-
Fototrend
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz
Nirvatti
#68244
üzenetére
Első generációs nexent mi használtunk jazzen 15-ös méretben illetve scrosson is. Én elégedett voltam mindkettőn vele. Nyárón nyúlós, télen jó, és kiszámítható gumi.
Mondjuk én pont az scrossról második télen kihajítottam a CC+-t, mert sokkal gyengébb volt mint a jazzen a nexen, szóval lehet hogy erősen különbözik a preferenciánk

Most mindkét autón (Rav4, T-cross, 18 és 16-os kereken) Conti ASC2 van, én elégedett vagyok, kiegyensúlyozott gumi.
-
válasz
Nirvatti
#42664
üzenetére
Szia!
Majdnem mindenki teljes megelégedéssel használja a CC+-t. A kivétel én vagyok. 2017-es Scrossom van, már CC+-al hoztam el az autót (1.4t allgrip, automata). Második tél után cseréltem a CC+-t mert jeges havas időben én nagyon gyengének éreztem (Budapesten, összehasonlítási alap feleségem jazze nexen 4 évszakossal). És nagy romlást éreztem első és második tél között. 20k per év amennyit megyek, főleg Budapest és pálya.
Én a helyedben vagy nexent vennék (gyakrabban cserélve, jó gumi az új gumi) vagy a GY vector season 3-at (én következőre lehet hogy azt veszek).
Tudni kell rólam hogy a téli gyengeséget rosszabbul tűröm (eleve csúszik minden, kisebb a hiba lehetőség). És igen a nexen 4 évszakos szerintem is rosszabb nyáron mint a CC+ (nyúlósabb azért, a CC+ úgy teljesít mint egy nyári nyáron).
A nexen a jazzen 2éve, az scrosson 1 éve van fent és még marad.
Új hozzászólás Aktív témák
- Trollok komolyan
- Több száz játékban kezdi meg karrierjét az FSR Redstone
- CASIO órák kedvelők topicja!
- PlayStation 5
- Amatőr csillagászat
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Hobby elektronika
- Milyen SSD-t vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
valahol ott lesz, lehet elég fotózni is, csak el kell találni, hogy épp úgy álljon a kerék, kicsit előre-hátra gurulva.

