-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
Real_Necro
veterán
válasz Sub-ZeRo #21045 üzenetére
Nekem minden a pótkerék mellett van. Jobb oldalon gyári cd tár, bal oldalon meg nekem valami elektronikával van telepakolva.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
válasz Sub-ZeRo #21057 üzenetére
A rongyoknak és a szatyornak a rekeszben a helye és a szélvédő mosót se vettem még ki, de amúgy kábé így néz ki az én csomagterem. Ide szoktam berakni még ha megyek dolgozóba az elemózsiás szatyrot és a táskám. Egyébként a babakocsi összecsukva vagy a hordozó simán elfér még itt.
Jó, összébb lehet rántani a bal oldalát mert a bakancs mögötti kis fehér dobozban csak egy guriga papírtörlő van, a tőle balra lévő keskeny dobozban meg csak pár flakon és egy munkás kabát. Oda kellene majd berakni a Blaupunktot csak nem tudom hogy rögzítsem a műanyag tálcán...Tegnap kiporszívóztam a kocsiban, ma meg lemostam mert merő egy kosz volt de tényleg. Igazából két nap múlva ugyanolyan lesz sajnos.
Meg kéne már érdeklődjem mibe fáj egy polír + kerámia vakolat...[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
DeFranco
nagyúr
válasz Sub-ZeRo #21301 üzenetére
2000 alatt biztosan nem egészséges, a kenéshez kell a fordulat plusz ez városi közlekedési szituációban egyszerűen tarthatatlan, besorolni sem tudsz egy keresztutcában.
amit még tartok, hogy ha gyújtást adok, utána várok még pár másodpercet az indítózás előtt, hogy "álljon fel" a rendszer, aludjanak el a visszajelzők, esetleg aludjon el a beltéri lámpa, kezdjen el dolgozni a szivattyú, és csak aztán ratatatatabrumm.
10 km után meg ha úgy van akkor 2,5-3k-ig is húzatom, ha előzök.
benzinesed van ugye? hát ezzel csak bünteted kb. én nagyon de nagyon tatásan vezetek másokhoz képest, de előzést 3k-s fordulaton kezdek mert onnan van érdemi nyomaték, nekem is könnyebb meg az autónak is.
ha ilyen alacsony fordulatokon büntetsz a gépnek, akkor az olyan mintha sebességváltós biciklivel magas sebességfokozatban akarnál indulni, emelkedőzni. lábad leszakad, görcsöl, mire érdemi mozgási energiát összeszedsz.
(de nem értek hozzá, csak információmorzsákból építkezek)
-
kcsa
veterán
válasz Sub-ZeRo #21304 üzenetére
Nem kell 3000-en menni, nem úgy szántam a mondanivalóm. Csak annyi, hogy a túl alacsony fordulatszám legalább akkora kárt tud okozni - én pl. budai agglomeráció, hegyekkel, kétezres fordulaton adott esetben csak szenvedve tudnék elindulni otthonról emelkedőn.
szerk.: kb. amit DeFranco is írt felettem
[ Szerkesztve ]
-
-
Sys85
veterán
válasz Sub-ZeRo #21876 üzenetére
Az mk1-es fókámnál nálam is bohóckodott az alapjárati motor.
Utángyártott volt és sokszor ilyen -5 fok alatt kb 10percig kellett járatnom tartott gázpedállal,mert különben befulladt.
Miután kicsit bemelegedett már jó volt.
2hetente le kellett szednem és beolajozni,de így sem volt tökéletes,így is sokszor játszani kellett vele...#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Dißnäëß
veterán
válasz Sub-ZeRo #22600 üzenetére
Köszönöm, ma mennek is már be, szervizen a taliga Olaj, szűrők, hűtővíz, minden + két ködlámpát is kap. Jövő héten alváz, üreg, fullba. Mire időpontot kaptam a honosítási szemlére, gondoltam, nem töltöm tétlenül az időt vele. (Viszont milyen jó, hogy 1 hónapos rendszámot vettem rá...)
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
Dißnäëß
veterán
válasz Sub-ZeRo #22625 üzenetére
Vagy törődik az ember ezekkel is, vagy elengedi szép lassan a kezét az autónak és van egy pont, ahonnan nincs visszaút már. Úgyhogy időben meg kell fogni mindig és megadni nekik, amit kérnek. Nem kis pénzek néha, egy komolyabb dologra egy nyaralás büdzséje is elmegy, de legalább tudja az ember, hogy rendben van + új az alkatrész benne a kritikus ponton, mint szilentek, bakok, lengéscsillapítók, tipikusan olyanok, amiken az életünk is múlhat egy adott szar helyzetben.
Én már azt is utálom, ha rázza a karosszériát a motor például és hiába bírnák még a bakok "hivatalosan", inkább cseréltetem újra. Itt még most ilyen nincs, viszont lengéscsillapítót én is nézek igencsak, féknél és megállásnál ring egyet az autó előre-hátra-előre, ami tömege ide vagy oda, szerintem sok. Utána OK, de 70%-nál többet nem adok a lengéscsillapítóimnak spec. De majd a rezgőpad műszer megmondja-leméri, lehet csak a feszesebb futóművek után tűnik úgy, hogy ez sok, meg ugye trónon ülök, nem a felezővonallal törlöm a fenekem szóval még szokós.
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
darvinya
titán
válasz Sub-ZeRo #22686 üzenetére
Ha már öreg a rugó és leszereléskor le kerül róla terhelés, rideggé válik.
Utána ismételt terheléskor várható a törés, legtöbbször akkor történik meg, mikor sok kis út egyenletlenségen van használva.
Sajnos tapasztalatból írom, mert előző Escort-nál jártam így, hogy Monroe csillapítót cseréltem csak, után már rugót is kellett, mert eltört.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
-
Gibo
senior tag
válasz Sub-ZeRo #23011 üzenetére
30e az ajánlott, a kocsi csak hosszabb távon megy (Sopronból ki > a köv település ahova behajtok Bécs, szal végig föút / pálya), bejáratáson mér rég túl van. Ehhez képest a 20e km nekem reálisnak tünik. Ahogy lentebb is írták...ne müsort nézz, hanem azt amit leengednek a kocsiból Mivel sokat megyek az olaj az egy évet soha nem éri meg, így elöregedni sincs ideje.
Nokia 6101 -> Samsung J700 -> Samsung C5212 -> Samsung S8500 (Wave) -> Samsung S4 Mini -> Honor 7 -> ZUK Edge -> Vivo IQOO Pro
-
Gibo
senior tag
válasz Sub-ZeRo #23036 üzenetére
ellenörizni ellenörzöm folyamatosan, egyenlöre jó. Gyári Ford motorolajjal nem volt gondom. A Golfnál volt hogy az OMV motorolajból 1000 km-re fél litert kellett utánatölteni. Àtálltam Castrolra, ut´na nem jelentkezett ilyen mértékü olajfogyasztás (az egész csak pa´lyán volt megfigyelhetö, országúton az omv olajat sem ette a motor). Ja, ezt a nemrég cseréltük ztorit nálunk is eljátszották, de az ilyenben már én sem bízom...
Nokia 6101 -> Samsung J700 -> Samsung C5212 -> Samsung S8500 (Wave) -> Samsung S4 Mini -> Honor 7 -> ZUK Edge -> Vivo IQOO Pro
-
#27070592
törölt tag
válasz Sub-ZeRo #23151 üzenetére
Hogy ne legyen egyszerű, előre létezik KYB 376mm-es,
Bilstein 398mm-es,
Eibach 415mm-es,
hátra KYB 412mm-es,
Sachs 415mm-es,
Metzger 435mm-es.
Egyébként nem tudom mennyire számít, hogy ezek a méretek a gyártás utáni terheletlen méretek, lehet hogy az az állapot számít inkább amikor be vannak már rakva a helyükre és megkapják a felhasználáskori terhelést (vagyis az autó tömegét). Akkor lehet hogy mindegyik egyforma lesz, anyagminőség, tervezés kérdése, igazából nem értek hozzá.
Amit mindenhol olvasni: párban cserélendők. -
#27070592
törölt tag
válasz Sub-ZeRo #23162 üzenetére
Próbáld meg alvázszám alapján, ezen az oldalon
USA oldalakon néztem rúgókat, de ott sem voltak egyformák a "szabad" méretek, viszont pl a hátsó beépített magasság az egyforma volt, 9 hüvelyk, de az nálad nem mérvadó mert 1.6b Focusról van szó ha jól tudom, azok viszont 2.0b Focusba voltak.
Ezekről van szó. -
válasz Sub-ZeRo #23547 üzenetére
Hétfőn viszem a vasat klíma tisztításra és feltöltésre. Vásárlást megelőzően lett (állítólag) utoljára hozzányúlva nyáron. De hiszi a piszi.
Direkt tisztítás lesz kompresszor olaj cserével, gáz lefejtés és feltöltés. Árat nem kérdeztem a szervizben, majd jól meglepődök./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
válasz Sub-ZeRo #23568 üzenetére
Hajrá, további sok balesetmentest! Nem is volt olyan drága mutatvány. Alkatrész mennyi volt összesen?
A zényim holnap megy szervizbe, klíma pucolás. Utána terveztem egy laza mosást, kéne szerezni egy polírozógépet és átmenni azzal a kasztnin. Ma porszívóztam ki: első a belső!Veron: Damil, rézdrót...
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Sub-ZeRo #24216 üzenetére
DPF nélküli 1.9 PD korrekt motor, ha karban volt tartva. Befecskendezés sem vészes, inkább kábelköteg hiba szokott lenni. Rozsdát érdemes megnézni. 6-os VAG váltók talán kicsit érzékenyebbek az 5-öshöz képest, olajat érdemes cserélni és picit túltölteni, illetve figyelni a szintet.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Sub-ZeRo #24216 üzenetére
Igazi vw motor, vw és audi alkatrészekkel.
Van aki szidja, van aki isteníti.
Nekem 7 évig volt Galaxy (10 éves volt, amikor vettem), szerettem, már a mérete miatt is. Fogyasztása is rendben volt. 6.5l / 100km (öt éves teljes átlag)
Állítólag tuningolható is. (Enyém csak 116LE-s változat volt , AUY motorkóddal)
Zseniális a beltér variálhatósága, kár, hogy ezt minden gyártó megszűntette ebben a kategóriában.
10k km-enként olyan 1-1,5l olajat evett, de 300k km-t futott ilyen dízelnél ez állítólag normális. (a tanksapkára ráírták, hogy ellenőrizd az olajszintet 1000km-enként, azaz ezer km..)Veszett lassan melegszik fel télen az utastér, ez borzalmas tud lenni (20 perc, és akkor még lehet, hogy csak langyos) hidegebb télen.
A PD elemeket szokták a hozzáértők emlegetni, hogy a lutri, milyen állapotban vannak.
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
nagyúr
válasz Sub-ZeRo #24219 üzenetére
Ú még egy: mivel a régi VW alapú Galaxy ténlyeg nagyon régi, ezért a műanyagok állapotára nagyon kell figyelni. Törik, zúzódik, nyikorog, lekopik.
Viszont ezt überelni úgy, hogy még a csomagtartó is tele volt.... hát a mai autókkal (nem a dobozos furgonokból átalakított családi autókra gondolok) nem nagyon lehetséges. És nem annyira ronda, mint a zárójelben említett autók.
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
nagyúr
válasz Sub-ZeRo #24280 üzenetére
Kifordíttam a kereket és a kábel nem volt a helyén. Azt most visszadugom és ránézek.
[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
-
nagyúr
válasz Sub-ZeRo #24280 üzenetére
Megvolt a probléma forrása.
Ma reggel rádugtam a gépet és nem írja a hibát.
A gólyalábról le volt csúszva a fék kábel és azt vissza rakva már nem írja a hibát. Szerintem a nem megfeszített kábel miatt írja a nyomásra a problémát.
Most csak a P1000-et írja, de nem gyári olvasóval van kiíratva az agya."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
A Zéé
addikt
válasz Sub-ZeRo #25982 üzenetére
és mivel jó 10 éve nem rakják már újonnan autókba a linkelt fajtát sem, ezért sztem kb. beszerezhetetlen egy tényleg új belőle. Ez egy olyan ár, hogy ha valakinek valami eszement indokkal tényleg nagyon kellene és csak ez, akkor ennyiért megpróbálnak szerezni neki. Nem véletlen ez az 5 napos beszerzési idő sem. Ami tényleg beszerezhető, az 1-2 napos határidővel van náluk.
Ha már Cromax, ma voltam náluk éves szerviz okán, 110k huss... 40k volt az olaj+szűrő, levegőszűrő, pollenszűrő csere+általános állapotfelmérés. Ezen kívül kezdett elfosulni a felső motortartó bak, cserélni kellett, 35k. Cseréltettem még fékfolyadékot, 12k. Atnézettem a szervó kört (ez ugye Mk2-2,5 Fókáknál nyűgös lehet), valami O gyűrű már a végét járta, meg cserélték az olajat benne, 23k. Remélem idén nem kell már rá többet költeni, bár még egy teljes polírra lehet, hogy befizetem
[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
Új hozzászólás Aktív témák
- Senua’s Saga: Hellblade II teszt
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Diablo IV
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen TV-t vegyek?
- Mini-ITX
- Linux kezdőknek
- Magisk
- Ghost of Tsushima technikai teszt
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen