-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Earl_Muttley
aktív tag
válasz darvinya #24743 üzenetére
félOFF: Cromaxot érdemesebb szerintem specifikus, máshol nem beszerzhető alkatrészekre tartogatni. Ha a kelenföldibe jársz, ott van töle 10 percnyire a kauffer, jó nagy fokkal olcsóbban.
[ Szerkesztve ]
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
#31733248
törölt tag
válasz bajnokpityu #24730 üzenetére
A Mondeo 1.5 Ecoboost esetén hasonló, a könyvben 20 ezer szerepel, a szerviz 30-nak mondja, én pedig 15 ezrenként hordom. Nem azért, mert megéri, csak úgy.
-
darvinya
titán
Nem, de anyagból felvett víz, az anyag gyengüléssel együtt jár.
A fékrendszer ebben az értelemben nem zárt, a (gumi)csöveken és tömítéseken keresztül is megköti a páratartalmat…
Ahol be tud jutni külső levegő, az nem zárt.
Vákuum rendszerben, nincs pára, különben szigetelt dupla üveget sem látnál ki.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
SzlobiG
félisten
Sziasztok!
Fóka szakértőre lenne szükségem az alábbi hirdetés alatti autóba van szerintetek BT-s kihangosító, vagy nem? A hirdetés szerint van, de én úgy tudom, hogyha lenne akkor a kormány jobb oldalán lennének a hozzá tartozó kapcsolók.
Másik kérdés ez az autómata beparkolás dolog ér valamit, vagy csak fölösleges marhaság? Asszonynak lenne az autó szóval ő még használná is.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz SzlobiG #24757 üzenetére
Szerk.: bocs, ömlesztve másolja be...
De a lényeg: Less Bluetooth tehát vagy nincs, vagy nem gyári.
Additional options:Less U/Body Corrosion ProtectLess Rr Seat Belt Pre-TensionerLess Water Wading EquipmentWith Standard Tyre Tread - FrontWith Rear Disc BrakesWith Standard Tyre Tread - RearStandard Foot Pedal Pad DesignFor Normal Temperature ZonesLess Rear Bumper ProtectorLess Special Front Seat CoversLess Roof ReinforcementLess Engine Block HeaterStandard Duty Fr/Rr Calp And PadsEngine Cover - Under HoodLess Comfort PackFord Corporate BadgeLess Special Order PaintLess Rear Side Air Bag RestraintLess Mobile Office PackLess Special Rear Seat CoversLess Exhaust Pipe ExtensionLess Thermoplastic Kneebolster SysLess Immersion HeaterLess Trailer CouplingBody Coloured Exterior Door HandleLess Style PackLess Front MudflapsLess Stowage BinsLess Load Area CoverLess Aux Interior LightsLess Column Stalk Radio ControlsLess Rear Bumper SkirtWith Padded DashLess Blind Spot Information SystemDual Note Electric HornLess Family Entertainment SystemLess Air Purifier SensorLess Emergency Call ButtonLess Mass Customization PackageLess Passenger Air Bag DeactivationLess Cell Phone Interface SystemLess Rear Overhead Reading LampsLess Rear Floor ConsoleLess A/V JackLess CameraWith LH Front Door ArmrestLess First Aid Retain StrapsLess Radio SubwooferLess Rear MudflapsLess Roof Line ConversionBody Coloured Tailgate HandleLess Power Point PlugLess Smokers PackageLess Driver Roof StorageLess Door Edge GuardsWith Body Coloured Exterior MirrorLess Park HeatingLess Tyre Inflation MonitorLess Windshield Heat ShieldingLess Seat Track CoversLess W.Triangle Retaining StrapsLess Collision Mitigation SystemLess Sun BlindsLess Fire Extinguisher FixingsLess Door Auto RelockingLess Front Bumper Sensor DeviceLess Cool BoxRear Passenger DoorLess Lane Keeping AidLess Interior PartitionLess Low Speed Safety SystemLess Side Parking AidLess Rear Comp DuctLess Load Retention NetLess Security Lock GroupLess Compass DisplayWith RH Front Door ArmrestLess Instrument GaugesLess Door Unlock SystemLess Speed Sign RecognitionLess Temp Controlled Glove BoxLess Auxiliary Roof Rack CrossbarsLess Second Remote Ignition KeyLess VP Application LabelLess Luggage Compartment Net KitLess Door Lock ShieldsLess Frame Mounted Fuel FilterLess SVO Application/LabelLess Driver Impairment MonitorLess Console AshtrayLess Decklid LinerWith Heated Passenger SeatWith Footwell LightsWith Trailer Sway Control (TSC)With Auto HeadlampsEmergency AssistanceStandard Duty BatteryAir Curtain Restrnt LHWith Towing Pre-PackElectrical OutletWith High Mounted Stop LampWith Rear Towing HooksWith Side Air Bag - Drivers SideWith Load Space Tie Down LoopWith Rear Parking AidWith Load Compartment LampWith Drivers Manual Lumbar SupportWith Kysor Radiator ShutterNon Locking Lug NutsWith Heated WindscreenWith Rear Center Head RestraintRear Coat HookWith Hill Launch AssistLess Interior PackWith Drivers Heated SeatWith Power Point Plug - RearWith Driver Seat Back Map PocketWith Glove Box IlluminationWith Heated Washer JetWith Message CentreLess Gaseous Prep PackWith Side Air Bag - Passenger SideWith Instrument Cluster - RheostatWith Steering Wheel Radio ControlsWith Daytime Running LampsMechanical Hand Operated Park BrakeWith Front Parking AidWith Bright Door Frame MouldingWith Front Towing HookWith Door Entry Remote Control UnitPassenger Seat Back Map PocketWith Tonneau CoverWith Passengers Man Lumbar SupportWith Isofix Hard Point AttachmentWith Media Gateway ModuleWith Child Proof Safety LockWith Automated Parking SystemStyle 1 Tether Anchorage RestraintWith Manual LiftgateLess Spare TyreLess Telephone Preparation PackLess BluetoothLess Front Bumper ExtensionWith Single Rear Fog LampWith Manual Adjust Frt.S.Belt MountWith Auto Closing WindowsIgnition Key Combination Pack 1With Passenger Air BagLess SpoilerWith Leather Handbrake GripWith Fixed Foot PedalsWith Automatic Headlamp ControlRear Centre Armrest With StowageKit - Enhanced Tyre Repair SVCWith Driver Air BagNavigation Data - Western EuropeWith Trip ComputerLess Exterior Body MouldingsWith Headlamp WasherPollen/Carbon FilterMarketing Level 1Accessory Media Hub 1XUSBOutside Air Temperature PresentLess Navigation DiskWith Aluminum Interior Door HandlesWith Manual Headlamp LevellingWith Front 2 Way HeadrestCapless Fuel Filler Without LockWith Black Headlamp BezelsWith Remote Controlled Tailgate ReleaseWith Load Floor CarpetRocker Panel Moulding -Cladding C/KTyre Pressure Monitor Sys-DDSLess Navigation System3 Part Seat Belt- European RegultnLess Dress Up RSOWith Two Piece Rear Seat CushionWith Int. Rear Window Wiper/WasherWith Standard Rear Shock AbsorbersExterior Paint - SolidNon Locking Capless Fuel FillICP NavWith Chrome Fog Lamp BezelWith Halogen HeadlampWith Leather Gear Shift KnobWith Front Fog LampsWith Manual Tilt/Slide Stg ColumnMFD Nav Low TFT ScreenPower Front Windows One Touch Up/DoWith Central Locking SystemTail lamps - LED RearWith Integrated Rear HeadrestInterior Lighting-Ambient LEDWith Recirculating HeaterCold Start -29 Deg CWith Passenger Seat Recliner-RotaryGrille-Lower Surround Hgh Gls BlackLess Special Seat CoversLess Wheel CoversFr Individual and Rr Map LightsWith Safeguard Anti-Theft Sys(Pats)Retractable Rear Seat Belt-3PointLess Anti-Theft AlarmLess Spare WheelRear Floor Carpet MatsWith Driver Seat Recliner - RotaryWith Tinted Glass All RoundWith Illuminated Sunvisor-PassengerLess Roof RackAir Curtain Restrnt RHPower Rear Window One Shot Up/DownGrille - Upper Blk Msh/Chrome SurndSingle ExhaustLess Front GrilleConventional Instruments - Level 3Speed Control And ASLDWith Supplemental Air HeaterFront And Rear Lamp LEDWith Keyless StartWith Driver 4 Way Mnl.Seat AdjusterWith KMH SpeedometerFront Floor Carpet MatsInt Feat Colour - Charcoal BlackMini Overhead Cnsl W/Sunglass BinWith Illuminated Sunvisor - DriversWith Pass 4 Way Manual Seat AdjustWith 60:40 Split - Folding Rr SeatFront Door Scuff Plates - Ford OvalWith Automatic Windscreen WiperWith Drvr/Passngr Seat Belt MinderStarter - Stop/Start SystemLess Upgraded Sound SystemWith Electric Power SteeringDeluxe HeadlinerWith 6 SpeakersBrakes-TS/HLA/ESP/TC/ABSLess Special Equipment PackageDual Zone Auto Temp Control A/CWith Diesel Fuel CapabilityWith Electrochromic R/View MirrorInt Environment Clr-Charcoal Black(-) SVPWith High Back Front SeatsWith ICE Feature Pack 12Less Sun Roof3.72/2.04/1.25/.919/.738/0.622LHD FWDFront Bumper - Painted Body ColourWith Standard SuspensionConsole - With Closed BinRear Bumper Body Coloured PlasticSaarlouis Plant BuiltFront Spring Load Class-K4 Spoke Leather Steering WheelDual Pwr/Heat/Fold/Pud Lamp/SignalRear Spring Load Class-VLess Sales BadgeICE-Mid Aud(1C) With Cnectv + DAB4 Door EstateStage V Emissions3.616 Speed Manual Trans - B6(+)"DK"Focus 2011-215/50 17" W Rated BSW Tyre17 X 7" 5 X 2 Spoke Alloy WheelSeries 401.6L Duratorq CR TC (115PS) - DV6Panther Black (Metallic)Pur/Luxury Soft Charcoal
[ Szerkesztve ]
-
Jenne
senior tag
Sziasztok!
Még egy kérdésem lenne fékfolyadékkal kapcsolatosan.
Egy 1 literes flakon elég a cseréhez, és csak kérdezem, hogy ilyenkor, fékfolyadék cserénél a teljes rendszerben lecserélődik a folyadék az újra? Nem marad benne a régiből? Mint például olajcserénél. ..vagy csak kevés esetleg? Nem vagyok szakember, de ha jól tudom akkor a 2006-os Fiesta kuplung munkahengere is ebben a rendszerben van és így oda is elmegy és használja ezt a fékfolyadékot. Ha így van akkor ott is lecserélődik ilyen esetben?[ Szerkesztve ]
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
MK2 gyári rádió zavarra valaki? #24708
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
szilas103
csendes tag
Sziasztok!
Kis szakmai tanács, tipp ötlet kellene nekem, biztos vannak itt nálam okosabbak.
A történet a következő: Van egy Ford Focus kombim, 1.8 tdci
Pénteken féltengely csere volt benne, elsőre bontottat próbáltunk. Autónak nyekergő hangja volt nagyobb terhelésnél út egyenetlenségeknél, 3-4-5 fő esetén. Ha egyedül voltam max ha padkára felálltam, mert úgy volt parkolási lehetőség. Naszóval autó megemel, szétszed, féltengely ki. Autó elég jól meg lett emelve, ne menjen a váltó olaj java a földre. Futómű összeszerel, olaj visszatölt, próbakör, valami koppan bal elől, meg mozdítani nem tudtam semmit, gyanakodtam, esetleg a féltengelyre, visszacsere másikra, úgy is koppan. Rendelve lett, egy belső csukló komlett, külső nem rég volt cserélve rajta, meg a belső kottyant (nem ki-be, hanem fel-le). Összeszerel, próbakör, koppan. Na essünk neki alaposabban, semmi nem mozdul, se feszítővel, se nagy csavarhúzóval, marad a cserélgessünk. A lengéscsillapító, toronycsapágy, toronyszilent, stabpálca egy hónapos. Ami picit is mozdult, cserére ítéltem, most konkrét ott tartok, hogy trapéz gömbfely, kormányösszekötő gömbfej, lengőkar szilent hátsó (Első ha koppanna nincs benne gumi már), Stabpálca. Lengéscsillapító ki, átnéz rugó nem repedt, nem tört, átmozgat, ugye a többi meg új, illetve, a váltó feletti motortartó bak is cserélve lett. Alsót próbáltam feszegetni, mozgatni, esélytelen, szóval az jó, a jobbos meg szíjcserénél le volt szedve, meg az nem balról adja, a hangokat. Szóval igazából minden új a csonkot kivéve, fék csere is volt, bár az kopás miatt 1,5 hónapja. a stab rúd szilent nem lett cserélve, meg a belső kormányösszekötő, de azokat meg se lehet mozdítani. Csavarok átnézve el nem tudom mondani hányszor. Szóval valakinek tipp, ötlet, vagy megoldás? Köszönöm előre is Szilas
Ui: bocsi a kisregényért -
-
darvinya
titán
válasz szilas103 #24770 üzenetére
Igaz, nem focus, Escort.
Elől, főleg bal oldalról már kisebb görönytől elkezedett dübörögni.
Stabilizátor rúd szilent ellenőrtéskor (feszítővassal) fel-le mozgás max. 4mm gumi gyűrődéssel együtt, gondoltam ez jó, mert eddig szakik azt mondták ez ilyen.
Ámde, gondoltam egyet és oldal irányba is megrángatom, s meglepetésemre, gumival együtt max. 2cm-re kézzel kihúztam.
Cseréltem pár napja, azóta síri csend.
Gumi elöregedett, ráadásul kicsit kitágult. [kép]Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
zoger
tag
-
Jenne
senior tag
Sziasztok!
Cserélném az autóban én, otthon a pollenszűrőt. Ez Ford Fiesta 1.4 TDCi 2006-os, ennél a gázpedál kiszerelésével oldható meg a szűrőházhoz a hozzáférés. (elég balfék megoldás...)
Mielőtt visszatenném az új pollenszűrőt, a klímát kicsit kifertőtleníteném. Vettem egy flakonos fertőtlenítő sprayt, ez úgy működik, hogy a kupakját le kell nyomnyi és kinyomja magától a benne lévő fertőtlenítő gázt. Így kell járatnia az autót, bekapcsolt klímával és belső keringtetéssel, felhúzott ablakokkal és 10-15 percig. Nem tudom mennyit ér vagy használ ez a módszer, de egy próbát megér előtte, ha már cserélem a pollenszűrőt. Meg aztán most időm az van bőven.
Kérdésem az lenne, hogy - mivel ki kell szedni a gázpedált - ilyenkor, ha nincs a helyén a gázpedál és nincs is csatlakoztatva, akkor is be tudom indítani az autót és jár alapjáraton?[ Szerkesztve ]
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
darvinya
titán
KA-tól rendeltem Remsa -t(tudom ez sem a legjobb, de ez tudták leggyorsabban), s ma meg is jött.
Már kibontáskor látható hogy sokkal minőségibb a tárcsa, mint ez a KuVéPé.
Cromax-os srác már felkészült, hogy visszafizetés lesz, mert kiderült, hogy egyrészt nem olyan minőségű amit mondott, másrészt kiderült, hogy esztergált nem új.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Sys85
veterán
Az mk3 fókánál se sokkal jobb cserélni,pedig annak a másik oldalán van.
Kivenni még nem nagy kunszt,de az aktívszenest berakni...
Annyira vastag az anyag és merev,hogy ki kellett szedni a biztosíték táblát,hogy betudjam tuszkolni.
A biztosíték táblát meg csak a kesztyűtartó leszedése után lehetett leoperálni normálisan.
A sima alap filter könnyen bemenne szerelés nélkül,de az aktívszenes nem hajlik annyit,hogy beférjen...#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Jenne
senior tag
Hát nagyon remélem, hogy nekem sikerül majd a kicserélés.
Mivel a szerelő is ember és nekem is van két kezem meg némi műszaki érzékem is, hozzá még kéz ügyességem is, talán sikerül megoldanom. Bízom magamban. Megnéztem pár youtubos videót, szerintem menni fog. Nem annyira ördögtől való.
Azért beírom ide amit a napokban a pécsi Ford-FX szerviz adott árajánlatot erre a munkára.
Munka rezsióradíjuk 15.950 Ft/óra. Ha én viszem a szűrőt, természetesen akkor is kicserélik, de ennek a munkának - a szűrő cserének - a listás, Ford által előírt munkaideje 30 perc. Tehát: kemény 7.975 Ft amiért kicserélik, ennyi munkadíj lesz a számlán plusz a hozott szűrő nulla forint. Hiába végzi el ezt a munkát a szerelő mondjuk csak 10-15 perc alatt, akkor is ennyi az annyi.
Ha történetesen még a szerviz adná az aktívszenes pollenszűrőt is, gyári Ford (ami egyébként MAHLE Original Filter Ford logós dobozban) akkor annak a szerviz ára ( a szűrőnek!!) 8.960 Ft. Plusz hozzá ehhez a munkadíj. Lehet számolni mennyi a vége. Én a pollenszűrőt, aktívszenes és HENGST Filter, 3804 Ft vettem.
Hozzá teszem, hogy a HENGST az egyike gyári minőségű beszállítóknak, első gyári beszerelése többek között a Ford, a BMV, az Opel, ....a Jaguár, .... stb autógyáraknak.[ Szerkesztve ]
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
nagyúr
Ezen nem szabad meglepődni.
Minden szolgáltatásnál így van, ha igénybe veszed.
Van ahol minden megkezdett óra egésznek számít, van ahol fél órára vetítik az árat.Én is dolgoztam szervizben.
2 napig kerestem egy hibát - majd kiderült, hogy egy 25Ft-os smd kondi pusztult meg. Ha te javítanád főállásban mennyit kérnél érte? Tudom, sarkított a példa, de...Amúgy meg ilyeneket én is otthon cserélem, ha tudom hogyan kell. Nem azért mert sajnálom tőlük, hanem azért mert szeretek ilyenekkel bibelődni (meg jóval olcsóbb természetesen).
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
-
Jenne
senior tag
válasz cappa72 #24790 üzenetére
Értem én, természetes, hogy minden szolgáltatásnak van ára. Ez így van a világban. Fodrász is pénzért vágja a hajamat. Bár most asszony vágja, mert vettünk egy hajvágót ebben a vírusos helyzetben, de nem rosszabb a végeredmény mint a fodrász után, pedig asszony még sosem vágott hajat előtte.
Én független szervizbe viszem az autót, ott 6000 Ft az óradíj és fél órát számolnak fel egy olajcserére. Ráadásul ott lehetek a szerelő mellett, ha akarok, és látom, hogy azt teszi bele amit vittem és annyit is. Nem sumákolja el az olajat, mint nálam egyszer a gyári szervizben. Még le sem folyt a fáradt olaj, már tekerte is vissza a leeresztő csavart. Persze csak ez után vette ki a régi koszos szűrőt, amiben még volt pár deci fáradt olaj, ami szépen visszafolyt a motorba. Kevesebb friss olaj kellett így, mert volt még benne bőven a régiből. Becslésem szerint fél liter is lehetett még. Az ügyfélváró üvegablakán át láttam mind ezt. Miután megreklamáltam, még majdnem le is ugattak, hogy mit képzelek én...!Na azóta nem megyek oda.A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
Sys85
veterán
válasz cappa72 #24790 üzenetére
Nem kicsit olcsóbb!
Amit lehet és meg tudok csinálni,azt én szerelem.
Az egész egy nagy lego.Mindig szervízmanuál szerint szerelek lépésről lépésre,mindent a gyári nyomatékra húzok le.
Soha semmilyen problémám nem volt belőle.
Egy halom pénzt megspóroltam már eddig.
Persze kell hozzá némi érzék,meg egy kis befektetés a szerszámokba (az sem árt ha a baráti kör is tele van olyan szerszámokkal ami nekem nincs ),de megéri.
Én igazából szeretem is csinálni,pedig nem ez a szakmám.
Mondjuk hála égnek,a mostani fókámhoz alig kellett hozzányúlni eddig.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
SzlobiG
félisten
Fóka MK3 vs MK3.5 kérdéssor:
Vajon miért lett azonos motor mellett durván 200kilóval nehezebb? (kombi) Fogyiba ez megmutatkozik?Ahogy nézem a piacot nincs olyan nagy felára a faceliftesnek a simához képest, de nem vagyok biztos benne hogy meg is éri, igaz a belseje elég sokat változott meg az eleje.
-
Elmondhatnátok, h a házilag leeresztett olajat hová teszitek...
Gondolkodom én is, h megcsinálom magam (bár sajna nincs se aknám, se nyomatékkulcsom, azokkal sokkal könnyebb lenne az élet). Bár annyira nem nagy érvágás ha a szerelőre bízom mert egy olaj + lég és pollenszűrő + gyertyák cseréjének munkadíja megáll 6k-ba. Megvásárlás után vezérlés cserével együtt volt 12k. Igaz szomszéd autószerelőnél és zsebbe.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...