-
Fototrend
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz SG3rg0 #21748 üzenetére
Nem kerül fele annyiba... viszont ebben az a jó, hogy gurulós. Én speciel nagyon örülnék, ha gurulós lenne az enyém. Reméljük, hogy tartós is, és nem törik ki a kereke. A lidlisnek nálam letört az egyik lába mikor arrébb akartam tenni; sikerült visszaragasztani epoxyval.
(#21746) i-sti: Szvsz tavasszal, de legkésőbb jövő ősszel lesz ismét.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Nincs.
Bp-en ennyi egy komplett kerékátszerelés :/ Konkrétan asszem 8800 Ft volt.Tavasszal a Marso-nál vmivel többet fizettem, akkor 18-ast szereltek, kb. 10 rugó volt.
Jövő tavasszal ismét megyek gumishoz, akkor a nyári 17-eseket cserélik. Amúgy sokat nem lát engem gumis, mert a szezonális cseréket, komplett felnin s.k. végzem.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Opelnél tuti jó volt defektre is az Assistance (Magyar Autòklub); btw ez utóbbi is kínál ilyesmit.
A legjobb lenne, ha 4-en összeálltok, és vesztek egy garnitúra használt 5x114.3-as 16" felnit, gumival. Pl. itt van ez, Hyundai Tucsonra, az városi terepjáró, biztos elég nagy abroncs van alatta.
49 000 + posta + szükség esetén központosító gyűrű, osztva néggyel... fejenként megáll max. 15 ezerből. A fosch gumi pótkeréknek még jó lesz.Vagy ez, nagyobb ET-vel, de ezt Ti tudjátok, hogy kb. mi kell az Scrossra.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz BigBlackDog #21969 üzenetére
Amíg Budaörsön dolgoztam,
volt szerencsém mindkettőhöz; aKinizsiKároly király utcában akkoriban tahók dolgoztak; a 100-as nekem akkor szimpibb volt.
Ha komplett kerekeket cserélsz, akár magadnak is megoldhatod a cserét (s.k., for free, stb.); pár évente centrír.Szerk: nem a Kinizsi utcai gumisnál jártam, hanem a Károly király utcainál. Annál jobb a 100-as.
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz K Norbi #22189 üzenetére
Ennyi szilikon belefér szvsz, csak töményen ne, mert kiszárítja.
Mit kenek rá?
- ha van időm pepecselni és megvárni míg megszárad (1-2 nap), akkor glicerint (1/3 glicerin + 2/3 langyos víz keveréke)
- ha sietősebb, akkor gumiápolóval (Wolf Blackout vagy Sonax) lekenem, majd egyből megy fel az állványra.(#22187) Speeedfire: először alaposan lemosom, kiszedem a kavicsokat a mintaárokból, végül leápolom.
Tárolni hűvös + száraz + fénytől védett + nem huzatos helyen célszerű.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Speeedfire #22215 üzenetére
Az akkori gumik inkább 4 évszakosak voltak az adott kor színvonalán. A Kispolszkimon konkrétan ilyen volt a gyári gumi; egész jól tapadt havon. (5. fotó)
(#22217) Motion_Blur: Közveszélyes vagyok, csak nov. 19-én tervezem felrakni a télieket.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz 1stVikman #22531 üzenetére
A 120 Nm OK - VW esetén. Nyomatékkulcs hiányában "csajosan" kell meghúzni.
Elvileg nem szabad a VW kerekek csavarját zsírozni. Én egy hangyapöcsnyit szoktam tenni a menet legelejére. A kónuszra tilos!!!
Én is ma teszem fel a télieket (vagy még várok egy kicsit), most csak a kerékagy és a felni közé teszek egy nagyon kevés rézpasztát, hogy ne rohadjon össze. A csavarra nem teszek.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Speeedfire #22567 üzenetére
17"-es nem tetszik?
Nem akarok hülyeséget kijelenteni, de az rémlik egy korábbi hsz-ből, hogy ezek lengyel felnik. Most nézegetem én is őket, de kicsit aggaszt a minőségük.
Szerk.: nekem sincs akciós; mert minimum 8,5" széles, de inkább 9,5" - mindegyik, ami 5x112-es, az pedig szétszedi a futóművet.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz FIREBLADE78 #22637 üzenetére
M0 = Mercedes gyári gumi, a másikat venném.
-
veterán
válasz Speeedfire #22647 üzenetére
A fosch DSG-vel a benzines Golfom 200-nál 3800 körül forog.
Eladó, mint mindig minden.@HussarF: OK, MO
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz LantosBerry8 #22707 üzenetére
Mindenképp most akarsz nyárit venni? Tavasszal szokták akciózni, különösen ha egy komplett szettet veszel.
BTW: én is javaslom, hogy fontold meg a 185/65-öt; nem fog leesni a 6,5" széles felniről. Én téliben most 205/55-öt tettem 7,5" széles alura; teljesen OK.
-
veterán
A legjobb tudásom szerint válaszoltam.
Régebben megkentem a csavarmenet elejét, sosem esett le. Bő 2 éve egy zsír új autót vettem, amin kizárólag csak én cseréltem kereket. Azóta biztosan tudom, hogy gyárilag nincs a kerékcsavaron zsír ÉS a gyári 120 Nm meghúzási nyomaték egy nagyon csajos meghúzást jelen a csehszlovák keresztkulcsommal. -
veterán
válasz SG3rg0 #22937 üzenetére
Jó cikk.
Egyedül egy forró nyári tesztkört hiányolok, 40-50 fokos aszfalttal.Apámnak - ha lecseréli az autóját - egy minőségi 4évszakost javaslok; a gyári nullkilométeres gumikat meg egyből teszem fel a jófogásra.
Kb. évi tízezret megy, hófúvásban otthon tud maradni, a sípályákhoz vezető utakat - gondolom - takarítják. 73 évesen, már ritkán csapat tapadáshatáron. -
veterán
válasz Kornel #22950 üzenetére
A választott autótól is függ majd; ha vmi kommersz méret, akkor Michelin. Viszont van olyan autó is még a listáján, ami gyárilag 175/60R16-ot kap. WTF. Ehhez pl. alig van választék, az is vicces áron.
Szvsz a direkt jeladós, kötelező TPMS is a 4évszakos irányába tereli a népeket.
(#22952) Qru: Ha lesz mindkettő - és normális a méret - akkor a puhábbik (CC) a célszerű esetünkben.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs