Új hozzászólás Aktív témák

  • kozi71

    senior tag

    Én is belefutottam ebbe a ALIEN-es mizériába.
    2006.07.18-án vásároltam egy WD Raptor HDD-t, 5 év garanciával.
    Elvittem a Király utcai üzletbe , ahol közölték ők már nem az ALIEN. De ha aláírok egy papírt, amiben megbízom az új céget akkor megpróbálják , gariztatni. Eltelt 30 nap telefonon érdeklődtem. Még semmi, várjak tovább. Ma 39-ik napon újra hívtam. Most már azt mondták nem tudják gariztatni menjek érte. Miért vártak ennyi időt??? Hisz alighanem tudták már mikor leadtam, hogy nem tudják elintézni. Egy szó mint száz. Elvettek tőlem pont annyi időt, amennyi idő alatt már én is megtudtam volna csináltatni a gyártónál a garanciális problémám. Ezek után tutti Nem fogok semmit vásárolni ennél az új cégnél.
    Raptorokat még manapság is lehet venni. Tehát nem megszűnt termék!
    Felmentem a WD honlapjára. Ott a sorozatszámát beírva is benne vagyok még bőven a garanciális időszakba.
    Kérdés, hogyan lehet egyenesen innen Magyarországról garanciális problémát érvényesíteni a gyártónál? WD-nek nincs magyar irodája, sem telephelye. Az a postán elküldött vinyós lehetőség működik rendesen? Illetve ahhoz nem fognak garis papírt kérni tőlem? Nekem csak a ALIEN-es számlám van, és azon feltüntetve az 5 év garancia. Szóval elég nekik a vinyó száma?
    Ha valaki csinált már ilyet a WD-nél írja már meg ha kérhetem, pontosan hogyan működik a dolog.
    Célszerűbb az osztrák telephelyre küldeni a közelség miatt?
    A dobozt ők küldik ki a címemre, vagy bármiben elküldhetem?

    Előre is köszönöm!

    high tech, low life

Új hozzászólás Aktív témák