-
Fototrend

Új hozzászólás Aktív témák
-
Technoman
őstag
válasz
Hieronymus
#3016
üzenetére
Ez mind szép és igaz. És szép, hogy betallóztad a jogszabályt. De miről is beszélünk, hisz még a garanciaidő sem azonos az EU-n belül. Nálunk ugye most egy mobilra min 2 év, ill 3 év a gari. Kint, ha jól tudom 2 évet adnak pld a 8 Pro-ra. Nálunk 3 évet (mivel, hogy 250K alatt nem találsz) De ha nem -és példálozzunk továbbra is a Samsunggal- hivatalos magyarországi importőrtől (esetünkbe a Samsung Magyarországtól) vetted a terméket, a TMX -ki a fenti márkán kívül szinte minden nagyobb márka országos szervize (OK kivétel, a mindig kivétel Apple) visszafogja dobni, mint szürke import.
Hogy miért, azért mert valakinek fizetnie kell a szervizelést (anyagktsg, munkadíj, stb....). Te nem fogsz, hisz garanciális időszakban adtad le a telefont, ergó a gyártó ill. a vele szerződésben lévő forgalmazó fogja állni a cehhet. A Samsung Mo. meg miért fizessen egy olyan termékért, amit nem ő importált.
És mielőtt a Samsung Márkaszervizekkel jönnél (Aradi utca és a WestEnd-be lévőről), akik NEM a TMX-hez küldik a telót, elárulom, mert úgy egy éve ott adtuk le a haver A52-esét. Első kérdése a következő volt: "Hol vette? Az MM-es garit félredobta (mivel a Media-ba lett véve) és csak a számla ill. az un. szürke Samsung garancia érdekelte, ami hál' istennek kivolt töltve.
AZ EU-s vásárlások és azok gariztatása megint megérnek egy misét, mert fogyvédelmi szempontból nem köteles a magyar szerviz javítani. Ahol vetted ott kell. Természetesen itt is eltérhetnek, ha a magyar forgalmazó bevállalja, aki majd "lebótolja" az adott ország forgalmazójával (abba is gondolj bele, hogy nem minden márka mögött áll egy Samsung/Sony/Panasonic Magyarország ill. azok leányvállalatai, ha kis cég a mo-i képviselete, nem biztos hogy bevállalja)
Volt már erre példa, de arra is hogy elutasították, mert pld a Hollandiában vett xy termék Magyarországon nem volt forgalomba, így a szerviz nem tudta a költségeket tovább számlázni a magyar forgalmazó felé.Viszont itt már kicsit eltértünk a témáról, mert az eredeti kérdés az volt: Miért gáz a sufninál vásárolni?
Szerinted ha a Seftes Józsi vállalkozónál (legyen Bimbam Bt) veszem meg 150-200k-val olcsóbban a telót, kifogja adni nekem az eredeti számlát? Nem, mert sok esetben még az ÁFA-t sem fizeti be. Ad majd egy adásvételit és bolti garit, amivel kitörölhetem a s*ggemet. Ha nem így lenne, ki venné meg hivatalosan az MM-ben pld az S24U-t 520k-ért, amikor józsikánál csak 350k-ba kerül.UI.: látom már megelőztek.
-
evilskati
aktív tag
válasz
Hieronymus
#3016
üzenetére
Samsung termékgarancia-információk | Samsung Magyarország
"A jótállást csak a Samsung Electronics Magyar Zrt. által forgalomba hozott készülékekre lehet igénybe venni."
Tanulságos történet, hogy a magyar szerviz nem volt hajlandó foglalkozni az emagon vásárolt román régiós készülékkel.
Mivel a szürkeimportból származó készülékre a garancia Magyarországon nem érvényes, ezért a GSM boltnak sem lesz ingyen a javíttatása a gyári szervizzel. Nyilván ők tudnak adni egy árajánlatot a munkára és a gyári alkatrészre. Ezt a GSM bolt biztos nem fogja elfogadni, hiszen nekik olcsóbb javítani/javíttatni (kétes minőségű) utángyártott alkatrészekkel. Ez lenne még a jobbik eset, mikor elérhetőek, és erre mutatnak hajlandóságot.
Új hozzászólás Aktív témák
- LG 83B4 - 83" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 10400F 16/32GB/64GB RAM RTX 5050 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ASUS ROG Z890 MAXIMUS HERO + i7 Core Ultra 265KF + 48GB DDR5 8200Mhz + 2TB SSD
- Samsung Galaxy A56 5G / 8/256GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / BONTATLAN
- Apple iPhone 13 128GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Csepy
