-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
darvinya
titán
-
vicze
félisten
Sziasztok, remélem ez szórakoztató lesz.
Ford Focus 2014(MK3) Automata(DCT) 1,6-os.
Van egy nagyszerű problémája, hogy néha néha nem lehet elindítani, kulcs elteker és csak egy katt majd semmi. Nincs hibaüzenet, nincs semmi OBD kód. Januárban kezdte eddig 5x fordult elő, hogy indítom és egy kattanáson kívül semmi. Eddig 4x "magától" megjavult csak úgy(motorháztető felnyit kábeleket nézeget/minimálisan mozgat, azt megy.), nem volt szerelőnél, első alkatommal hívtam egyet, de végig néztem és gyakorlatilag semmit nem csinált és elindult egyszer csak 1,5óra fejvakarás után. Így nem akartam belemenni egy esetlegesen hosszan tartó és drága hibakeresésbe.
Tudom önindító, de. Mikor legelőször történt konkrétan menet közben, egyszer csak eltűnt a hajtás és csak gurultam(motor ment, de nem tudtam gázt adni), azóta csak parkolásból nem akar elindulni. Ma kivettem az önindító relét a biztosíték dobozból és rövidre zártam az önindítót, működött gond nélkül, és ezután mindent visszarakva simán indult gond nélkül.0 autós tudással egyértelműen elektronikai problémára tippelek. Ennyi leírásból esetleg tud valaki konkrétabbat mondani?
[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
Ha relé lábin nem voltak eltronkoszosak/elszíneződve, akkor maga biztosíték doboz érintkezői koszosak.
És ha már 1db relénél ilyen, akkor többi is ilyen lehet.Doboz lehajt, kontakt spray-vel megtisztítani.
Spray-zés után többször(pl: 3x) ki/berakni relét, hogy a koszt leszedje.
Utána relé lábait letörölni és ismételten spray-zni, de kis száradás után visszarakni.
Érintkezők megtakarítva.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Sys85
veterán
Nekem egy az egyben nem indult az 1,6 TDCI.
Már gondoltam mindenre,próbáltam mindent mire kiderült,hogy az önindítón a testkábel oxidált volt.
12V-ot megkapta,de nem indított.
Kábel le,tisztítás,csavar drótkefézés,zsírozás és vissza.
Azóta pöcc-röff.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
-
patomi
őstag
No ez mi a bánattól lehet? Jelenleg álló helyzetben van a kocsi. Hazafelé kezdte, egyszercsak lámpánál állva megemelkedett az alapjárat és kiírta ezt az üzit. Hibakód nincs. Leállítás után beindít és lehet menni tovább. Majd megint két-harom lámpa múlva megint. Heeeeelp please! .. Ja és fura az alapjárat 750-1000 közt mocorog. Eddig 750 volt kb stabilan. Lehet alapjárat motor?
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz patomi #24308 üzenetére
Sajnos Gyurcsók már nem él hogy távolról megmondjuk.
OBD-t kell rádugni esetleg ez is megmondja, de OBD a tuti.⭐ Stella
-
paltom
tag
Elvileg, màshol azt mondjàk óracsoport hiba lesz vagy előtte azért nézhessem meg szereplővel?
Ryzen 5 3600, RTX 3070
-
Sys85
veterán
Az enyémen se látszott,csak amikor a multimétert rátoltuk és az lett úgymond a test,ugye így megkerülte a gyári testkábelt,akkor egyből indult.Ekkor jöttünk rá mi is lehet a baj.A pucolás és zsírzás óta gond nélkül indul mindig.
A menet közbeni hajtás elvesztés nem tudom mitől lehet.[ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
válasz patomi #24308 üzenetére
+ (#24294) paltom: Sok minden lehet, ki kell olvasni a hibatárolót. Nem egy drága hacacáré ha nincs otthon nekünk saját. Értelmesebb műhelyekben azért komolyabb diag cuccok vannak.
Óracsoport volt már javítva?[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
paltom
tag
Nem tudok róla, nem rég került hozzàm az autó.
Ryzen 5 3600, RTX 3070
-
patomi
őstag
-
patomi
őstag
válasz radi8tor #24317 üzenetére
Biza, ahogy rátettem a repedésre az ujjam el is kezdett fulladozni a motor. Nem is tudom(nem értek hozzá) de talán most nyílt ki annyira, hogy már gondot okozzon, mert nem két pillanat alatt lesz olyan a cső amilyen ez. Szinte mállott azon a részen. Pedig nem olajsáros. Ja és a check engine nem gyulladt ki, így valszeg hibát sem tárolt el.
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
V.T.
aktív tag
Rakott már valaki utólag tolatókamerát Sync3 fejegységhez Beépítéssel aktiválással? Ha igen Milyen kamerával stb? 😃
-
McNamara
Ármester
Sziasztok!
Mi a véleményetek erről a kocsiról: [link]
Illetve lehet hülye kérdés, de autókereskedőknél lehet alkudozni?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Sub-ZeRo #24280 üzenetére
Megvolt a probléma forrása.
Ma reggel rádugtam a gépet és nem írja a hibát.
A gólyalábról le volt csúszva a fék kábel és azt vissza rakva már nem írja a hibát. Szerintem a nem megfeszített kábel miatt írja a nyomásra a problémát.
Most csak a P1000-et írja, de nem gyári olvasóval van kiíratva az agya."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
kcsa
veterán
válasz paltom #24312 üzenetére
Ezt írtam én is, nem kell ehhez máshova menni
Lehet hogy nem ez a közvetlen hibád, de ezzel kezdeném, mivel vagy most, vagy később, de elő fog jönni, kidobott pénznek nem mondanám.
-
McNamara
Ármester
Tényleg nem elérhető. De van másik is amit kinéztem: [link]
-
darvinya
titán
válasz McNamara #24325 üzenetére
Nekem ferdehátú jobban tetszik, de ez képről nem rossz.
Viszont élőben rendesen át kell nézni.
Ha tudod előzményeit le kell kérdezni.Alku csak egy összegű fizetésnél adnak nagyobb kereskedésnél.
Kisebb kereskedésnél könnyebb az alkudozás, de ott inkább.ritka a jó ár/értékű autó.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz McNamara #24330 üzenetére
Ez tényleg kimaradt, hogy konkrét paraméterest keresel.
200+ is vehető, ami rendesen karban van tartva, szervizelve, és látszik, hogy nyúzták és csak kötelező lett megcsinálva.
Ha előzmények lekérhető, és látszik, hogy eladás előtt lett karbantartás, azt kerülném, mert csak eladásra lett összepofozva.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Gergőke88
addikt
válasz diablo1984 #24331 üzenetére
Nekem mk2 5 ajtós volt azzal nagy baj nem volt.
mk3 hulladék volt szerintem. Igaz használtan kaptam, de hátul feleségem nem fért el. Mk2 esten nem problémázott.
mk4 tökéletes lett ebből a szempontból. Van benne lassan 25e km, semmi baja. Az atlagom 5.9 vele, a 25e km nagy része pálya. Megengedett+15-20km/h-val. Néha kicsit többel -
gabor9991
őstag
válasz McNamara #24333 üzenetére
8év/160000 km után kell cserélni a vezérműszíjat+vízpumpát és a segédberendezések szíját ami nem olcsó, szóval ha találsz ilyet amelyiken el van végezve az előírt karbantartás,( mert pont ilyen korúakat nézegetsz) inkább örülj neki, hogy nem neked kell majd kifizetni
-
McNamara
Ármester
Köszönök minden jótanácsot. Ha nem fárasztalak vele titeket majd osztanék meg pár kiszemeltet és kérném a véleményeteket. Illetve ha esetleg láttok ti is valami jó, megbizható fókát akkor azt szívesen fogadom.
Ez amit kinéztem még: [link] 125LE milyen fogyasztása van?
-
Hétvégi autóbuzera is megvolt.
Tegnap kiporszívóztam és áttörölgettem a belteret.
Ma pedig kapott új szélvédő spricniket, sajna a régiek alatt elporladt a gumi tömítés. Kicsit sokba volt, 5700 pénz volt a pár helyben véve de rendelve se lett volna olcsóbb mondjuk Cromaxból, mert ott meg a PK ami rátesz egy lapáttal szal egykutya.
Az anyós oldali lifegős műanyagot ami az ülés mellett van az ajtó felé azt is megcsináltam. Belül fúrtam egy lukat a tönkrement patent talpába és gyorskötözővel a patent lukán átbújtatva odaerősítettem. Kicsit macerás volt hozzáférni, de most olyan mint a gyári!
Akkut fél délután megint töltőre dugtam, holnap irány a meló./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Olyan vagy! Kééépet a görgőkről!
Meg némi infót, h mibe fájt a felújítás meg a kupakok. Ha nem publikus akkor privátba!7Sony7: Lidlben vettem töltőt. Nem kell levenni hozzá a sarut.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Az utóbbi néhány napban, de főleg ma két "aggasztó" dologra lettem figyelmes. Tudom ez nem a látó és javasasszonyok topicja, de hátha van tippetek mi a franc lehet.
1. 18:20-kor értem haza. 2km míg hazaértem és kiszállva a kocsiból az asszony és én is égett műanyag szagot éreztünk. Namost tegnap a motorháztető szigetelést tisztítottam ki kárpit tisztítóval, talán annak a szaga lehet?
Felpattintva a géptetőt a motortérből ~4km után dőlt a forróság, mondjuk reggeltől mostanáig a napon állt.2. Mióta felkerültek a nyári kerekek, dinamikusabb vezetési stílusban éles balos kanyarokban bizonytalan a kocsi hátulja. Jobbos kanyarokban nem. Olyan, mintha a gumi betapadna, de a kocsi hátulja nem követné. Lehet csak a ballonos gumi miatt (205/55 r16, hankook vp3 egy nyarat futott gumik), de tavaly emlékeim szerint nem volt ilyen. És miért csak balosban. Azon is gondolkodtam, lehet én csináltam rosszul valamit, de minden csavart rendesen meghúztam, a fékeket nem vettem le, csak féktisztítót, drótkefét és rozsdagátlót láttak és szerintem ha maradt is valami a tárcsákon vagy a betéteken azok már elpárologtak.
Ötletek?
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz patomi #24343 üzenetére
Hátul minden új. Komplett futómű javító készlet szilentekkel és vasakkal, új lengéscsillapítók és rugók is kerültek bele tavaly.
Fura ez egy elsőkerék-meghajtású kocsitól. Guminyomás rendben, 2.3-ra fújtam az összeset kerékcserekor ami talán egy vagy másfél hete volt.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz patomi #24345 üzenetére
Értékelem az igyekezeted és a segítséget de tavaly háromszor volt futómű állításon.
Téli kerékkel nem volt ilyen gond de még hasonlót sem tapasztaltam, igaz az prémium gumi 15-ös acélon. Tapadt, mint a bélyeg. Persze ettől még lehet érdemes lenne elvinni megint, a jó magyar utak és a méteres kátyúk amik itt a városban vannak biztos nem tesznek jót a geometriának és a felniknek, de 90%-ban ismerem az összes ilyen gödröt és aknafedelet és messziről kerülöm mind.A hibás mozgókúpos anyát is cseréltem szinte azonnal, szóval az sem lehet. Pedig bal hátul volt.
A szilentek meg csak nem mennek szarrá egy év alatt. Gynús ez nekem, h kerékcsere után jött ez elő.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
diablo1984
veterán
Könnyen lehet lengéscsillapító is, nekem anno az escortom adta meg magát az egyik hátsó és annyira bizonytalan lett a hátulja, hogy egy erősebb, tempósabb kanyarban, ahol feszegettem a határokat, egyszerűen kitört a segge, de éreztem is, hogy keresztbe úszik a hátulja és a lengéscsillapító sem fosta el magát, csak már jelentős volt az eltérés a 2 hátsó csillapítás között! Lehet neked is érdemes lenne ráméretni.
-
válasz darvinya #24347 üzenetére
Ezzel is tisztában vagyok, de 2518 és 2418 a DOT szám, tehát nincs két éves és ebből csak egy nyarat ment.
Másfél év alatt tettem bele ~10500 km-t, szal tulajdonképpen alig futott. Ennyire nem lehet szar a gumim. 5-6 éves guminál még elhiszem, de ezek még szinte újak.diablo1984: Értem. Így minden esetre nem maradhat. Egyébként Sachs gátlók és ROC rugók kerültek hátra napra pontosan tavaly január 24-én.
Legegyszerűbb lesz ha elviszem szervizbe, basszus mennyire nem hiányzott ez most... Na mindegy, legalább megejtjük rajta a szepfedél tömítést is, ha már úgyis bekerül.Csináltatott már valaki teljes revíziót mostanában? Állapotfelmérés óta csak toldozva-foltozva volt.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
A Zéé
addikt
ugyanaz az oldali ment vissza? Tehát bal oldalon volt a bal oldali gumi előző szezonban is?
Ha igen, akkor is lehet a tárolás miatti torzulás. Nekem is fura volt a csere után, én a lassú, nagyobb jobbkanyaroknál éreztem kicsit bizonytalannak az elejét, de szerencsére már elhagyta (vagy megszoktam).
Esetleg amikor felraktad a kereket, valami törmelék odaszorulhatott a felni, és a kerékagy közé, és emiatt nem pont irányba áll a kerék. Érdemes lehet levenni, áttörölni a felületeket és visszarakni a kereket.[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
Új hozzászólás Aktív témák
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...