Új hozzászólás Aktív témák

  • albiosz

    őstag

    válasz DeFranco #25172 üzenetére

    Először egy ütközésérzékelőt (ha jól emlékszem ez az alkatrész neve, folyton világított a légzsák visszajelző) cseréltettem. Elvittem, megállapították, hogy ez a cucc a hibás, megrendelték kérésemre az alkatrészt egy bizonyos áron. Munka miatt nem én vittem a cserére az autót és magasabb ár szerepelt a számlán. Kb. 10e különbség, ha jól emlékszem. Válasz: hirtelen drágább lett az alkatrész, de pici kedvezményt biztosítanak. Hogy lett drágább, ha megrendelte jelenlétemben egy bizonyos áron?

    A második alkalom csúnyább volt: hátsó futómű felújítás. Szintén nem én mentem az autóért (nyitvatartás nem túl munkaidő barát). Otthon bogarászom a számlát és 2x 2 rugó szerepelt rajta, picit más elnevezéssel. Hívtam őket, elismerték a hibát, visszautalták.: 40e HUF. Persze, át kell nézni a számlát, de van, aki még annyira sem ért hozzá, mint én és nem veszi észre. A válasz az volt, hogy megrendelték a 2x 2 rugót, hogy valamelyik jó lesz és véletlenül rajta maradt mindkettő a számlán. Nem tudom mit gondoljak. Lehet, hogy arra játszanak, hogy ha párszor átcsúszik 1-1 ilyen az már jó bolt, ha lebuknak, az meg könnyen kimagyarázható.

    Ez 2 alkalomból 2 számomra negatív élmény. Lehet, hogy másnak van 10-ből 10 pozitív. Amikor ott voltam, egyébként a légkör jó volt. Ott lehetsz a kocsi mellett, válaszolnak a hülye kérdésekre. Fórumok alapján mentem oda, de sajnos kettősek az érzések. Figyeljen mindenki a részletekre!

Új hozzászólás Aktív témák