Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #96241664

    törölt tag

    válasz toxicjew #36 üzenetére

    Szerintem magasan a legnagyobb probléma volt, de teljesen el kellett volna törölni, nem ilyen módon átalakítani. Csöbörből vödörbe...

    Vannak statok, trait-ek, workrate-ek, stb, ezek meg tudják határozni, hogy adott poszton adott játékos tud a működni, semmi szükség a többi sallangra.
    Legnagyobb hülyeség volt ez mindig is, hogy pozíció módosítókkal meg in-game formáció váltással kell szórakozni és átvariálni a fél csapatot, ha be akarsz építeni egy új játékost, sokszor kompromisszumokat kötve ezzel más posztokon.

    Most máshogy lesz számolva a chem, de az alap probléma maradt ugyanaz.
    Oké, legalább a base statokat tudni fogják mindig. De 3-4 chem-en ez edddig is igaz volt, annyit azért általában ki lehetett hozni. Vagy ha mást nem, első perces csere.

  • #96241664

    törölt tag

    válasz bodnar123 #2901 üzenetére

    Előre elkészített animációk vannak, amiket gomnyomással triggerelsz és amik közt interpolációval vált, soha az életben nem fog ez olyan kifinomult lenni, mint az emberi mozgás. Ha olyan fizikát adnának neki, amilyenre te gondolsz, akkor kontrollálatlanul pattanna el a játékosoktól a labda minden alkalommal.

    A legjobb szándékkal mondom: ha valamit nem értesz, hogy miért történik úgy a játékban, akkor inkább nézz utána, merülj el jobban a témában. És kezelj mindent a helyén, ez egy videojáték.

    Magadnak sem teszel jót vele, ha ilyeneken idegeskedsz folyamatosan (napi legalább 5 panaszkodós hsz megvan idén is, ahogy látom), meg a fifa közösségnek sem jó, amikor ilyennel hülyítik egymást a játékosok és megy a konteó állandóan, hogy ezzel csalja el a meccseket az EA. Közben meg csak arról van szó, hogy megkerülhetetlen egy ilyen játékban a clipping.

    (#2902) Kristof_94:

    "Nem a pénz a gond, ha az lenne, nyilván nem aggódnám túl!
    0% thm-t én még nem láttam xboxra. Hol van olyan?"

    Mondjuk ez a két sor jól mutat így közvetlen egymás után. :D
    De ha nem a pénz vele a gondja az asszonynak, akkor mit akarsz nyereményjátékokkal meg tipmix-szel?

    [ Szerkesztve ]

  • #96241664

    törölt tag

    válasz bodnar123 #2917 üzenetére

    "De nem tudom, valaki hogyan gondolja hogy nem buherál a játék."

    Úgy, hogy mindent meg lehet magyarázni azzal, hogy ez egy videojáték, nem pedig a valóság. Többek között arra gondolok amit az előbb írtam, meg hogy épp milyen a kapcsolatod a játékkal és ellenfeleddel (ami megint sok mindenen múlik). Továbbá mindig lesznek glitchek, soha nem lesz teljesen tökéletesen kódolva és akármennyire is nem szeretik a játékosok beismerni, mindig van szerencse faktor.

    Volt bírósági ügyük is ebből, nem tudták bizonyítani a csalást. Amíg ez nem történik meg és mindenre lehet tök logikus magyarázatot találni, addig ez mind csak önhergelő konteózás.

    "A fifa communitynak az tenne a legjobbat, ha senki nem játszaná ezt a szart."

    Mutasd a példát akkor! :U
    Mert én meg ezt nem tudom megérteni, hogy ha valaki ennyire utálja a játékot, akkor miért erőlteti.
    Mondom, csak tőled legalább 5 sírós hsz minden nap. Folyamatosan élvezhetetlen játékmenet, folyamatosan rosszak a nyitások, mindennel csalnak, minden rossz amit csinálnak és minden változtatással tovább rontják... Le kell tenni akkor, ennyi.

    [ Szerkesztve ]

  • #96241664

    törölt tag

    válasz bodnar123 #2925 üzenetére

    Volt régen egy tag, aki minden fifa megjelenésekor elmondta, hogy point nélkül nem lehet elkezdeni, nullából nem tudsz kereskedni. Hiába próbáltuk magyarázni, hogyan kell forgatni a welcome back pakkokból kapott játékosokat az sbc-kbe és ha már van pár ezred, hogy lehet pár tízezret csinálni belőle az ezekhez szükséges játékosok snipe-olásával, majd advanced sbc-k kirakásával még többet.
    Nem, ehhez pack luck kell, ami neki nincs és egyébként is account-hoz van rendelve. Neki soha nem ad semmit, ezért nem csinál meg egyetlen sbc-t sem és rivals-ból is mindig a coint veszi ki.

    Rá emlékeztetsz, szerintem neked sem tudok olyat mondani, ami meggyőzne. A különbség az, hogy ő legalább lerakta a "csaló" játékot egy idő után, már nem idegesíti magát és nem hülyíti a többieket az elméleteivel.

    Seasons-ben is ugyanezekre panaszkodnál, ha nem 10db mazsola játszaná összesen.

    "Ha szerinted nem gáz, hogy egy focis játékban a labdának nincs teste akkor..."

    Unreal Engine ingyenes, van hozzá rakat tutroial, könnyű megtanulni, programozni sem feltétlenül kell tudni hozzá. Mixamo-n vannak előre elkészített animációk, csak be kell húzni a programba.
    Adj neki valós fizikát és majd meglátod, miért nem úgy csinálják...

    [ Szerkesztve ]

  • #96241664

    törölt tag

    válasz bodnar123 #2980 üzenetére

    "Ez a programozz te egy jobbat hozzáállás meg..."

    Csak baromira nem azt mondtam. :U Hanem azt hogy próbálj meg csinálni egy full alap focis játékot (tényleg nem nehéz) úgy hogy be van kapcsolva a default fizika és collision a labdának, valamint a játékos mesh-nek is. Nem azért, hogy csináld jobban az EA-nél, hanem hogy megértsd, hogy miért nem működne. Mert a korábbinál világosabban nem tudom elmagyarázni.

    Seasons-ben reszponzívabb a gameplay, mert kevesen játszák, azok is casual gamerek, könnyebb nyerni. Ott is látnál ilyeneket, ha többet vernének el és lassítgatnád a visszajátszásokat, hogy mire lehet fogni...

    "Én sem hiszem hogy meg tudlak győzni, hogy egy profitorientált cég mindent megtesz azért,hogy sok százezret kicsikarjon egy szélesebb réteg pénztárcájából."

    Azt, hogy folyamatosan fejleszteni és költeni akarj, elérik ezer más módon.
    Évről-évre egyre inkább csak untradeable pakkokat adnak az sbc-k, a kereskedést is folyamatosan nehezítik, skill-based matchmaking miatt is előbb-utóbb falba ütközöl... Főleg utóbbi miatt semmi logika nincs abban, hogy szándékosan csalják el a meccseket, nekik sem az a céljuk, hogy direkt rossz játékélményt nyújtsanak.
    Még addiktívabb is lenne a játék, ha nem idegesítené fel az embert rendszeresen annyira, hogy napokra-hetekre leteszi, meg jobban kijönne a csapatok közti különbség és nem a netkapcsolat aktuális minőségén és glitch-eken múlna, hogy mi lesz a meccs vége.

    [ Szerkesztve ]

  • #96241664

    törölt tag

    válasz bodnar123 #4259 üzenetére

    "Viszont szerinte ha megveszel valakit trade akkor első 20 meccsen szar és utána normál, hogy hátha eladod és EA tax miatt nyer a cég coint... "

    :DDD Ja, pont így működik a játékban az "adózás".

    Amit aztán ők maguk értékesítenek a fekete piacon, nem? Biztos ilyet is kitalált már egy nagytudású youtuber, aztán úgysem tudod bizonyítani hogy nincs így, tehát igaz.
    Kíváncsi vagyok, a gyíkemberekig mikor jutunk már el.

    Elő kell fizetni prémium tagságra, nincs mese...

  • #96241664

    törölt tag

    válasz evibly #4261 üzenetére

    [TROLL]
    Az előbbi, rendkívül magasröptű teóriából könnyű összerakni. :))

    Az első héten összeállított csapatot használják, mert ami játékost vennének, az 20 meccsig úgyis használhatatlan lenne. Amit sbc-ból raknának ki, az viszont 20 meccsig lenne csak jobb, utána kuka.
    Ez egyfajta kiskapu, amivel kikerülik az EA csalását és konzisztensek tudnak maradni.

    Ők meg direkt nem tesznek ellene semmit. Úgy vannak vele, hátha majd ez motivál másokat a költekezésre, hogy na majd egy még jobb csapattal hátha sikerül őket megverni.

    Mert mint megtudtam, a skill-based matchmaking és a "power curve", a heti új promók egyre feljebb húzott lapokkal nem motiválják az embert a folyamatos fejlesztésre, csak az, ha azt érzi hogy elcsalják ellene a meccseket.
    [/TROLL]

  • #96241664

    törölt tag

    válasz bodnar123 #4263 üzenetére

    "Remélem tudod, hogy a MINDIG nem egyenlő a véletlennel."

    Csak azt nem értem, hogy ha annyira MINDIG így van, akkor én miért nem tapasztalom... Nekem valahogy nem romlanak el az sbc játékosaim 20 meccs után, meg a vásároltak sem rosszak az első 20-on.

    De biztos erre is van valami jó összeesküvés-elmélet, hogy account-onként van eldöntve, hogy csalnak-e vele, mint a pack luckkal.

    Kaparós sorsjegy meg ugyanúgy működik, mint a fifa. Az hogy baromi ritkán, de nyer valaki jelentős összeget, elég ahhoz, hogy az erre fogékonyak öntsék bele a pénzt.

    Persze, ezen felül rengeteg "olcsó trükköt" is használnak. Kereskedést egyre ellehetetlenítik, craftolást évről-évre nehzeítik (gagyibb liga sbc-k, nincs 400 coinos bronz pakk pl), egyre több az untrade reward sbc-knél, stb. Valahogy mégis folyamatosan fejlesztened kell, hogy tudd tartani a lépést a többiekkel, mert egyre több a promó, egyre jobb lapokkal van tele mindenki, egyre meredekebb a power curve.

    Amikor tudnak "tiszta" módszerekkel is ilyen szintű addikciót kiváltani az emberekből, akkor ezen felül a csalás és a szándékosan rossz és igazságtalan játékélmény biztosítása felesleges és kontraproduktív lenne.

    De én komolyan nem értem, hogy tudsz ilyen felfogással játszani. Hogy mindenben, amit nem értesz, a lehető legrosszabb, leggonoszabb, tök logikátlan dolgokat feltételezed és idegeskedsz rajtuk folyamatosan, meg napi 4 hsz-ben sírsz róluk.
    Mit tudsz így élvezni egyáltalán az egészben, miért nem teszed már le/ adod már el végre?

    [ Szerkesztve ]

  • #96241664

    törölt tag

    válasz bodnar123 #4552 üzenetére

    Tedd már le ezt a játékot, könyörgöm... Mindig minden rossz, ellened folyamatosan csalnak, mit élvezel így benne, mi értelme van így az egésznek?

    Komolyan, akárhányszor benézek ide, mindig a te sírásodat és összeesküvés-elmélteidet látom meg elsőnek.

    Fogalmad sincs hogy működik egy ilyen játék, de ahelyett, hogy tájékozódnál, terjeszted a kitalált hülyeségeidet folyamatosan. Meg olyan dolgokon akadsz fenn egy videojátékban, amivel a technológia jelen állása szerint úgysem tudnak mit kezdeni. Ha nem tudod elfogadni, hogy ez ilyen, akkor le kell tenni, kész.

    Jó lenne ide egy topikgazda, aki kicsit rendet tud tartani. Már nem a játékról szól ez a topik csak pár ember folyamatos sírásáról és konteózásáról.

    [ Szerkesztve ]

  • #96241664

    törölt tag

    válasz Madn!ght #4558 üzenetére

    Egy dolog az, hogy frusztráló a játék (mert tényleg az) és néha kiírja magából az ember. Az meg egy másik, hogy valaki a játék alapvető működését nem képes sem megérteni, sem elfogadni és idegesíti inkább magát rajta folyamatosan.

    Ez egy olyan játék, amiben látszólag labdát rúgsz. Valójában meg semmi ráhatásod nincs, hogy hogyan találod el a labdát, mert 1db gombot nyomsz meg, ami triggerel egy előre elkészített animációt a játékosnak és egy ettől tök független erőhatást, ami a labdára hat. Aztán a játékos statjai és a lövés körülményei által befolyásolt RNG dönti el végül, hogy milyen lesz a lövés.
    Passzolni manuálban szinte lehetetlen, asszisztálva pedig a gépnek kell kitalálnia a gondolataidat, hogy kihez akarsz passzolni. Meg hogy az éppen nem általad irányított 10 játékossal mit csináljon.

    És így működik minden mozzanata a játéknak. Törvényszerűen látni fogsz a valós focival össze nem egyeztethető dolgokat, törvényszerűen fognak összeakadni és beglitchelni benne elemek.
    Ezek nem csalások, csak egyszerűen nem lehet máshogy megoldani. Az a fajta fizika, amit itt hiányolnak páran, kivitelezhetetlen jelenleg.
    Nem lehet egy ilyen típusú játéktól elvárni azt a fajta e-sport élményt, amit egy fps, szimulátor, vagy akár Rocket League tud adni, mert egyszerűen tök más elven működik. És itt magasabb szinten nem a foci tudás a skill, hanem hogy hogyan tudod a broken meta dolgokat kihasználni benne. Akinek ez nem tetszik, az ne játssza... Vagy csak casual szinten.

    A kapcsolattal sem lehet mit kezdeni, csak ha minden faluban lenne szerver és annyi játékos, hogy csak a környékről tudjon adni folyamatosan ellenfelet.
    Akikre mi panaszkodunk, hogy előnyben vannak, azok meg azt mondják, hogy az ő gameplay-üket a K-Európaiak rontják el. És van benne valami, mert mindkét játékosnál ugyanazoknak a dolgoknak kell történnie, folyamatosan megy köztük és a szerver között az információcsere. Ha valamelyik irányban packet loss van és újra kell küldeni az információt, azt annak is kénytelen lesz megvárni, aki szerver mellett ül --> nála is delay lesz.

    Én ilyen rendszerben nem hiszek a kapcsolati előnyben. Abban hiszek, hogy valaki jobban érzékeny a kapcsolat minőségére, vagy jobban szereti arra fogni a dolgokat.
    Nekem is volt sokszor olyan ellenfelem, aki azt hitte, hogy jó volt a játékmenetem. Közben meg egy frászt, csak sokszor így is kiadta a dribbling, mert nála is késés volt és nem tudta rendesen levédekezni.

    Máshogy meg ezt nem lehet megoldani. Most azért onnantól, hogy egy adott útvonalon felcsatlakozol a szerverre, arra a játék session-re viszonylag konzisztens gameplay-ed lesz.
    P2P-t ha visszahoznák, akkor meg tényleg meccsenként változna, hogy tök reszponzív, maximum pár percenként beakad, vagy pedig full diavetítés. Más opció meg nincs, más fajta lagkompenzáció ilyen típusú játékban nem működne.

    Ez van, ez egy ilyen játék. Aki ennek ellenére tudja élvezni, az játsszon vele, aki nem, az meg ne erőltesse.

    [ Szerkesztve ]

  • #96241664

    törölt tag

    válasz bodnar123 #4776 üzenetére

    Nézzük.
    Szó volt róla, hogy milyen banális bugokkal van tele a játék, mint a rosszul számolt chemistry a web appban, rossz arcképek, és amikor ezeket javítják, akkor elromlik más. Ilyenekből nekik nyilván nem származik előnyük, tehát csak balfékség.

    De amint egy bug eléri a transfer marketet, azt már szándékosan tették bele, hogy még jobban le tudják húzni az embereket. Hiába van rá 1000 legális módjuk és hiába volt példa korábban is market bugokra, amiket aztán javítottak.

    Azért ez még nem gyíkember kategoriás konteó, de egy jó kis antivaxxer szintet megszavazok rá.

  • #96241664

    törölt tag

    válasz david368 #4791 üzenetére

    Magyarul nincs rá érdemi magyarázat, csak a cég ellen érzett ellenszenved miatt mindig a lehető legrosszabbat tételezed fel te is, hiába hogy nem ez az első hasonló eset és idővel mindig javítva lettek a market bugok, és hiába van 1000 másik bug is a játékban, amik egyértelműen nem szándékosak.
    De ez tuti az, gondolkodjak...

    Mondom, antivaxx. Ők szoktak így érvelni.

    [ Szerkesztve ]

  • #96241664

    törölt tag

    válasz david368 #4796 üzenetére

    LOL
    Még csak nem is kifejezetten a covidra gondoltam. Mióta mondogatják már mindenféle vakcinákra, hogy autizmust okoznak, stb.
    Hasonlatként használtam, hogy ugyanaz a gondolatmenet náluk is. Aztán amikor bizonyítani kéne, akkor tények helyet megy a "gondolkodj" kezdetű agymenés és a logikán alapuló ellenérvek szándékos figyelembe nem vétele.

    Pedig érdekelt volna még az is, hogy ha ez "üzleti döntés", akkor web appon miért nincs jelen? Ott tökéletesen lehet snipe-olni továbbra is. Pedig pont nem rég kapott az is egy update-et, amivel bele lehetett volna tenni.

    De hát miért is nem lep meg, hogy "remélem már ki mersz menni az utcára" beszólást kapok válaszok helyett. :DDD Úgy látszik, nem véletlenül éreztem a hasonlóságot.

    [ Szerkesztve ]

  • #96241664

    törölt tag

    válasz bodnar123 #4801 üzenetére

    Nem vagyok "programozó zseni", csak szoktam ügyködni Unreal Engine-ben és korábban Unity-ben, így van róla valami alapvető fogalmam, hogy hogyan működik egy videojáték.

    De ha az lennék, sem látnék bele más kódjába. Nem tudom mit kellett tenniük ahhoz, hogy Drogba úgy nézzen ki, mint Maldini, mert elvileg annyira össze volt akadva valami, hogy nem volt elég egyszerűen csak ID-kat átírni.
    Nem tudom, régebben a mobil appban miért visszafelé kezdte írni a játékosok nevét, amikor sbc-knél a klubban akartál keresni név alapján és ugyanígy nem tudom most sem, hogy mitől resetel a market konzolon.

    Csak amikor én valamit nem értek, akkor nem konteókat kezdek gyártani, hanem utánanézek aminek lehet és próbálom mindig a logikát keresni.

    Ez az egyetlen bug a játékban? A többi is "üzleti döntés" alapján került bele, vagy erre az egyre próbáljuk ezt ráhúzni, mert ez olyan jól illik a "gonosz EA" narratívába?
    1000 féle legális módjuk van rá, hogy lehúzzák az embereket, van értelme ilyen simlis húzásoknak? Amikor szénné keresik magukat és ezer más módon tudják az emberek addikcióját kihasználni, akkor van értelme a felhasználói élményt ilyen módon, szándékosan rontani, nem érzik hazárdírozásnak? Nem félnek attól, hogy aki eddig a marketről szerezte a coint, az ezután sem fifa pontokat fog venni, hanem keres más elfoglaltságot?
    Talán a legfontosabb: volt már hasonló bug, javítva lett?
    Ha szándékos, de nincs minden felületen jelen, akkor mégis mi a cél?
    Ha az a tervük, hogy ez innentől ilyen legyen, akkor miért nem jelentik be hivatalosan és mondják például azt, hogy annak érdekében teszik, hogy kordában tartsák az árakat és védjék a piacot a snipe-olók abuzálásától (hasonlóra is volt már példa korábban, csak mondom)? Annyival jobb PR lenne az, hogy balfékek vagyunk és évek múlva sem fogjuk tudni kijavítani ezt a hibát?

    Majd ha ezekre a kérdésekre tudtok valami értelmes választ adni, akkor szóljatok.

    [ Szerkesztve ]

  • #96241664

    törölt tag

    válasz bodnar123 #4837 üzenetére

    "Valaki szerint van szándékosan kedvező lag kompenzáció...."

    Már csak maga a tény, hogy ezt így fogalmaztad meg, bizonyítja, hogy nem tudod, mi is az a lagkompenzáció és miért ez a változata van alkalmazva ebben a játékban.

    De az istennek nem néznél utána, inkább gyártod az elméleteidet. És ez kb igaz az összes többi dologra is, amiket felsoroltál.

    "Kicsit kezd az az érzésem lenni, hogy a vallásról és politikáról ne vitatkozz mellé be lehet tenni a Fifáról ne vitatkozz."

    De ezekről is miért nem lehet értelmes vitákat folytatni? Azért, mert hiedelmek és gyerekmese áll szemben tudományos tényekkel, vagy mert mindenre sorosbrüsszelmigráns a válasz...

    Amíg a fifa-vitát is ezen a színvonalon űzi legalább az egyik oldal, addig ja, melléjük lehet tenni.

  • #96241664

    törölt tag

    válasz bodnar123 #4840 üzenetére

    Rendben, nem lesz rövid, de tessék:

    Amikor a játékos és a szerver között az információ nem jut el a célállomásig, azt nevezik packet loss-nak. Ping-től egyébként teljesen független és pusztán a te oldaladról nem tudod kivédeni, bármilyen jó internetre fizetsz elő.

    Ilyenkor újra kell küldeni a sikertelenül kézbesített információt. Régi fifákban, amikor még p2p kapcsolat volt, ilyenkor megállt a kép mindkét játékosnál. És minden meccs teljesen más volt, hol végig tudtál játszani egy mérkőzést reszponzív játékmenettel, akár akadás nélkül, hol diavetítést néztél, hol csak percenként egyszer állt meg.
    Kompetitív játékmódokban ez nyilván probléma, mert ott még azt sem lehet megtenni, hogy büntetlenül akármennyiszer kiléphess kedved szerint, amikor épp nem tetszik a gameplay.

    Így amikor bevezették a Weekend League-et, jöttek vele együtt a dedikált szerverek is, amiknek az egyik előnye (igen) a lagkompenzáció, ami biztosítja a sima (≠reszponzív) és a korábbihoz képest konzisztensebb játékmenetet.

    A lagkompenzációnak sok fajtája van.
    Meg lehet például tisztán "előrejelzéses" alapon oldani, viszont ez nem minden játékhoz illik. Ha mondjuk nem lövéseket, hanem egy karakter mozgását kell prediktálni és a te számítógépeden, illetve a szerveren futó szimuláció nincs szinkronban, akkor az információ megérkezésekor ugrani fog a kép. Fifához hasonló játékokban ez így nyilván nem működik.

    Egy másik módszer, hogy a játékosok játékmenete egymáshoz képest van késleltetve. Ez úgy néz ki, hogy mindenkinek sima és reszponzív a játékmenet, de ha nálad van packet loss, akkor kicsit késleltetve jut el hozzád mondjuk az az információ, hogy lelőttek. Adott esetben pont abban a pillanatban, amikor (a te képernyődön) már fedezékben voltál. Frusztráló, de még mindig kisebb rossz ahhoz képest, mintha nem tudnál célozni a delay-től.
    Fifában viszont az abszolút nem működne, hogy te még blokkolni próbálsz egy lövést, az ellenfél meg már megy vissza középkezdéshez.

    Fifában mindkét játékosnál ugyanannak kell történnie a képernyőjén, így itt csak az működik, hogy mindketten várnak az információ újraküldésére, magyarul mindkettőnél késleltetés van.
    Az ellenfeled és a szerver között hiába jó a kapcsolat, neki is meg várnia azt, amíg hozzád eljut az információ. Hiába ad meg gombnyomással egy parancsot, addig nem hajtódhat végre, amíg a te képernyődön is nem tud egyidőben megjelenni, tehát nincs olyan, hogy "neki kedvez" a delay.

    Van viszont egy buffer time, amin túl már nem várja meg az újraküldést. Ilyenkor nálad megáll a kép az ellenfél meg addig úgy játszik "ellened", mintha folyamatosan ugyanazt a gombot tartottad volna nyomva, majd amikor visszatérsz a játékba, gyorsított felvételen látod az addig történt dolgokat. Ez a speed up lag.

    A sok delay miatti panaszáradat után még a Fifa 19-ben volt egy update, amikor csökkentettek a buffer time-on, vagyis kevesebb volt a maximum késleltetés (nem magát a lagkompenzációt vették ki, mint ahogy korábban olvastam valakitől). Aztán megtapasztalhatták a játékosok, hogy nem viccből meg szimpla kiszúrásból volt ilyen a játék, mert hirtelen sokkal több lett mindenkinél a speed up lag. Úgyhogy vissza is állították.

    Nyilván ez egy nagyon leegyszerűsített magyarázat, a tényleges implementáció ennél jóval komplexebb.
    Önmagában a késleltetéssel nem tud működni ez a "mindkét kijelzőn ugyanez történjen" dolog, mert úgy hogy nem teljesen konstans a kapcsolat, nem tudod kiszámítani, hogy tényleg tűpontosan ugyanakkor érkezzen meg az adat.
    Tehát amennyire egy ilyen játéknál ésszerű keretek között lehet, valamennyi client-side prediction, vagy hasonló megoldásnak és interpolációnak egészen biztosan a részét kell képeznie a fifában használt lagkompenzációnak is.
    Ezáltal nem véletlen, hogy amikor rossz a kapcsolat, akkor nem csak kevésbé reszponzív a játék, de gyakrabban fordulnak elő olyan furcsaságok, hogy labdaátvételkor elsőre nem jó irányba fordul a játékos és hasonlók.

    Sokszor mondtam már, de ez a játék ilyen, el kell fogadni, helyén kell kezelni.
    Nem csalás, nem "szándékosan kedvező" a lagkompenzáció, és amikor téged érint, akkor biztos lehetsz, hogy az ellenfeledet is.
    Frusztráló, de egész egyszerűen máshogy nem lehet megoldani, csak esetleg p2p-vel, amiből én személy szerint nem kérnék sem a mai formájában létező Rivals-ban, sem WL-ben.

    [ Szerkesztve ]

  • #96241664

    törölt tag

    válasz bodnar123 #4858 üzenetére

    Nem, még mindig nem érted az egészet, de már nem fogok még egy kisregényt írni.

  • #96241664

    törölt tag

    válasz Kristof_94 #5300 üzenetére

    "Jó lenne egy olyan 500k csomag..."

    Azért majd ezeknek a különlegesebb csomagoknak a leírásait mindig figyelmesen olvasd el, mert általában untrade lapokat adnak. Sok zsetont nem fogsz tudni eladni, ha ilyenre költöd azt a 4600 pontot.

    Nekem is volt olyan, hogy utólag jöttem rá, de szerencsére csak coin-ból vettem.

  • #96241664

    törölt tag

    válasz david368 #4791 üzenetére

    Kár érte, olyan szépen és logikusan levezetett teória volt...
    [link]

  • #96241664

    törölt tag

    válasz bodnar123 #7936 üzenetére

    Mondtam már sokszor, de neked nem kéne erőltetned ezt a játékot, ha ezeket nem tudod elfogadni. Ma is olyan dolgokkal panaszkodod tele a topikot, amik a játék jellege miatt ilyenek.

    Ezerszer elmagyaráztam, hogy nem úgy működik, mint a való élet, így felesleges ugyanazt a logikát keresni benne. Előre elkészített animációk vannak, amiket gombnyomások és egyéb játékbeli körülmények indítanak el, amik közt interpolálni kell. Át fog menni a lábakon a labda, mert ha valós collision lenne beállítva rajtuk, akkor kontrollálatlanul pattogna össze-vissza... Ilyen animációkkal nem lehet olyan kifinomultan kezelni egy labdát, mint a valóságban.

    Az "AI" meg itt valójában if-else kódsorok és RNG-k ötvözete, ami részben a játékos statjaival, taktikai beállításokkal, stb van meghajtva. Jól érzed, hogy random, mert az, de NEM TUD MÁSMILYEN LENNI.
    Nem tudsz ennek olyan értelemben "szabályt" adni, ahogy te képzeled. Vagy mindenki, mindig, minden körülmény között tökéletesen helyezkedik, tökéletesen lő, tökéletesen passzol, tökéletesen véd, vagy kell alkalmazniuk randomizációt.
    A mértéken tudnak variálni, de mindig sírás van így is, úgy is, ha túl jó az "AI", akkor azért, ha buta, akkor meg azért.

    Amit te vársz el a játéktól, ahhoz magának a működési elvének kéne tök másnak lennie. Gépi tanulással kéne megtanulnia focizni, hogy képes legyen az általad hiányolt fizika jelenlétével megfelelően finoman kezelni a labdát és a gép által irányított játékosok mozgásában valamiféle tudatosság legyen, ne csak különböző tényezők által triggerelt és randomizált értékek. Na ez kb itt tart jelenleg, nem mostanában lesz belőle irányítható játék.

    [ Szerkesztve ]

  • #96241664

    törölt tag

    válasz bodnar123 #7943 üzenetére

    A COD példa teljesen rossz. Ahhoz, hogy a falon ne tudj átlőni, nem kell a véges számú előre gyártott animációkból egy pont odaillőt betölteni és egy másik között interpolálni, nincs mit randomizálni, nincs minek beglitchelnie.
    A fifában meg van.

    Nyugi, másba is "belekötök", ha úgy érzem hogy hülyeséget terjeszt. Csak nyilván más lesz az arány annál, aki folyamatosan napi 3 hsz-ben panaszkodik ilyenekre.
    De ne szívd mellre, nálad is csak minden 100. esetben szólok hozzá kb. :DDD

  • #96241664

    törölt tag

    válasz bodnar123 #7947 üzenetére

    "Majd jössz, és nem erről beszélsz, nem arra reagálsz amit pontosan írok."

    Dehogynem arra reagálok, csak baromira nem érted amit mondok és nem látod az összefüggést...

    "Ha a hátulról jövő labda átvétele szerinted bonyolult animáció, és a játék nem találja a jót, ezért glitchel..."

    Nem "A" hátulról jövő labda, nem "bonyolult" és nem "nem találja". Ezt nem érted még mindig, hogy egy játék nem így gondolkodik, ezek ismeretlen fogalmak a számára.

    Abban a pontos szituációban valószínűleg lassult annyira a labda, hogy ezt kapáslövésként tudja végrehajtani, csak valamiért nem triggerelődött időben egy pont odailő animáció, amivel maga elé engedi és így a futó és lövő animáció között interpolált csak.
    Tök mindegy, mert ez csak a látványért felel amúgy is és független azoktól a hitboxoktól és erőhatásoktól, amik a labdára valójában hatnak.

    Fenn lehet ilyeneken akadni, amiért nem valósághű, meg lehet verni az asztalt, hogy ez így nem esport. De amíg ilyen elven tud csak működni egy focis játék, addig soha nem fogják tudni teljesen kivédeni az ilyen dolgokat.

    Aki annyira a kompetitív esport élményt keresi, az szerintem amúgy se olyan játékot erőltessen, ahol 11 emberből 10-et a gép irányít, a valóságban bonyolult mozdulatsorokat gombok nyomogatásával hajtod végre és 15 perc alatt kell nagyjából annyi dolognak történnie, mint a valóságban 90 alatt...

    [ Szerkesztve ]

  • #96241664

    törölt tag

    válasz sz_abika #8376 üzenetére

    Én meg remélem nem csak az idei, hanem úgy egyáltalán az egész chem rendszer kuka lesz. Semmi értelme nem volt soha, csak lekorlátoz.

    SBC-knél még úgy ahogy megértem, bár ott is simán tudnák egyéb feltételekkel is biztosítani azt, hogy legyen benne kihívás. De a csapatépítésnek ne puzzle-nek kelljen már lennie...

    Meg a pozi váltást is eltörölhetnék igazán. Ott vannak a statok és a játékosok egyéb tulajdonságai, amik meghatározzák, hogy adott poszton tud-e jól teljesíteni, minek kell még ezen is korlátozni?

    Garrincha deadeye lappal 97-es CAM, ott lehet a legnagyobb ratinget kihozni belőle. De nem kezdhetem ott, hanem keressek egy másik icon/hero CAM-et (mert mást lehetetlen beépíteni), aki tud jó RM is lenni és majd in-game cserélnek...
    Pusztán azért, mert 60 éve ezen a poszton játszott. Egy olyan rendszerben, aminek még a mai modern focihoz sincs semmi köze, nemhogy a fifához.

    [ Szerkesztve ]

  • #96241664

    törölt tag

    válasz Nandinagy #8670 üzenetére

    "Imádom, hogy jöttök a realizmussal mikor egy világvakja Ginola meg Al-Owairan a játék 2 top lapja akik manapság körülbelülaz angol2ben lennének valakik meg abban a játékban ahol olyan Atalok kapnak jobbnál jobb lapokat akik egy Nice-ben padvégi emberek."

    Meg évtizedek óta halott legendák játszanak együtt a velük egy szintre felhúzott tini reménységekkel, akiknek Ted Lasso dirigál a padról. :DDD

  • #96241664

    törölt tag

    Utálom ezt az időszakot a játékban...
    Nincs még az a minden mindegy alapon történű bőkezűség, mint a legvégén, amikor tényleg van lehetőséged az abszolút top lapokat is kipróbalni.

    Ugyanakkor már hozzád vágnak 12000 xp-ért egy ilyen Payet-et, hogy annyira már ne tudj örülni a pár hete sima gold players csomagból nyitott prime Garrinchádnak, amihez kb csodával határos szerencse kellett.
    És ezek csak a gagyibb moments lapok, nem is valódi TOTS.

    Lehet nagyobb fun lenne ilyenkor törölni a klubot és nulláról kezdeni.

  • #96241664

    törölt tag

    válasz EA's hit #8726 üzenetére

    Mégis minek örülnék, amikor már pont hogy egy totál átlagos, ingyen kiszedhető fos Payet is minimum egy szinten említhető vele? :)
    Ugyanúgy 5*-ra húzott skillel, egy hasznosabb trait-tel (outside foot), jobb workrate-tel, jobb alternatív pozikkal...

  • #96241664

    törölt tag

    válasz EA's hit #8733 üzenetére

    "Annak, hogy kinyitottad a játék egyik legjobb lapját, akinél nem a kártyára írt statok számítanak, mert ingame 10x jobb azoknál."

    Ilyenekben én soha nem hittem.
    Sokmilliós lap meg ez soha nem volt. 1-1,5 között volt végig decembertől kb tegnapig, ma meg már csak 740k.

    Kötődésem se sok van egy '60-as évekbeli játékoshoz, akiről ha hallottam is a fifa 20 előtt, nem jegyeztem meg a nevét és azóta is csak annyit tudok, hogy Pelé csapattársaként nyert VB-ket, valamint hozzá hasonlóan ő sem játszott soha európai klubban.

    Egy Zidane, Ronaldinho, vagy akár egy TOTY Beckham, TT Ferdinand igen, ők már maradnának a csapatban végig, akkor is ha objektíven nézve lesznek tőlük jobb lapok is.
    De egy Garrinchához semmi kötődésem nincs, őt cserélni fogom, amint nyitok egy nála jobb TOTS lapot.

    Ha ebből azt vonod le, hogy a nullánál is kevesebb örömöm lehet a játékban, akkor: ¯\_(ツ)_/¯

  • #96241664

    törölt tag

    válasz bodnar123 #8739 üzenetére

    "Mondjuk nem Payet miatt lesz Garrincha átlagos játékos, hanem azért mert az."

    Persze. Én örültem amikor nyitottam pár hete, mert azon a poszton nekem előrelépés volt és tényleg nem minden nap nyit az ember egy random pakkból használható icon-t, de nem volt már akkor sem akkora extra.

    Viszont most már lépést tartani sem lesz elég. Nem konkrétan Payet miatt, csak ha már az ingyen osztogatott Moments lapok is így néznek ki...

    Ahhoz képest, hogy egy base Maldini-t majdnem 4 hónapon keresztül értelmetlennek láttam lecserélni, őt valószínűleg túl sokáig nem fogom tudni élvezni.

  • #96241664

    törölt tag

    válasz bodnar123 #8747 üzenetére

    2. Mármint ott fejeztem be, nem ott kezdem most.

    Mondjuk sok coin-om soha nem volt. 8 rivals win-ből kiveszem az untrade csomagokat + mostanában first owner fiesta + upgrade sbc-k, ennyi nálam a játék. WL és kereskedés 3-4 éve abszolút nincs.

    Szóval akkor úgy mondom, hogy akire ennyi grind-ból reálisan tudtam volna cserélni, arra felesleges lett volna. Meg én a lengthy-ért nem rajongok, szeretem ha tud gyorsulni a CB is, ez eleve kizár egy csomó lapot.

  • #96241664

    törölt tag

    válasz bodnar123 #8752 üzenetére

    "megértem hogy az ikon lottót nem rakod ki hetente kétszer"

    Hanem csak egyszer. :)) Meg mondjuk tényleg csak az ikont, a hero-t nem szoktam.

    Engem még mindig nem Payet izgat, meg hogy milyen lap elég a szintemre. Annyiról van szó, hogy ha ingyen ilyeneket osztanak, akkor valószínűleg fogok nyitni egy rakat jobb lapot ennél a Garrinchánál és így tudtam neki őszintén örülni 2-3 hétig.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák