Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ghiottone

    nagyúr

    válasz Thom! #10326 üzenetére

    Otp-s vagy? Nálam a chatgpt ezt írta:
    "A leírt hiba alapján 90% eséllyel a régi Google Pay tokenek ragadtak bent, tehát: A bank ügyfélszolgálata tudja véglegesen törölni. Miután megtörtént, az új telefonra gond nélkül hozzáadható a kártya."
    Bankot felhívni:
    „Nem tudom hozzáadni a bankkártyámat a Google Wallethez, mert azt írja, hogy túl sok eszközön volt aktiválva. Kérem a Google Pay tokenek törlését a kártyámhoz.”

    Az OTP ügyintézők pontosan tudják, miről van szó.

    Tapasztalat:
    Pár perc alatt törlik a régi eszközökhöz tartozó tokeneket → utána azonnal hozzá tudod adni az új telefonon.

    Gemini szerint elég a Wallet adatainak törlése az új telefonon, de mivel nálam is volt mostanában pár telefon, és ez a cache törlése, app eltávolítása sem vezette eredményre, így inkább a chatgpt megoldása tűnik validnak.

Új hozzászólás Aktív témák