-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
troll81
addikt
Nem racse... Nem csapom én sem ám az smax nak teljesen jó nagyon ritkán tankolok bele mást.
Racse autó hajtok egy st mk2 vagy rs-t az rs összkerek mindenképpen. Meg most ezekből olcsóbban lehet jót venni és később ha vigyázzol rá sokkal többet fog érni nem kell v8 elég a sor 5 ha meg V8 akkor volvo s80.
Ha haza jutok az enyém is kap egy optimalizast mindenképp 100 as benyara. Meg kis okositast hogy kevesebb legyen a fogyi.
-
Sys85
veterán
válasz tailor #24500 üzenetére
Így,hogy beesett az üzemanyagok ára,szerintem nem érvágás prémiumot tankolni.
Én előtte is azt raktam 1.6tdci 115lovas econetic fókába.Nyugodt,de nem nagypapás stílusban vezetve (90% városon kívül) 4,2literre jött ki a fogyasztásom (fedélzeti szerint csak 4,0L),így simán megkapja a prémium gázolajat,nem sajnálom tőle.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
félisten
Hello amigos. Nem tudom jártam e ebben a csoportban. Nekem 2005-ös Mondeom van, de annyira lusta, én meg szeretek vezetni és cserélném le még idén.
Nézegettem sokféle autót, jártam más topikokban, ültem be sor hatos BMW-be, de valahogy sosem találtam meg amit keresek. Viszont a Focus ST225 nagyon tetszik, de nincs tapasztalatom. Van valakinek? Tudna írni pár sort?
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
darvinya
titán
válasz Plazmacucci #24504 üzenetére
Kérdés, hogy milyen Mondeo, és az mitől lett gyenge.
Másik, hogy mit vársz új autótól.
Egyéni sport autót, amit igazából magának rak össze az ember.
Nekem tetszet említet autó, mikor kipróbáltam, de ha már sportos autó, akkor lehetne javítani rajta.
Mert érződik az általános gyári sport érzés.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
troll81
addikt
válasz Plazmacucci #24504 üzenetére
mk2 st focus uj szoftver 270 ps 450NM kb 12 14 liter ha szeretsz vezetni 18.
nehez jót nem lerugott agyonbaszott darabot talalni már,ha ven elkérik az árát.
itt jobb a drágábbat keresni hátha nincs le élve. -
félisten
válasz darvinya #24505 üzenetére
Nem lett gyenge, mindig is az volt Jobb állapotban mint mikor vettem, a motorját 3 éve felújíttattam. De 125le az 125le, bekapcsolt klímával meg két utassal már előzni se merek autópályán.
Nincsenek nagy igényeim, nem akarok tuningolni, sem éjjeli versenyekre járni, a fejemben úgy él a dolog, hogy egy alap ST-vel meg lehet indulni ahogy kell, 100-nál bele lehet menni egy előzésbe, és 130-nál nem forog 4000-et ordítva.Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
kcsa
veterán
válasz Plazmacucci #24504 üzenetére
Az a kemény, hogy az 1.8-as MK3 nem is annyira lusta. Nekem is volt, ezért merem állítani De ja, a klíma eléggé megfogja, ebben speciel teljesen egyetértek.
Ebben nálam a legalja a gömbölyű Swift volt, a típus kedvelői szerint remekül fogyaszt, és nagyon jól megy klímával is. Szerintem meg sárnehéz, aránylag sokat fogyaszt és klímát ki kell kapcsolni emelkedők előtt
-
troll81
addikt
válasz Plazmacucci #24507 üzenetére
ha bejön a mondeo keress 2.5t belőle van kombi és sedan is.megindul és jól fogyaszt
-
darvinya
titán
válasz Plazmacucci #24507 üzenetére
Jó, ahhoz kasznihoz inkább a v6-os motor a jó (nemrég hirdettek FB-n).
De váltó függő, hogy 130 felett csak 3000 legyen.
ST nem rossz 220LE -vel, de sokban már csak 170 van, mert leharcolt.
Ennyi már 1.6 16v Vt -ben is van.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
Komoly, hogy Kuga -ból lesz ST.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
félisten
válasz troll81 #24509 üzenetére
Hahun jelenleg 1db 2.5T van Mondeoból
(#24508) kcsa
Én is nagyon szeretem, kényelmes és nem recseg, nem ropog.(#24510) darvinya
Még nem próbáltam olyat, viszont turbós autót igen. 2.5T valahogy szimpatikusabb, modernebbnek és időtállóbbak tűnik. Az én autóm sajnos csak 5 sebességes.
Amiben 170 van az már nem leharcolt, hanem sima szívóbenzinVissza kell vinnem pár kazettát.
-
kcsa
veterán
válasz Plazmacucci #24512 üzenetére
Az biztos, hogy sose lesz olyan hátbarúgós, mint egy turbós. Ez ilyen
-
félisten
-
darvinya
titán
válasz Plazmacucci #24512 üzenetére
Turbóval csak 1 gondom van, hogy azt jobban kell gondozni, mint a motort.
Pillanatok alatt megdöglik és akkor rosszabb lesz az autó, mint a sima szívó.troll81
Én csak most találkoztam vele.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
diablo1984
veterán
-
darvinya
titán
válasz diablo1984 #24517 üzenetére
Ezt már fel sem vázoltam.
Legtöbb turbós autót turbó miatt adnak el, mert közel egész erőforrás csere.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
troll81
addikt
válasz Plazmacucci #24515 üzenetére
itt nézelődj [link] ( kb 4- 600 eu a trailer haza ugy a legolcsobb haza vinni.) sok jó darab van
darvinya nekem mindenképp tetszene de a család miatt s max lett.nagyon furge a 2.5 motorral a kuga élmény foleg az awd
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Plazmacucci #24504 üzenetére
Jó konstrukció a motor, de mivel egy kategóriával feljebbről jött és kicsi a példányszám, nyilván kész pár drágító tényező a fenntartásban (pl kettőstömegű rémlik). Ha elég a 3 ajtó, vagy sedan is megfelel, a C30/S40 párosra is rá lehet nézni, elvégre onnan származik az erőforrás.
[ Szerkesztve ]
-
troll81
addikt
-
Real_Necro
veterán
válasz darvinya #24516 üzenetére
Mit jelent, hogy pillanatok alatt megdöglik?
Egyébként ha már mondeo, nekem MKIV-nél a 163LE elegendő, nincs bajom a gyorsulással sem, pedig csak 2.0.
Azzal inkább van gondom, hogy az MKV "csak" 150LE... mennyire lehet lomhább? (vagy van 179LE verzió is gyárilag?)[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Real_Necro #24522 üzenetére
Zeperfs tud ilyesmi összehasonlításokat pl, ha van fent megfelelő adat. Egyéb esetben chip
-
félisten
válasz molnarpeter #24520 üzenetére
C30 nagyon nyomi, S40 már kinéz valahogy. Focus szerintem mindegyiknél szebb, de az S40 nem elvetendő. Köszi.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
Real_Necro
veterán
válasz molnarpeter #24523 üzenetére
MKV-nél már nem csak egy pipa feljebb rakni?
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
ReFleXx
addikt
válasz Real_Necro #24525 üzenetére
MK5nel is egyszeru 150LE-sbol 180LE-st csinalni ha nem adblues
[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
darvinya
titán
válasz Real_Necro #24522 üzenetére
Turbó 10-20.000 pörög, s illik 5000km-ként olajat cserélni.
Ha már LE.
Itt egy érdekes táblázat.(tudom régi, meg 1.4, de mai napig ugyanez van használva, némi kiegészítéssel)Mi érdekes, hogy WeberV2-es sokkal nyomatékosabb.
Ugyanezért gyengébb MK V-ös.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
kcsa
veterán
válasz darvinya #24527 üzenetére
Azért gyengébb az MkV Mondeo mert már nem karbis hanem befecskendezős? Vagy mi itt a mondanivaló?
1.4-re visszatérve (ahogy a topik egy ideje erről szól...): Tessék észrevenni, hogy más a kettő környezetvédelmi besorolása, a befecskendezős katalizátoros, stb. stb.
Ideje lenne elengedni a 40 éves technikát, mint hivatkozási alap.
-
darvinya
titán
Ha csak számadatot nézek.
Karbis 9.5 sűrítésű, míg befecskendezéses csak 8.5.
Ez már óriási különbséget okoz, miközben környezetvédelemi szempontból semmit sem hoz.
Katalizátor ide, vagy oda.
Mitől lenne elavult, mikor mai napig ugyanazt a blokkot használják, csak ráaggatva kütyükkel.
Jó, van más gyár által gyártott motor, aminek ugyanúgy 40 éves az alapja.Mondinak is az a baja, hogy alacsonyabb sűrítesű, emiatt nincs meg LE.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz Real_Necro #24532 üzenetére
Mivel turbó motorból kapja a kenést.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
CVH (Compound Valve angle Hemispherical combustion chamber)
A CVH motor elnevezését a hengerfejben található égéstér alakjáról kapta. Ennek a kialakításnak köszönhetően a szelepek (és a szívó-, illetve kipufogócsatornák) egymással szemben helyezhetők el, így jobb áramlási viszonyok érhetők el, mint az egymás mellett elhelyezett szelepek esetén. A gyújtógyetya a két szelep között, az égéstér közepén kapott helyet. [link]
gabor9991
Nekem mindegy hogyan gyilkolod le a turbót.
De én min. 5000km után cserélném olajat.
Amatőr ralis ismerős, minden futam után cseréli, pedig ha belegondolva nem használja 1000km sem.
Hacsak terhelés szempontból nézve ugyanannyit kap, mintha 5000km-t ment vele.
Rövidtávú utak, pedig még jobban gyilkolja a turbó, a sok 0-ról való felpörgés miatt.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz troll81 #24535 üzenetére
Most Eneos -t kap öreg Escort, hiába ott eredeti Ford, de az már nem igazán jó hozzá.
Próbáltam lefényképezni milyen a szűrő, de nem sikerült.
Amit múltkor írtam, azon felül perem rozsdás.
Ilyet sem láttam még, de biztosan 10+ éves lehet.
Majd kiszerelés után lövök képek(ha nem felejtem el, mert tank kiszereléskor is akartam).kcsa
Röviden, Hemi.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
troll81
addikt
válasz darvinya #24538 üzenetére
6 liter olaj 37,50 € mann filter 9,54 € olajleengedő csavar 2,04 € ez szerintem elég jó ár,főleg h a motornak is jobb a kis focus 395 k nál nem eszi pl de az első 2 csere total olaj volt soha többet. azota csak a Liqui Moly 5W-30 SPECIAL TEC F - FORD WSS-M2C 913-D mind 2 autó és bevált
-
kcsa
veterán
válasz darvinya #24537 üzenetére
De ez nagyon nem Ford találmány, pláne nem az 1980-as évek újdonsága. CVH-nak nem az ilyen kialakítású hengerfejjel rendelkező motorokat, hanem egy konkrét motorcsaládot szokás nevezni, így ilyenformán nincs jelenleg olyan új jármű, ami CVH motort tartalmaz.
Értem én, nagyon király az 1.4-es Escort, de ne ezt tekintsük már az origonak...
-
A Zéé
addikt
válasz troll81 #24539 üzenetére
ez az eszi-nem eszi dolog annyi mindentől függ szerintem. Nekem a dízel Fiesta 320k km-el nem ette (illetve nem fogyott el 1 liter belőle 2 csere közt), pedig 20k km-enként cseréltettem az olajat, és gyári Fordot kapott mindig. Főnököm 2.0 Mk5 Modeoja meg 130k km-el minimum 1x kér rátöltést, pedig ő is hordja a gyári intervallumokban cserére.
Just a simple Lineman...
-
-
darvinya
titán
válasz gabor9991 #24544 üzenetére
Csak egy kis eszmefuttatás:
Motor részecskéit is megkapja a turbó apró csapágyai.
De ha van külön szűrője a turbónak, akkor az olyan finomságunak kell legyen, hogy apró csapágy törmeléke nem jusson vissza, viszont a motor törmeléke hamar eltömítené.
Mivel turbó olajozás nemcsak kenés a célja, hanem hűtés is, emiatt rajta áthaladó olaj gyorsabban öregszik.
Ha 100.000+ a fordulatszámon megy, akkor meg 100x jobban elhasználódik motor üzemhez képest.
60.000 a motorolaj csere, akkor annak 10-e 6000km.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
Igaz, OHC, D csak dupla szó rövidítés.
A korszerű személygépkocsi vezérművek manapság szinte kivétel nélkül OHC elrendezésűek, a 4 szelepes hengerfejeknél leggyakrabban kettős vezérműtengellyel (DOHC). [link]Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Egy új sárvédő mondjuk ~10-15k és a festése 30-50k, bontott színazonos 18-25k. Nem lenne egyszerűbb szénszálas elemmel helyettesíteni ami a büdös életbe soha nem fog elrohadni és ráadásul könnyebb is?!
Nem tudom mibe fájhatna egy elem, de sorozatgyártásban szerintem vinnék mint a cukrot már ha legális felszerelni és használni kishazánkban közúton. Csak elkalandoztam ma megint a karosszéria vonalon.../// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
patomi
őstag
Egy acél sárvédő legyártása 15mp, míg a prés lenyomja. Szénszálast meg lehet kézzel pacsmagolni. Szerintem jó drága lenne. Plusz festés(mindkét esetben). Vagy maradna natúr?
Én Festettem a lököst, nagyon nehéz szépen összehozni az átmenetet, főként nekem full amatőrnek
Szal szerintem jobb elemet telibe festeni. Festők is ezért szeretik és nyilván drágább is.Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- DIGI kábel TV
- Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
- Windows 10
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Ukrajnai háború
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- XPEnology
- További aktív témák...