Aktív témák
-
KrAt
veterán
Akkor itt folytathatjuk
[link]
És köszönöm! -
Integra
titán
válasz
szatocs #5050 üzenetére
JENSON BUTTON
Position: 4th / Best lap time: 1:32.729
“Had I not had such a bad start then this could have been a great race for us. The pace of the car was absolutely there but the strategy didn’t pan out because I lost places off the start and wasn’t where we had planned to be at the pitstops. We may not have a podium but we have a very competitive car and if you look at the lap times when we weren’t in traffic we were genuinely as quick as anyone out there. I think we go to Malaysia feeling extremely positive. If we can address the clutch issue which caused the problem with the start we will be able to fight even harder with the competition.”
szopott a rajtnál a kuplunggal... és ahogy mondtam boxtaktikából bukott a honda megint
RUBENS BARRICHELLO
Position: 15th / Best lap time: 1:33.840
“It’s a disappointing way to finish my first race for the team but in the early stages we saw a taste of our potential. Jenson and I had a great race with each other early on which I’m sure got a few people excited! Soon after though I knew we had a gearbox problem and I had to try to race with one gear missing. I was unable to push and had no chance of a points finish, so it wasn’t a good way for me to spend the race. We know that the pace is there so we just have to resolve our problems for next weekend when I’m sure we will have a much better race.”
ki hitte volna, hogy váltóproblémábal szívott végig
[Szerkesztve] -
KrAt
veterán
Srácok! Látom, átléptük az 5000 hsz-t. Megnyithatnám én az új topicot?
-
aesir
veterán
válasz
neduddki #5052 üzenetére
Sosem felejtem el... Piquet egy körét mutatták meg a Hungaroringen ilyen ''overallra erősített'' kamerával, a teljesen manuális váltóval, dupla kuplunggal, Piquet 2 tized mp alatt váltott sebességet. Mindezt a magyar verseny alatt kb 4170x kellett megtenni, természetesen mindenki másnak is
Na ez a nem semmi
-
rlazol
veterán
válasz
kapcs-ford #5045 üzenetére
ebben természetesen igazad van, ahogy schumit is láttuk már mutogatni. Ezek csak az alapelvárások, egy évet éltem arrafelé, azért bátorkodtam ezt írni. Nagy különbség régiók szerint a hevességben nincs, de nézd meg, hogy schumi hogy örült és alonso hogy, pedig lehet, hogy tényleg schumi-nak volt több oka rá. Észak-dél. És főleg Kimi, a ''jégember'' hogy.
Egyszerű példa, délen nyugodtan veszekedhetsz hangosan és nyiltan a főnököddel, fel se fogja venni, Nálunkfelé elvárják, hogy az érzelmeidet nem mutasd hasonló szituban. Persze kivételek és szélsőségek és határok vannak, de alapvetően alonso vérre forróbb, mint a spanyoloknak általában, és kész. Csak azt akartam jelezni, hogy alonso-tól nem nagyképűsködés meg királykodás a mutogatás. -
szatocs
őstag
Egyébként az összes motornál egy kis olyan hang is volt, olyan 17-19 ezerig, mintha folyamatosan rázókövön mennének, néha úgy hallatszott, mintha berezonálnának, ami a V10 - esnél nem volt meg. Mikor a Hondánál hallottam először, már féltem, hogy Button kiállni kényszerül, és már csak vagy 1-2 köre van hátra, de utána a többi autónál is hallottam (Ferrari, McLaren, Renault, stb.)
-
szatocs
őstag
Igen, ezt is meg lehet figyelni, de elsősorban azon ''csodálkoztam'', hogy még a kanyar megkezdáse előtt, a visszaváltásoknál, minden sebességnél van egy kis gáz, hogy kímélje a motort. Na most ezt így lábbal igen nehéz lenne csinálni, könnyen elfáradna a láb ennyi és ilyen gyors visszaváltásnál, úgyhogy ez a motor elektronikája lehetett.
-
_XXXXX_
tag
válasz
joshua7 #5046 üzenetére
Ha elvileg 2 kiálláson volt eredetileg, de kikellett mennie már az elején, akkor szerintem töltötek bele egykis üzemanyagot is (nem vagyok benne biztos nem emlékszem már, vagy lehet nem is mutatták) Akkor borult a taktika és kevesebb üzemanyaggal tudott menni, mint az eredeti terv szerint. Ha nem kell kiállnia többször, lehet előrébb végzett volna, de a több üzemanyag miatt lasabb lett volna
Ezért lehet előrébb lett volna, de sokkal nem
-
Fortissimus
őstag
Nagyon jó verseny volt, Kimi-nek külön gratula!!!
Nem sokan tudták volna a 3. helyre behozni a verdát...
Nektek bejött a Live Timing? Nekem végig halott volt. Tavaly soha nem volt ilyen...
Remélem Paliknak is nemsoká beindul a versenyszezon, hátha nem érne rá hétvégenként -
kapcs-ford
őstag
Spanyolország több nemzetiségből áll, (a nagyobbakat említsem pl. katalán, baszk,gall etc..) pl. Alonso külföldön spanyol de spanyolországban ő asztúriai [link] . Mint minden nemzetiségnek meg van az önálló tradíciója, nyelvjárása illetve saját nyelve ezért téves az hogy : ''Alonso spanyol, ilyen a vérmérséklete'' .
Pl. spanyolországban sem mindenhol természetes az , hogy kimutatod az érzésedet sőt talán egyik országot sem kellene így általánosítani.
''nálunkfelé viszont a profi nem mutat érzelmet''
Ez meg ugyancsak egy buta kijelentés mert verseny után Schumi-val és Alonso-val is madarat lehetett volna fogatni, talán Schumi-val egyszerre többet is. -
neduddki
nagyúr
HI!
Annira azert nem ment jol a Cosworthnakl folag az utobbi ekek mizeriaj avislet meg ugye eleg e atarsasgot /tudo ez ojjan fojjosi pletyka, a J epulet kornyekn olege tajekzott emberek masznalnak :- ))) cosworthal amugy is jo a kapcsolatujk:- ))) neha gyunegy egy ksi pletyka:- )))/ szova ahhoz kepest oleg jok voltak... valoban nem tunik egy frisssen osszerakott joszagnak...
a hangja valoban utos votl, mongyuk a vege fel a reno-anl volt egy erdeks hangjelenseg ugy 17.5-18 kornyeekn amire felkaptam afejjem, de elmutl, valoszinuleg fazisban volt a mikrofonnal vagy narivle az auton utanan szepn lecsendutl...
Kernem itt sorban azllni aszt a sirosszaju bagast aki vegig sirta hogy 8 hengeres motorok meg nem is lesz verseny meg lassuk lesznekmeg minden, eg ez nem f1...
kernem kifejteni a msotani velemenyuket:- )))
udv
neduddki
mod: Integra: aha ertem Te voltal az egyik:- )))
[Szerkesztve] -
Pá
addikt
válasz
szatocs #4996 üzenetére
Eltérő a vezetési stílusuk.
Alonso a klasszikus módszert követi, kanyar előtt fék, majd a második felétől kigyorsít.
Schumi pedig kicsit később fékez, és a gázt azért nyomogatja a kanyar közben, hogy azzal stabilizálja a kocsit, ez még a gokartból maradt meg neki. Így kockázatosabb, viszont ha bejön gyorsabban tud menni a kanyarokban.
Erről olvastam is egy cikket, most rohanok el de ha madj hazajöttem megkereshetem, ha érdkekel. -
joergie
őstag
Az tavaly előtt volt, amikor még 107 fokos volt a hengerek egymáshoz mért állása, és valóban előbb adta le a maximális nyomatékot, mint a többiek(viszont a teljesítménye még mindig elmaradt az akkori élcsapatoktól). Ezért nyert Alonso a Hungaroringen
De tavaly már ők is ugyanazt a 90 (vagy nemtom) hány fokos elrendezést használták. -
aesir
veterán
válasz
neduddki #5004 üzenetére
Szerintem sosem tudjuk meg
Bár meglepne, ha a Cosworthnak éppen nem lett volna egy 2.4 literes V8 blokkja, amiből aztán lehetett játszani. Nincs mosz időm utánakeresni, de annyi rengeteg versenyszériából amiben részt vettek eddig, biztos volt már valahol ilyen
, vagy nagyon hasonló.
Figyelted mikor Rosberg üldözte a célegyenesben Klient, milyen hangja volt mikor kipörögte magát? Azt hittem lerobbantja a hengerfejet, nagyon komoly volt -
Integra
titán
-
szatocs
őstag
[link]
Sato ki is esett, meg nem is -
#70869248
törölt tag
Ja, csak éppen egész más a rajtnál hozni tíz poziciót, vmint a rajt utáni 1-2 körben, mint amikor már széthúzodott a mezőny és az autók közti távot is le kell kűzdeni.
Nagy volt amit ma Kimi művelt, de azért nem kell mindjárt lehúzni egy másik pilótát.
Nagy volt amit Kimi művelt és pont, a többi duma nem fair.
[Szerkesztve] -
Integra
titán
kezdem rohadtul unni, hogy mindig igazam van
na mint mondtam?
rönó nyert, ferka dobogós, bridge jó volt, kimi félelmetes, ő a nap igazi győztese (megint) a honda meg a legszarabb csapat taktikai szempontból, egyszerűen drámai..
így lenne ötösöm a lottón....
külön respect nikconak, nagyot alkotott elsőre, toyota meg muhaha.
ja és azért milyen már, hogy megint fizikó és megint massa szopott, a két első számú pilótánál meg megint minden klappolt...
[Szerkesztve] -
Race-Face
tag
Azért nem semmi ez a futam szezonnyitónak. Megmondom őszintén, kevésbé kiegyenlített erőviszonyokat vártam.
A McLaren érdekes kérdés. Raikkönen nagyon tudott menni úgy is, hogy az egy tankolásos taktika miatt vagy nehezebb autóval kellett mennie, vagy amikor már könnyebb volt, addigra a gumik fáradhattak el. Ugyanakkor Montoyának nem jött össze. Valószínűleg az is boríthatta nála taktikát, hogy az edzés után neki két körét érvénytelenítették, ennyivel kevesebbet tankolhatott rá. Lehet, hogy eredetileg őt is egy kiállásra tervezték.
Rosberg gyerek: szerintem inkább látványos volt, mint ügyes. Nála a három kiállásban ''kódolva volt'' a nagyobb versenytempó, így nem csoda, hogy lenyomta pl. az egy kiállásos Coulthardot. És mire ment vele? Webber gyorsabb volt az időmérőn, illetve előtte végzett a futamon is.
Olyan ez, mint tavaly az egyik futamon de la Rosa ''ámokfutása'', mindenkit megelőzött, aki elé került, aztán a következő kanyarban kicsúszott. Az is látványos volt, de nem eredményes.
A Renault és a Ferrari meglepően együtt van, szerintem a többség nagyobb Renault-előnyre számított. Kérdés, ha Raikkönen alatt hibátlanul megy majd a szekér az edzésen és a futamon is, hogy alakulnak az erőviszonyok.
Azt hiszem, a következő futamot is nagyon várhatjuk... -
Sianis
addikt
Ezzel mi a gond? Asszem így volt nem?
Homályosíts fel, ha nagyot tévedek, de bennem ez a dolog rémlik fel...
MOD: Ennyire harmadnapos lennék? Miért emlékszem 14k-ra? Az tuti, hogy jóval alattuk voltak...de ekkorát tévednék? Hát elfogadom, ha tényleg így van, sorry, hogy én vagyok a madár...
A mostanin, hogy voltak a fordulatok, valakinek info, hogy mennyit pörögnek az újak?
[Szerkesztve] -
Panky
tag
Az a 14k kicsit erős. Maradjunk a többi 20-21k, Renault 18k-19k. Egyébként tényleg kisebb fordulaton hozott nagyobb nyomatékot.
Meg végre egy csapat amibe van szín. (két értelemben is) Trullit sajnálom hogy elment a pénztemetőhöz, mert beleillett abba a közegbe. Hasonlóan neki is elhunyhatott a fodrásza. -
Peat;)
veterán
Nagyon jó meccs volt, és mindenki ott végzett ahol megérdemelte, Montoya meg szedje össze magát hamar, így beégni Kimi mellett...
Hajrá McLaren! Kimi hülye lesz ferrarihoz menni, ott nincs pia és már most gyors ez a talicska -
Sianis
addikt
Meg azzal nyerték meg tavaly még a szívemet, ami megerősített, hogy nekik szurkolok továbbra is, hogy mikor mások 16k-18k-s fordulaton mentek, a Renault 14k-s fordulattal tudta ugyanazt. Tehát azért a mérnökök ott vannak a szeren rendesen...
Néha megkapom a fejemre, hogy ''biztos te is azért vagy Renault-os, mert ők most a bajnokok'' ... én meg nem győzöm mondani, hogy nem, azért vagyok Renaultos, mert tetszik a csapat és KÉSZ!
-
Neo...
aktív tag
Sztem bárki bár mit is mond Amit ma Kimi tett nemsok pilota tudná megtenni !
PL :
Massa minden teszten elverte Sumit, és mikor a boxban volt és 45mo ig sz@rakodtak akkor asszem 12 helyre esett és a végén asszem a 8. helyen végzett,
Kimi a 21. helyről 3. szal erről ennyirt ! -
-
Sianis
addikt
Végre valaki, aki nem szidja azt aki első lett? Komolyan sokan azt hiszik, hogy Alonso azért nyert, mert intett, hogy a tőle tényleg lassabbak engedjék el? Szerintem nem volt semmi ''őfelsége'' dolog benne. Jövőre meg a tisztelt McLaren-es kollégákhoz igazol ugye? Akkor is így megy majd a szitkozódás, vagy akkor már ő lesz a jó, mert ott fog győzni?
-
rlazol
veterán
válasz
ronaldo #4995 üzenetére
mindkettőt feltartották kulcsszituban, szerintem nem azon múlt. Alonso spanyol, ilyen a vérmérséklete, ez nem arcoskodás, hanem tűz. Délen természetes, hogy kimutatod az érzéseid, nálunkfelé viszont a profi nem mutat érzelmet-ld Schumi. Nem kell ennek nagy feneket keríteni.
-
Panky
tag
Én sem értem miért kapták föl a népek ezt hogy persze annak szurkolok aki győz. A Ferrarisok miért drukkolnak akinek? 2002 óta nekik drukkolok bár akkor még Puttonynak, aztán 2003 óta Alonso és tavaly végre nyert. Nem úgy mint Sumi hogy egy másik dimenzióban nyomta, hanem a többiekkel.
A Twingónak 20k-s fordulaton hasonló hangja lenne
Aktív témák
- iPhone 14 Pro 128GB
- Asztali PC , R5 7600X , RX 6700 XT 12GB , 16GB DDR5 , 512GB NVME , 1TB HDD
- iPad Pro smart case tokok gyári!! iPad Pro és mini modellekhez
- Intel Core i9-9900K 8-Core 3.6GHz (16M Cache, up to 5.00 GHz) Processzor!
- Asztali PC , R5 8400F , RX 5700 XT , 16GB DDR5 , 512GB NVME , 500GB HDD
- 137 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- Acer Nitro 5 - AN515 - 15,6"FHD IPS 144Hz - Ryzen 7 5800H - 24GB - 1,5TB SSD - RTX 3060 6GB - Win11
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 14 M4 Pro 24GB RAM 512GB SSD macbook garanciával hibátlan működéssel
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3172
- Eladó Xiaomi Redmi 12C 64GB / 12 hó jótállás
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest