Aktív témák
-
Viktor77
titán
Folytatás: Bővebben: link
-
AMD Power
titán
Kimi megérdemelte ezt a gyözelmet. Bár nekem nem tartozik a kedvenceim köze de , ez már járt neki! A Ferrarit meg személy szerinte nem tuzdom sajnálni.
-
lacafaca
addikt
sajna eddig nem volt gépem(+halt a64 lap
), most tudok a verseny óta csak hozzászólni, de végre!!!!!!! végigbírta a merga. hihetetlen.......
szóval gratula KIMI+
SZEGÉNY SUMIT TÉNYLEG SAJNÁLOM!gáz ez a gumikérdés.
úgy látszik +van a keresztje az idei évre a ferrarinak. -
escie
őstag
-
X-COM
nagyúr
ez a gumi elpukkanós dolog nem annyira egyértelmű, aszonnyák valszeg valamibe belehajtott, így járhatott Fisichella is, csak neki nem a gumiját vágta haza.
-
BOOSTER
aktív tag
válasz
matyics #4991 üzenetére
A mostani futamból nem vettem észre hogy valaki is retteget volna a Ferrari sebességfölényétől...Imolában meg a nagy arc Alonso alatt kezdett rosszalkodni a motor így könnyen beérte, ráadásul amíg ment a McLaren addig az is elég gyors volt...Tehát nem mondanám hogy mindenkit ronggyá gyalázott...
-
Race-Face
tag
''A Guardian című mértékadó angol napilap úgy értesült, a BAR-Honda múlt csütörtöki eltiltása miatt legalább három másik Forma-1-es csapat módosított üzemanyagtankkal versenyzett a hétvégéi Spanyol Nagydíjon.'' - origo.
Bővebben: link
Engem ez fogott meg: ''Nem tudni, mi lehetett az oka a három vagy több csapat hirtelen változtatásának, de felmerül a gyanú, hogy ők sem tisztán játszottak. Ráadásul a vasárnapi spanyol futamon volt néhány istálló, melynek teljesítménye jelentősen visszaesett a két héttel ezelőtti futamhoz képest.''
Melyik három csapat esett vissza látványosan? -
Gregorius
őstag
Bővebben: link
Három istálló is benzintankot cserélhetett Barcelonában
a vasárnapi spanyol futamon volt néhány istálló, melynek teljesítménye jelentősen visszaesett a két héttel ezelőtti futamhoz képest.
Lássukcsak lássukcsak. Szóval látványos visszaesés kellene.
McLaren: negyedik hely/kiesés után első és hetedik hely. Nem éppen visszaesés.
Renault: első és kiesett után egy második és egy 5. hely, utóbbi aerodinamikai hiba miatt. Nem kimondottan látványos visszaesés.
Toyota: a 3. és a 4. hely megszerzése sem mondható látványos visszaesésnek
Williams: nos igen, ők eltűntek az alvégen, kiváltképp Heidfeld. Első számú gyanúsított.
RBR: pontszerző helyen. Nem sok változás San Marino óta.
Sauber: mindenképpen esélyes a ''csaló'' címre, ha igaz a hír, múltkor negyedik helyen voltak, a mostani szereplés meg siralmas volt.
A Jordanről meg a Minardiról inkább ne is beszéljünk. Nem tűnne fel a látványos visszaesésük, a BAR meg eleve más lappal indul.
Ki is lehet a harmadik... -
gabe_
őstag
Nem hiszem, hogy lassabb lenne. Max. 1-2 másodperccel fognak elmaradni a pályacsúcsoktól. Szerintem.
Ez a gumiszabály nem lassulást hozott, hanem defekteket, meg spórolgatást. Nyomják neki padlóig, aztán ha elfogyott a gumi, cseréljenek!
Máshogy spóroljanak a sportágon, ne azzal, ami a versenyek kárára megy... -
gabe_
őstag
Ez az 1 garnitúra gumi/hétvége szabályt nagyon elb... altázták. Ha lenne kerékcsere, akkor a pilóták jobban túrnák neki...
-
BOOSTER
aktív tag
A Ferrari egyértelműen a gumi miatt gyengus...(Hogy a gumi miért kopik el az már más kérdés: a gumi nem tartós vagy a kocsi koptatja nagyon mert az is lehet...)
Amíg jól tapad addig lehet vele versenyképes időt autózni (nem kiemelkedőt csak versenyképeset)...Valószínűleg Michelinnel sem lenne akkora egyeduralom mint az elmúlt évben...Azért kíváncsi lennék Michelinnel mit produkálna a Ferrari, teljesen jó lenne, esetleg azt is elkoptatná?? -
escie
őstag
''Szerintem a legjobb lenne, ha a Bridgestone venne pár Micheline gumit, és ráírná a nevét, aztán azt raknák a Ferrarira...''
lol.
ez arra emlékeztet, amikor a Jordan összebalhézott valami támogató céggel, ami kenőanyagot adott nekik.
szépen felnyomtátk a kocsira a matricát, megkapták az olajat, amit letettek a műhely sarkába, és használták a konkurrenciájét, mert egyszerűen szar volt a támogató olaja.
(amúgy Michelin-nek írjuk...) -
Male
nagyúr
Nem láttad Barichello korábbi versenyen használt gumiját, vagy amikor ki kellett álnia, mert totál elkopott a gumija? Egyszerűen a Bridgestone soha nem bírta sokáig (tavaly is gyorsan koptak, a Micheline mindig is tartósabb volt), ezért is jött nekik ennyire rosszul a kerékcsere eltörlése. Egyszerűen évek óta a másik irányba fejlesztettek, mig a Micheline pedig pontosan ebbe az irányba (már évekkel ezelőtt az volt, hogy a keményebb gumijuk akár az egész versenyt végigbírta -> volt amikor a Williamsen az első gumit le se cserélték). Szerintem a legjobb lenne, ha a Bridgestone venne pár Micheline gumit, és ráírná a nevét, aztán azt raknák a Ferrarira...
-
bobace
addikt
hát azért a kocsi elég gyors . lásd előző verseny most is király köridők, de a gumi pl raikonnen alatt mért nem fogyott el pedig ő is nyomta rendesen?Bridgestone már tavaly is csak Ferrari alatt muzsikált többi kocsi alatt meg nagy nulla. ién meg elég egyértelmü a látottak alapján mi a helyzet
-
bobace
addikt
már évek óta egyre gyengébb ez a ferrari-bridgestone páros. a ''mislenesek'' egyre jobban fejlődtek és ím megtörtént ami várható volt, utolérték a vadat. Nem tudom mikor lehet beszállitót változtatni de legkésőbb évad végén nem ártana. mert akkor szvsz mégegyszer nem lesz bajnok a csapat
-
NwL
tag
Ez a Ferrari mélypont egyértelműen a Bridgestonra fogható, de vajon
a Ferrari ezt mikor hajlandó beismerni? -
neduddki
nagyúr
HI!
Felve merek benezni ategnapi utan hogy vajjon most megy-e a hzoonges???:- )))
Amugy verseny volt vagy dogunalom/?/, mert ha elso elmaratt akkor megyek hzongeni ne is:- )))
udv
neduddki -
bobace
addikt
hát nem nagyon tudok erre a hétvégi futamra mit mondani.rohadt bridgestone talán ennyit. de legalább nem Alonso nyert hanem Raikonnen
-
matyics
őstag
válasz
AMD Power #4964 üzenetére
Az autó már összeállt, ha láttad az utolsó két futamot. A múltkor magasan gyorsabb volt mindenkinél, most pedig csak az utolsó körben vesztette el a leggyorsabb kört pár ezreddel. Itt már csak a gumi a pocakos probléma. Amikor az elfogyott akkor lett vége a mostani versenyének.
-
#16741888
törölt tag
válasz
gyomlosi #4963 üzenetére
Igazából, tudod ha egyenletesen a végén lennének akkor azt mondnám ok sansztalan. De ez a legrosszabb hogy tűkön ülsz hogy mikor fog a Schumi elindulni, aztán vársz vársz, 10.-20.-30. kör és semmi, közben meg biztos vagy benne hogy valahogy előre fog jönni, mert 5. hely az semmi. Vársz vársz és a csoda nem következik be.... ez kegyetlen, akkor inkább legyen egyenletesen a végén, mert akkor nem is reménykedik az ember.
-
matyics
őstag
válasz
gyomlosi #4960 üzenetére
Ez így van, ha nincs a seggében egyik autó a másiknak, akkor nem is erőlködnek, nehogy behaljon a techika. F@sza ''izgalmassá'' tették aF1-et.
A Bridgestone pedig ha nem talál ki valamit az idény hátralévő részében, akkor remélem, hogy a Ferrari újragondolja a szerződését a Japókkal! -
gyomlosi
tag
Hát ja. Ezekkel a szabályokkal elerték, hogy mindenki sporol és nem kockáztat, tehát uncsi lett az egesz.
A bridgeston-et meg jol ''p*csán'' kéne rugni! -
Integra
titán
FIA-Präsident Max Mosley äußerte sich im Rahmen seiner Pressekonferenz am Freitag zwar nicht zu den technischen Hintergründen des Qualifying-Systems, betonte aber sehr wohl, dass er die augenblickliche Situation nicht als gut empfindet: ''Das Qualifying war in meinen Augen ein Fehler'', sagte er. ''Es war die Idee von Bernie Ecclestone, weil er dem Fernsehen am Sonntagmorgen etwas anbieten wollte. Auf dieser Basis wurde es genehmigt. Aber jetzt realisieren alle, dass das ein Fehler war.''
mózli ''rákente'' a törpére, hogy csak ő tehet az új időmérőről
jelen esetben valszeg igaza van -
hobizoli
nagyúr
Ra kene HTK-zni az idei koltsegvetest a japanokra, aztan egybol eszbe kapnanak. Meg kuldeni par tucat szamurakardot, hogy legyen mivel harakiri-zniuk.
hobizoli -
puffneki
tag
hát, ha belegondolsz, az első huszonvalahány kőrben felhalmozott előny nyilván nem a véletlen műve volt, a kocsiban benne volt még a tartalék, csak az idióta szabályok miatt ezt már csak ritkán hozzák ki belőlük az kockás zászlóig. kivéve persze, ha elkerülhetetlen, mint pl 2 héttel ezelőtt.
egyébként érdemes ezt elolvasni a hirtelenszőke srácról.
olyan csórók voltak, hogy otthon még árnyékszékre járt nagydologra.
Bővebben: link
[Szerkesztve] -
Integra
titán
válasz
puffneki #4942 üzenetére
ezért egy nagy rakás szar az f1.
második helyezett gondolkodik: ejj de ''messze'' van az első, na nem nyomom, jó lesz a második hely, nehogy kifeküdjön a technika
harmadik helyezett gondolkodik: ejj de ''messze'' van a második, na nem nyomom, jó lesz a harmadik hely, nehogy kifeküdjön a technika
nevetséges -
#16741888
törölt tag
Ettől nem kell félni, a ferrari sem tudta az egész évet végigbírni, igaz hogy má vabajnokok voltak, de mindegy.
a renaultnál nincs akkora szervezettség, és a pilótájuk is még picit forrófejűbb az biztos.
Mindenesetre ha a Bridstone nem kezd megával valamit akkor úszik ez az év, az biztos, mondjuk ilyenkor azért kuuurva pipa lennék hogy én dolgozok mint a hülye, és a hülye japók meg így kicsesznek velem.
Én biztos kikészülnék, mert alapvetően általában először magamban keresem a hibát, a Schumi pont ilyen, maximalista magával szemben.
Szerintem a színfalak mögött ad rendesen a bridstonenak.
jaa és eszembe jutott hogy, annyival is másabb a helyzet mint a GoodYeares válság idején volt hogy most tulajdonképpen 4-5vbcímet ''köszönhetnek'' a Bridstonenak, míg akkor amikor a goodYeart úgy bírálta anno a schumi 98ban, nem kapott semmi pozitívat a Bridstonetól. -
Chip
aktív tag
Kivancsi vagyok mire jut Kimi ezzel a motorral a kovetkezo versenyen mikozben Schumacher autojanak motorjat kicserelhetik a versenyre.
Vajon kibir a McLaren 2 versenyt? -
Juve
aktív tag
A körbeverés csak Alonsonak jó!! Mind Raikkonnennek mind SChuminak égető szüksége van a pontokra......Alonso meg majd eltötyörészük mögöttük...meg egy két pályán esetleg győz amelyik fekszik majd a Renaultnak. CSak fulladna már le egyszer!!! Az sokat lendítene abban hogy utolérjék
-
BOOSTER
aktív tag
Jooooo...
Nagyon tetszik a jelenlegi helyzet: legalább három csapat van amelyik közül bármelyik bármikor nyerhet...
Ha a McLaren-nél most nyerési sorozat kezdődik akkor MS kap még egy esélyt...
Ennek ellenére: Go Kimi... -
bdav
őstag
jah elképzelhető. de sztem Kimi inkább a saját kezére akar játszani és vb lenni
szoval ilyen körbeverések bőven benne vannak most a pakliban egyébként. Azzal se érdemes számolni hogy Alonso teszemazt mindig 2. lesz mert lehet h. nem csak 3-4-5 (simán bejöhet elé Trulli, Ms, Kimi bármikor, nem annyira bármikor Montoya, Fisichella, de előferdülhet ezis)
-
Azt számolgatom
,hogy Kimi MS kezére játszhat,ha most egy pár futamot megnyer.Így a Ferrari kap még max.2 futamnyi időt,hogy kitaláljon valamit,csak
Alonsot kéne MS-nek maga mögött tartania(ami nem lehetetlen)és akkor még teljesen nyílt lehet az év vége. -
AMD Power
titán
Nekem ez egy átlagos futam volt. De legalább David testvérem szerzett egy újabb pontott!
-
escie
őstag
válasz
Vigneau #4911 üzenetére
határozottabban látszanak a barázdák a Kimi abroncsán.
a satufék sovány érv, ugyanis az egy tenyérnyi felületen koptatna. a Schumi abroncson egyérteműen látszik a lehasználtság, a barázdáknak már nincs ''fala'', hanem teljesen a vályat aljához ívelnek.
és nem tömörítésen múlik, a tv-ben is látszott. mellesleg belekavar, hogy Kimi abroncsa már felszedte a koszt, ezért takarva van rendesen...
szerintem nem volt szar az a Bridgestone, csak épp Schumi 110%-ot akart hozni, ezáltal jobban kopik az abroncs is, persze... -
Race-Face
tag
''Ami tény látszik az összes barázda, a másik képen a két szélső már nem.''
Ami tény, hogy az egyik gumi 44 kört futott, a másik meg 66-ot.
Kár ezen erőlködni. Mindkét bal oldali gumi tönkrement Schumacher autóján, szerintem a túl nagy súlyból adódó plusz terhelés miatt. Most rosszul sült el a taktika. Szemmel láthatóan menet közben változtattak, eredetileg egy kiállást akartak (első kiállás pont féltávnál). -
-
AMD!4ever
őstag
Én meg tökre kedvelem Barichello-t de mostanság tényleg tejbetök. nem megy neki.
-
AMD!4ever
őstag
válasz
#16741888 #4884 üzenetére
Sokat tesztel a ferrari ez igaz,de kilométerben annyit nagyjábol mint a többi nagyobb csapat. Csak ők több napra osztják el. mondjuk ugy,hogy majdmindennap leugornak tesztelni 1-2 kört nagyjábol
A többiek meg egy meghatározott napon tesztelnek sokkal többet egyszerre.
Grat Raikönnenek!
Brídzstone nem rulez!
Senna-65 pole rulez!! -
Pá
addikt
Viszont Barika is a 64-dik körben futotta a saját leggyorsabb körét, ez is érdekes.
Már ha azt az 1.17 fölötti kört lehet gyors körnek nevezni... -
Pá
addikt
Amúgy Bővebben: link
[Szerkesztve]
Aktív témák
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Bomba ár! Dell Latitude 5400 - i5-8GEN I 16GB I 512SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA ADATA XPG 600W
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Series X
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest