-
Fototrend
Házimozi haladó szinten
Ebben a topikban alsó-középkategória feletti rendszerekkel foglalkozunk, de bármilyen házimozival kapcsolatos kérdésre (ha tudunk) szívesen válaszolunk.
Ha nem vagy járatos a témában és kezdő szett vásárlásában kérsz segítséget, kérlek kérdésedet itt: Házimozi belépő szinten tedd fel.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peak
addikt
válasz
bajnokpityu
#3643
üzenetére
Egy Samsung belső DVD iróval olvastam, egy Optiarc notebook íróval készitettem a másolat írást, és egy Slimtype másik notebook íróval olvastam be, tehát 3 különböző hardvert használtam rá.
A bithiba akkor mutatható ki, ha az audio lemezt nyers adatlemezként olvasod be, mert ott pl. a plusz csatorna nem rendelkezik hibajavítással és ugye kikerülöd a meghajtó természetese hibajavítását is. hisz bit-to-bit olvasást kérsz.
Ha audio lemezként olvasod be az audio lemezt WAVra, akkor nincs bithiba. -
Peak
addikt
válasz
#03969024
#3641
üzenetére
Pontosan ez a megoldás!

Én is ezért tettem ki a RAID5 tárolóra FLAC-okban az eredeti CD-imet, és tettem el őket dobozokba. És ugyan mind számitógépen, mind a médialejátszó segitségével az erősítőn ( Cirrus Logic DAC ) hallgatom őket ( HDMI passthrough ), mégis engem is egyre jobban érdekel a külső DAC téma, mert izgalmas. -
Peak
addikt
válasz
bajnokpityu
#3637
üzenetére
Pont ezt teszteltem le tegnap.1.) az 1. meghajtóval EAC rippeltem a WAVot.
2.) a 2. meghajtóval írattam ki a WAVot
3.) a 3. meghajtóval visszaolvastattam EAC-cal WAVba
4.) összehasonlítás a két EAC által készitett WAV fájlt az 1.) és 3.) pont szerint
5.) eredmény: 100%os bit-to-bit egyezésszámomra a konklúzió az, hogy ma, 2012ben lehet késziteni megfelelő forrásból, megfelelő eszközzel 1:1 zenei másolatot.
tovább már nem szeretném vinni a gondolatmenetet, következtetéseket levooni, mert szeretnék mindent tesztelni, igazolni, cáfolni a saját kis otthoni eszközeimmel. -
Peak
addikt
válasz
#03969024
#3635
üzenetére
Abba nyugodtan bele lehet kötni, ugyan az a meghajtó ugyan azt a lemezt sem fogja 2x pont ugyan úgy leolvasni, ez egyszerűen az optikai technológia egyik szerves jellemzője, képessége. Csak hát ezt pont az ezt kompenzáló eljárások, algoritmusok és elektronikák miatt sosem hallani.
Különben az egymás utáni hallgatásnál is pont olyan különbségeket kéne hallania a sok vájtfülűnek, mint egy másolat esetében. Erről pedig még nem hallottunk senkitől infot.
Jó eséllyel erről pl. nem is tudnak.
Meg egy picit hihetetlen, hogy 160millió bites jelfolyamból, ahol minden egyes másodpercben 2822400 bit alakul át hallható hanggá meghallanának 1-2 bit eltérést.
Mindegyikük superman unokája volna. 
Az, amit oly hevesen hirdetnek az emberek, hogy hallanak különbséget, az már mint az analog eszközök valóban kétező különböző karakterisztikájának a megjelenése.
Abba viszont nem lehet belekötni, az tényleg igy van! -
Peak
addikt
válasz
#03969024
#3633
üzenetére
Pontosan igy van! HA VAN helyreállítandó hiba!! Akkor valóban lesz a hasznos adatban eltérés. Ha viszont nincs mit helyreállitani, akkor a 462. olvasásra is pontosan ugyan azt a HASZNOS adatsort kapod vissza.
Ezt igazolja az 5 egymás utáni WAV rip 200 milló bájtjának, 160millió bitjének minden egyes darabjának egyezése, bitről bitre.
Érdemes elolvasni a Reed-Solomon kódolás működését, hogy miként történik a bitek ( pitek ) feldolgozása a meghajtó elektronikáján belül, stb.Az Audio lemez egy szektora 2352 byteot tartalmaz és csak a CIRC és az egyéni (gyártótól függő) hibajavító algoritmusa nyúl bele.
Az Adat lemez egy szerktora 2048 hasznos byteot tartalmaz, mert a maradék a még biztosabb adatvisszaállításra van használva.Az audio lemezt is tudod ADAT lemezként olvasni, és emlitettem is, hogy 5 különböző IMAGE fileban a 160millió hasznos bitből 46-68 bit eltérés volt mindegyik másolatban.
Ennek a kompenzálására van a CIRC, Reed-Solomon és a többi hibajavító a meghajtókban.Szuper kis téma!

-
Peak
addikt
* egy kicsit helyesbitve nem maga a DAC az, ami javit, hanem közvetlen előtte a plusz javító áramkör, ami utána nem csak a DAC fele továbbit digitális jelfolyamot, hanem az S/PDIF kimenetre is! És mivel régen a CD hőskorban voltak olyan felvevők, amiket akkor a technológiailag legfejlettebbnek tartottak, S/PDIF-en voltak összekötve és egyszerűen hiába volt DIGITÁLIS a kapcsolat, NEM bit-to-bit azonos másolatok készültek.
-
Peak
addikt
válasz
#03969024
#3627
üzenetére
Igen, értem az okfejtésed, de nem teljesen így van.
Érdemes és javaslom is a CD adattárolás technológiájáról szóló cikkeket tanulmányozni, mert sok érdekes dolgot lehet belőlük tanulni.Például azért hibás az okfejtésed, mert a hibajavításnak akkor lenne értelme, illetve akkor történne másolatról másolatra egyre eltérőbb és hibásabb adatfolyam, ha minden másolatot egyben összekarcolnék, hogy az azon működő hibajavítás is valamilyen változást hajtson végre.
Összességében az a lényege a hibajavításnak, mármint a CIRC szintű CD olvasó javításának, hogy képes 100%-os biztonsággal visszaállítani az adatokat egy bizonyos karcosságig, hibaszázalékig. Tehát nincs olyan, hogy csak egy kicsit hibás az adat, vagy nagyon hibás az adat, ha ADATról van szó.
Tehát a CIRC egység egyszerűen ha VISSZAÁLLITHATATLAN adatot olvas, akkor arról egyértelműen jelzést küld az elektronikának, hogy a lemez olvashatatlan.És akkor lépjünk tovább a hagyományos asztali audio cd lejátszók felé, ahonnan az egész félreértés elindult és gyűrűzött az évek során.
Az audio CD lejátszók DAC-ja az, ami a CIRC szintű hibajavítás után szintén elvégez egy kis "javítást", nevezetesen egyszerűen ha egy adatblokkot a meghajtó képtelen volt elolvasni és erről jelentést küldött, akkor a DAC egyszerűen kipótolta a hiányzó adatrészletet nullákkal.
És EZ AZ a pont, ahonnan igaza van a többieknek, hogy ha egy ilyen lemezt másolunk, amin egy 400 mikrométer átmérőnél nagyobb porszem van és kitakarja a fokuszált lézert, emiatt egyszerűen a DAC VALÓBAN belenyúl a digitális adatfolyamba és azt másoljuk, az VALÓBAN nem bit-to-bit másolat lesz!Egyszerűen attól függ, hogy miként kezeli le az eszköz az ilyen hibás lemezeket! Itt a fontossága a minőségi cuccoknak!!!
Ezért fontos, hogy az audio CD lemez bit-to-bit másolásának feltétele meglegyen, tehát lehetőleg minnél tisztább, karcmentes lemez, azután a gépben ADAT lemeznek olvastassuk, a szoftver beállításai között mindenképp keressük meg azokat a beállitásokat, amelyek NEM ENGEDIK az olvasás során átugrani az olvashatatlan részetket ( ezért fontos hogy JÓ szoftvert használjunk JÓ hardverrel ), majd a másolat készítésnél is szintén ügyelni kell a kiirás módjára és beállításaira.
Ha ezt lépésről lépésre követed, akkor 100 egymást követő másolat után sem fog változni a HASZNOS digitális WAV adat.
Remélem érthetően fogalmaztam meg a mondandóm, ha esetleg nem szóljatok és megpróbálom másképp.
-
Peak
addikt
válasz
python1
#3619
üzenetére
Igazából ha alapértelmezettnek tekintjük, hogy a digiális adathordozó olvasója jó minőségű, a mai kornak és technológiáknak megfelel, akkor lehetséges minőség romlás nélküli digitális adathordozó másolást csinálni. A régebbi eszközökkel és szoftverekkel valóban nem volt erre lehetőség, de mára már ez nem lehet probléma.
Sőt mivel a médiajeljátszók egyre nagyobb teret hódítanak, így már szinte csak a bit-hű digitális másolat képzés ami kell.Az első igazán izgalmas és valóban akár jobb füllel meghallható különbséget meghozza egy hangrendszerben maga a DAC.
Ez igazán érdekes területe a "hifizésnek". Szerintem.
Ezután a láncban jön akár az előerősítő, elvetemülteknek filterek, végerősítő, hangfalak, ezek mind-mind analog eszközök, amik tényleg nagyon de nagyon különbözőek.
Ez az a terület, amiben én is a tapasztalt öregek tanácsaira támaszkodom. és fogadtam meg legnagyobb örömömre (polk audio powa!
)
. -
Peak
addikt
válasz
python1
#3615
üzenetére
Őszintén szólva a forrás is egy hosszú évek óta óvott gyári lemez volt, minden egyes megvásárolt gyári audiot nagy becsben tartok. Karcmentes volt teljesen. A CDRW is.
Az EAC-ben természetesen engedélyezve volt a hibajavítás a CD lemezen levő CIRC adatok alapján.
Utána olvastam a CD szabvány bithiba tűréshatárának, "A CD-n a nyers hibaarány kb. 1 hiba minden százezer–egymillió bitben."
Ezt gyakorlatilag tapasztaltam is, a tisztán hibajavítás nélküli bit-to-bit copy esetén 1,6mrd bit adatból 5 egymást követő Image készitésnél 46-68 eltérő bitet olvasott a meghajtó.
Ez az, amit igazából maga a meghajtóban dolgozó CIRC algoritmus hasznos és helyes adattá alakit és ad át feldolgozásra. A CIRC algoritmus a hibaarányt 1:10-100milliárd bit esélyre csökkenti. Sok érdekes infot is találtam még, később leirom. -
Peak
addikt
válasz
python1
#3594
üzenetére

- Az audio CD mp-kén 75 sectort, sectoronként 2352 byte adatot tartalmaz ( 44100 (mintavétel) x 2 (csatorna-stereo) x 2 byte )
- Ez a mp-kénti 176400 byte az, amit a CD lejátszó DAC-ja analog jellé konvertál
- Ez a 176400 byte nyers adat az, ami a WAV konténer fájlba tisztán belekerül.
- Pl. ez az a nyers digitális jelfolyam, ami megjelenik egy S/PDIF kimeneten is.- A forrás 3 sávja kb. 209millió byteot tartalmazott (kb. 15 perces)
- Az audio CD lemezt egymás után 5x olvastattam be az EAC szoftverrel .WAV fileba a Samsung meghajtóval.
- Mind az 5 másolat (5x3 db WAV file) 100%-os egyezést mutatott.Ezek után az Optiarc DVD íróval kiírtam ezeket a WAV fájlokat úgy, hogy AUDIO CD szerkesztést kértem a Nero 11-től, és az írás módját RAW-DAO/96 módra állítottam (ez fontos lépése a jó másolat készítésnek)
Az alapanyag a Verbatim CD-RW lett, 74 perces lemez.Majd ezt a lemezt a 3. meghajtóban ( notebook - Slimtype ) ismételten az EAC szoftverrel beolvastattam szintén 5x egymás után, és összehasonlítottam a már "másolt" .WAV fájlokat az eredeti forrásból a Samsung által készitett .WAV állományokkal, történetesen éppen a Total Commander File-compare funkciójával.
Ezen .WAV állományok is 100%-os egyezést mutattak egymással, minden "eredeti" WAV a "másolt" WAV-val.
Én nem írok konklúziót vagy véleményt.
Csak elmeséltem.
-
Peak
addikt
válasz
python1
#3585
üzenetére
Egyelőre még csak az image készités, rippelés és összehasonlitgatásnál tartok, épp csak elkezdtem ezzel az újraírható Verbatimmal a mókát, ami a lehető legrosszabb szerintem amit tehetek, pont a hordozóréteg összetétele miatt.
Egy belső Samsung DVD iróval készitem a digitális képeket, gumibakra rögzített gumis csavarokkal a házban. Nem hinném, hogy "kívülről" rezgést venne fel, max. saját magától, a belső mechanikától. Hat különböző optikai meghajtó van kéznél kontrol feladatok ellátására, ebből az egyiket kivettem a listából, egy külső USB2.0 LG DVD írót a csekély hardveres képességek miatt. -
Peak
addikt
válasz
python1
#3579
üzenetére

Jelen pillanatban egy Verbatim újraírható CDlemezzel próbálkozom, hogy miként lehet rá másolatot késziteni.
A már említett Audio CD lemezről készítettem bit-to-bit Image másolatot, amit visszaírtam erre az újraírható lemezre.
Majd erről az újraírható lemezról visszarippeltem EAC programmal a WAV fileokat.A 201272532 byte adatból 58 byte eltérést találtam file-compare funkcióval.
Még nem tudom hova tenni ezeket.
-
Peak
addikt
válasz
python1
#3562
üzenetére
Nem.
Egyáltalán nem kell. 
Csak néha nem kéne kategorikusan kijelenteni dolgokat senkinek sem, amiről nincs kellő tapasztalata. Minden féle támadó szándék, vagy provokáció nélkül gondolom azt, hogy ha az itt szószóló fórumtársak mondanak valamit, amire érkezik egy cáfolat, akkor ne legyen a cáfolatot szállító "lesajnálva"... ha értitek mit mondok.
Igyekszem én is tanulni, tapasztalni, keresni a dolgok okát, méllyére nézni, mert a jó pap holtig tanul. Most is pl. a bit-to-bit Audio másolással foglalatoskodom, hogy miként és hogyan tudom megtenni, stb.
-
Peak
addikt
Nézd BBéci legnagyobb tiszteletem a tudásod előtt, de az összes írásodból lejön, hogy sajnos a digitális témát egyáltalán nem érted, annál inkább az analog technikákat.
Az ember önmaga a szubjektivitás, digitális forrás reprodukciója ha bitről bitre ugyan az, akkor az analogban is az lesz azonos rendszer esetén.
A sok millió ember nem azért hall mást, mert az egyik bit egyes vagy nullás.
Hanem azért, mert nincs egyforma ember a világon.
Egy ugyan azt a zenét az ember maga is másképp hallhatja ugyan azon a rendszeren két különböző időben, mert pl. más a vérnyomása, emiatt a halló csillók, idegpályák ingerület átvitele is változik, más és más a szervezet aktuális ásványianyag és energiaháztartása, ezért a neuronpályák is más élményt adnak a tudat számára.
Egy szoba akusztikája változik a benne mozgó emberektől, a ruházatuktól, a levegő hőmérsékletétől, amely hat a tárgyakra, kis milliárd dologtól.És ez csak egy, de annál inkább összetett példája a sokmás "ezer" más feltétel közül, ami mind-mind a szubjektivitást igazolja. De a digitális 1 az mindig 1 marad.
Tudom, hogy itt sok embernek a kenyere a téma, ezzel foglalkozik életben, presztizskérdést csinál belőle, a tekintélyét alapozza ezzel, hízelgőek a napos megkeresések és megszólítások, de azt hiszem az objektivitást és szubjektivitást nyilvánvalóvá kéne tenni mindenki számára., minden fórumozónak.
Egy picit túlmisztifikáltak itt a dolgok, néha olyan érzésem van mint a gyurcsók féle tévés távgyógyítás nézése közben.Tény és való, hogy sok mindent tanultam sokatoktól itt, sok minden érdekes összefüggésre mutatott rá az itt olvasott témák tömkelege és minden tiszteletem a kollegáké, de amikor a nyilvánvaló bizonyítékok felmerülnek, akkor azt inkább bölcsebb lenne elfogadni, de leginkább megpróbálkozni megérteni azt, mint helyből "lesajnálni engem, hogy a biteket számolom." Nekem ez konkrétan nem esik jól.
Úgy értem, hogy ha én kellő alázattal fordulok a témához, a fórumhoz, a fórumozókhoz, akkor azért valami ilyesmit várnék én is cserébe. És ez most nem emózás.

Tisztelettel és vitázási szándék nélkül, én.
-
Peak
addikt
Bevetettem még egy notebookot a teszteléshez, egy Optiarc DVD RW AD-7580S SATA CdRom Device optikai egységgel.
Csöcsre bytera és bitre pontosan ugyan azt a WAV fájlt készitette az EAC szoftver ezzel is, mint a Samsung és Slimtype esetében.BBécó: A DAC a byteokból állitja elő diszkrét módon ( a kvantálás visszafelé (ADC) ) azt a feszültséget (mVoltot), ami az analog hangkimeneten megjelenik. Ha egy hanganyag 45millió bytejából egy sem különbözik, ott nincs egyazon DAC-nál különbség az analog hangban. A DAC mindig pontosan ugyan azt a feszültséget fogja egy adatból előállitani. ( Ha nem ezt tenné, hibás lenne!) Ha bárki bármit hall byte-azonosság esetén, az már szubjektiv, beleképzelés, az emberi különbözőségek csodája egyazon eszköz esetén.
Ami valós analog különbséget okoz, az első sorban a futómű minősége és képességei, aztán DAC-ok különbözősége, és így tovább, tehát gyakorlatilag minden ANALOG eszköz, ami egy hangláncban megjelenik, AZ okozza a hangminőség különbségeket.
Pont ezért gondolom azt, hogy egy mai digitális forrású rendszer legfontosabb eleme a DAC, akár külső, akár belső (erősítőben).

Szerk: Jah és az az USB-s külső drive... hát egy kalap hulladék Audio CDre

-
Peak
addikt
Ah még egy difit találtam, az USB-s olvasó nem támogatott néhány speciális adat olvasást, tekintve hogy 7 éves olvasó. 556 különböző byteot találtam az EAC által készitett 45339548 byteos WAV file-jában az újabb olvasók WAV fájljaihoz képest. A két újabb (samsung és slimtype) byte-ra azonos volt. Izgalommal várom a kontrol-irást holnap.
Nagyon érdekes ez a teszt. -
Peak
addikt
Ahogy ígértem csináltam egy kis összehasonlítást potom 4 óra alatt.

Hardware:
- Samsung SH-S223F (TSSTcorp CDDVDW SH-S223F) SATA-II desktop
- Slimtype DVD A DS8A4SH ATA Device - notebook
- LG GSA-2164D USB2.0 External DVD-ReWriterVirtual Hardware:
- Daemon Tools virtual SCSI drive
- Nero ImageDriveSoftware:
- CloneCD v5.3.1.4.
- Daemon Tools Pro Advanced v4.41.0315.0262
- EAC v1.0beta3
- Nero 11 Platinum v11.2.00400Forrás:
Everything but the Girl - Five Fathoms MAXI CD (Audio CD)
http://www.vinylsearcher.com/items/virgin/everything-but-the-girl/five-fathoms.aspx?tuneid=4702083
A CD karcmentes volt, legalábbis szabad szemmel erős fénynél sem láttam rajta semmit.A tesztelés végeredménye és tapasztalatai:
- Minden szoftver pontosan ugyan akkora állományokat készített bármelyik hardver esetén
(Tehát az EAC - bit-to-bit összehasonlítással 100%-osan megegyező - .WAV állományokat készített mindhárom fizikai és két virtuális meghajtóról)- A kereszt-tesztelés érdekében (eltérő IMAGE formátum és adatkezelés) a virtuális meghajtókba más és más szoftverek által készitett képállományt illesztettem, és ezekből mindegyik arra képes szoftverrel .WAV állományokat készítettem, amelyek megegyeztek egymással a nyers diszkrét audio-adatok tekintetében.
A Nero 11 pl. a WAV végére az info block-ba betette a CD Track adatait, előadót, dalcímet, stb. Ilyen különbséget találtam, meg egy 2 byte-os technikai block eltolást.
A hangadat byte-ról byte-ra mindenhol megegyezett.Holnap csak a poén kedvéért veszek egy csomag valami gagyi CD-t a MediaMarktban, mind a négy ripper szoftverrel visszaíratom a maga által készitett Image-állományokat, majd újra berippelem, és összehasonlítom az állományokat.
Igy kiderül, hogy tényleg lehet-e bit-to-bit / byte-to-byte, azaz 1:1-ben Audio CD-t másolni.
-
Peak
addikt
válasz
#03969024
#3382
üzenetére
Tehát ha azt mondom a Nero-nak, hogy a Save tracks menü alatt egy audio CD egy számát 16bites 2 csatornás 44.1kHz-es WAV fájlba rakja ki,
mindezt egy NEC DVD-iróval ( PC ), egy Panasonic és Samsung slim DVD-íróval (notebookok) és egy külső USB-s LG DVD-íróval, akkor mind a 4 .WAV file különbözni fog egymástól? -
Peak
addikt
szia. számitógépben levő BR olvasót kell használnod, jó ripper szoftverrel.
pl. daemon tools SCSI emulációval.
nem biztos, hogy csak külső meghajtó jó hozzá
vagy vannak olyan szoftverek, akik a másolásvédelmet is kinyitják.pontosan mihez kell neked? mit szeretnél csinálni? kéne még több info, hogy mit is szeretnél egyészen pontosan, mert igy ez kevés számomra.
-
Peak
addikt
válasz
bajnokpityu
#3373
üzenetére
én igy emlékszem
lehetséges, hogy nem az volt, igazából csak a hangokra figyeltem igazán
és hogy milyen sokat beszélgettünk a tulajdonos úrral
no meg hogy milyen piszkosul gyönyörű volt a Mission lakkozott rózsafa hangdoboza... 
-
Peak
addikt
Igen, úgylátszik ez is szubjektiv.

Sokan esküsznek pl. a Star Wars hangjára is, főleg most az új BluRay kiadás lehet nagyon finom.
Az I. epizód végi 2 Jedi - 1 Sith harcjelenet ( mocskos idegesítő, hogy szét lett szabdalva
) igazán megdolgoztatja a subokat és frontokat is. 
A II. epizódban, mikor Obi-Wan menekül a fejvadász elől az aszteroida mezőben, illetve üldözi, igazán impozáns hangokat kapunk.
Pl. a bizonyos sonic-bomb hangja olyan karakteres és mellbevágó, hogy majd leestem a székről, mikor otthon meghallgattam.
Persze a hangmérnökök szépen rá is tesznek... mert közvetlen előtte érdekes módon elhalkul minden más effekt.
Vagy a lézerágyúk hangja is igazán ütős.A Star Trek-nek meg az első 10 perce olyan lenyűgöző, hogy teljesen a székbe ragasztja az embert.

-
Peak
addikt
válasz
spiky03
#3339
üzenetére
Szia!
Igen, én itt vettem meg a Polk hangfalaimat, és nagyon szimpatikus volt az eladó úr.
3x mentem vissza és mindig türelmes volt velem.
Ugyan nem fedi le a bolt készlete a hangtechnika minden márkáját ( főként ugye Mission, Polk, Denon, stb. ), de sokat lehet tanulni minden egyes alkalommal.
Csak ajánlani tudom. -
Peak
addikt
A menüben (460ason) van egy olyan beállitás, amivel a kijelzőt és a hangerőszabályzó megvilágitásának fényerejét OFF-25%-50%-75%-100% tudod állitgatni.
Jómagam kikapcsolva használom, amely így kíméli a pontmátrix kijelzőt is ( ha folyamatosan teljes fényerőn van, egy idő alatt elhalványulnak ezek ), és sötét szobában sem zavarja a nézőt. -
Peak
addikt
válasz
benceb77
#3266
üzenetére
460asnak "Dual 32-bit Cirrus Logic® DSP processor",
365nek "Cirrus Logic® DSP processor"460as 2x80W stereoban
365ös 2x110W stereoban420as 890W max áramfelvétel
365ös 910W (term. 7 csatornán)a 460asban 1.3a HDMI van írva gyárilag, de firmware frissítéssel 1.4a lesz
a 365ösnek alapban 1.4a460asnak több csatlakoztathatósági lehetősége van, mig a 365ös szegényebb ezen a téren.
talán a 460as felé billen a mérleg, de csak picit.
-
Peak
addikt
Én konkrétan aktivan használom a Dolby Volume szolgáltatást az esti filmezésekhez, mikor már asszony nyugovóra tért. Mindig HIGHon használom, szuper kis feature, de még nem csináltam hasonlitgatást a módok között. Nem lehet, hogy csak "szubjektiv hallás-becsapás" van a háttérben?

-
Peak
addikt
-
Peak
addikt
sziasztok.
tanácsot kérnék, hogy hova kéne elhelyezni a subot, amit rendeltem.
http://kepfeltoltes.hu/120303/nappai_www.kepfeltoltes.hu_.jpgköszönöm a tanácsot.
-
Peak
addikt
válasz
Szabikaa20
#2485
üzenetére
Van Stingnek jópár rendes (általa) stúdióban kevert DTS 5.1 albuma, érdemes esetleg azt is meghallgatni. A különlegessége az, hogy Sting maga is komoly hangmérnök, azon kívül hogy zenei zseni, dal és szövegíró, zenész.
Tehát nem csak fogta magát valami önjelölt stúdiós, és a stereo anyagból taknyolt valamit.Olyan finom eleganciával vannak széttolva a hangszerek, a surroundok igenis aktiv jelenléttel vesznek részt az élményben, olyan elképesztő teret ad némely száma, hogy az ember becsukott szemmel szinte érzi maga körül a zenészeket. Egyszerűen beszarás.
Vagy Tina Turner Simply the Best válogatás albuma szintén DTS 5.1 formátumban, negyvenmilliószor hallgattam 16-17 éves koromban kazettáról egy ócska stereo "hangrendszeren", de teljesen új élménnyel gazdagított.
De említhető a Queen, a Pink Floyd régebbi u.n. "quadrophone" felvételei is.
Új magasságokba emeli a zenehallgatást.
-
Peak
addikt
hol vágtatok az RTi A9-nek?
vagy megkapja a teljes tartományt a Front is?nálam sub hiányában a HKAVR460 úgy van beállitva, hogy a SUB sávot kiteszi frontokra... igy az RTi A7 dübörög...
de viszont gyűrűk ura, 1080p eredeti angol DTS ES 6.1 Discrete hangsáv... amikor a film elején Isildur levágja Szauron ujját és az szétrobban, van egy finom lineárisan csökkenő frekvenciás dübörgés, robbanás effekt... majdnem infrahang
... na ott én hallok egy komoly beszakadást... 
csak nem tudom megállapítani milyen frekvencián.
mérni kéne. -
Peak
addikt
válasz
Szabikaa20
#2328
üzenetére
nyugi. simán elnézték a képet.
nem kell egyből farkast kiáltani. -
Peak
addikt
csak információként... az Acer W500 tablet akadásmentesen játsza a Full HD BluRay .m2ts fileokat, HDMI kimenettel rendelkezik audio passthrough-val, nativ kijelzőfelbontás 1280x800, 10" átlón.
-
Peak
addikt
válasz
benvolio
#1735
üzenetére
én ifjú suhanc koromban a jamo studiokat kötöttem a 2x75Wos technics erősítőt 0.75ös puttó sodort villanyszerelős rézkábelre, aztán az egész éjszakás buli után, ahol 70-100% közötti hangerőn ment a banzáj, mikor szedtem szét a cuccot nem értettem mitől szenes a kábel vége

-
Peak
addikt
no hát úgy néz ki, hogy az A.C.Ryan supportja szerint a harmankardon avr-355/460/760 erősítőkkel (faroudja hdmi videoprocesszor) nem 100%osan kompatibilis a HD2 lejátszójuk HDMI illesztő interfésze. illetve annak a hangillesztése.
minden más cuccal, Onkyo,Denon,Pioneer erősítőkkel semmilyen hibát nem tapasztaltak.
én pont kifogtam ezt a kombinációt.
ezért eladóvá vált a PlayON!HD2 lejátszóm, 7 hónapos, még garanciális, teljes tartozékokkal dobozzal, mondjuk netto áron.
-
Peak
addikt
válasz
#09634560
#1327
üzenetére
Mi a gond az 1.3-as HDMI-vel?
http://en.wikipedia.org/wiki/HDMI#Versions -
Peak
addikt
válasz
#09634560
#1317
üzenetére
Kis Denon összehasonlítás:
http://www.denon.co.uk/uk/Product/Pages/ProductComparision.aspx?CatId=HomeTheatre&SubId=AVReceivers&pids=AVR2312|AVR3312|AVR4311Milyen érdekes, hogy csak a 4311-ben van Dolby Volume, ami a Harman Kardon AVR-460-ban benne van...

A 3312-es meg 300.000+ HUF...

-
Peak
addikt
válasz
Ed Parker
#1031
üzenetére
a magyar hangsávok 95%ban szarok. hallgathatatlan mocsok.
tegnap ismét belefutottam egy Doom erejéig.. az első 30 mp után váltottam engDTSre.
nem szabad lustaságból magyar szinkronnal nézni filmeket, mert annyival jobbak az eredeti hangsávok, hogy komolyan meghatározza az élményt...
Új hozzászólás Aktív témák
- Kompakt "házimozi" szettekkel és hangprojektorokkal (soundbars) tapasztalatok híján nem foglalkozik a topik.
- hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- HÁZIMOZI, HIFI, TV beárazás topic
- Házimozi belépő szinten topic
- Hi-Fi-ről általánosságban topic
- Hangprojektor/Sound Projector/Front Surround/SoundBar topic
- LG NanoCell 43NANO763QA csere is érdekel (dobozával minden tarozéka meg van)
- HIBÁTLAN iPhone 13 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS37701 100% Akkumulátor
- iKing.Hu - Apple iPhone 15 Pro Max Black Titanium Titán stílus, 5 optikai zoom 256 GB- Gari
- HIBÁTLAN iPhone 12 Pro 512GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3684, 100% Akkumulátor
- Vállalom FRP Lock os telefonok javítását ingyen kiszálással és akár helyszíni javittással
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő

Mindegyikük superman unokája volna.


lehetséges, hogy nem az volt, igazából csak a hangokra figyeltem igazán
és hogy milyen sokat beszélgettünk a tulajdonos úrral 


