-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#27070592
törölt tag
válasz SzlobiG #24851 üzenetére
Elég szomorú hogy egy autó hét évesen már itt tart rozsda szempontból. A 2002es focusom sem volt ennyire rozsdás, pedig az alig állt garázsban.
Elengedős kategória.
Ha filléres autó lenne, akkor mindegy, két évet még kibír aztán bontó. De gondolom ezért még pénzt is akarnak kérni. -
Sys85
veterán
Megoldottam a lakkon található apró rozsdapöttyök kérdését.
Nagyon durva mennyi szállórozsda van az autón amit eddig szemmel se láttam...
99%-a lejött.
Holnap veszek még egy flakont,mert a motorháztetőre,a tetőre és a csomi ajtóra már nem jutott.[ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
darvinya
titán
Focus Mk 2 kombi ST Editions -ben milyen motor van?
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
kcsa
veterán
No, beraktam a piacon kapható legolcsóbb féktárcsa-fékbetét párost az offtopic Altoba, a régi betét már rendesen betonkemény volt, ideje volt a cserének (és így már nem csikorog menet közben )
Viszont hogy közepesen ontopic legyek: többször cseréltem már hűtőfolyadékot: Mondeo, Focus - de azért a Ford nem töri magát hogy kényelmesen szerelhető legyen. Bezzeg a csoffadék Suzukin van leeresztőcsap a hűtőn, amit az általam szerelt saját járműveken lespóroltak
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #24730 üzenetére
1 év az nem csak inspekció? Vagy tartalmazza az olajcserét is?
Csomag passz - ha Ford központi kommunikáció, akkor lehet országos, nem láttam
-
bajnokpityu
félisten
válasz molnarpeter #24866 üzenetére
most éppen azt mondták, h olajcsere is van 1 évnél.
Olyan kis km számú flottánál lehet ez inkább érdekes, ahol fölöslegesen nem visznek kocsit.
Bár anno láttam olyan magánembert, aki a kevés km miatt nem vitte el két évente se olajcserére.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Imilenni
addikt
Sziasztok!
Fater nézeget munkásautónak (faanyagot hordana, néha bejárna a teszkóba), egy 3-as Mondeót.
400~ k körül nézelődik, bár valahogy úgyérzem annyiért elég nagy szerencse kell kifogni jó példányt
Ennyiért melyiket lenne érdemes nézni?
Melykben a leg kevésbé ajánlott? TDCi?
B Vectrát ajánlottam neki ennyiért, ez csak élhetőbb lenne ilyen ársávban nem?[ Szerkesztve ]
Press "F" to pay respects.
-
kcsa
veterán
válasz Imilenni #24871 üzenetére
Ennyiért semmiből nem kapsz igazán jót... 1.8TDDI és TDCI necces, állítólag a 2.0 de inkább a 2.2 strapabíróbb. 1.8 és 2.0 benzin is hajlamos olajfogyasztásra, pláne ebben az árkategóriában. Minden típusnál kettőstömegű lendkerék van, nem teszi olcsóvá a munkásautózást.
-
Sziasztok!
Mennyire parás ez a powershift automataváltó?
Olvasok jót de leginkább rosszat.
Ebben kérném a segítségeteket.
UI: Mondeo MK4/5 páros.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
SzlobiG
félisten
válasz Luck Dragon #24877 üzenetére
Csak újonnan vennék PS-t, használtan rohadt nagy lutri. Múlt héten néztem meg egy fókát PS-el 150k km volt benne és már javítani kellett, hiába volt rá fél év gar, el is engedtem a dolgot.
-
-
patomi
őstag
Urak, mennyi időre kell levenni az akku(negatív) sarut, hogy az ECU törölje az adatokat? (cmax2006)
Kicseréltem a korábban már említett kartergázcsövet, de nem indul vele a kocsi. Vissza raktam a régit ami repedt, azzal indul. Gondolom a számítógép már átszámolt a repedt cső miatt. Kb. 3/4 órát volt levéve a negatív saru, de csak a rádió kért kódot és ennyi, még a napi km. számláló sem nullázódott.
Vagy ha nem ez a módja akkor mi?Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Luck Dragon #24877 üzenetére
Van rá normális áron szerviz, Mondeo-t olajfürdős kuplungos fajtával szerelték emlékeim szerint, szóval olajcsere a lelke. Vagy mk4 2.2 TDCI kapott Aisin hagyományos automatát, az a legnagyobb jóság
-
patomi
őstag
válasz darvinya #24881 üzenetére
Rosszul fogalmaztam indul a kocsi, de alapjárat nincs vele. ODB-n mit törlök? Csak egy kézi olvasom van ami max a hibakódokat tudja olvasni, törölni. Én azt szeretném, hogy a komputer álljon vissza alapbeállításokra.
Netes leírások alapján, -negativ saru le, - vár X percet, -saru vissza,- indít.Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
patomi
őstag
válasz radi8tor #24884 üzenetére
Akkor csak a szelep maradt. Holnap rendelek egyet. Igaz, h elég könnyen jár a közepe, amit egyébként egy gyengus rugó nyom vissza és lehet ez (is) gond. (vákum a szívó oldal irányába felrántja és le is zár) Részben ugye az is dolga, hogy az olajat a karterből ne szívja ki.
(#24885) darvinya
De, tuti öregedés. Nagyon jól látszik, hogy repedezett a gumicső. Tanítás ok, de ugye én azt szeretném, hogy minden alapra álljon vissza és onnan tanuljon újra. Na mindegy lesz valami.
Köszi nektek.Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
-
haris
őstag
válasz Luck Dragon #24877 üzenetére
Nagyon nagyon lebeszéllek róla.
Tavaly nyáron cserélte le öcsém az egyébként tökéletes kéziváltós Mk3 mondeoját.
Nem mai gyerek már ő sem 40+, 2 gyerek. Mondeo bevált csak hát már "öreg", meg valami 360k volt benne óra szerint.
Döntött! Legyen ugyanez csak fiatalabb.
Talált egy céges Mk4 tdci-t powershift-el. Egy ismerőse használta cég autóként, minden szerviz márkaszervizben elvégezve, mindenről papírok és számlák.
De így is félt tőle. Én is lebeszéltem, azt tanácsoltam ne cserélje le a jól bevált kocsit (nekem is van egy ugyanolyan min amit ő eladott). Persze öreg, de azt már rendbe tette, ismerte.
De ő újabbat akar...... És hát ez automata.... Meg utána olvasott mindenhol. Ez sokkal jobb mint a hagyományos..... mindenhol azt írják hogy ha vigyáztak rá akkor nem lehet gond, és ez márkaszerviz stb.
Márkaszervizben bevizsgáltatták, kocsi hibátlan, megvehető. Megvette.
Kb1000km-t autóztak vele, (nem volt egy hónap sem, mert új autó, mindenhova azzal mentek hisz ki kell élvezni) és megállt a gép. Innen a pontos sztorit nem tudom, csak azt hogy a nyaralásra félretett pénzből + egy kölcsönből megcsináltatták. 700 ezer lett a vége és nem márka szervizben mert az 1.2-1.5M ajánlatot adott.
És azt mondta a szaki, használják és kb 40-50 ezer km után adják el vagy újra találkoznak.
Azóta használja, szereti is, bár ott a szálka a szemében, rosszul indult a kapcsolatuk.Bocs ha kicsit terjengős lett, de régóta olvasgatok itt, nálam is van Ford szép számmal, csak öregek és olcsók.
Van egy Mk1 Galaxy 1.9tdi (asszony mobil), egy Mk3 Mondeo 2.0 TDCI (apa mobil), és tavaly nyár óta egy Streetka (közös? ), ami nekem annyiban volt mint neki a váltó javítás.
Ezért marad bennem ez a story örökre.[ Szerkesztve ]
-
válasz molnarpeter #24882 üzenetére
Szeretjük az Aisint , gondolom ritka is.
És a normális áron szervíz az hol és mit takar ?A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
haris
őstag
válasz molnarpeter #24889 üzenetére
Megkérdeztem.
Autó 2010es Mondeo Mk4 2.0 TDCI 140leA váltót a XVIII kerületben csináltak meg neki valami Arany nevű powershift guru. A Facebookon a Mondeo Mk4 csoportban ajánlották.
Illetve lett volna valaki Fehérváron is, de neki Bp közelebb volt ezért csináltatta ott
Azt mondta azóta sincs gondja a kocsival, de akkor kicsit azért megorrolt rá.
1.400.000-ért vette, +kb 700 volt a váltó javítás -
bajnokpityu
félisten
az a Katona féle műhely lesz. teljesen reális. no, ezért nem veszünk automatát saját fenntartású modellből hosszú távra.
és persze mindenki ismer valakit, akinek nem volt baja a PSel, sőt a PS rosszabb mint a hidros, de ettől még alapszabály: minden automata el fog romlani egyszer. a kérdés, hogy nálad, vagy a köv tulajnálui: felfrissitettem a syncet 3.4re F9es térképpel. hátő, elég időigényes dolog, és végig jár a motor. viszont szép lett a menü
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Jenne
senior tag
Sziasztok!
Az alábbi munkákra a 15.000 Ft szerintetek baráti ár?Ford Fiesta 1.4 TDCi az autó.
Motorolaj és motorolaj szűrő csere, pollenszűrő csere (gázpedál kiszedéses változat ), fékfolyadék csere (a kuplung körben is !!), szervokormány olajcsere, és klíma tisztítás, mielőtt bekerült volna a helyére az új utastér szűrő.
A motorolajat(Eurol) és az olaj szűrőt (MAN Filter) , az aktívszenes pollenszűrőt(Hengst) és fékfolyadékot(Ferodo) én vittem. A szervo olajat a szerviz adta.
Plusz ebben az árban még benne foglaltatott a szerviz Hozom-Viszem szolgáltatása, azaz a szerviz szerelője (független országos szerviz hálózat) vitte el a ház elől az előre leegyeztetett időben és hozta is vissza az autót. Délelőtt 10 órakor elvitték, déli háromnegyed egykor álltak vissza a házunk elé a kész autóval. A szerelő(k)ben 110%-ig megbízok, már évek óta Ő/Ők a szerelőim, bár eddig még a Fiestát nem vittük hozzájuk.[ Szerkesztve ]
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
molnarpeter
nagyúr
Baráti
haris: na akkor én a fehérvári opcióra gondoltam, feljegyzem a másikat is
V60 D6-ban is valami ilyesmi Aisin van, ott azért többet jelent az olajcsere az élettartamot tekintve, könnyebb eset/nagyobb hatékonysággal lehet megelőzni a dolgokat, van azok közt bőven 200-300 ezret futott példány. De ilyen szempontból a Mondeo mk5 hibrid a legjobb, Toyota HSD licensz, kb 4 fogaskerék meg egy fogaskoszorú az egész, nincs olyan bonyolult rendszer ami drága hibát okozna.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #24893 üzenetére
Sync kérdés: gari nem ugrik ez miatt?
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
sparta2
tag
válasz bajnokpityu #24898 üzenetére
Szia!
Részemről is Sync kérdés. Melyik verziórol frissítetted 3,4-re? -
7Sony7
addikt
Sziasztok. 2017 vagy 2018 as évjáratú ranger, 2.2 diesel. (Céges).
Másodjára járok úgy vele, hogy megállva, kuplung kinyomáskor bimbammol, és azonnal leáll. Valamit kiírt, de nem tudtam most elolvasni, a múltkor pedig azt írta, (angolul) hogy azonnal húzódjak félre, és állítsam le a motort.
Ezután nem indítható, nem teker az önindító sem.Múltkor a szervíz azt mondta, hogy túlmelegedett a részecskeszűrő, várjak 1 órát, utána beindul. Így is történt. Hibajel nélkül elmentem vele a szervízhez kb 30 km-t, ott állítólag "szoftvert cseréltek rajta".
Hónapokig jó volt, ma viszont megint így jártam. 40 perc után még nem indult, utána munkaidő vége, folyt köv holnap.Szóval: Ok, mondjuk, hogy regenerált. Nagyjából ismerem a működését, akkor is szoftverhiba szerintem, hogy hagyta túlmelegedni.
Ja, első alkalommal tartósan 4. fokozatban mentem kb 80km/h val, második alkalommal sok alapjárat után kb 5 perce 3. fokozat, 50km/h, szóval nem volt hajtva.
A kérdésem az lenne, hogy hogyan tudnám az ilyen helyzeteket megelőzni? Kicsit ciki az út közepén vészvillogózni egy órán keresztül.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Xbox Series X|S
- Vicces képek
- További aktív témák...
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000