Új hozzászólás Aktív témák

  • Sub-ZeRo

    nagyúr

    Kész lett a kocsi péntek estére.Szombat reggel mentem érte.
    56k lett a vége. 6300 Ft a szelepfedél tömítés, 40k munkadíj, 10k szerszám kölcsönzés (vezérléshez).
    Amik cserélve lettek.:
    - 4 lengéscsillapító (trw mind)
    - 2 első toronycsapágy (fag)
    - vezérlés kompletten (ina)
    - üzemanyagszűrő (mann filter) ami nem lett cserélve sajnos.
    - futómű állítás
    Utángyártottban hozza a típust (mann filter szűrő) az is lett rendelve és nem jó a kocsihoz. A szűrő két végén lévő csatlakozó sokkal hosszabb, mint kellene és nem lehet felrakni rá, mert a cső megtörik. Így nem lett cserélve sajnos.
    Szép tiszta üzemanyag jött ki belőle, a srás állítása szerint, de nem tudom mikor kellene cserélni. Már 66k km tettem bele. 117-nél vettem, nem tudom mikor lett bele rakva, de már ez sem gyári szűrő.
    A szilentek hátul nem kopognak, nem lógnak, talán a lengéscsillapítő kopoghatott.
    Elöl sem volt baj, nem lett nyúlva hozzá.
    A kocsit eddig sem lehetett az útról lerobbantani, még kanyarban sem, de most a 4 új lengéscsillapítóval még annyira sem! :Y Mocskosul nagyon feszes a kocsi!
    Imádom! :C

    "Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."

Új hozzászólás Aktív témák