Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Peter.70

    addikt

    válasz ReSeTer #21800 üzenetére

    Mindegyik banknak vannak előnyei és hátrányai is. Én az elmúlt 20 évben megfordultam pár banknál ( CIB, City, Rafi, OTP, K&H, Gránit ). Mindegyikben van valami jó és rossz is. De egy sem volt olyan amire ne lett volna valami panaszom.

  • cocka

    veterán

    válasz ReSeTer #21800 üzenetére

    CIB akkor megbízható, ha hard tokent használsz és CIB Internetbankot vagy esetleg a webes verziót.

    Az appnál csak a panaszáradat megy. Nekem 2 hónap is elég volt, hogy jól felidegesítsenek az appjukkal. Elegem volt az app szarságai miatti örökös CIB24-ezésből. Miután megrendeltem a hard tokent minden, a mobilapp hülyeségeiből adódó hiba huss... megszűnt létezni.

    Megmondom őszintén tudom, hogy mocsok dolog kárörvendeni, de valamilyen szinten szórakoztató is, hogy egyesek mennyire nem a megoldást keresik, csak sopánkodnak, hogy az app hülyeségei miatt nem férnek hozzá a pénzükhöz. :DD

    Nálam ez elvi kérdés, mivel a "minden online tranzakció ingyenes" típusú sztorival nehéz versenyezni, szóval ha már fizetni kell inkább fizetek kb. 362 Fttal többet havonta a tokenhasználatért és egyben a működőképességért, minthogy ingyen kurvaanyázzak egy sort a cib mobilalkalmazás alatt és verjem az asztalt, hogy már megint nem tudok utalni és/vagy bejelentkezni vagy withkey-t generálni.

    Csak viszonyításképp:

    kb. 2 éve van hard tokenem... hibák száma ennyi idő alatt kb. 3 és azok is csak a karbantartások miatt voltak, na ehhez képest a cib mobilappnál a 2 hónap alatt se szeri, se száma volt a millió hibának. A 3.2-es értékelés is arra enged következtetni, hogy a helyzet semmit nem javult azóta se.

  • vacs

    veterán

    válasz ReSeTer #21800 üzenetére

    Az ciki, ha én a K&H-val elégedett vagyok? :))
    A mobil appjuk kb hibátlan, nekem is van másodlagos azonosítóm, én 3 kattintással hosszabbítottam meg pl.
    Magyarországon elsőként vezették be a Google Pay-t és elsőként a Garmin Pay-t (okos órán).
    Itt ugyan nincs teljesen nullás számla mint a Cib+Uni, de nekem így is 0 forint a számlavezetésem.
    A helyi fiókban normálisak, természetesen ez is hely függő.
    Párszor telefonon is beszéltem velük, soha nem voltak lekezelőek, pláne bunkók, persze ez lehet csak szerencse is.

    Korábban kérdeztem, hogy:
    A K&H mobilbank appban van egy olyan funkció, hogy az appon keresztül (wifin, mobilneten) tudok beszélni az ügyintézővel!
    Ez azért jó, mert nincs szükség azonosításra, hiszen látják, hogy ki vagyok, illetve nagyon rövid a várakozási idő, mert tudják, hogy az ügyfelük vagyok!
    Nagyon hasznos funkció, én szeretem.

    Kérdeztem, hogy más bankoknál is van-e erre lehetőség (OTP-nél nincs, ezt tudom)?

    (^)(>.<)(^)

Új hozzászólás Aktív témák