyújtógyertya kábé 14x drágább aftermarket áron, akkor nincs is több kérdésem....
-
npera
újonc
Segít az elakadt villamosnak és eltolja a megállóig?
-
npera
újonc
Az alighanem 10.18V terhelés nélkül, amikor az autó semmit nem csinál. Ha rá próbálnál indítani, akkor vélhetően bőven 5V alá esne a feszültség, amikor az ECU még megy, de az injektorok már nem. Aztán akkor kábé ott is vagy, ahol a part szakad. Mert ha alacsony nyomású oldal az üzemanyagot el is nyomja a motorig a tankból, akkor sem fog működni a magasnyomású oldal, aztán akkor az indítómotor csak tovább teker és sosem lesz belsőégésű folyamat. Lehet nyektetni addig, amíg az indítómotor sem fordul át már és akkor kész is vagy.
Ha az akksi 8-9V körülre esik csak be az indítás alatt, akkor a magasnyomású oldal is élni fog és a motor elkapja a fordulatot. Onnantól a generátor elkezd tölteni és beáll egy egyensúlyi állapot hamarosan. Akkor már önfenntartó az akksi is.
Csak a portáról okoskodom fotelből.
-
zetor2000
senior tag
Én vagy 3 éve vettem egy i5 / 4440-et - mellé most már 32GB DDR3 van, és az a gyanúm, hogy az idehaza végzett tevékenységemet ez is bőven meghaladja. Általában web böngészés, meg néha 1-1 film lejátszása ettől jelentősen gyíkabb gépnek is megy.
Néha kell félnapra valami képszerkesztő, de az is megy ennek a konfignak. Ha kéne táposabb, a hátammögött van egy 6500as I5, csak memória kéne bele, amikor vettem azt a CPU-t, drága volt a DDR4, most nem tiudom, hogy áll, mert nem prioritás.
Ha most kéne gépet építeni, 99%, hogy AMD alapú lenne.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
hobizoli
nagyúr
en azt nem ertem ebben a sztoriban meg mindig, hogy az akksit most sem csereltek ki benne ezek sem, pedig amikor eloszor elojott a hiba, akkor az volt megoldasa ennek
honapokig semmi baja sem volt, azota meg 3-4 hetente besirogat
siman lehet, hogy megbenult az a tavaj januarban belerakott akksi is, de kizarjak, mert az "uj"
lehet szar az is akar ismet, vagy a feszszabalyzo is a generatoron ami protty es az oli meg az akksikat egymas utan
20k hozza egy feszszabalyzo, en mar reg kicsereltem volna rajta, tok jol hozzaferheto helyen is van, a motor elejen a jobb elso lampanal
en ramertem multimeterrel 15.3-15.4V van inditas utan az akksin a fesz, es az szerintem sok 14.0-14.4 kozott kene lennie, ez siman meg tudja fingatni az akksit hosszutavon par honap alatt, hiaba "uj"
a hibasorozatot akkor dobta be, amikor vmiert leesett az akksin a fesz 12.1V-ra, de tenyleg nehany sec alatt esik le 15.4V-rol a 12.1V-ra, tokre mintha vmi inditas utani szabalyzas a vegere erne
ahogy 12.1V volt lathato a multimeteren, mar irogatta is a kijelzo a hibakat egymas utan
de azt nem jelzi ki, hogy alacsony a akksin a fesz, mert gondolom annyira meg nem alacsony ~11V(?), hogy erre is besirjonegyik munkatarsam vett masfel eve egy B4 Audi A4 Avant 1.9TDI-t, tenyleg nagyon szepen nez ki, hiaba ~20 eves
azon ugy halt meg a feszszabalyzo, hogy 17V-t(!!) toltott a generator
aszondja aaa meg hazamegyek vele innen (45km)
3km-re a hazuktol fustolt a motorter mert felrobbant az akksi es elkezdett egni vmi mellette, a puloverevel csapkodva oltotta el, kozben rafroccsent a sav farmerjara a cipojere is, az is mehetett a kukaba
mondtuk is neki, hogy nagy szerencsed, hogy ne froccsent az arcodba a szemedbe is, mert vak lennel
hazavontattak az autot es bo vizzel slaggal mostak a motorteret a kifolyt savtol mosogatoszerrel az udvarukban, plusz generator, akksi meg par ruha kukaszoval most megrendult a bizalom az auto fele kisse a szervizek miatt, es olyan auto kell nekik amire nem kell fel ev alatt 3000EUR-t fantom hibara ratapsolni ugy, hogy meg sem javul, csak eppen hibamentes, csak megint ki tudja meddig
massal is elofordult hasonlo tortenet
annak idejen egy noi ismi vette egy 8gen TypeS Honda Civic-t, amikor azok megjelentek
1 evig semmi baja nem volt, de utana masfel ket even keresztul ki-be jartak vele a szervizbol...
mar kabelkoteg, ECU, generator meg minden IS volt benne cserelve gariidoben
reggel elment a foiskolara vele otthonrol, siman poccre indul, foiskola elott allt a parkoloban egesz nap
nap vegen ki a sulibol, auto se kep se hang
szervizbe bevittek, leraktak, vmikor poccre indult ahogy kell, eleinte hulyenek is neztek kb miatta
aztan az evek alatt 3-4 szerviz megjart Bp-n vele korforgasban, hol ide, hol oda vittek be, vmikor tudta produkalni a hibat a helyszinen is, akkor mindig csereltek vmiket benne
amikor mar eppen 2 honapja semmi baja nem volt, becsereltek gyorsan egy CRV-re, az azota is megvan nekimondjuk igy is lehet autot javitani, hogy veszel egy 2x dragabbat
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
npera
újonc
Evija volt már? Elképesztő az aero rajta.
-
Grillo
senior tag
Tipp normális és nem aranyárban mért portreplikátorra? Kéne RJ45, HDMI meg mondjuk 2-3 USB rá.
-
Grillo
senior tag
Ja, gondolom. A T450ben ez jó volt, volt hozzá kéttöltő, egy fixen a dokkolón, másik a táskájában. Ehhez az EliteBookhoz meg semmi, kellen amúgy is még 1-2 USB, meg akkor csak egy vezetéket dugnék rá, nem 4-5-öt minden alaklommal, mikor leülők vele az asztalomhoz.
30-40 dollár körül látok tetszetősen Alin, de soha nem fog megjönni. -
npera
újonc
Már-már az a benyomása lesz az embernek, hogy ezek atomprimkó frusztrált és hiperagresszív parasztok. Persze csak spekulálok fotelből....
-
npera
újonc
Megmentettem a mikro quadot. Most jobb, mint új korában
-
zetor2000
senior tag
A rendelések alatt van valami issue invoice cucc, az lesz/lehet az. Most nekem nincs onnan rendelésem, de szerintem ott lesz a gomb valahol, ami a pénzvisszatérítést intézi.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Gabibácsi
tag
Ismét bebizonyosodott hogy minden bontós fakezű hülye.
felrakja 15-ért a rozsdamentes makulátlan motorháztetőt, elmegyek érte Dabasra, mert postán nem akarok ilyesmit.
erre ott van két négyzetméteren 3 autő elbontva, egymáshoz nyomódva minden
félrészegen kiszedte, segítettem neki, de nyilván pár horpadás már volt rajta az idióta tárolása miatt
a legnagyobbat ott kézzel kinyomtam vissza, de az istenbarma...
lealkudtam, és elhoztam ha már ott voltamHozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
-
npera
újonc
válasz Gabibácsi #49081 üzenetére
Úgy érted, hogy nem brain surgeon?
-
npera
újonc
válasz -NoVa- #49080 üzenetére
Majd kiderül élőben. FPV-monitoron nézve jónak tűnt, de ez erős közelítés persze.
A képet néztem pár tárgyon (rádió, monitor és a konyhában körbe), kábé okénak tűnt.Ha holnap nem ömlik az eső és nem 15 m/s szél van (amire sajnos van esély), akkor ki kellene próbálni a közeli suli udvarán. Van mindenféle játszótér és nagyon sok különféle vonal az udvaron, hogy a kölykök fussanak és mozogjanak. Mintha többféle sportpályát ötvöztek volna.
U.i.: ömleni fog az eső és 11 m/s szél lesz. Akkor beltérben próbálom majd....
[ Szerkesztve ]
-
zetor2000
senior tag
válasz Grillo #49087 üzenetére
Ultimate megoldás, minden is van rajta...
Kicsit olcsóbb, de nincs rajta annyi minden.[ Szerkesztve ]
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
zetor2000
senior tag
#Comic pictures:
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Sipi-
tag
Ismerősi körben valakinek eladó benzines kocsija van-e? :) 400+ liter csomagtér, 100+ LE, tempomat, 1.8 millióig kb.
A Picasso valahogy nem szerencsés nálunk. Az összes többi eddigi kocsinknak (4 db) egy balesete volt csak (de akkor is passzívan parkolt), a Picassonak meg már 5.Bár most úgy tűnik megcsináltatjuk, gyűjtünk és jövő nyáron veszünk valami 4-5 éves Auris/Focus kombit.
https://www.ferfiakonyhaban.hu