-
Fototrend
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Jaffa75
őstag
válasz
EQMontoya #33539 üzenetére
Volt a Magyar Nemzetben év elején tán egy kimutatás, hogy a benzin ára hogy épült fel 340/450-es fogyáraknál. A "negatív rekordnál" az adók is kevesebbek voltak!!
Sajnos nyomtatott formáában volt anyóséknál, és már tuti nincs meg
, de nemcsak az áfa volt alacsonyabb...
Zolynet: ez most eszmecsere, nem vita!
[ Szerkesztve ]
-
Jaffa75
őstag
válasz
EQMontoya #33534 üzenetére
csúsztatásnak nem mondanám, az egy kicsit mást jelent...
. A kérdés alapvetően annyi, maga az üzemanyag árának hányadrészét teszi ki a kőolaj? A gyártási ktg-ek nem hinném hogy emelkedtek, viszont a magasabb értékesítés miatt az egy literre jutó fajlagos előállítási ktg-ek csökkentek
. (jobb kihasználtság pl.)
Ha nem is a harmadára, de nagyobb mértékben kellett volna csökkenni az árnak, ez nem is kérdés...[ Szerkesztve ]
-
ambrus14
tag
válasz
EQMontoya #33459 üzenetére
Voltam ma náluk és annyira be vannak táblázva, hogy a héten rá se tudnának nézni, ők is a féktárcsára gyanakodnak, javasolták is hogy fel tudnák szabályoztatni, de én inkább vennék rá új tárcsákat, (kb13k-ból meg lenne a pár és még jó ideig biztos nem kéne hozzányúlni)
Más, megint előjött egy "csontváz" a szekrényből...Üzemmelegen a kuplung olyan mintha recsegne, ropogna -
-
DeathAdder
veterán
válasz
EQMontoya #33068 üzenetére
Kolléga 944 turbo-ján /35-ös 17-es gummák vannak, vasárnap délután elég jól eljátszadoztunk egymással (mármint az autókkal
), és meglepődésemre egyáltalán nem volt sem zavaró, sem túlzottan kemény.
Mondjuk egy full gyári fn2-hez képest sehol nem volt o.OKátyúba azért nem szeretnék szaladni /35-el
-
zolynet
veterán
válasz
EQMontoya #33064 üzenetére
Nincs semmiféle rossz tapasztalatom ezzel a kombinációval.
Számomra ideális, jól választottam. Lehet ez az összetétel (futómű+gumi) neked pl már pattogós lenne, nem lennek komfortos. Nem szoktam kóvályogni, kerülgetni a kátyúkat, többnyire átmegyek rajtuk, és még ehhez képest is jól bírják. Persze nem direkt megyek át, ami nagyobb és kerülhető azt kerülöm, de cikázni nem cikázok emiatt.[ Szerkesztve ]
-
zolynet
veterán
válasz
EQMontoya #32650 üzenetére
Itt írtam róla, szúrtam videót, amit csak akarsz/akartok.
Anno egy számomra hangosnak vélt vti-t néztem meg, az 60-as nyitott rendszer volt, mondtam h nekem sosem lesz ilyen hangos, elviselhetetlen volt. Ez nekem nem az, lehet másnak már túl sok.
Alacsony fordulaton is már kellemes és én ezt akartam hogy ne csak forgatva jöjjön meg a hangja, hanem mikor elforgatom a kulcsot már bubogjon. Beteszem a kutyát, nem megyek két sarkot és alszik, ergo nem hangos. -
>>>W!nman*
tag
válasz
EQMontoya #32579 üzenetére
Ha már ebc, akkor ne green! -miért?
(#32583) !Overdose! :
Köszi! És a képet is!Nem angol 6 gen-esről is van esetleg képed?
Közben találtam:
http://www.reveltronics.com/en/products/universal-trip-computer-utcomp# -20. kép. Nem is rossz![ Szerkesztve ]
-
honda23
aktív tag
válasz
EQMontoya #32579 üzenetére
Ha sport autót akar az ember, fn2-t felejtse már el, nehéz, alulkormányzott és ritka fos a hátsó futóműve, ep3 nyers, dinamikus, pörgős, olyan, mint egy gokart, és sokkal könnyebb is.
Viszont jó ep3 ebben az országban nem kapható, marad külföld, mondjuk fn2 és 7gen accord type-s és sport sem... Egyszerűen nincs eladó, talán azért, mert jó autók... Meg kevés is van belőlük az országban.
-
DeathAdder
veterán
-
zolynet
veterán
-
zolynet
veterán
válasz
EQMontoya #32426 üzenetére
Jajj, azt meg kifelejtettem, mert odamentem gratulálni az MR2-es archoz, hogy hány kiló a táltos:
960kg mértek neki, de volt hogy már 1000kg fölöttit is, mondta hogy szerinte szar az a mérleg. Úgy vélte olyan 1tonna körül van, az bizony nem kevés súlykülönbség, mégha 'csak' 140lovas is.
Nem veszem el az érdemet a sráctól mert jól vezet, de az biztos hogy az az MR2 egy nagyon jól eltalált autó, középmotor, 40-60súlyelosztás, rettenetesen alacsony....kipróbálnám. -
zolynet
veterán
-
zolynet
veterán
válasz
EQMontoya #32235 üzenetére
Azt mondom, hogy 'kis' pénzből is lehet mókázni.
Pók cimborám t1r-ekkel tolta én paradával a legelején, fülig ért a szánk akkor is. 1-2évig nekünk sem volt racing gummánk. Fék az kellett, hogy ne fogyjon el és ne gumifal legyen, de nekem az már az elején megvolt, hisz úgy vettem az autót, hogy a rajta lévő ate tárcsa/betét kombot kint legyalulom és jöhet az ebc páros. Az ate is elég volt 5-6 körre, persze nem úgy fékeztem velük, azokat inkább pumpáltam, több motorfék volt, azzal is segítve hogy ne csak 3kört bírjanak. Meglepően jó volt még úgy is. -
zolynet
veterán
válasz
EQMontoya #32210 üzenetére
Eddig olyannal nem találkoztam, azaz nem előzött le, remélem most is így marad.
Slovakiaringen pl egy bmw z4-et is behúztam. Pedig az 2.5liter ~204ló.
Szerintem itt már csak a rutinon és a sofőr (bátorságán) múlik.
MX5-ök a 2:25ös időnek már örülni szoktak.....majd 11-én elválik. -
zolynet
veterán
válasz
EQMontoya #32206 üzenetére
Beférek.
Jobb is mert a sportban nem tudok menni Ádám 2:13-2.14es idejével. (piros 7gen ctr)Kategóriák:
----------------
Street: 6 súly/lóerő indexnél nagyobb autók
érvényes forgalmi
slick gumi használata nem megengedettSport: 5,5 súly/lóerő indexnél nagyobb autók
Pro: 4-5,5 súly/lóerő index közötti autók
Race2: 2,7-4 súly/lóerő index közötti autók
Race: 1,7-2,7 súly/lóerő index közötti autók
Race+: 1,7 súly/lóerő alatti autók
Open: Slick gumival szerelt csővázas, monocoque autók, GT3, vagy annál erősebb specifikációjú túra, vagy sportautók. -
-
bbubby00
őstag
válasz
EQMontoya #32157 üzenetére
Basszus rakatom.... nem olyan egyszerű... Most vettem nemrég... amik eddig kijöttek, mindent megcsináltattam. Bocsi, hogy nem szalonból vettem. Most kapott 4új gumit... a kipuf meg a hátsó ív a híja... amúgy meg nemértem mit vagyok közveszéjes... mert szétrobbant alattam a kipuf? Tényleg tehetek arról? Hát az én ...
na mind1 -
szőröscica
addikt
-
-
demars
addikt
válasz
EQMontoya #31954 üzenetére
Normál használatra ( nem pályára, gyorsulás nélkül) melyik gumi ajánlott nyárra? 205/55/r16 méretben.
Most michelin energy saver van rajt, ezzel vettem. Gondolkodok, hogy olyat vennék ami esőben is jól teljesít. Ha jól tudom vannak kimondottan esőre tervezett gumik.
Még ezt a szezont kihúzom a mostanival, de szívem szerint már ledobnám őket. -
BlacKSouL
addikt
válasz
EQMontoya #31915 üzenetére
Én arra gondoltam, hogy ha fogy az olaj, akkor kis szerencsével legalább nem hígul.
Ha meg nem fogy, lehet, hogy igen.
De ha hígul is meg fogy is, akkor gyűrűcsere és generálDe általánosságban mondtam már talán, hogy inkább olajat egyen 10000 km-en 1 litert, mint benzint 100km-enként 1 literrel többet.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
EQMontoya #31871 üzenetére
Nem terveztem ilyen sokat költeni rá, de muszáj volt. A 4 gátló csere érett lett és úgy voltam vele, hogy akkor már egy 30mm-es rugószett is beleférne a büdzsébe
Szebb és kicsit sportosabb, de pályázni nem terveztem vele, max néha, ha hívnak a haverok fél évente egyszer.
-
wierra
senior tag
válasz
EQMontoya #31868 üzenetére
Változatlanul nem értem minek kicserélni 7g4d alól a szilenteket poliuretánra.
- Ez az autó sosem lesz pályagép, ha jól sejtem nem is cél ez.
- Poliuretán szilentek nem arról híresek, hogy napi hajtás komfortérzetére pozitív hatást gyakorolnának.
- Minek kicserélni olyan szilenteket is, ami nem csereérett? -
DeathAdder
veterán
válasz
EQMontoya #31677 üzenetére
Ezt még ez a moci is megirigyelné
-
Tibee86
nagyúr
válasz
EQMontoya #31476 üzenetére
Ahhoz képest, hogy miket árulnak 500-600-700-ért, azokhoz képest nem olyan sok, főleg ha a leírtak igazak. Persze nekem is ez a bajom, hogy lassan 22 éves, és ennyiért már 6.gen vti-t is kapni bőven, de mondjuk nekem sokkal jobban tetszik az 5gen.
Snoop-y: Az a baj, hogy bőven a kereten túl van, viszont ilyet biztos nem találnék jó darabig.
[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz
EQMontoya #31468 üzenetére
Én még a tükrök behajtásával szoktam ezt fűszerezni. De az aki eleve úgy parkol, ami rajta kívül mindenkit irritál, az pont úgy gondolja, hogy ő bármit megtehet, és csak neki van igaza. És az ilyen embereket senki sem szokta tudni meggyőzni soha semmiről.
Erre felénk is a legelső 10 hely ami megtelik, a rokkantparkoló és a családos. Ha sehol sincs hely ezekben, akkor nagy kegyesen leparkolnak a normál helyekre. De én soha a büdös életbe nem tudtam még bunkón parkolni, mert mindig állt ott már valaki
-
runner 125
nagyúr
válasz
EQMontoya #31309 üzenetére
A mai divat SUV-ok jó része nem autópályára van kitalálva. Tudni kell h ki mire veszi, hol fogja használni.
A HR-V-mben lévő 1.6 VTEC teljesen átlagos használat mellett szerintem max. 1-2 dl-rel eszik többet, mint egy 1.6-os személyautó. 7,5 az átlagfogyasztásom.
Nem kanyarvadászatra van, de normális közlekedés mellett abszolút rendben van a futóműve, ne billeg, nem szélérzékeny, 120-130-ig a menetzaj is abszolút személyautós, sőt, alapjáraton annyira nincs a motornak hangja, h max. a fordulatszámmérőből látszik h jár.
Volt előtte kombi Astra-m, kényelmi szempontból a magasabb csomagtérpadló számomra sokkal előnyösebb, jobban pakolható, még ha jóval kisebb is.
Ez az extra súlyként cipelés megint a raccsingboj gondolkodás.A kategória nem a LE - tömeg optimalizálásról szól. Egyébként mennyi lehet ez a plusz súly, 70-80kg? Mintha még egy utasod lenne. (5 ajtós HR-V tömege 1300kg...)
Itthon egyre enyhébbek a telek, igaz, de mi pl. elég sokat járunk Ausztriába, többször is jól jött már a 4WD hajtás mostani télen. A 10cm-t azért cáfolnám és a nulla terepjáróképességet is, ha van pár perced nézd meg a linkelt a videókat.
01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, 10Előnye, h jobban kilátsz belőle, nem vakítanak el, kényelmes a ki - beszállás, könnyű vele parkolni (akár padkára), a kis benzinmotor rövid távokra, városba ideálisabb mint a D5, cserébe nem fogyaszt sokat a Haldex rendszer miatt. Van hasmagasság, nem kell nagyon óvni kátyús úton, vagy gondolkodni h lehajtson-e az ember mellékútra.
Amolyan igazi mindenes, mint egy svájci bicska. Ha, kell lehet vontatni, van hozzá tetőcsomagtartón, korrekt 4WD hajtás, pakolni is tudok bele, 5 személyes, olcsó fenntartani, megbízható, számomra a legjobb döntés volt megvenni. -
bbubby00
őstag
-
runner 125
nagyúr
válasz
EQMontoya #31197 üzenetére
Világos, üzemmeleg motornál már csökkennek a különbségek, de az autók kis részében van csak kályha (vagy 220V-os villanymelegítő), így a gyilkos hidegindítást a full szintetikus 0-5W 30-40 olajak sokkal jobban viselik. Viszont a kémiailag belőtt full szinti olaj kenése melegen is precízebb, tisztább, jobban bírja a nagy terhelést és az élettartamuk is több, bár én ugyanúgy 10-12k km-enként lecseréltetem a dieselben és ebben is.
Legnagyobb fasság amikor a szerelők jó része egy kicsi 5W40 csipegetést követően a "jól bevált" 10W40-et javasolják, töltik a motorba. Lehet abból nem fog enni, de hosszú távon többet árt, mint használ.
_Ma elkészültem a könyöklőmmel.
Ha, valaki nem emlékszik, innen indult.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Új F Speed ZTECH Z-02 elektromos robogó 2 év jótállással
- 16" Brock alu felni Continental TS830P 205/60 téli gumi szett, 5x120
- Giant Talon 0 Sport - Hardtail Mountain Bike
- HONDA Civic 1.5 Lsi. Csere: iPhone 16 pro max, S25 Ultra, Watch Ultra 2
- Hatalmas szerszámcsomag Új!!!!!!!! Továbbértékesítésre is!+néhány ajándék CSERE IS!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest