Új hozzászólás Aktív témák

  • Picabia

    csendes tag

    Sziasztok!
    Online vásároltunk egy AEG sütőt, amit vasárnap szállítottak ki.
    Tegnap szerettük volna kipróbálni a gőzsütő funkciót, de a sütő víztartályát nem lehetett feltölteni, a betöltőnyíláson beöntött víz azonnal kifolyt a beöntőnyílás alatt az ajtó felső pereménél.
    Felhívtam a márkaszervizt, ahol a hibafelvevő hölgy nagyon határozottan próbált lebeszélni a hiba bejelentéséről és a 14 napos elállás felé terelt folyamatosan.
    Mondtam, hogy ez várhatóan sokkal több kényelmetlenséget jelent nekünk mint ha kijön egy szervizes, de nem sikerült kizökkentenem. Abban maradtunk, hogy még ma eldöntöm melyik megoldást választjuk.
    Van valakinek ötlete, hogy miért akarják ennyire áttolni a problémát a márkabolt.hu oldalára? Most a javíttatásra hajlok, mert addig is tudjuk használni a sütőt.
    Felmerült bennem, hogy az egész sztorit elmondom az eladónak és megkérdezem, hogy egy sima csere lehet-e win-win megoldás?
    Vélemény?

Új hozzászólás Aktív témák