Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Micsurin

    nagyúr

    válasz slett27 #74047 üzenetére

    Továbbra is mondom neked, mint rutinos rolleres el ne add főleg ezek fényében mert csak jobban meg fogod magad szívatni. Ha elakarod úgyis elfogod, lelked rajta.. tenni ellene nem tudunk. El kell dönteni, hogy autózni akarsz vagy spórolni. Ha utóbbi akkor BKV... :B

    edit.: annyit súgok, hogy a soha el nem romló Jazzről tudnád kérdezni pl öregem igaz nem sok gondja volt ~5 év alatt. De mikor Imi végül cserélte mind a 8db trafót gyárira az bizony több százezres mutatvány volt, és nem egyes volt az elején. :D

  • j.bravo

    addikt

    válasz slett27 #74047 üzenetére

    Ha szabad beleugatnom, mint jelenlegi Jazz tulaj, hajdani olasz tulaj (Alfa 156, 2.0 JTS, Selespeed, na a FB népe szerint az tényleg belenyúlás volt - itteni topik és józan szemüveg szerint a JTS nagyon, a Selespeed nem vészesen; mindemellett a csomó cumi ellenére imádtam; de évekg jártam egy dízel Grande Puntoval is), csatlakozom a többiekhez: úgy látom, van egy szerelem/vonzalom egy típus felé, és keresed hogy mivel tudnád megindokolni - magadnak és mindenki másnak - az arra történő váltást, holott (szinte) minden racionális indok a jelenlegi megtartása mellett szól.

    ja, még egy plusz szubjektív: az FB aktívan posztoló népének jelentős része panaszkodós-hisztizős, erősen torzítja a képet. Alfás csoportokban is erősen polarizált volt a posztok zöme, a humorheroldokon kívül volt pár arc aki mindig leszólt minden mást, és sok-sok arc aki mindig nyígott hogy jajdepocsék, ez is mindig elromlik, az is mindig elromlik. Az olasz autósokra mint jelentős részben érzelmi alapon választókra gyakran mondják hogy ez a jelenség náluk az összes többi márkához képest még erősebb.
    Vonj gyököt az ott olvasottak alapján kialakult képből.

    Ha ez segít (nyilván nem :DDD ) minden szerethetősége és praktikuma ellenére simán elcserélném a Jazzt egy Bravo2-re, még akkor is ha dízel és nem tetszik a szaga/hangja.

    Az elvileg soha el nem romló, alig 140k km-es Jazzen is befigyelt nekem nyáron egy klíma megroggyanás, hál' Istennek nem írtam fel de közelebb volt a 100-hoz mint az 50-hez, pedig csak szíjtárcsa-mágneskuplung-miegymás volt, nem komplett kompesszorcsere, nem kellett klímahűtőcsere és nem kellett hozzányúlni a digit vezérlőhöz sem.
    Szóval sajnos ekkora tételek bármilyen nem új autónál simán előfordulhatnak.

Új hozzászólás Aktív témák