-
Fototrend
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kacsaesokos
tag
válasz Shade45 #57534 üzenetére
Amikor én vettem (tavaly nyáron) akkor nála is megnéztem egy Jazzt, magabiztos nagyon a csávó, de ő is egy kereskedő aki profitot akar maximalizálni, külföldről behozott a legtöbb - véleményem szerint összes -autója, ami tényleg kiemeli a többi közül, hogy korrekt módon megmutatta hol volt megtörve az autó, képekkel dokumentálva a javítást is (a törésről a hirdetésbe egy szó sem volt).
Én végül magánszemélytől vettem, valamint ragaszkodtam a magyar forgalomba helyezésű autóhoz is, nem volt könnyű dolgomA többi kereskedőnél ahol megfordultam túlárazott, sokszor rozsdás, állapotukhoz képest eléggé túl árazott autókat találtam csak
[ Szerkesztve ]
-
Hondacco
csendes újonc
válasz Shade45 #57534 üzenetére
Én Tőle vettem a 7.gen. 2.0 kombi Accordomat 1 éve. Rendben elmondott mindent,de persze keresni akar az autókon Ő is.A kocsi Olaszországból való,teljesen rozsdamentes és van hozzá szervizkönyv is.Mondjuk alapból cseréltettem a gumikat,mert gáz volt mind.Ami hiba a próbaúton kiderült azt rendben javíttatott, ahogyan megbeszéltük.Nem ezért az Accordért mentünk,de a másik kettő törve volt és nem akartam töröttet venni.Ezt előtte való nap hozták be és még elő sem volt készítve eladásra. Nem működött a jobb első ajtó közp.zárja és akadt a bal első ajtó elektromos ablaka.Az olasz műszakit írták át a magyar forgalmiba,de ezt így szokták.Mondjuk ezekkel a rossz gumikkal nem tudom,hogyan sikerült.Viszont működött az elektromos mozgatású csomi ajtó,de ahogy "lenni szokott" 2 hét múlva elromlott és cserélni kellett a mechanikát+elektronikát.Ezeket már én fizettem,mert ilyenért szerintem nem lehet visszavinni egy tizenéves használt kocsit.Én egy kicsit jobb kommunikációt vártam,de végül is nem társalkodó,hanem nepper.Vittem a kocsit átvizsgálásra márkaszervibe,meg nézték a központi számítógép rendszerben is,szerencsére benne van a kocsi,így a kilométeróra állását valósnak mondhatjuk. Leszedettem szinte az összes műanyagot,meglett mérve festékréteg mérővel, fényezve volt két eleme,de 200 mikront mértek rajtuk,szóval csak javítva volt.Elvittem motordiagnosztikára,futóműveshez és minden rendben volt.A Gödöllői kormányhivataltól kikértem az összes kocsira vonatkozó okmányt,mivel mindent ott intézetek.Nekem semmi dolgom nem volt, "csak" fizetni kellett. Egy forintot nem engedett.Szóval szerintem jó vásárt csináltam,mert törve nem volt,a motor,váltó, futómű,kormánymű jó,rozsda nincs,a NAVI-tól kezdve minden kütyü működik, a légkondi is.A bőr nincs kirepedezve, az ülés nincs kiülve. Míg a kocsira vártam(papírmunka,kozmetika,szerviz) meghalt az akksi,de vett bele egy újat.Azért vittem ennyi helyre átvizsgáltatni,mert a tv. szerint, az eladástól számított 6 hónapon belüli hibát,a tv. úgy veszi,hogy az már az eladáskor is meg volt.Azóta csináltattam a nyár végén egy alváz-és üregvédelmet(51 db.kép).Szerintem az ismertsége miatt sem teheti meg,hogy átvág,meg szerintem nem is olyan.Azért Ő is egy kereskedő, mindent ellenőrizni kell!Teszek fel pár képet a kocsiról.
-
BlacKSouL
addikt
válasz Shade45 #58428 üzenetére
[link] szeretek magamtól idézni
A linkelt hozzászólás ugyan Jazzre vonatkozóan válasz, de a helyzet az hogy tökéletesen igaz az 1.8 civic motorra is.Váltóolajból én csak gyári Honda MTF 3 váltót javaslok(kéziváltós ugye?) de szerintem mindenki azt fog.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
NoLF
veterán
válasz Shade45 #58745 üzenetére
akkor szvsz viszont el kell dönteni, hogy az zavarna-e jobban, hogy (rajtad kívül senki által észre nem vehető módon) fényesebb a motorház, vagy az, hogy kőfelverődéses lesz? nyilván az UV és egyéb környezeti tényezők hatására a fólia is mattul egy idő után, bár lehet, hogy nem... nincs tapasztalat, csak eszmét futtatok.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
Dudee
senior tag
válasz Shade45 #58743 üzenetére
miért, szerinted az nem fog látszani, hoyg a többi elemmel ellentétben a motorháztető újra lett fényezve?
szerintem ehhez képest a fólia már nem ad hozzá sokat, mert úgyis látszani fog valamennyire.mennyiért csinálják a motorháztetőt, és vajon mennyi lenne az egész autót?
Sokat olvastam arról, hogy az új civicek is milyen érzékenyek a kavicsokra. Mivel az enyémben most 320 km van, ezért elgondolkodtam én is egy ilyen védelmen. De vajon érdemes? és mennyire tartós az vajon? le lehet-e szedni X év után, ha valamiért megsérül? Mosni máshogy kell? (tudtommal igen)
-
BlacKSouL
addikt
válasz Shade45 #59185 üzenetére
Ez az egység kompletten belesüllyed a benzintankba. Az üzemanyagszűrőt kell lekötni és levenni a régi szűrőről, és átrakni ebbe. Sedan esetén a komplett hátsó ülést ki kell szerelni, alatta van a tank felső szerelőnyílása, elég macerás. 5 ajtósnál nem emlékszem, többiek megmondják mit kell bontani hozzá.
Egyébként egy negyedkörív szűrőpapír van az aljára csatlakoztatva még, azt is illene cserélni, bár az elvileg a durvaszűrő, nagyobb törmelék, rozsdadarabok, stb. ellen, nekem állítólag tiszta volt, csak átrakták a régiről az újra. De mindenesetre fura, hogy az nem a szett része.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz Shade45 #59205 üzenetére
civinfo.hu-n volt olyan akinek 40ezernél megnézték, és állítani kellett kicsit, nekem kb. 116 ezernél vették le először a szelepfedelet, rámértek kétszer is, többen is nézték, de minden hézagérték tökéletes volt.
Vagyis ellenőrizni érdemes, de hogy állítani kell-e az több dologtól is függ. Pontosabban ha nem jók a hézagok akkor kell, de hogy mitől megy el, az függ többmindentől.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
z123456789
addikt
válasz Shade45 #59215 üzenetére
Az első szerelőmmel én is küzdöttem. Aztán végül kicserélte, mire én kiderítettem az itteniek segítségével, hogy hol a benzinszűrő.
A szelepfedelet a mostani 360 000-es szerviznél vették le először..."Szervo olajat nem kell cserélni, mert abból csak úgy nem megy el a szint" Nem is lett cserélve. Nem emlékeztem rá, de 240-nál pedig azt is cseréltettem ...Illetve ma mondja itt a kolléga, hogy kuplung olajat is kell cserélni. Az is elmaradt. Szervizkönyvben nekem sincs (ahogy BlackSoul írta egy korábbi bejegyzésben), és ha nem mondom, nem is lesz. Honda márkaszerviről beszélünk itt is szintén. Győr Honda Flick.
Esküszöm tényleg elgondolkodom azon, hogy eljárok én is Imihez innen Pestre...
[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz Shade45 #59215 üzenetére
Elméletileg, de szerintem szigorúan tájékoztató jelleggel, a HDT (Honda Diagnostic Tool) bizonyos mértékű eltérést a szelephézagban ki tud mutatni. Pontosan hogy azt nem tudom, de több Honda márkaszervizben mondták, hogy ha el van menve, akkor azt a műszer jelzi. Nekem is rádugták, azt írta OK. Kb. 2 szervizeléssel később mondtam már másik szerviznek, hogy azért így 100000 fölött már illene valóban rámérni, nem hagyatkozni csak a műszerre, de esetemben végül megfelelt a műszernek a valóság.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz Shade45 #59407 üzenetére
Én akkor tapasztaltam hasonlót, ha sokat kellett dugózni, csúsztatgatni a kuplungot, vagy Pesten rendszeresen, és utána normál városi közlekedésnél minden finomabb csúsztatásnál beremeg. Rosszul kivitelezett burnoutnál hasonló, csak erősebb a hatása. Azt gondolom, hogy a kuplungtárcsa felülete kissé megmelegszik, "kifényesedik", és a két felület találkozása magasabb súrlódási együtthatójú lesz, mint egyébként. Emiatt pedig jobban megtapad ott ahol még csúsznia kéne, és a szaggatott meg-megtapadás miatt rázza meg az egész autót.
Egyébként kis idő után normál használattal el kellene múlnia. Nekem el szokott.[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
tboldi
nagyúr
válasz Shade45 #59407 üzenetére
Egy logikus gondolatmenet következik:
Szerintem kuplung + lendkerék lesz.
Mivel nem egyforma anyagból vannak, ezért a kopásuk is eltér, és ahogy egymáshoz súrlódnak, úgy lesz egyre hangsúlyosabb a remegés. És azért érzed csak alkalmanként, mert a lendkerék és a kuplungtárcsa nem mindig van ugyanabban a pozícióban.Persze az igazság csak szétszedés után derülne ki, virtuálisan csak találgatni tudok. Plusz amateur is vagyok, ami miatt egyáltalán nem biztos, hogy helyes ez a gondolatmenet.
[ Szerkesztve ]
-
-
BlacKSouL
addikt
válasz Shade45 #59565 üzenetére
illetve civinfo.hu
Illetve angolul civinfo.comAláírás (nem kötelező megadni)
-
i-sti
senior tag
válasz Shade45 #59665 üzenetére
Ismeretlen előéletű Jazz.
63 ezerben érkezett haza.
Kapott egy Motul Eco-nergy 0W-30 - at. Nem akarta megenni.
73nal kapott Mobil1 0W-20 - at.
Pálca szerint ezt sem akarja enni.
Nagyon finnyás.Viszont amit a pálca nem mutat és kiwi lennék rá hogy mennyire hígult vízzel és mindennel is az olaj, benzinnel főleg.
Lehet amit megesz nappal éjszaka pótolja benzinnel, ezért nem látom a fogyástNovum Forum Siculorum
-
őstag
válasz Shade45 #59953 üzenetére
Szerintem a Würth-től is megrendelheted, mert ahogy látom sok helyen van kirendeltségük, de pl. itt is találtam náluk, viszont helyedben maradnék a Würth-nél, mert ott több opciód van az átvételi helyszin szempontjából. Egyébként a cikkszáma 089305540 amire ha ráguglizol hozza is szépen, viszont ahogy te is írtad a Würth oldala a legérdembelibb találat az orosz, görög meg mindenféle zagyvaság mellett...
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
dgyuri0123
nagyúr
-
BlacKSouL
addikt
válasz Shade45 #60994 üzenetére
Benzinszűrőt 150 ezrenként cserélni kell, ha kinyitotta volna a szervizes a szervizkönyvet, abban le van írva.
Ugyanakkor az is lehet, hogy csak tudta hogy mivel jár (hátsó ülés kiszerelés sedan, középkonzol 5 ajtós esetén, merevítő kiszerelés, tankból szűrőegység kiszerelés, szivattyú átszerelése az új szűrőre, és ugyanez visszafelé. Nem pont olyan, mint a legtöbb autónál, hogy egy gyerektenyérnyi henger, két végéről lehúzza a csövet, rádugja az újra és kész. [link]
Ettől függetlenül meg kéne csinálniuk, max felszámolják az egy óra díjat.
A szelephézagot is inkább a macera miatt nem akarják csinálni. Le kell hűlnie, szelepfedél, akkor ahhoz tömítés kell, azt meg nem akarnak cserélni, de a régivel lehet hogy ereszteni fog, akkor majd visszamész hozzá, akkor azzal neki megint macerája lesz, meg ugye a hézagellenőrzéssel is el kell szöszmötölnie, ha állítani kell, akkor meg pláne, oda is kell figyelnie, szóval nem szeretik.
Mindazonáltal nálam asszem 110k km-nél néztek rá először, de nem kellett állítani semmit. Durva eltéréseket az eredeti HondaDiagnosticTool is kimutat, de néha nem árt ránézni.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
nagyúr
válasz Shade45 #62939 üzenetére
Szia!
Én az Accordba gyári olaj és gyári légszűrőt szoktam venni, pollenből csak azért nem azt, mert van jobb. TypeV Lacitól rendelek, legutóbbi rendelés így nézett ki:
- Motul 8100 Eco-lite 0w20 5L (15.200Ft)
- gyári olajszűrő (4.000Ft)
- gyári légszűrő (6.700Ft)
- mann filter FP polifenolos aktívszenes pollenszűrő (5.900Ft)Olajszűrőből én mindenképp a gyárit javaslom.
[ Szerkesztve ]
-
flegga92
senior tag
válasz Shade45 #62939 üzenetére
Olajszűrőből gyárit veszek, Bárdiban 3500 volt teli áron, kedvezménnyel 3300 mert gyári cuccra nincs sok móka. Nagyobb üzletben általában polcon van. Meglepődtem rajta én is.
Légszűrő: Mahle, Mann, WIX.
Pollenszűrő: kb mindegy csak közép kategóriás vagy felette legyen, fél évente dobom ki.
Leeresztőcsavar: Legutóbb Elringet vettem de itt sincs sok különbség. -
BlacKSouL
addikt
válasz Shade45 #62939 üzenetére
Nekem sedan, de
Levegőszűrőm még csak gyári volt, hatezer valamennyiért az egyetlen amit sokallok, lehetne mann, ami jó minőség kétharmad vagy féláron, de emiatt nem lesz pénzügyi csőd.
Pollenszűrőt szerelőmmel rendeltetek, utángyártott aaktívszenes, talán mann filter, de csak 2500.
Olajszűrő csak gyári, én csepelibontóból szoktam 3600, ebből se vennék mást, zseminél is ilyen ára lehet. Purflux gyártja, piacon van purflux típusazonos féláron, de több forrás szerint a hondának gyártottak minőségibbek. Szerintem háromfélért nem sok.
Alátét 150 ft, gyári, szintén csepel vagy zsemi is jó.
Viszont csavart még a büdös életbe nem cseréltem, 171k km és 11 év alatt. Mégsem ereszt, nem csepeg, nem szivárog, nincs semmi baja. Nem hiszem hogy drága lenne, de pont azért cseréljük az alátétet.
Ez így tizenkettőfél.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
veterán
válasz Shade45 #63977 üzenetére
A pollenszűrőt 8 gen Civicben a világ legegyszerűbb dolga cserélni. Anyósülés előtt bal oldalt, lent van egy takaró műanyag. Kipattintod és kiveszed a szűrőt. Összehasonlítod azzal, amit vettél. Figyelni kell visszatételnél a levegő áramlásának irányára, ezt egy kis nyíl is jelzi a szűrő tetején. Annak megfelelően kell visszatenni. Én amúgy is ellenőrizném, hogy valóban kicserélték e, mert előszeretettel csinálják azt, hogy kitisztítják, vagy azt sem. Csak a pénzt kérik el érte. Az a biztos, amit Te cserélsz.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- PlayStation 5
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- SSD kibeszélő
- 3D nyomtatás
- Autós topik
- Társasjáték topic
- Motorolaj, hajtóműolaj, adalékok és szűrők topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest