-
Fototrend
iPhone felhasználók szakmai topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Jaded #319905 üzenetére
Igen, valahogy így volt mikor a korábbi szolgáltatásuk átváltott az apple music-ra. Akkor felajánlotta, hogy feltölti a zenéimet a cloudba, összenézi őket hogy megvan-e nekik és ha igen, akkor onnantól azt streamelem, még akkor is, ha nekem rosszabb minőségben volt meg. Ekkor még nem volt apple music előfizetés. Valami match volt a neve a szolgáltatásnak. Van egy csomó jazz cd-m, amiket berippelve tároltam az itunes-ban, és amik nincsenek meg az iTunes Store-ban, így azokat is elérem.
-
válasz
vargalex #319746 üzenetére
Én most ennek valamennyire utánanéztem, hogy ez a valóságban mit jelent, és az apple vajon miért nem implementálta. Hátha egy hozzáértőbb megnézi, de én a következőkre jutottam.
Ez az oldal foglalkozik a gmail push-sal. [link]
Itt írja, hogy mik az előfeltételek: [link]
Itt pedig az árazás: [link]A publikus API kérdés, hogy tartalmilag mennyire fogadható el az Apple számára (adatvédelem, gdpr compliance stb.), illetve hát ugye nem ingyenes. Kérdés, hogy miért fizessen azért az apple, hogy a konkurens szolgáltatást az userei jobban tudják használni, amikor van saját szolgáltatása push-sal - ingyenesen is.
Szóval van API, ez igaz, a többi technikai részéhez nem értek, de azt látom, hogy fizetős az azt implementáló fél részéről. De ha nem jól látom, majd kijavítjátok. -
Szabi, M1995: srácok ne már. Nem egyezik a véleményetek és kész.
-
válasz
szabonagyur #319300 üzenetére
1-est megválaszolta Zsolt, 2-esre a válasz legjobb tudomásom szerint: nem.
-
-
válasz
lanszelot #319088 üzenetére
Figyimár, lassan kezdem azt hinni, hogy te szándékosan bosszantasz minket! Ezt nem hiszem el, hogy nem látod, hogy az általam belinkelt hozzászólásban hol írtad azt, amit idézek, hogy írtad!
[link] [kép]
Bejelöltem neked, hogy hol írtad, hogy 2 felhasználó volt, icloud és gmail.De most megint írod az új hozzászólásodban, abban amire most válaszolok, a 9. sorban: "Ott 2 felhasználó volt. Apple id icloud, és gmail."
Ezekből viszont:
"Mikor kikapcsoltam a gmail szinkronizálast a beállítások mail-nél hiába van a beállítások mail-nél ott az icloud ami az apple id"
"Gmail nek semmi köze az almához az az android telefon volt.
Nem hoztam át. Nem az az apple id."arra következtetek, hogy van egy apple id-d, de nincs icloud e-mail című postafiókod. Ezért vetettem fel, hogy az icloudos e-mail címed azonos-e az apple id-vel, mert attól, hogy van apple id-d, még nem biztos hogy van icloud e-mail címed.
Ezt a support címet nézd meg és menj rajta végig: [link]
-
válasz
#48138511 #318881 üzenetére
Speedtestben érezni, hogy lassít, valamennyit de nem sokat. Normál használatban nem vettem észre (pl youtube 4k).
Többiek: köszi, két gépünk van itthon, egy régebbi MB Air, azon nincs net most ha be van kapcsolva a privát átjátszó (régebbi mac os), és egy újabb MBP, azon csak kiírja hogy most van, most nincs, de net van rajta. Telefonok ugyanígy, egy régebbi Xr, nincs böngészés ha be van kapcsolva, újabb 13PM, ott van, csak kiírja hogy hol van átjátszó hol nincs. Mindegy, fura, a régebbi eszközökön kikapcsoltam.
-
válasz
bodorjanos #318725 üzenetére
Régen még rosszabb volt.
Ez az út útra már a fejlődés egy fázisa. Régen volt a “zézés”. [link]
-
válasz
Šolaire #318721 üzenetére
Nagyon fura útvonalakat tervez a waze. Levisz olyan utakra, amikre nem kellene mert nyerek 1 percet. Kivették belőle azt a beállítást, hogy milyen legyen a tervezett útvonal (legrövidebb, leggyorsabb stb). Leginkább a tervezésével van bajom, rosszak az útvonalak amiket tervez.
-
válasz
bodorjanos #318708 üzenetére
Ha fordulás jön, vagy körforgalom, vagy bármi ami miatt jelez, akkor felébreszti a kijelzőt.
-
válasz
Zsolt,72 #318663 üzenetére
Így ahogy írod, így használom, és ettől kezdve a szükséges időben felvillantja a kijelzőt (jön egy átsorolás, kanyar stb., jellemzően 10km-rel korábban illetve amikor odaérsz, lakott területen kívül), és utána kikapcsolja ahogy írod. Nagyon tetszik ez a működés, én a túlmelegedés miatt kapcsoltam le a kijelzőt, és csodálkoztam, mikor magától felvillant, de nagyon megtetszett hogy így működik.
-
válasz
MasterMark #318613 üzenetére
Köszi hogy betetted, akkor ez változott, korábban nem lehetett de nekem is hasznos.
-
válasz
icecave #318513 üzenetére
Működik amit leírtál, ha olyan eszközben van a multisim ami hanghívás-képes (tehát a telefon) akkor ott is kicsörög a hívás. Arra figyelj hogy nem minden multisim ugyanolyan (előfizetés szintjén értem), van ahol “óra multisim” a csomag neve és az csökkentett netsebességet ad.
-
válasz
Djuree #318278 üzenetére
Érdemes bekapcsolni. Az optimalizált töltés azt jelenti, hogy a felhasználási szokásaidat megtanulva, hajnalig csak 80%-ra tölti az akksit, és csak nem sokkal azelőtt, hogy levennéd a töltőről, akkor teszi bele a maradékot. Mivel én éjszaka töltőre teszem a telefont, én bekapcsolva hagyom.
A töltési limit más, az optimalizált töltés teljesen feltölti a telefont, csak a végén nem egyből éri el a 100%-ot. -
Srácok, most olvastam vissza rendesen az elmúlt 1-2, és különösen a mai napot, nem voltam gép előtt.
Azt javaslom, hogy borítsunk fátylat - mindkét fél részéről - az eddigiekre, a kérdező sem jól nyitott, a topik sem a legjobban reagált, ne azzal foglalkozzunk, hogy bántsuk, sértegetjük egymást, meg az igazunkat bizonygatjuk, próbáljuk közösségi szemléletben támogatni egymást.
Ha innentől fogva folytatódik a flame-keltés, sértegetés, topikrombolás, akkor moderálásra kerül figyelmeztetés nélkül. De biztos vagyok benne, hogy nem lesz rá szükség. 👍
-
-
válasz
MikeWazowski #318106 üzenetére
Érdemes inkább akkor átállítani használat közbenre a helymeghatározást a mindig helyett.
-
válasz
lanszelot #318104 üzenetére
Ez nem így működik a futó programok esetén ios alatt. Nem attól nem használ adatot hogy nem “fut” a háttérben. Egyébként is nagyon kevés alkalmazás esetén van valós futás a háttérben.
”Pl nekem szinte minden alkalmazás értesítője ki van kapcsolva.
Ha várok értesítést berakom háttérbe futni, és csak akkor értesít ha azt akarom
Nem tudom ez almán működik e.”Megcsinálhatod itt is, ki lehet kapcsolni az értesítéseket, de ez nem az a beállítás ami eldönti hogy használ-e adatkapcsolatot. Van egy appfrissítés a háttérben opció, azt keresd.
-
válasz
lanszelot #318060 üzenetére
“Honnan tudjam nem lopott.
Honnan tudjam valódi e.
Honnan tudjam működik e.
Honnan tudjam nem jailbreakelt e, és ellopják az adataim akitől vettem?
Csak ezeket szeretném megnézni.”Kérdés, hogy ezeket hogy nézted volna meg. A működésen kívül a többit szerintem nem tudtad volna, ha az aktiválás nem ment. Egy gyári visszaállítás után nem tudom hogy ki és hogy lopta volna el az adataidat. Erre szokták azt mondani a topikban, hogy nem az androidos beidegződésekkel kell nekiállni és nem az androidot kell keresni a rendszerben. Úgy óhatatlanul negatív lesz a tapasztalat. Én azt látom az esetedben egyértelmű volt az eleve negatív hozzáállás, mert te azt kerested, hogy hogyan lehet még jobban gyűlölni, hogyan lehet kitalálni hogy neked ne működjön. Alapból erősen nyitottál a topikban, ennek ellenére kaptál segítséget, amit nem akarsz tulajdonképpen, haterkedni meg flamelni nem kell a topikban.
Látom végül sikerült. Ha a továbbiakban kérdések felmerülnek akkor írd be nyugodtan, de flame ne legyen belőle, nem kell minden hsz-t azzal kezdeni hogy mennyire gyűlölöd a márkát, mert abból előbb-utóbb baj lesz a topikban és ha lehet ne legyen balhé.
-
válasz
xhege #317903 üzenetére
“Véleményem szerint a 13-as széria volt a mélypont fotózásban. Iszonyatos túlélesítés és mikrokontrasztolás jellemezte.”
Ugyanez a véleményem. Most is egy 13pm-et használok és sokszor bosszankodok a fotó miatt. Részben emiatt szoktam vissza a rendes fényképezőgépre, nem panaszkodásképpen mondom, de valamilyen szinten mégis. -
válasz
MikeWazowski #317513 üzenetére
Akkor tényleg rejtély.
-
válasz
MikeWazowski #317499 üzenetére
Kérdés melyik kártyáról megy a net. Nem lehet, hogy a vodáról megy a net? Mert csak az egyik kártyáról mehet egyszerre. És így lenne is értelme, hogy voda esetén van net, mert volte, de ha a telekomról hívsz, nincs net, mert akkor a vodafone kártya nincs fent a hálózaton a dual standby miatt.
-
válasz
captainnemo #317403 üzenetére
Van a store-ban egy ilyen app, német ill. angol nyelven tudod esetleg használni, ha hazai kártyával is működik, mert abban nem vagyok biztos.
-
válasz
captainnemo #317388 üzenetére
Ügyesek, főleg hogy nem az Apple pay érintett.
Hol tájékoztatott erről a bank? Nekem is van náluk kártyám, benne is van az Apple payben, se az app, se a weblap nem írt semmilyen tájékoztatást róla. Jó lenne tudni mert szoktam használni azt a kártyát is. És a Raiffeisen weblapja sem az Apple part írja, hanem az Apple alkalmazásboltját. Ezért nem értem. -
válasz
Micsurin #317350 üzenetére
Nézd meg, hátha úgy van, mint nálam (szintén ERSTE), totál nem értem az egészet, egy nagy katyvasz (írom zárójelben a forgalom mellett szereplő jogcímeket is):
-xxxx Ft 06.28.: hitelkártya használat (a 26-án zárolt összeg tényleges terhelése)
+xxxx Ft 06.28.: panasz miatti előzetes jóváírás (ugyanaz az összeg jóváírva)
- xxxx Ft 07.01.: panasz miatti előzetes jóváírás terhelése
+xxxx Ft 07.02.: hitelkártya használat (megnevezése ellenére jóváírás)Tehát ugyanazt az összeget nálam zárolta 06.26-án, ténylegesen levonta 06.28-án, visszatérítette (vizsgálat nélkül, előzetesen?) 06.28-án, újra levonta 07.01-jén, újra jóváírta 07.02-án.
Nekem úgy fest, de nem vagyok járatos a számlakivonatok elemzésében, hogy az új levonás csak a korábbi dolgok lekönyvelése volt, ugyanígy az is, ahogy most elkönyvelték, hogy visszaadták. Nálam az egyenleg a végére nem mínuszos, tehát azonos az egész hercehurva előttivel, vagyis két levonás és két visszatérítés után nullán vagyok (jelenleg).
+ még egy infó: az Apple id alatti vásárlási előzményeknél nem látszik semmi a fentiekkel kapcsolatban.
-
válasz
Aszpirin #317241 üzenetére
Nálam se látszódtak a hibás tranzakciók, az apple id alatt nem jelentek meg.
Csak egy tipp, nem néztem meg, de ha külföldön vagy, akkor nem lehet, hogy az adott ország ügyfélszolgálatának a számát lehet hívni?
A napokon belül az a köznyelvben általában néhány napot jelent, a legvalószínűbb, hogy ők is így értették.
Sokaknak már visszatérítették, úgy néz ki halad a dolog, remélhetőleg neked is hamarosan meglesz. -
válasz
MasterMark #317223 üzenetére
Itt olvasottak alapján többeket elhajtottak, hogy forduljanak az Apple-höz.
-
válasz
AnonymusX #317196 üzenetére
A Wise / revolut reakciójához képest jól vizsgáztak szerintem.
“Szerintem a jó megoldás az lett volna, ha minden Apple Store tranzakciót automatikusan tiltanak a bankok, amíg a hiba biztosan ki nincs javítva.”
Ez nem nagyon lenne jó, mert akkor semmilyen vásárlás, semmilyen előfizetés nem működne addig. (Meddig vajon?)
-
válasz
zenit73 #317158 üzenetére
Én megvárnám a hivatalos közleményt a kártyás ügyben és majd utána jól megmondjuk a magunkét, mit szólsz?
Előre csak találgatunk, hogy mit fognak mondani.
Amúgy direkt kerestem, kép ügyben volt valami hivatalos kommunikáció ami megjelent tőlük a frissítés leírásán kívül? Mert ha nem, az se egy szimpatikus dolog azért. -
válasz
tuzpenge #317120 üzenetére
Melyik része volt a nagyon sok igazság szerinted?
Ezt írta az a hsz, amire icecave reagált:"Apple-nek nagyon fontos, hogy az általuk kommunikált "igazság" terjedjen el a köztudatban, és biztos vagyok benne, hogy ezért meg tesz mindent. Mérget nem vennék arra, hogy igaz amiket olvastam, arra sem amit apple kommunikál."
Mit kommunikált eddig konkrétan erről az ügyről az apple? Ami elterjedt?
Illetve a fotós ügyről? Pont, hogy nem kommunikáltak semmit, kiadtak egy fixet és kész. Én legalábbis nem találkoztam semmilyen kommunikációjukkal egyik ügyben se. -
válasz
Aszi123 #317110 üzenetére
Az szerintem túlértékelés, ha arról beszélünk, hogy valakinek annyi a megélhetésének egy szerdán délután levont 399, 2499 vagy 5000 Ft miatt, amit pénteken visszakapott. Ezek nagyon jók arra, hogy keltsük vele a hangulatot, "mi lett volna ha", de ezt én személy szerint felesleges túlértékelésnek tartom.
És pont, hogy a hazai bankszféra reagálta le példásan a helyzetet.
Mindenkinek szíve joga eldönteni, hogy kiben bízik és kiben nem. Én magam is remélem, hogy az ügynek lesz következménye az Apple felé, mert nagyot hibáztak. De azért józan ésszel maradjunk a tények talaján. -
Az én véleményem szerint ezt a hibát se bagatellizálni, se túlértékelni nem kell.
Az én személyes véleményem ez:
Hiba történt a cégnél? Igen. (Az nekünk külső felhasználóknak teljesen mindegy, hogy egy külsős alvállalkozójuk hibázott a hírek szerint, mi az Apple-lel állunk kapcsolatban.)
Kárt okoztak-e ezzel? Igen. A felhasználóknak is, és maguknak is, ez a megbízhatóságon esett lényeges csorba.
Hibázott-e a hazai bank, amelyik teljesítette az utalást? Ez egy nehéz kérdés. Szerintem nem. A bankkártyaadatokat mi adtuk meg az Apple-nek, mi fizettünk elő, arra a banknak nincs rálátása, hogy melyik fizetés jogos, és melyik nem. Ha például lenne egy olyan kártyás előfizetés, aminek a fordulónapja minden hó 26-a, akkor azt tömegesen vonná a szolgáltató, és erre a banknak nem lenne rálátása. Felfüggeszthetett-e a bank az Apple felé minden kártyás vásárlást 26-a után? Megint egy nehéz kérdés, mert ha valaki például akkor akart venni egy alkalmazást, vagy előfizetni valamire, akkor pedig ő jogosan verné az asztalt, hogy nem tud a kártyájával fizetni.
Mekkora összegek érintettek? A cikkek szerint döntő többségében 3-6 ezer Ft közötti összegek. Ez is bosszantó, de nyaralást, megélhetést bedönteni nem fog azért. Voltak magasabb összegek is, ez tény, és azok az emberek sem hibáztak ugyanúgy, mint akiktől "csak" 5000 Ft-ot vontak le tévedésből.
Hibáztak-e az ügyfelek, lehet-e őket hibáztatni? Szerintem egyértelműen nem. Én azt gondolom, hogy eleve nem is megyek el abba az irányba, hogy miért nem volt virtuális kártya, miért nem volt korlátozva minimális összegre a kártyás forgalom stb., mert ne az ügyfélnek kelljen már arra felkészülnie, hogy a szolgáltató hátha hibázik.
Összességében hogy reagálták le a hazai bankok? A véleményem szerint nagyon jól. Bár népszerű szidni a bankokat, de itt szerintem mind a bankok, mind az MNB korrektül reagálták a helyzetet, rövid idő alatt raktak ki közleményt, gyorsan eljártak, az MNB felügyeleti jogkörben utasította a bankokat, figyelte a folyamatokat stb. Ezt szerintem ekkora szervezeteknél ennél jobb reakcióidővel és ennél ügyfélbarátabb módon nem lehetett kezelni. Nem dolgozok egyik banknál sem, ezt külsős ügyfélként gondolom most róluk. És egy kicsit elgondolkozok azon, hogy mennyire jók a hazai, felügyelt, utolérhető bankokkal szemben az ilyen revolut, wise és egyéb szolgáltatók, akik simán pattintották az ügyfeleket az itt leírtak alapján.
Hogy kezelte az Apple a hibát? Egyszerűen nem tudjuk. Nem kommunikálnak semmit, egy üzenetet, egy hírlevelet, egy tájékoztatást, egy hírt nem tettek közzé. A kommunikációjukra nem tudok mást mondani, mint azt, hogy elégtelen, elfogadhatatlan. Itt hibáztak a véleményem szerint a legnagyobbat. Ha ekkora tételben kiderül egy téves levonássorozat, akkor minimum aznapi e-mail minden apple id-nek, majd később lehetséges megoldási javaslatok. Semmilyen információ, javaslat vagy segítség nem jön attól, aki az egész hiba gócpontjának tűnik. És valószínűleg ez bosszantja fel az emberek jelentős részét, a véleményem szerint teljesen jogosan. -
válasz
syler123 #317091 üzenetére
"Amikor beírtam ide, hogy mekkora gáz, hogy ilyet elkövet a cég, rögtön jött a válasz, hogy nem a készülék hibája, hanem "csak" az App store". Adatok nem szivárogtak ki, minden rendben van."
Maradjunk tényszerűek, ezt a választ kaptad: [link]
Nem találom benne azt, hogy minden rendben van. Az pedig tény, hogy nem a készülék érintett, hanem az apple id fizetési módja. Ami például akkor is megtörténhetett, ha mac-hez volt beállítva fizetési módnak az adott kártya, vagy apple tv-hez. Tehát tényleg nem a telefonoldali hiba volt, ez konkrétan tény.A topikban linkelt cikkek alapján a visszatérítések automatikusan történnek, és nem kell a leírtak alapján hívogatni se az apple-t se a bankokat. Én a második napon kaptam vissza a pénzemet, nem két hét múlva. Persze jó ilyenkor legalább így virtuálisan elégtételt venni egy nagy cégen, hogy kidühöngjük magunkat és jól megmondjuk nekik itt a véleményünket, csak ettől nem leszünk előrébb, csak rontjuk a helyzetet mert páran majd elhiszik előbb-utóbb, hogy 2 hét múlva kapják vissza a pénzüket.
-
válasz
xhege #317089 üzenetére
Én értem, hogy bosszantó, de a fotós dolog téged érintett? Vagy ismersz egyáltalán valakit, akinél megjelent? Lehet, hogy én siklottam el fölötte, de mintha itt a fórumon se érintett volna senkit, pedig nagy a topik látogatottsága.
Engem érintett a levonósdi, két napig nem volt meg 5000 párszáz ft-om. Erről már az első nap tudni lehetett, hogy hol a hiba, és hogy nyilván vissza fogják téríteni. Bosszantani engem is bosszant, de a megrendüléstől és az elkeseredéstől azért nagyon messze vagyok.
Annak idején emlékszem, mikor a Sony accountnál volt egy nagy adatlopás a PS accountok kapcsán ahol hitelkártyaadatok is kikerültek, na az azért keményebb volt. Azt is kezelték. -
-
-
Nekem megtörtént a refund, ERSTE fizikai kártya volt hozzáadva mint fizetési mód. Mindkét levonásra.
-
-
Az ERSTE Bank weblapja szerint az Apple egyik külső partnerénél bekövetkezett technikai probléma miatt történnek a levonások. Ott a bank azt írja, hogy péntek déltől saját hatáskörben visszatérítik az összegeket.
Ha megtörtént jelzek, én is erstés vagyok. -
Én azt tartom elfogadhatatlannak, hogy miután kiderült a hiba (tegnapelőtt), nem függesztettek fel bármilyen időszakos fizetést amíg ki nem derül. Szerintem be kellett volna vállalniuk hogy amíg meg nem javítják, addig semmilyen havidíjat nem terhelnek, még a jogosat sem. Ez utóbbiért viszont remélem, hogy szankcionálnak valakit.
-
válasz
icecave #316875 üzenetére
Nekem nem vett le újat, de a két napja zárolt összeget ténylegesen is levonta, azaz megjeleníti most már mint kártyaforgalom a bank. Az Apple id alatt a vásárlási előzményekben nem látszik semmi, számla az Apple-től nem érkezett. Kiváncsi vagyok rá hogy mi ez, hogy két napja tudnak róla és ma nektek újra vont le pénzt.
szerk.: ár ERSTE-nek most láttam egy közleményét, hogy péntek délig saját hatáskörben visszateszik mindenkinek a pénzt, az ügyfélnek teendője nincs.
-
válasz
gretzky77 #316855 üzenetére
A google fotókat nem ismerem, de az iCloud Fotók esetében pont így kell működnie, hogy attól, hogy a telefonon csinálsz egy gyári visszaállítást, a felhőben minden szinkronizált cuccnak meg kell maradnia. Ha nem így lenne, gondolj bele, minden telefon-eladásnál, amikor gyári visszaállítást csinálsz, buknál minden adatodat.
-
Friss cikk a bankkártyás terheléses témában: [index cikk]
-
válasz
syler123 #316838 üzenetére
Nem telefon oldali hiba volt az eddigiek alapján. Az apple id-hez társított kártyáról vont le összeget az App Store / iTunes Store. Pl icloud tárhelyért, zene előfizetésért, egyebekért. Tévesen persze. Sokmindennel hiba lehetett itt, de talán az adatbiztonsággal éppen nem.
-
válasz
icecave #316809 üzenetére
Valószínű nem szép tőlem, de én úgy vagyok vele, hogy ha 20000 ember panaszkodott, hogy ez történt, én nem állok oda 20001-nek, valószínű az előttem jelentkező több ezer ember panaszára kivizsgálják, és egyszerűen visszatérítik, vagy feloldják a zárolást, ezen kívül feltehető, hogy mivel az érintettek nagy része telefonál, nem is kerülök sorra, így én se idegeskedek rajta, megköszönöm a többiek munkáját akik intézik, és én majd csak akkor jelentkezek, ha 1-2 hét múlva lement a balhé és automatikusan nem kaptam vissza, hogy "én is, köszi".
-
Az a baj, hogy a bulvár portálok lehozták így a hírt, hogy "az Apple Pay", és innentől ez megy át a köztudatba, hiába írtuk már le többször, hogy valószínűleg nem az apple payt érinti a hiba. Persze még minden csak találgatás, de már bank is leírta, hogy az alkalmazásbolt terhelgetett, de ha valaki visszaáll a fizikai kártyára, tegye nyugodtan, az is egy fontos szempont, hogy valaki hogy érzi magát szubjektíve biztonságban (a jelen esetben, ha igaz hogy az app store csinálta a terhelést, akkor semmivel se lesz nagyobb biztonságban a fizikai kártyával, de legalább a lelki béke meglesz és azt nem szabad lebecsülni).
-
válasz
SharpSA #316755 üzenetére
Megnéztem a support oldalt, olyan terhelésnek lehet csak a visszatérítését kérni, ami már megjelenik az apple id alatti vásárlások között. Nekem ott még mindig nem jelenik meg semmi, a korábbi adatokat visszanézve a kártya terhelése utáni második napon szokott megjelenni, úgyhogy az leghamarább holnap. A kártyaadatoknál még mindig csak zárolás látszik.
-
-
válasz
Shyciii #316733 üzenetére
Valószínűleg az Apple id fizetési eszközöknél a kártyád mellett be van állítva az apple pay is mint fizetési mód, így az apple id vásárlás is történhet az apple pay-en keresztül.
Tehát az apple id-hez tartozó fizetés (valamilyen előfizetés, vagy app store vásárlás) értékét akarja újra (hibásan) levonni, és mivel fizetési módnak be van állítva a Beállítások / neved felül (azaz Apple id) / Fizetés és szállitás alatt az apple pay, ezért akar az apple pay-hez tartozó kártyával fizetni. Ezért van igaza azoknak szerintem, akik azt írják, hogy a bulvárhírekkel szemben nem az apple pay, hanem az apple id-hez tartozó fizetési mód érintett.
-
válasz
Imi1981 #316667 üzenetére
Szerintem nem az Apple pay fizetések ezek amikről szó van, hanem Apple id fizetések. Ahogy a másik topikban is írtam az Apple pay valószínű hogy csak ott kap szerepet ebben, ahol az Apple id fizetési módja az Apple pay, mert ahogy mutatod a képen, az is lehetséges. Ezért javasoltam azt hogy legyen eltávolítva - lehet hogy csak ideiglenesen - az Apple pay az Apple id fizetési módjai közül, és legyen betéve egy lekorlátozott bankkártya.
Egyébként igen, nyilvánvalóan bosszantó a dolog, de valószínűleg senki sem gondolja komolyan, hogy a hiba miatt levont összegeket az Apple megtartaná, ezek a zárolt összegek vagy felszabadításra kerülnek vagy jóváírják őket (visszaadják). -
válasz
szildavid90 #316649 üzenetére
Tehát ahogy mondtam,
- az Apple id fizetési módozatainál ne legyen bent az Apple pay mint lehetőség, és
- egy fizikai kártya legyen beállítva az Apple id fizetési módozatainál, aminek csökkentsd le a limitjét (magáét a kártyáét).Egy kártyának ott kell lenni ha van előfizetésed, de az egy valós kártya legyen és ne az Apple pay. Ha az Apple pay is be van állítva fizetési lehetőségként és van több kártyád az Apple pay-ben (tehát nem az Apple id fizetési módozataiban), akkor addig keres kártyát amíg talál olyat amin van egyenleg, ami alkalmas fizetésre (így van kitalálva).
Mem győzöm hangsúlyozni, Apple pay =/= Apple id fizetési módozatai, de az Apple id fizetési módozatai közé felvehető az Apple pay (ami takarja az Apple paybe felvett összes kártyát).
Tehát, ha telefonon csinálod, akkor Beállítások / neved felül (azaz Apple id) / Fizetés és szállitás és itt Szerkesztés gomb, távolítsd el az Apple pay-t a fizetési lehetőségek közül innen. Ha nem engedi, mert csak az Apple pay van beállítva fizetési lehetőségként, akkor vigyél fel ide egy fizikai kártyát és utána távolítsd el az Apple payt innen. Ennek az itt hozzáadott fizikai kártyának állítsd be a limitjét ideiglenesen egy nagyon alacsony összegre (ezt a banki appodban vagy a bank netes felületén vagy telefonon tudod beállítani ha felhívod a bankot).
Új hozzászólás Aktív témák
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RTX 4060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 77G3 - 77" OLED evo - 4K 120Hz 0.1ms - MLA - 2000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B450M R7 2700X 16GB DDR4 512GB SSD RX VEGA64 8GB CM 690 III FSP 600W
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A50/Samsung Galaxy A51/Samsung Galaxy A52/Samsung Galaxy A53
- Konica Bizhub C220 - A3 fénymásoló
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest