Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Nemir Ombe

    addikt

    válasz BBéci #150189 üzenetére

    Elsősorban poénnak írtam, de akkor is azt gondolom, hogy az ilyen vakteszt/demo dolgok inkább "marketi glátványosságként" szolgálnak a gyártóknál, mint valós fejlesztési lépcsőnek. Azért a legtöbb nagy gyártó már a tervezés elején teljesen tisztában van a végleges hanggal, max. azt finomítják/hangolják, ha úgy szükséges (ne legyen jobb, mint a drágább modellek, de más legyen, mint az előd).

    Pl. nyáron a Focal gyárában (igaz nem én voltam ott sajnos, de folyamatosan kaptam az online beszámolót) csak ilyen (lenti kép) szobák voltak, ahol néha a konkurensek mérése sem marad el. Itt éppen a Kanta 3 volt a véglegesítés előtti utolsó pillanatokban de még így se lehetett volna látni, nemhogy, fotózni. Szerencsére a szerző olyan lassan készült el az írással, hogy a gyártó képviselete nem szedette le a képet, mert a beszámoló kikerülése után pár nappal meg is jelentek az új Kanta-k. :D

    De a Kef gyárlátogatáson, ahol az AVO is képviselte magát, sem volt vakteszt és a meghallgatás is inkább "látványosság", mint a fejlesztés legfontosabb lépése.

    Az rendben, hogy a Revel így csinálja (vagy így marketingeli), a vásárlók/márkafanok egy része ezekért az apró egyediségekért/különlegességekért kedveli/veszi az adott gyártó termékeit, a minőség mellett (ha az is kapcsolódik az adott termékhez, nem csak a logó került rá), de mint írtad is, ez azért nem igazán jellemző. Továbbá a fejlesztésben sincs akkora szerepe, mint amennyire jól mutat a termékleírásban. ;)

Új hozzászólás Aktív témák