Új hozzászólás Aktív témák
-
chris0000
őstag
válasz
paatrick #183 üzenetére
én nem figyeltem a zárójelet
, mert korábban nem volt kb. 20 évig még külön feltűntetve +4x. volt egy zónakód az automatákon telószámmal és kész. de egyébként sz@rt nem működött ma a parkolás ebben a zónában. nem volt elég idejük a oneosoknak átírni 4003-ról 4032-re a zónakódot. dv parking írt infot, h őket az nem érdekli, ha a one vagy egyéb más szolgáltató nem figyelt erre. ez aztán a működés, de nem is vártam mást... üdv.
-
chris0000
őstag
0670763 zónakód mindent próbáltam sz@rt nem működik az új rendszer..
-
chris0000
őstag
Hi. Nem tudja vki, h az új parkolási rendszernél Debrecenben ONE-osként a 0670376 xxxx-xxxx 4032-es zónához még mi a másik 4db x? Thx
-
bacus
őstag
De még egyszer kérdezem, akkor szerinted ha kevés a hely, akkor az a megoldás, hogy még csökkentjük a helyek számát? Jól értem?
Azért mert 60 évvel ezelőtt a lakótelepek építésénél illetve azóta is így terveznek lakásokat, az miért az ott lakók hibája? Miért nem oldották meg az elmúlt 25 évben?
Van egy pohár, amibe öntik a vizet, már az elején lehet látni, hogy betelik, a megoldás az, hogy kisebb pohár kell, mert az hamarabb megtelik, viszont lesz a desszertnek hely?
Miért nem a Szlovák példát követjük, ahol eltörölték a parkolási díjat? Nekünk mindig azt kell követni ami a legjobban megnyomorítja a népet?
Szerinted mi jókedvünkből lakunk 35 éve itt egy panelban, mert nem tetszene egy kertes ház a környéken?"Az autók helye nem a közterületeken van." Hát akkor hol a bánatba? Vagy mindenki adja el az autóját, mert vannak emberek, akik nem mennek sehova, csak ülnek a lakásukban egész életükben? A mai világban szerintem 2 autó néha elengedhetetlen, nem lehet megszervezni az életet nélküle. Mi pl 4 felnőtt vagyunk egy lakásban, már a kisebbik gyerekemnek is van igénye néha autót használni, 6 éve van jogosítványa. Az, hogy nálatok tele van a parkoló nappal is, az egy dolog, de itt nálunk pl kiürül az egész, 1-1 autó marad itt, azaz a parkolódíj nem old meg semmit, mert nem a nappali parkolással van a gond, hanem az estivel, mikor megtelik a parkoló. Legalábbis itt nálunk.
Ha most vissza adnák az elvett 100 parkolóhelyet, nálunk egyáltalán nem lenne gond este sem, nappal pedig most sincs.
A másik, hogy most átíratva a fiam üzembentartónak ugyanúgy kiadják a parkolási engedélyt, mi változik azon túl, hogy nekem okoznak költséget, ami nem is náluk hanem a biztosítónál csapódik le??? -
pethob
aktív tag
A lakótelepek építésénél a lakások 1/4-e, 1/5-e számára építettek parkolókat, mára a lakások 80%-hoz tartozik autó, többségükhöz kettő is. Az általam ismert lakótelepeken már a 2000-es évek elején is parkolóhely szám probléma volt, van ma is. A gépjárművek többsége nem mozdul napközben sem sehova. Tucatszám vannak, amik hónapokra le vannak tárolva. Ingyen.
Közben nincs hely futópályát, bicikliutat vagy fasort telepíteni.
Én lakótelep mellett, lakóparki környezetben lakom. Itt ugyan építettek lakásonként 1-1 teremgarázs helyet, de ezt természetesen nem volt kötelező megvenni. Még a komcsi szinvonalat elérő közterületet sem sikerült építeni, mert semmire nem használt magán kertek közt szűk utcák vannak. A közterületen parkolás lehetőségei minimálisak, de mindenki ott áll a járdán, mert az ingyen van. Persze az mindenkit bosszant, hogy a rajta kívül a többiek ott állnak, és kerülgetni kell...
Az autók helye nem a közterületeken van. Varázsütésre nem lehet eltűntetni őket, de következetesen arra kell menni minden lépéssel, hogy a számuk csökkenjen. Ebben egyik első lépés az ingyenes lakossági várakozás megszüntetése, és persze az egész Budapesten egységes fizetős parolás bevezetése. Bécsben már 6 éve megtették... -
bacus
őstag
Sőt a probléma generálható és a parkoló helyek szukitesevel ezt meg is teszik.
Én lakótelepi környezetben lakom, nem volt parkolási probléma addig, amíg nem vették el a helyeket. Mondom, csak az elmúlt 1 évben kb 100 helyet a ház körül.Meg Tarlós alatt egyáltalán nem volt parkoló társaság, nem engedte, viszont volt elegendő hely.
Értem a belváros problémáját, de ez itt nagyon nem az.
-
pethob
aktív tag
A közös együttélés szabályait mindig a közös érdekek és nem az egyéni igények alapján lehet alakítani. Mindenki a saját lakása közelében akar parkolni közterületen N+1 autóval, csak erre fizikailag nincs mód. A helyzetből egy lehetséges és sok helyen használt kiút a lakásonként max. 1 db autó engedélyezése. Nem akarok a rossz hír hozója lenni, de sok helyen a városban ez a korlátozás sem oldja meg a problémát. Számos nagyváros van, ahol a belvárosban nem lehet autód, ha nem találsz neki egy saját vagy bérelt parkolót. Budapesten is efelé haladunk, csak lassan...
-
bacus
őstag
De azért vannak változások, még ha nem is pozitívak. Eddig a panel prolinak lehetett 2 autó a nevén, jövőre ezen - legalábbis a 3. kerületben - változtattak. Illetve nyilván ezen így közvetlenül nem tudnak, elég csak, hogy nem adnak ki a 2. autóra várakozási engedélyt.
Egyáltalán, pénzért sem.Persze a kis kaput beépítették, de ilyen idióta módon, hogy a pénz nem nekik folyik be, hanem a biztosítónak. Mert ha üzemben tartónak a fiamat beíratom a forgalmiba, akkor lehet. Ez az első évben épp csak 140e forint költséggel jár (az én esetemben), de ezt NEM a helyi önkormányzat kapja, hanem a biztosító...., ugyanis ebből kb 120e forint a kgf különbség.
Szerintem felháborító, hogy az elmúlt 1 évben- csak itt a közvetlen környékemen legalább 100 parkoló helyet elvettek/megszüntettek, mert a megállni tilos tábla olcsó!, és ennek a következményét megint csak rajtunk, lakosságon verik le.
Sajnos ezt már pont ugyan így végignéztem a 13. kerületben ezt a folyamatot, de ott legalább a 2. autót - igaz drágán - de lehet lakossági parkolásban engedélyeztetni.
Azt engedélyeztetni, hogy a lakásom közelében parkolhassak !!! Azt, hogy annak idején az autó kinek a nevére került egyéb gazdasági döntések indokolták, most meg jól megszívatnak
-
pethob
aktív tag
Vicces volt végig olvasni. 2004-es topik, a 20 év alatt évi átlag 30.000-rel azaz nagyjából 600.000-rel nőtt a Budapest várostérségben regisztrált autók száma. Mára napi 450.000 autó ingázik az agglóból 1-1 irodistával Budapestre. Bécsben már évek óta mindenhol fizetni kell a város közigazgatási határain belül, itthon még mindig vita van a zónák bővítésénél, persze már jóval nagyobb területen van fizetős parkolás, mint 20 éve.
A kormány és a város közti politikai csata miatt dugódíj nem lesz, HÉV nem újul meg, metró nem épül, a vasutat meg lezülleszti a Fanta ügyi miniszter.Nem az a a fejlett ország, ahol a szegényeknek autója van, hanem ahol a gazdagok tömegközlekedést használnak
Enrique Penalosa, Bogotá polgármestere -
Naturalist
tag
Érdekes a kommenteket olvasgatni. A fizika törvényeivel hadakoznak autós honfitársaink. Főleg 2020-ban látva az egyre jobban terjedő nagyobb városi terepjárókat, pickup-okat(nagyobb méret = nagyobb dugók = kevesebb szabad hely). Sajnos a fizikai törvényei egyértelművé teszik, hogy a főleg autókra épülő városi közlekedés egy katasztrófa. És ezt még egy szerencsétlen 200ezres városban is lehet tapasztalni.
-
-
stangli
senior tag
Kitartás
Közel áll a népesség az ingyenes parkoláshoz [link]
pár ilyen bírói döntés oszt parkoló órákat döntögetünk -
degu
senior tag
Mar leirtem egyszer,itt,hogy otthagytam a kocsit egy helyen,ahol nem volt fizetos,es ket nap mulva,mikor mentem a kocsiert,ott volt a sarkon egy betonkoloncra applikalt!/kb.1m.magas/ *megallni tilos* tabla,a kocsimon meg kerekbilincs,es a buntetocedula /2 db/ a buntivel egyutt 22.000.-Ft! Ennyiert vettek le!/harom eve!/
.Fellebbeztem,erre az ugyintezo banya feljelentett a rendorsegen!
Ugyhogy azt mondom,hogy hagyd a bontoba,ott biztosan nem buntetnek meg... -
Petes
tag
akkor megpróbálom a felvonulási teret, remélem onnan nem lopják el a kocsit és hely is lesz, holnap majd odaviszem.
kösz a tippeket -
Petes
tag
Sziasztok!
Tudnátok mondani olyan helyeket pesten a VI. ker hajós utca környékén ahol lehet ingyen parkolni?
Feljöttem pestre 3 napra és most ötletem sincs hogyan oldjam meg a parkolást, parkolóházban 8ezer ft lenne...
Remélem valaki tud segíteni
köszi előre is -
Antonio
senior tag
sziasztok
vasárnap felkéne mennem pestre taálkozni egy csajjal ő se pesti
segítség kéne ... parkolás ügyben ... én Fehérvár felöl jövök, gondoltam leparkolok a Délibe oszt onnan tovább metróval belvárosba (lehet megnézzük World press kiállítást kossuth téren)
hol lehet megnézni hol megkorák a parkolási díjak elsősorban Déli pu érdekelne
meg esteleg belváros (márha belemerek oda menni ill érdemes e egyáltalán) linket tudtok?
előre is köszönöm!!!!
ill Vasárnap nem ingyenes a parkolás?
West Endbe mennyi a parkolás?
ill úgytudom vannak már úgynevezett P+R ingyenes parkolók város szélén de nem találtam listát róluk (közbe már találtam [link])... ha tudtok olyan könnyen megközelíthető -ingyenes-parkolót (''viszonylag'' közel a belvároshoz) aminek a közelében van metró, adhatnátok ötletet.
sürgős
köszönöm mindenkinek aki ad ötletet infót
[Szerkesztve] -
micro
addikt
Index:
Bővebben: link
Nagykörúton 600.-/óra! -
Xelo
addikt
Sziasztok! Én nem bánnán ha ennyit elkérnének a parkolásért, de akkor legalább SOKKAL TÖBB parkoló helyet kellene építeni! Nemigaz hogy a Mek Donálc-hoz akarunk menni és fél várossal arréb kell megállni, aztán onnan beballagni. Nem csak fárasztó, idegesítő is...
-
Szeke
senior tag
Mindenki csak hőbörög, hogy parkolás így meg úgy.
Gondoljatok már bele, mi lenne ha nem kéne egyáltalán fizetni a parkolásért? Belegondoltatok mekkora káosz lenne? Már így is nehéz parkolóhelyet találni (én vidéki nagyvárosokról tudok tapasztalatokat mondani), főleg Pesten.
Igenis legyen fizetős (mondjuk kevesebb lehetne), lehessen bérletet is váltani (nem tudom pesten lehet-e, vidéken igen).
UI: én is sokat autózom, nem mondhatjátok azt, hogy nem ismerem a problémát. -
marduk
csendes tag
Tegnap halottam,hogy budapest teljes területén fizetni kellene a parkolásért
Teljesen felháborító az ökormányzatok ezen hozzá állása, mert egy nem létező szolgáltatásért kérnek pénz mindjárt szét robbanok. Ezzel csak az a baj hogy a peremlkerületekben ahol én is lakom észre lehet venni hogy azok akik vidékről jönnek be /Gödöllő, Kistarcsa stb/ azok pontosan a peremkerületekben illetve az örsön parkolják le a járgányukat és onantól bkv-val mennek tovább. ezek után ugyan hol parkoljanak ezek az emberek -
Szalma
őstag
(A közterek alatti parkolók kialakítása egyenlő a köztereken lévő növényzet kiirtásával. Lsd. Köztársaság-tér egykori fái. Meglévő ház alatti parkolót pedig a pesti oldalon rohadt drága kialakítani, egy kicsit mások a talajviszonyok, mint mondjuk Bécsben... Ebben a tekintetben Prágához hasonlítunk inkább és ott sem tobzódnak mélygarázsokban.
A tökéletes megoldás: a körúton bárhonnan áthaladva (egye fene: 2-3 fontosabb hidat meghagyhatnának a sugárirányban hozzávazető utakkal) fizessen minden gépjármű 2eFt-ot.)
Szeretettel:
Szalma -
faster
nagyúr
válasz
enzo_ferrari #142 üzenetére
Az egységesítés nem rossz ötlet. Az árak hajmeresztőek. A külső kerületekben pedig értelmetlennek tartom. Lesznek még itt nagy parkolóőr verések.
[Szerkesztve] -
enzo_ferrari
tag
ÉS A LEGKEMÉNYEBB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ma reggel mondták a hírekben, hogy EGÉSZ PEST FIZETŐS LESZ (természetesen pest alatt Budát is értem...)
A várnál 800, kicsit kintebb 600, körülötte 400 és a maradák helyen 200Ft/óra!!!!!
HOGY A JÓ BÜDÖS RETKES K...A stb...nem cifrázom... -
Én csak egy dolgot nem értek a fizetős parkolásban: ha már egyszer fizetek a semmiért, akkor miért nem őrzik a járgányomat? Tudom, néhányan most jönni fognak azzal, hogy útkarbantartás + fösték, de az benne van az útalapban, amit az üzemanyaggal fizetek, 240 Ft-os literenkénti gázolaj-árak mellett! Ugyanilyen alapon nem értem a fizetős autópályát sem: amikor épül, egy szájbavert nagy tábla hirdeti, hogy nekem készül, az én kedvemért, az én pénzemből, az útalapból!
-
Josh
tag
Sajnos ezek a mai rendszámtábla tartók eléggé gagyi műanyagból vannak, és egy hideg reggeli fabrikálás során előfordulhat, hogy eltörik. Nem tudom, hogy mennyibe kerül egy tartó, de én belőlem ezek a szemetek, nem fognak egy forintot sem kicsalni. Egyébként meg a szélvédő mögé helyezett rendszámtábla is ugyanolyan szabályos. Talán a rendőr abba köthetne bele, hogy ha piszkos az ablak, és nem látszik jól a rendszám....
-
Josh
tag
Egyátalán miért nem veszi le a rendszámot az aki fizetős zónában parkol? Még ha be is fizeted a parkolási díjat, minden rendben van, akkor is belekerülsz a nyilvántartásukba, és majd egy pár év múlva ki fognak küldeni egy-két felszólítást, hogy 2 évvel ezelőtt itt és itt tilosban parkoltál, és még azóta sem fizetted be a park. díjat, meg a pót díjat, meg a novák szolgálati kocsijába a benzint sem, úgyhogy ne csodálkozzon senki, hogy ha 2-3 év múlva kiküldenek egy szép csekket 400.000 forinttal. Nagyon sok emberrel így b@sznak ki, ezek a hülyék meg ebből szedik meg magukat.
És ha eltörik a rendszámtábla tartó, akkor meg a rendszámot kiteszik az ablakba, oszt csá! -
Ijk
nagyúr
válasz
enzo_ferrari #135 üzenetére
azt már rég privatizálták
-
putyputy
csendes tag
válasz
enzo_ferrari #131 üzenetére
Létezik ilyen nem csak nálunk. Én pl olaszo. találkoztam hasonlóval, az út befelé vezető oldalán 2x annyi volt a díj mint a kifelé vezetőn, csak meg kellett fordulni.
Az hogy hol kell fizetni és hol nem pl ausztriában nagyonjól megoldották, abból a temérdek lóvéból amit beszedtek vettek néhány vödör kék festéket és a fizető övezetet körbekenték vele. Nálunk meg sokhelyen csak pénzfeldobással lehet eldönteni. -
enzo_ferrari
tag
hogy mi történt velem? megosztom. A levelemet a Centrum parkolónak írtam:
''2004-10-01-én kaptam egy fizetési felszólítást, amit a Kunigunda utcában készített egy alkalmazottuk. A problémám a következő: az oldal, ahol én álltam az utca páratlan oldala, ez, bár a képet még nem láttam, az autómról készített felvételről egyértelműen kiderül. A fizetési felszólítás helytelen adatot közöl az autóm parkolásáról, az a Kunigunda u 6. szám előtti részre szól! Matekból mindig jó voltam, így bátran megállapítom, hogy a 6-os szám páros, tehát, a fénykép alapján nem parkolhattam a páros oldalán az utcának! Következő dolog, hogy az utca ugyanazon a szintjén, csak a páros oldalon, hónapok óta áll egy másik személygépkocsi, aminek az ablakában kint van egy fizetési felszólítás (és egy válaszlevél), amit a Centrum Parkoló kft állított ki még 2004-07-14-én. A tulajdonos utánajárt a dolognak, hogy egyáltalán jogos-e a büntetés, amit kapott. Az Ő kérelmét elfogadták, azóta a tulajdonos a kocsija ablakában tartja ezt a visszaigazolást, miszerint azon a részen a parkolás NEM DÍJKÖTELES!!!
A kérdésem a következő: ha az utca ugyanazon a szintjén, a páros oldalon neki nem kell fizetni, mert nem díjköteles az a szakasz, akkor nekem miért kell (ha már ''páros oldali büntetést'' kaptam) büntetést fizetnem (mert ugye a páros oldalról kaptam a felszólítást) illetve olyan fizetési rendszert még nem láttam, ahol az egyik oldal fizetős, a másik nem? Az autó, amelyről szót ejtettem 2004-07-14-én kapott fizetési felszólítást a Kunigunda 4. Szám előtt. ''
szerintetek??? -
rog
addikt
a két legdurvább rokkant igazolvánnyal parkoló kocsi eddig amit láttam egymás mellett parkolt.
egy w123-as merci, ami taxi volt, és egy bukólámpás honda prelude, sötétített üvegekkel, és agyomspoilerezve.
ja tényleg, az igazi az utcánkban szokott állni egy igazán szépen tuningolt tűzpiros 4es golf .
jól mutat együtt a műszerfalra kidobott rokkantigazolvány, és a hátsó szélvédőre fetett street racing felirat -
PaladiN
aktív tag
A helyzet az hogy nem annyira az a gond hogyha ienek vannak, mivel ha neki valóban van egy nagymamája akkor ugyanúgy oda is beviszi az iratokat és ''kivágja'' magát. Ezzel természetesen nem azt akarom leírni hogy ez így helyes, hanem hogy a gondot inkább azok okozzák akik ien oan másolattal rendelkeznek, és a bíróságon nem tudnak semmit felmutatni.
-
Den
veterán
válasz
nobufalo #127 üzenetére
Na és az ilyen ''okos''' emberek miatt van az, hogy ha tényleg mozgássérült vagy és azért van papírod, akkor is rádba...ák a büntetést, mert a parkolóőrök is ismerik ezt a ''trükköt'', aztán járjál pereskedni hogy tényleg mozgássárült vagy.
Jó magyar szokás szerint a sok simlis miatt megint a tisztességes szív -
nobufalo
tag
De mint mindíg a magyar ember ésszel jár, erre is van megoldás, itt egy:
(ezt fogom teni én is)
Bemész az önkormányzathoz, és kérvényezel egy mozgássérűlt papírt amivel mindenhova behajthatsz és parkolhatsz, és hogy miért fognak neked ilyet adni?
Nos el kell vinni a nagymama rokkantsági papírját és arra hivatkozol, hogy sok gyógykezelésre jársz, és csak kocsival tudtok közlekedni bla-bla-bla..... -
Den
veterán
a parkolási díjat nem a kilátásért, a tizta levegőért, és a látványosságokért fizeted, hanem az autód által elfoglalt parkolóhelyért. Annak árát meg a kereslet kínálat határozza meg, jelenleg meg baromi sok autós akar nagyon kis helyen parkolni, így az árakat addig lehet emelni, míg a kereslet és a kínálat egyensúlyba nem kerül.
-
szasza_xp
senior tag
A kormány szeretné az embereket rákényszeríten ia BKV-re meg agyalogolásra, de most is azt mondom:
1, Alanyi jogom autóval járni(ez már ma nem luxuscikk, hiába is akarja a kormáy annak feltüntetni!!)
2, Ha azt akarják , hogy a tömegközlekedjek, ahoz infrastuktúra kell, ami nincs, vagy nem megfelelő!
Ha az alanyi jogomtól megfosztanak, és nem kínálnak alternatívát, na az mi?
(az a mai Mo! Függetlenül attól, hogy ki van a székben!)
A kormány meg kaparhat, hogy teljesítse a 2008-as gazdasági unióhoz való csatlakozásért!
1, Szerintem lesz az 2010-15 is!
2, Ha auz infrastruktúra ilyen marad lásd utak, parkolás, Fatáv, net stb, akkor szerintem a tőke nem minket fog választani, hanem a szlovákokat, vagy a lengyeleket, vagy bárki mást. Ha nincs tőke, nincs gazdasági fejlődés.
Ha nincs növekedés, nem lesz gazdasági unió!
Szvsz a kormány most saját maga alatt vágja a fát!
Ha belépünk az unióban akkor sem lesz több pénzünk, inkább kevesebb, mert a kedves kormányaink nem készítették elő az elosztási rendszert!
Na ez a mai Magyar valóság, innen kell csodát tenni
Menni fog? ...... -
biker
nagyúr
és ismét elhangzott a kellemes gondolat, amit soxor hallottam már rádióban, tvben, itt is, amikor dugóról van szó, mégpedig hogy miért ül valaki egyedül egy üres autóban...
kérlekszépen, ha gondolod, eljössz, és benézel a csomagtartóba, ami ugye le van zárva, aztán rájössz...
de mindegy, én nem akarok tovább itt vitázni, mert látom, én vagyok a...............
a tény, akármennyi is lesz a parkolási díj, akkor is bemennek az emberek parkolni, csak mindíg kitalálnak majd valamit, ez van. -
PaladiN
aktív tag
válasz
szasza_xp #117 üzenetére
Ne viccelj!
A kormány pillanatnyilag a túlköltekezését igyekszik faragni, meg extra bevételekre szeretne szert tenni hogy tudja tartani a 2008-as gazd-i unióhoz való csatlakozás dátumát. Felejtsd el hogy ien ''komolytalan'' célokra pénzt költsön. Örülnek ha befolyik annyi hogy a saját csebüket ki tudják tömni. Amúgy engem pl érdekelne hogy vajon mikor jutunk el odáig hogy az útalap az utakra legyen elköltve, és ne az egyéb célokra. -
PaladiN
aktív tag
Az egyik ismerősöm a bkv-nél dolgozik már vagy 30 éve ugyanott (szervizes a metrónál). Amiatt írom ezt mert tőle hallottam hogy a 90-es évek óta a melósok mintegy 80%-át elbocsájtották, ellenben nem vettek fel senkit a helyükre. Ugyanakkor még ma is oan iszonyatos pénzhiánnyal küzdenek, hogy csodálkozik néha hogy egyáltalán még van mivel szerelni, meg amúgyis toldoznak foldoznak mindent. Nemrég hallottam hogy a mostani gatyaszíj összehúzás, amit az új pénzügyminisztérium nyomott le a torkokon, a bkv költségvetéséből is nyírbált.
Kérdés hogy mien alternatíva az ha az amúgyis csúcsra járatott (megnyírbált és csökkentett támogatású) és már most drágának számító bkv-ra kényszerítenek még több embert. -
szasza_xp
senior tag
Most néztem a klubot itt is egy magáncég vette meg a jogolkat 2009 van bombabiztos szerződésük. Mo a bombabiztos szerződések országa!
A kormánynak kéne csinálni egy olyan minisztériumot, ami ezeket vizsgálja felül, meg torpedozza meg! Aszem 1 év alatt visszajönne az összes költség!
Szerintem az embereknek joga van autóval közlekedeni! Ez lassan emberi jog lesz!
A kormánynak meg nem szövegelne kellene, hanem lépni valamit. De csak pofáznak, tök mindegy ki van a parlamentben! Nem igaz, hogy nem tudják elintézni! Gyorsforgalmi utakat kellene építeni, meg parkolóházakat! Ezeket a kormány támogathatná is Pl Adómentesség! A közterek alá meg lehetne mélygarázsokat építeni! Hasznos is, meg funkciónális (duplán)!
Szóval nekem ez a véleményem innen vidékről. Ja és ezt nem csak Bp-n kellen megvalósítani, hanem minden nagyobb városban! -
TitiRii
senior tag
ezzel 10000% osan egyet értek
DE
nem csak a parkolási dijak miatt
hanem ugy alles cu zammen,minden olyan dolog miatt ami felhábrító!
össze se merem irni menyi minden van!
CSAK
az a baj hogy ezt mindenki mondja manapság
DE
senki se teszi meg, nem ugy mint régen
MIKOR
senki nem mondta, de megtették! Mi mikor
TESZÜK
MEG!?
A duplázott hozzászólásod közül az egyiket kiszedtem - Som@ -
intelfan
aktív tag
Azzal amit nap mint nap látsz most a belvárosban.
''Ugyanakkor nem arról van szó hogy ki akarják üldözni a belvárosból az autókat,''
Ezt a parkolási társaságok vezetőivel és valamelyik politikussal készített interjúban mondták, hidd el ezért van, persze a maximális pénzbevételben igazad van.
A parkolási díjakat pedig tovább fogják emelni a belső kerületekben, és asszem más szigorításokat is be akarnak vezetni. -
most nézzétek az rtl klub-ot. megy a témátok
-
PaladiN
aktív tag
válasz
intelfan #109 üzenetére
Te tanultál közgázt valameik fősulin?
Azért kérdem mert a piac egy naon érzékeny valami. Ugyanakkor nem arról van szó hogy ki akarják üldözni a belvárosból az autókat, mert az esztelen áremelésnek ez lenne a vége, hanem hogy igyekezzenek szabályozni, és uakkor maximális mennyiségű pénzt beszedni a parkolóktól. Következményként lehet hogy lenne hely parkolni, de mien áron?
Valamint még valami: ha egy ''menő'', drága helyen 2 euro, akkor vaon mivel lehetne indokolni hogy nálunk a 2-3-szorosa annak? -
intelfan
aktív tag
Még egy dolgot elfelejtettem.
Írtátok többen értetlenkedve hogy a parkolási díjért semmilyen szolgáltatást nem kapunk.
Természetesen a mai parkolási díjaknak sincs reális magyarázatuk, tehát nem a parkolóóra+parkolóőr+'szolgáltatás' kerül ennyibe hanem direkt ennél jóval nagyobb díjat szednek be, ezzel akarják elérni hogy kevesebben jöjjenek autóval a belvárosba. -
intelfan
aktív tag
válasz
szasza_xp #106 üzenetére
Én a belvárosról írtam. Egyszerűen BP nem arra van tervezve hogy ennyi autó közlekedjen és parkoljon a belső kerületekben.
Most fejből nem tudom a pontos adatot de rengeteg új autót adnak el most is, tehát a forgalom nem fog csökkenni a belső kerületekben.
Valamivel ösztönözni kell a cégeket arra hogy megérje mélygarázsokat építeni, ahol pl. olcsóbb lenne a parkolás mint amilyen árakat írtam.
Valamivel ösztönözni kell az embereket arra hogy ne használjanak feleslegesen autót a belvárosban, hanem parkoljanak a külvárosokban, jelenleg már a tömegközlekedést akadályozza a sok autós.
Lásd 4-6-os villamos vagy bármelyik troli a belső kerületekben nap mint nap.
Érdekes hogy BP-en nem nagyon használnak kétkerekű járműveket (robogó,bicikli) valahogy mindenkinek autóval kell mennie, nem úgy mint olaszországban vagy hollandiában.
A jelenlegi parkolási díj nem riaszt el senkit attól hogy autóval intézze minden ügyét a belvárosban, a forgalom negysága pedig nem fog változni amíg mindenki be akar jönni a belvárosba.
Ha most csúcsforgalomban körülnézek a dugóban álló autósok között, majdnem minden autóban egy ember ül, nem visz semmilyen eszközt, létrát nemtom még mit ami miatt ne mehetne autó nélkül a külvárosban leparkolva.
Tehát szerintem a belső kerületekben az ottlakók tudjanak parkolni, a többi autóst pedig rá kell venni arra hogy csak akkor parkoljanak ha valami nagyon fontos dolguk van erre és ne autóval járjanak mindig mindenhova. -
szasza_xp
senior tag
Na jó lefekszem aludni! csákó
intelfan komolyan gondoltam az elöbbit, ha felkapod a vizet és nem mondod el a véleményedet, azzal nem érsz el semmit, csak sz*rul érzed magad, de ennek a forumnak szerintem nem ez volna a fő célja, hanem hogy eszmét cseréljünk.
szóval mond el kérlek !
Addig is Jó éjszakát mindenkinek!
[Szerkesztve] -
Som@
őstag
válasz
intelfan #103 üzenetére
Egy ''értelmes vitafórumon'' ezeknek sincs helye: #45 #55.
Mert pl. Szerintem inkább emelni kéne a parkolási díjakat mert jelenleg túl olcsó, főleg itt a belvárosban.
Ezt a hozzáállásodat meg is illene magyarázni.
Nem csak elkezdeni a flame-t. Amire ugye mások egyből ugrottak is. És most ott tartunk, ahol. -
Som@
őstag
Most már tényleg befejezhetnétek, mert kezd unalmassá válni!
Egyébként pedig nem kell tovább emelni a parkolási díjakat. Így is elég magasak.
Szolgáltatás meg semmi nincs mögötte... -
Som@
őstag
Na jó. Ennyi elég volt a kis esti veszekedésből.
Kérlek hagyjátok abba!
Intézzétek el a Ph! keretein kívül! -
intelfan
aktív tag
-
szasza_xp
senior tag
-
biker
nagyúr
A szervezők már csütörtökön bejelentették a rendőrségen azt az öt helyszínt, ahol a tárgyalások eredménytelensége esetén demonstrációt tartanak. Ezek a 4-es, 5-ös, 31-es, 51-es főutak és a régi Fóti út Budapestre bevezető szakasza.
frankó, hétfőn megyek szolnokra, amugy harasztiban (51-es ut) lakom.
erre mondom, hogy ################################################
################################################################
##############################################################x##
és bekészítek egy 3x240/240-es kábelt a kocsiba, az fix... -
szasza_xp
senior tag
Nálunk meg akrnak építeni a város központba egy kis West End-et, háromszinntes giga mélygarázzsal, aszt szüttyögnek az építész kamaránál. hogy egy helyi müemléket lebontottak azt ne akarják megadni az építési engedélyt sem, mert hogy túl magas lesz az épület aztán nem illeszkedik a városképbe.
A tervezet épület a megyei Önkormányzat és a volt Pártközpont Torony épülete mellé épülne az egyik ca 30 a másik vagy 50 méter magas, na ez neki a földszintes városkép! A belvárosba meg nem lehet parkolni!
[Szerkesztve] -
biker
nagyúr
válasz
szasza_xp #83 üzenetére
benne volt a híradóban, tán miskolc...
azért, mert mindenki oda járt parkolni, és a lakóknak nem volt hely.
most a lakók ugyan kapnak vmi 200huf-ért bérletet, de a rokonaik................
de persze ők kérték, a barmok, jól bevették... erre nem gondolta, csak miután kérték, megkapták, utána koppantak, és mindjárt mentek a fókuszhoz -
szasza_xp
senior tag
Na igen nem sok Etz 50-es látsz ott! Szerintem az egész csak mübalhé!
Bár a tejtermelök, meg a sertésesek tényleg nakig vannak a sz*rban!
De hát ez a rohadt kapitalizmus meg a piacgazdaság a gyengébb elpusztul.
ez van akárhogy nem tetszik változtatni nem tudok rajta
A megoldást úgy gondolta, hogy bedugul pest oszt szevesz se ki se be ! Nem kell közlekedeni! Csak ez a szar jövöhét végig érjen véget, mert akkor sz*rban leszek az államvizsgával!
Ja hát kicsi az ország. azért van egy elönyünk nálunk kezdődik Európa legdrágáb Autópályája
De nemsokára kiépítik Szegedig, vagy nem -
DoubleD
aktív tag
Jó kérdés.
Szerintem az Euban biztosan ez is meg van oldva _okosan_, és _szakszerűen_.
De mintha egyik nap azt olvastam volna x portálon, hogy megindult a lobbizás a belváros lakói ellen.
Én nem belső kerületben lakom, de szvsz abszurd lenne, ha az ottaniaknak havi x ezer forint lenne, csak hogy találjanak egy nem őrzött, nem hókotort, az otthontól távol lévő, a tolvajoknak kitett gigamegapénzzel birságolható (stb. ...) parkolóhelyet.
Na, abból balhé lenne, de kishazánk látott már egyet, s mást.
Röviden: csak hallottam, de nem lepődnék meg. -
biker
nagyúr
válasz
szasza_xp #73 üzenetére
??
hogy oldaná meg?
nem a kombájnok miatt van dugó pesten, szóval sokat nem segít.
De a másik, a paraszttüntetés tud felhuzni agyilag, multkor egyet majdnem lecsaptam, még az előzőnél.
ti. attól, hogy én épp az aznapi 750km-em után csak este 21hra érek haza, mert elállják már a 3. helyen az utat, attól neki megoldódik-e a gondja, az engem rohadtul nem érdekel, csak az, hogy pusztuljon az útról.
na ezt nem akarta felfogni.
de ilyenkor gazdatüntetéskor jó szétnézni az uton.
nem ám józsi bácsik állnak az ut szélén, kapával, neeem, john deer traktorokkal, darabja 20-30milla, frankó, persze hogy nem élnek meg... -
biker
nagyúr
a te stílusodban erre azt mondhatnám:
ki a f@$zom bunkózott kxxxg.
de nem stílusom, szóval elregélnéd ki bunkózott?
és nem vagyok paraszt sem.
maximum te.
legalábbis ha értelmetlen szólásodra feltett kérdésemre így ekll válaszolni, akkor nem itt a helyed, hanem a gazdatüntetésen a 6-oson...
[Szerkesztve] -
szasza_xp
senior tag
csüffögő trágyagép = M.g. célgép (traktór+trágyszóró kombó ?)
Na az felénk is van a városon kívül meg a 44-es nyáron, tavaj egy kombájnt majdnem letaroltunk !
Nem látszott a kicsike!
Apropó, mit szolnának a Pestiek a regeli csúcsban egy kombájnt kellene kerülgetni! Asszem benne volna a TV-ben
[Szerkesztve] -
Polesz
addikt
válasz
szasza_xp #66 üzenetére
Bicaj rulz
Ma voltam Törökbálinton és amikor másztunk át pesten ami cirka fél-háromnegyed óra volt az M3-as kivezetőig akkor láttam pár bicajost. Hát nem irigylem őket. Bár itt Egerben is egyre több a csüffögő trágyagép de itt még úgy ahogy el megy. Csak a főbb utakat kell elkerülni jól -
szasza_xp
senior tag
Ja és szerintem az hogy, San Marino-ban 2 euró/óra a parkolási díj azt csak a túristák fizetik meg gondolom az Őslakosok kedvezményt kapnak! A 2 euróból meg lehet támogatni a tömegközlekedést, az passz!
-
szasza_xp
senior tag
Ha Bp-n 1-1,5 k/óra lenne a parkolás akkor azt érnék el, hogy mindenki ott parkolna ahol tud! Nem tudom, hogy te örülnél-e annak, hogy a házatok elötti parkolóban nem tudsz parkolni, ami még nem is az úccán van hanem egy belsó terület! A közös képviselönk már egy machate-vel akrta az idegen kocsik gumiját szétb*szni!
Na az se lett volna utolsó látvány
Szóval a díj emelése nem megoldás, hanem olcsó és sok parkoló kellene, meg jobb tömegközlekedés!
A 4-es után lehet ne építeni rögtön az 5-ös és a 6-os metrót
Ha van alternatíva az autóra, akkor használni fogja az ember, de jelenleg Bp-en sem bármelyik Mo-i nagyvárosban nincs erre alternatíva -
PaladiN
aktív tag
-
szasza_xp
senior tag
up
-
szasza_xp
senior tag
Sziasztok!
Én vidék vagyok, ha pesten vagyok tömeggel közlekedemNe sírjatok szinte csodaszámba ment az, legalábbis nekem, hogy ca 5 -10 percenként jön a busz, a villi a metro. Mig lent nálunk kab 30-40-60 perc mire elökerül azt az is full
Ja nálunk is kitalálták az okos Önkorm vezetők legyen parkolási díj, ezel azt érték el, hogy a főbb utak mellől eltüntek a kocsika a házunk elötti lakotelepi pakolóba meg nem lehet napközben parkolni annyi az idegen kocsi! A dugó pedig itt vidéken is ismert fogalom sajnos! Du 4- kor kb 2 Km-t 20 perc alatt tudtammegtenni a köruton
A megoldás az volna, hogy pesten meg mindenütt építsenek utakat, többsávosokat. azon elférnek az autók azt szvsz! -
biker
nagyúr
te tudsz számolni??? meg gondolkodni? már bocsi
SanMarinó, gyönyörű helyen, turista paradicsom, látványosság, csendőrőök tömege, 2eur
Bp., büdös, koszos, ocsmány belváros (IV-V-VI-VII. ker.) ha jól tudom 2-400ft /óra, sávosan, Budán van 5-600/óra is.
Mire föl kéne annyit fizetni?
SanMarinó, zservizes, mint én, keres 2500-3000€, én keresek bp. kb 600€
lehet hogy én vagyok a hülye, de akkro világosítsd meg elmémet pls -
intelfan
aktív tag
Szerintem inkább emelni kéne a parkolási díjakat mert jelenleg túl olcsó, főleg itt a belvárosban.
-
biker
nagyúr
ez épp opel astra.
és néha jól, néha rosszul bírom.
eddig megettem már 6-7 autót, mármint nem töréssel, hanem elhasználódással.
volt egy renault, belement 80k, használt volt, elkelt
egy peugeot, abba 100-at
egy datsun, egy citroen, 40-50k
egy citroen c15, na abba 200-250k-t
a többire nem emléxem... -
-
biker
nagyúr
nem is mész akkor sokat
a legutóbbi cégautót 123.xxx-el vettem át 2003.07.16-án, most van benne 176.xxx, de csak azért ennyi, mert kb 20-25 alkalommal a kisteherel kellett mennem, mert abba fért el a gép, tehát spóroltam, mondhatom
legkésőbb 2havonta szervíz, ez alkalmanként 40-70k -
b.bone
senior tag
nekem volt több olyan nap is
2000.12.14 óta 78.000 km-t tettem a kocsiba. egyre többe kerül a szervíz ,kezd öreg lenni a kocsiújabban az áfát sem lehet már visszaigényelni
sőt. 20onvalahány K-t kell fizetni az apech-nek havonta
rohadjanak meg.
kiváncsi vagyok mit találnak még ki.
megmondom a frankót ,parkolás ide vagy oda már édesmind1. -
Den
veterán
és ha lázadsz mi van? tegyük föl hogy eredménesen lázadsz. Az előző hsz-edeben írtad hogy mindent elárasztnak a parkolók, a város képtelen ennyi autót befogadni. Ha mész valahova lehet hogy nincs parkolódíj csak éppen félórát körözöl mire egy ures helyet találsz. Viszont ha elég magas a parkolódíj akkor sokan inkáb tömegközlekedéssel mennek, és akinek meg olyan fontos kocsival mennie hogy fizetni is hajlandó a helyért annak van helye.
-
b.bone
senior tag
nem foglak megvetni érte. nem azt mondtam hogy útálom azokat akik kocsival járnak. pusztán annyi hogy kérdeztem miért is jobb a kocsi mint a metró?
az tény hogy tömöttek a buszok ,kevés a metró vonal és még sokba is került. de továbbra is fenntartom hogy sok olyan ember jár autóval aki jobban járna a metróval. ismerek oylat aki képes minden reggel a dunaplázától köbányára kocsival menni, szívni a dugóban,mikor metróval megjárhatná sokkal gyorsabban. az ilyet nem értem.
a másik. elárulom hogy kocsival járok. szoktam ide-oda mászkálni Bp-en. és hidd el. nem keveset. sőt. szoktam menni partyzni is. és k*rvára útálom hogy nemtudok hazajutni ha szeretnék. vagy pedig nem iszok, egyik sem jó.
de ettől függetlenül van amikor igenis veszem a fáradságot és leparkolom azt a k*rva kocsit és felszállok a metróra ,persze csak akkor ha van értelme. de ha ezt megtenné midnenki aki teheti akkor már jobb lenne valamennyivel.
és megmondom őszintén hogy szét tud b@szni az ideg mikor megáll a picsa a műkörmös előtt és kivágja az elakadásjelzőt.argh. annyi ember jár kocsival aki nem is tud vezetni hogy nemigaz. igenis tegye le azt a nyavajás autót és menjen busszal.
-
Luxurka
tag
1ébként azt hallottam, hogy nem adnak építési engedélyt, ha
nincs legalább lakásszám=garázs, persze egy kis pénz mindent
+oldügye a bürokrácia
Az már tényleg a vevőn múlik, hogy vesz garázst vagy nem....
Mondjuk 2 millából majdnem lehet venni mégegy autót
Viszont a garázs örökölhető talán jó befektetés lesz. -
biker
nagyúr
igen, sajna pesten a teremgarázsok drágák, sőt, pesten a szabad parkoló, amit felhuznak a csillivilli ház mellé, az is pénz, kb 0.5-1milla, attól függ, kerítésen belül vagy kívül van
Mi itt harasztiban, most vettünk lakást, szemtelenül jó négyzetméter áron, és alapból benen volt az árban a parkosítás, a ház köré kiépített kb 40 parkolóhely, a 36lakáshoz. -
Luxurka
tag
Sziasztok!
Én 5keres vagyok, és az autónkat csak hétvégén használjuk,
de akkor sokat, egyébként meg áll, mert BMV-vel (értsd busz metro villamos)
járok, mert olcsóbb és gyorsabb. Engem az háborít fel inkább, hogy
ha Egerbe megyek a párommal, akkor a buszjegy 2400 Ft a vonat 2200 Ft csak oda....
Ha felszedek még egy embert, akkor sokkal jobban megéri
kocsival utazni, gyorsabb, olcsóbb, tisztább, kondicionált, mindig van ülőhely stb és akkor indul, amikor kedvem tartjaEzért nem járok 7végén tömeggel.
Meggondolandó az 5100 ft-os BKV havibérlet is....., de a metró akkor
is gyorsabb és utálok dugóban az autóban csücsülni... ültem már eleget
[Szerkesztve] -
ubbconfig
aktív tag
-
ubbconfig
aktív tag
-
PaladiN
aktív tag
Én bpesti vagyok, de a hozzászólásodból látszik hogy nem jártál még Pesten, vagy csak nem jókor! Pl a Metró eléggé szűk mozgásteret biztosít. Én pl az utazások max 30-40%-nál tudom használni, mivel nem arra megy
Meg az a Pest amit te ismersz elég kicsike lehet, de a valóságban viszont iszonyat nagy.
Azon kívül én régebben autóval jártam így van rálátásom hogy mi mennyi, és sajnos 90%-ban gyorsabban jutott el bárhova autóval mint most bkv-vel. A kirívóbbak között oanokat említenék mint pl autóval 10perc, bkv-val 40, de ez még semmi, mert ha éjszaka próbálsz meg közlekedni, akkor előfordulhat hogy gyalog előbb érsz oda mintha bkv-val próbálod. És akkor még nem írtam arról hogy pl tegnap a buszon két 12 év körüli gyerek egymást köpdöste, meg káromkodtak. Csak azért nem szóltam rájuk mert egyszerűen nem mertem. Hiába vagyok 182/80 féltem hogy valameik elég bolond lesz ahhoz hogy leköpjön ha szólok nekik, és ha esetleg magamra veszem a dolgot és lekennék egy pofont akkor meg előránt egy kést. Bocs de én az első alkalommal vissza fogok ülni az autóba és vessél meg érte.
[Szerkesztve] -
én mondjuk azt csinálnám, hogy autok niysta.
helyettük egy rakás villamos meg metro, és akkor már jobban elférnénk a szerelvényeken. és talán nem lenne annyira feltünö a sok hajléktalan sem.
na és a levegő is talán 1 fokkal jobb lenne. -
Zsiba
senior tag
Kevesebb kocsit! Több parkot! Friss, tiszta levegőt!
-
Perjel
tag
Egyszerű a megoldás, nem kell kocsi és kész
) Bp-en (meg nemcsak) az autó luxuscikk, legalábbis a többségnél. Aki meg nem tud nélküle élni, az fizessen csak, az államnak is meg kell élni valamiből (legbiztosabb bevétele a benzin meg a cigi, szeszes ital adója, meg az autósokról lehúzott egyéb adók, díjak), ezeket nehéz kikerülni, mert a vállalkozás lehet ugyan papíron nullszaldós, a fizetés mehet zsebbe, de adómentes benyát kevesen tudnak szerezni
A várost nem ennyi autóra tervezték, és nem lehet korlátlanul növelni sem az utakat sem a parkolóhelyeket, ez is egy erőforrás, nem ingyenes, mint a levegő! -
DonLeo
senior tag
válasz
TheVeryGuest #9 üzenetére
Igazad van, én is 13. ker-ben lakom és már iszonyat elegem van amikor a teve utcában az új lakópark mellett végig állnak az úton és mellette meg szinte tök üresen áll a zárt szabadtéri parkoló. Ha nincs rá havi 8-10 ezrük, akkor ne költözzön új lakóparkba!!!
-
zaba
tag
A lakóhelyeden, de mi lesz a munkahelyeddel, vagy mi lesz azokkal akik kénytelenek a cég nevére venni az autót, mert olyan az anyagi helyzete, hogy kénytelen még ezt is költségként elszámolni, annak meg otthon még szombaton is 2 óránként le kell járnia pénzt dobálni az automatába reggel 8-12 ig. Csak, hogy hétvégén se lehessen egy jót aludni.
-
b.bone
senior tag
mondjuk azt sem értem hogy aki pesten lakik és pestre jár dolgozni mi a francért megy kocsival
mert mondjuk aki gépeket rak össze és komplett konfigokat hord azt még megértem. de aki csak magát meg az uzsonnáját viszi azt nem.
akármilyen sz@r is a tömegközlekedés azért még mindig jobb metrózni mint a dugóban rohadni. legalábbis szerintem. -
nobufalo
tag
Az a gond, hogy ezek a dolgok mindenkit zavarnak de egyedül senki nem mer lázadni, de a tömeg meghozza mindenkinek a biztonságérzetét, szal csoportbaverődve lehetne kezdeni valamit, de az viszont bűncselekmény...
ÉS a rendőrök letartóztatnak, de abba nem gondolnak bele, hogy civilként őket is mennyire lehúzzák! -
nobufalo
tag
Akkor mondok még valamit, Újpalotán közel 160000 ember él legalább is két éve ennyi volt asszem, régen amikor a lakótelepet építették az oroszok, szóval abban az időben úgy tervezték a parkolókat, hogy minden második családban van autó, de ma....
minden családban 2 kocsi van, legalább is elég soknak, de egy tuti van!
Az autók, nemhogy a parkolókban nem férnek el, de kezdik ellepni a parkokat, fogok felrakni képeket holnapra, hogy milyen katasztrófális a helyzet! -
zsiga667
addikt
válasz
TheVeryGuest #9 üzenetére
Én teremgarázsos társasházban lakom, és tanúsíthatom, hogy jó, hogyha 1autó/lakás befér...
-
PaladiN
aktív tag
válasz
TheVeryGuest #9 üzenetére
Vagy sokat kérnek a teremgarázsért.
-
TheVeryGuest
senior tag
Link nincs?
Engem mondjuk nem izgat, a tesó/kóra/ósön... parkolóiban biztos lehet majd ingyen parkolni máshová meg nem járok kocsival.
Szerintem az fura, hogy mostanában, ahol lakom (XIII. ker. gettó) sorra húzzák fel az új társasházakat. Mindegyikben van teremgarázs, mégis tízcsillió autó parkol az utcán. Szerencsére csak az egyik oldalt állnak, de még így is félre kell állni ha végig akarok menni az utcán és jön szemből valami, mert nem férünk el ketten.
Most minden lakáshoz 3 autó tartozik, vagy üresen állnak a teremgarázsok? -
nobufalo
tag
És mibe ölik a több száz miliós, vagy milliárdos bevételt????
Mert ha értelmes dolgokra menne a pénz pl, M0-ás befejezése, az utak megcsinálása, normális parkolók építése, vagy mélygarázs akkor szívesen fizetnék! vagy ha a benzinnek nem lenne 60%-os adótartalma akkor is fizetnék, de így mire?????
Kéne szervezni egy PH!-s bulit a pilvaxba jól beinni aztán elindúlnánk tüntetni a parkolási díj eltőrlése érdekében -
nobufalo
tag
Nahh
Eszméletlen módon felhábórít, hogy be akarják vezetni azt hogy egész Bp-területén fizetni kell a parkolásért
És cserébe mit adnak??? semmit a kocsid ugyan úgy feltörik, ugyan úgy nincs elég parkoló, ráadásul a benzin is hihetetlenül drága, meg az autópálya, pl M5-ösön drágább az autópálya mint a benzin!!!
Meddig fogjuk tűrni a lehúzást???
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER OC 16GB - Garancia 2027.10.03
- iPhone 15Pro 128 GB titánkék 92% akku
- Bomba ár! HP EliteBook 2560P - i5-2540M I 4GB I 250GB I DVDRW I 12,5" HD I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude E6410 - i5 I 4GB I 160GB I DVDRW I 14,1" WXGA I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 7480 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest