Új hozzászólás Aktív témák
-
mcll
senior tag
Sziasztok!
Jó 5 éve hogy mér nem vagyok Isanetes (közben tudtommal meg is szűnt). Azonban a tetőről nem vitták el a Wifi eszközt és szeretném felhasználni.
Ha minden igaz (a kinézete alapján legalábbis) egy Mikrotik SXT szériáról van szó, de arra már nem emlékszem hogy 2,4 vagy 5GHz-es az eszköz.
Továbbá nem tudom hogy lehetne (lehet-e egyáltalán) kinullázni a kütyüt, azaz gyári alapállapotra visszarántani. Ha igen, vajon lehet-e ezt távolról is, mert nem könnyű az eszközhöz jutnom sajna.
Ha rácsatlakozom, a laptopom ezt az IP-t kapja:
169.254.134.32
A subnet pedig 255.255.0.0.
Gateway pedig nincs, popntosabban a laptop ezt veszi fel: 0.0.0.0Esetleg tud valaki valamilyen trükköt hogy tudnák belépni a kütyübe? Nagyon nagy segítség lenne.
Akár priv-be is jöhet: mcll kukac mcll pont hu a mailcímem.
Köszi!
Üdv, Laci -
poli27
veterán
válasz
plutomix #261 üzenetére
Akkor rossz számot hívtál,ugyanis a szomszédunknak kiküldték a levelet,hogy 8 napos felmondással felmondanak neki,mert megszűnnek,és az aktívcom már fel is szerelte neki az új antennát hozzá,mert másfajtát használnak, meg a bázist is átépítették másikra a főúton... Én úgy értettem hogy megszűnt az Isanet, hogy Isaszegen nem szolgáltat tovább...
-
poli27
veterán
Mint megtudtam megszűnt az Isanet, átvette az Activcom az Isanetet.Ez nem olcsó de cserébe drága szolgáltató
-
-
Sanctus
aktív tag
válasz
Intruder2k5 #247 üzenetére
A képviselő fejét nyugodtan verhetitek (sok egyéb dolog miatt is), de ha nem lakik ott a körzetben, és ráadásul az informatikához legalább annyit ért, mint a képviselőséghez, akkor csodát ne várjatok -ez csak az egyik fele.
A másik pedig az, hogy az önkormányzatnak nem érdeke, hogy nektek széles sávú internetetek legyen...
Nem véletlen, hogy eddig nem épült ki... (egyszerű, mint a fakocka) -
-
poli27
veterán
válasz
Intruder2k5 #255 üzenetére
A központjuk leborult a viharban ahogy néztem ma, és csak a fele antenna van felrakva, ráadásul a tetőt is faxán összetörte (palatető)
-
-
poli27
veterán
Nah müxik már a hálózat?....
-
Jó duma. Vagy esetleg kezdett már ciki lenni, hogy nyilvánosan az volt a téma, hogy elérhetetlen a szolgáltató telefonszáma.
Én is hordoztam telefonszámot már 3x is, 1x vezetékest 2x mobilt, pár óra kiesés volt csak minden esetben. És majd akkor pont egy üzleti előfizetéssel játszanak el ilyet. Na de mindegy is...
-
f8enter
aktív tag
válasz
Intruder2k5 #251 üzenetére
Állítólag számhordoztak, ezért volt 2-3 hétig "A hívott számon előfizető nem kapcsolható"...
-
-
f8enter
aktív tag
válasz
Intruder2k5 #247 üzenetére
Ez jó ötlet, bár az eredménye nyilván elég kétséges...
Esetleg valakinek van infója, hogy mi történt, mikorra várható helyreállás? Úgy tudom több szolgáltató is szakadt tegnap, de 1-2 óra után helyreálltak...
Az egyik szomszédunk átállt az ActivCom-ra, és dicséri. Azt mondja nagyságrendileg jobb a szolgáltatás + nincs telepítési díj és hűség idő. Valakinek van tapasztalata velük?
-
plutomix
csendes tag
faxa nincs net a vihar óta, picaba, mi a fax van? tudjátok
-
Akkor esetleg másik megoldás lehet még, ha a helyi önkormányzatnál van ismerős, vagy verni kell a képviselőtök és a polgármester fejét, hogy keressék meg a UPC-t ez ügyben, hátha ők eredményesebben tudnának tárgyalni.
Egyéb ötletem nincs. Sajnos ehhez a szolgáltatónál is elég komoly ismeretség kellene, akinek van ráhatása a fejlesztési beruházásokra.
-
f8enter
aktív tag
válasz
Intruder2k5 #242 üzenetére
Ezen túl vagyunk, de vagy nem kellenek az új szerződések, vagy veszettül elakadt valami odabent...
-
Lehet, hogy ha ezt összegyűjtenéd névvel, címmel, és legalább személyi igazolványszámmal, ahogyan szokás az ilyesmit, és befáradnátok vele a UPC-hez, még meg is valósulhatna a dolog. Ha komolyak az elképzelések, írj nekik egy emailt, és kérdezd meg, hogy mik a lehetőségek, és esetleg egy ilyen pár-tíz aláírást tartalmazó "szándéknyilatkozat" lendítene-e rajta...?!
-
f8enter
aktív tag
Újabb "adásszünettel" ünnepelünk, már vagy 3 órája...
Van valakinek ismerőse a UPC-nél? Állítólag fontolgatják, hogy kihúzzák az utcánkban a kábelt. Rögtön tudnék garantált 40 előfizetőt biztosítani...
-
-
poli27
veterán
válasz
Intruder2k5 #238 üzenetére
Szerintem ilyen előfizetést rövid határidővel fel kell bontani, ahol a szolgáltatónak nincs normális, avagy semmilyen telefonos elérhetősége! Ez így egy kalap sz@r, nem szolgáltató...
Nem én mondtam
Amilyen jól indult 2012-ben úgy lehanyatlott kár érte... :S
Mi van plutomix lenyelted a billentyűdet?
Ezekre mondj okosat....
-
Esetleg itt van még ez, de erős a gyanúm, hogy ez csak a székhelyszolgáltató telefonszáma lesz!
http://telefonkonyv.hu/budapest/74284599/First-Com_Hungary_Kft./hirdetes.mtt?id=74284599
Szerintem ilyen előfizetést rövid határidővel fel kell bontani, ahol a szolgáltatónak nincs normális, avagy semmilyen telefonos elérhetősége! Ez így egy kalap sz@r, nem szolgáltató...
-
f8enter
aktív tag
Tudtok valami elérhetőséget a céghez? A weblapjukon egyetlen mobil szám van, ami nem él ("A hívott számon előfizető nem kapcsolható.") Régebben ezen még lehetett hibát bejelenteni. Mostanra a szellemek tartják életben a hálózatot?
Mondjuk számlát még küldenek...
-
#20844032
törölt tag
Jó lenne valami tanulságos sztorit írni, de nincs ilyen. Jöttek, igértek fűt-fát, az elején pár hónapig rendben ment minden, aztán ahogy nőtt az előfizetői bázis, úgy rohadt szét az egész szolgáltatás. Még ez sem volt kritikus probléma, mert legalább a "support" rendben volt, volt náluk ez a Robi gyerek (sajnos a vezetéknevét nem tudom), nagyon lelkes srác volt, volt, jött szombat este is egész napos szigetelés után, mer ez a mamutvállalat két emberrel akart mindent megoldani, a hálózatüzemeltetéstől a burkolásig. Elmondása szerint adósságbehajtással is foglalkoznak, hát ezen mondjuk hangosan felröhögtem, 1 héttel azelőtt jött az email tőlük, hogy tartozás miatt megszűntette a bank a számlájukat, oda ne fizessek.
Viszont már ő sincs ott, van egyetlen telefonszám, az a support, a vezetőség, a sales és a számlázás is.
Száz szónak is egy a vége, az internet a közmű része. Vizet meg vellanyt se köttet senki ilyen Tóth&Fiai Bt. (élőállat vágás és számvitel) zugcégekkel, mer jóeséllyel akkor fog kiszopósodni amikor szükség volna reá, és nem lesz kihez fordulni, mer a vállalat alkalmazottai vagy disznótvágnak, vagy fényt vadásznak a napelemes számológépbe.
Mi ezt sajnos megtettük, megbántuk, már javítjuk. -
#20844032
törölt tag
válasz
plutomix #227 üzenetére
Neked valami közöd van ehhez a kabaré"cég"hez? Na akkor innen is üzenem, hamár azt az egyetlen teleonszámot senki nem veszi fel amit megadtok az oldalatokon, hogy ideje lenne rendbehozni az internetet Halásztelken, mer elkap a harciideg, hazamegyek letépem a tetőről az antennátokat, és átbaszom a szomszéd őrkutyának játszani. Amit szolgáltatásban meg főleg supportban bírtok művelni az a legalja putri balkánszínvonal.
-
Sanctus
aktív tag
válasz
plutomix #228 üzenetére
Pluto!
Száz szónak egy a vége:
Eszmecserézünk itt öten. Ebből MINDÖSSZE 4 ember (ami ebben a létszámban csekélység) állítja valamiről, hogy szar. A fennmaradó többség (1) pedig állítja, hogy hibátlan. Sőt: makulátlan... mi az hogy: példa értékű szolgáltatást nyújt...
Ez szerintem is egy tök jó arány!(nem nyújtasz te is a kormánynak valamiféle propagandát? nagyon jól tudnád tolmácsolni kifelé a trét)
Végeredményben mindenkinek a saját "gyereke" a szebb, a jobb, az okosabb... -aztán, hogy mi van a rózsaszín ködön túl... -
plutomix
csendes tag
Pontosan erről beszélek, tényleg ennyire vakok vagytok, vagy mindenki hülye körülöttetek.
kattintsál már drága barátom a linkre, tényleg kérlek! mit olvasol az NMHH oldalán??? mit töröltek
???? 1. sor: FCI - FirstCom Internet Kft. Adatátviteli célú összekapcsolás, Bérelt vonali, Végződtetési szegmens szolgáltatás 2014.03.28 mit jelent ez? csak kérdezem,?? tényleg olyan nagyokosoknak képzelitek magatokat, ez már gáz, már azt sem hiszitek el, amit ti olvastok, törölték a bérelt vonali végződtetési szegmenst. mit jelent ez szerintetek? gondolom biztosan azt, hogy nem szolgáltathatnak netet senkinek.Elmondom, én felhívtam vettem a fárdtságot és felhívtam az NMHH telefonszám: 061-468-0673 1gombot kell választani, (2 gomb a tv) NMHH kolléganő elmondta, hogy a szolgáltatók, önként jelentik be a szolgáltatásaikat, és önként kezdeményezik a törlést, (rendelet) ez esetben, az Isa önként kérte a béreltvonali összekapcsolás törlését. De tudom, én vagyok a luzer. Az olyan sok véleményről meg csak annyit, hogy 4 user hozzászólása alapján, eldöntjük hogy jó vagy nem jó. Szóval kérdés még, hogy akarok -e beszélni róla, vagy sem, én legalább veszem a fáradtságot, és utánanézek, mielőtt bődületes marhaságokat hordok össze. Mert lerí rólam hogy luzer vagyok ugye? Nagyokosok!
-
Sanctus
aktív tag
válasz
plutomix #222 üzenetére
Más településen érdekes dolgokat feszegettek e témában!
Akarsz róla beszélni, LÚZER?
-
mcll
senior tag
válasz
plutomix #222 üzenetére
Senki sem mondta hogy nem választhatsz mást. Én (meg még igen sokan) csak azt mondjuk hogy átlagban nézve bizony nem jó ez az Isanet rendszer (Isaszegen legalábbis), de ettől lehet nálad rendben megy. Úgy emlékszem azt is említettem korábban hogy lehet vannak olyanok akiknél nincs probléma, de sajnos nagyon sok helyen igenis volt és van is probléma a mai napig! És mivel szólásszabadság van (de ha akarod ezentúl majd tőled fogunk engedélyt kérni ha véleményt merészelünk kinyílvánitani), ezért szerettük volna felvázolni a helyzetet azoknak akik gondolkoznak a bekötésén hogy gondolják át, mert elég sok a panasz. És igen, én úgy gondolom hogy nekem nem mindegy (és ahogy látom sokan másoknak sem), hogy esetleg sok embert felültetnek majd egy olyan lóra ami az első kanyarban le fogja őket hajítani. És igen ezért lógunk jó sokan már más neten (mivel mi is felültünk erre a lóra, és ráfaragtunk) mert elegünk lett abból amit az Isanet "ügyködött".
Bárki mondhat véleményt, ezért is van ez a fórum, amit azért illik tiszteletben tartani, főleg el lehet gondolkodni ha többen is hasonló tapasztalatokkal jönnek ide. Én is tiszteletben tartom másokét, sosem fröcsögtem rád vagy másokra azért mert nálatok megy a net. Örülök neki, komolyan. De ahogy már írtam sajnos nem ez a túlnyomó többség (tapasztalatból mondom, ami nem csak a saját tapasztalatom, de sok ismerősöm van akinél még ez a net van, vagy a közelmúltban váltott, stb.). És azért mert nálad minden rendben van nem kellene azoknak az embereknek a nyakának ugrani és lelúzerezni azokat akiknél nem volt jó, akik sokat szívtak vele, mint én is. Lehet hogy neked kamuszagú hogy "én mindent olyan jól tudok". Sosem mondtam hogy én vagyok a nagyokos, csupán annyit hogy igen foglalkoztam Mikronettel (tervezés, kivitelezés, stb.), mivel a végzettségem része is egyben (ezen felül Linux & NAS Sysadmin vagyok) így azért nem mondanám magam e téren hülyének, de persze mindent én sem tudok.
Ennyi.Részemről feléd ez volt utolsó válaszom, mert te csak egy dolgot hajtogatsz állandóan, a saját tapasztalatodat, miszerint csúcsszuper az egész, miközben folyamatosan lehülyézed azokat akik esetleg mást mernek állítani. Örülök ha nálad rendben megy, de Te nem az egész rendszer vagy, azaz azért mert nálad ok minden, az nem jelenti azt hogy másnál is akkor annak kell lennie. Sajnos te is azon fajta emberek közé tartozol akik szeretnek balhét generálni, legalábbis ez jön le a hozzászólásaidból. Értelmes kommunikációra alkalmatlan vagy, éppen ezért részemről nem fog érdekelni a jövőben mit írsz és kinek.
Felesleges válaszolnod, mert nem fog érdekelni.
Isten áldjon. -
plutomix
csendes tag
ha jol ertem, honapok vagy pontosabban evek ota, mar mas neten logtok.
- de meg mindig csak ugyanazt ismetelgetitek, es meg en vagyok a hulye, mert nekem jo,.
aszem szabadsag van, no meg szabad valasztas, hat akkor had tontsem mar el en, hogy nekem jo vagy nem jo. a kilengo felszerelt akarmi, amig csorog net a madzagom vegen, pont les.arom hogy kileng vagy sem,.
gondolom te is ott voltal, te is szereltel, mert te mindent olyan jol tudsz, bocs de ez mar nekem kamu szagu.
belsos info, meg stb. na hgyal mar!
nallam mukodik, ti azt mondjatok hogy nallatok, akkor nem mukodott, valtottatok, akkor meg nektek nem tokmindegy, ? hogy en, es a tobbi luzer hogy hol logunk.
most meg talalgadtok hogy mire hasznaljuk? arra amire akarjuk,
lehet hogy csak jotekonykodunk mindannyian, mert orulonk, hogy eltarthatjuk oket, aszem avval meg nem kel elszamolni, egyebkent meg mindig nem en vagyok a tulaj, de barcsak igy lenne,
nektek tuti nem adnek egy bitet sem,
de tudom, en is csa egy luzer agyok, de nekem ez jo igy.
na aszem tiplit veszek, mert veletek ugyis csak ezt ismetelgetjuk jovore is. akkor meg ugyebar en is csatlakozom hozzatok,
(lusta vagyok a tableten ekezetes betut hasznalni. mert nekem igy is jo)
az is a fejembe otlott, hogy itt maradok, es sportbol fogok csak ellenkezni, mert nektek mindegy hogy van, vagy volt, csak frocsoghessetek,. na tessek , varom hogy ezt is kifirgassatok,ti nagyokosok, csak ki ne fogyjon a bit a drototok vegerol,
ti nagy kiralyok
-
mcll
senior tag
Jogos, én is így voltam vele. Örültem hogy végre egy jó kis hazai cég, ráadásul kicsiny városkánk neve is benne van a hálózat nevébe. És mivel már korábbról is volt tapasztalatom mikrohullámú nettel, konkrétabban annak kiépítésével (egy mikronetes cégnél dolgoztam), így több városban, faluban (keleti régió) építettünk ki lakossági mikronetet így bíztam benne hogy talán ez jobb lesz, mert sajnos az sem volt jobb. Azoknál is ugyanezen problémák voltak (vagy hasonló) mint az Isanetnél. Hiába pofáztunk hogy mit kellene másképp csinálni, persze akkor egy picivel többet kellett volna rákölteni. És sajnos a cég feje ott is csak a profitot nézte, az ügyfeleket lexarta, így sosem lett igazán jó. A vége az lett hogy csődbe ment a cég... Annak idején mikor elindult az Isanet beszéltem a céggel, és az aggályaimra, ill. a konkrét technikai kérdéseimre az volt a válasz, hogy ez itt másképp van, más eszközöket használnak, felkészültek mindenre, stb. Ezért is döntöttem náluk. Ráadásul akkor még nem is volt UPC, csak Invitel ADSL vagy a Rubicom. Első időben (pár hétig) minden rendben is ment, a sávszél is megvolt (elfogadható határokon belül). És ugye egy év hűséget be is vállaltam. Aztán jöttek a leszakadások, az egyre rosszabb latency-k, stb. Akkor még a hibabejelentésre is elég jó időn belül reagáltak, javítottak. De egyre sűrűbbek lettek a leállások, kiesések, mailes, telefonos elérés is kezdett hanyag lenni, volt hogy napokig azt sem tudtam mi van. Majd hivatalosan közölték hogy a hiba nálam van, a gépem xar. Napersze, xar a gépem, ahol Gigabites belső rendszer van szerverekkel, új gépekkel és mindenhol rossz a net, ráadásul gigabites router van aminek semmi baja. Nem hivatalosan a technikus srác (nevét nem mondom) pedig jelezte hogy jobb ha másfele kezdek el keresgélni mert itt komoly bajok vannak a cégnél... A kiesések miatt anyagi károm is lett (munkámat NEM tudtam elvégezni időben). Nem sokkal ezután már szinte lehetetlenség volt elárni őket, telefont nem vették fel, mailekre nem válaszoltak. Kiderült hogy az a srác aki kijárt a szívén viselte a céget, a lelkét beleadta, jól is csinálta, de nem bírta sokáig, hiába tudta hol mi a baj, a vezetést ez nem érdekelte, így otthagyta a céget. Ezt követően csak rosszabb lett az egész. Így a cérna nálam is elszakadt, írtam egy hivatalos levelet a cégnek, melyben hivatalosan felvázoltam mi miatt mondom fel azonnali hatállyal a szerződést és egyben a hűségidőt is. Elküldtem, és bár választ azóta sem kaptam (jópár éve már), de rögtön levettek az ügyfelük listájáról.
No így lett vége.
De ahogy látom most sincs másképp. De nem tudom hány előfizetője lehet, mert az áraik is messze magasabbak mint amit a UPC kínál (főleg ha ár/érték arányokat nézzük). -
Sanctus
aktív tag
válasz
plutomix #210 üzenetére
Tudod én voltam a legboldogabb, amikor "látszólag" egy magyar(?) cég szolgáltatta nekem az internetet, és, hogy remélhetőleg "magyar" dolgozók bérének egy részét finanszírozom meg.
A többi ismétlés lenne, no meg úgysem nagyon érdekel (nem is érdekelt benneteket soha).
Viszont az én pofámról kellett süljön a bőr, miután aki az én javaslatomra, és megelégedettségemnek "felülve" beköttette, majd pár hét múlva nem győzött telefonálgatni, mert már akkor is örült, ha csak a tizede sávszél meg volt...Az utóbbi bejegyzésem az elérhetetlenségről valós! Név, cím, telefonszámom is van! Neki már akkor sem kellene, ha ingyen kapná. Pedig neki még nem voltak előítéletei (elmondtam számára az aggályaimat a szolgáltatással kapcsolatban), de mivel más lehetősége nem igazán van, ezért próbálta (volna) meg...
Szóval érzésem szerint vagy tényleg olyanok használják, akik mélezésen, meg egy két tuti hírportál (pl zsorigó, zsindex) elolvasásán kívül nem nagyon használják ki a benne rejlő lehetőségeket.
Illetve nem nagyon van más lehetőségük...És most komolyan lúzerezed az elvesztett előfizetőket???
Lúzerezed azt a 34-et, aki idetalált???
TUDOM jól, hogy nem 3-4 "lúzer" hagyta ott azt a "nagy magyar", HAZAI szolgáltatót, akik inkább nevezhetők LÚZERNEK, mert még csak a beígért szolgáltatást sem voltak képesek teljesíteni, illetve a hibabejelentés után SOHA nem értetek ide...???
Tudod, ha én szolgáltatást nyújtok, akkor azt nem "eszed, nem eszed, úgysem kapsz mást" alapon csinálnám. Mert akkor nem nyerek semmi, sőt... Azt gondolod, hogy a szolgáltató van értünk. Pedig sajnos a valóság pont az ellenkezője: ELÉGEDETT ügyfelek nélkül éhenhalás van! Szolgáltass bármit...! -
mcll
senior tag
válasz
plutomix #213 üzenetére
Felhívom a figyelmed, hogy azt is írtam hogy több ismerősömnek volt és soknak még van is (de szerintem nem sokáig) isanetje, akik szinte egytől egyig panaszkodnak még most is.
Amúgy meg nem itt kellene védeni a céged, hanem intézkedni hogy jól, jobban működjön...
Nomeg 50GB limit, 30 napos hibajavítási határidők... (ASZF szerint!), meg ha ügyfél sokat panaszkodik, egyszerűen visszateszik alacsonyabb csomagba... ugyanmár. nevetséges az egész cég... -
mcll
senior tag
válasz
plutomix #210 üzenetére
Valóban nem vagyok már előfizetőjük (szerencsére). Azonban ahogy a többi hsz-eket olvasom, eléggé lehangoló még most is a helyzet (ja és nem ezer éve írt hsz-ekről van szó). Ergo most is csapnivaló. És ne hidd hogy nem volt asztalcsapkodás. Volt (legalábbis részemről). De semmit sem értem el vele. Nem mondom hogy az aki a torony mellett lakik annak is xar, lehet neki tökéletes. De akik odább vannak, azoktól csak morgást hallok (ismerek nem egy emberkét akinél be van kötve és bizony nemigen hallottam olyat hogy minden szuper és csodás. Sajnos.).
Nekem UPC van, és mióta megvan, nemigen volt vele gondom! Talán 2x ha volt leállás az évek során, de azt is nagyon gyorsan orvosolták. Lehet tolják ki a pénzt az országból ahogy mondod. Nem tudom, ehhez nem értek. Bár valóban nem jó ha kimegy a lé külföldre, viszont nekem sokkal fontosabb hogy stabil, megbízható nagy sebességű netem legyen (vannak szerverek), és ezt megkapom a UPC-től nem is drágán. 240/20-am van, ami mindig 200/20 körül van akármikor ránézek (BIX-Isa kapcsolatban). -
plutomix
csendes tag
Csak
rajtatok, most számolnám összesen, hányan is vagytok? 3an 4en, (úgy is kérdezhetném, hanyas vagy te disznó) ez vicc, rágjátok a csontot, még mindig. Elmondásotok szerint, már nem is vagytok előfizetők. Próbáltok életben tartani egy fórumot, ami nem szól másról, mint a ti köpködésetekről. ez nem a szolgáltatóról szól, hanem rólatok. csak még kel idő, hogy felnőjetek. férjetek meg papucs, hogy az asztalra csapjon, elég asszony. gondolkodjatok csak tovább nyugodtan, hogy miért nem itt vannak az előfizetők. lógnak a neten
várjátok csak a román CIKI céget, is, talicskával tolják ki a lét minden nap az országból, kívánom minden szolgáltatónak, csak 3-4 elégedetlen előfizetője legyen, mint ti. ja bocs ti nem vagytok azok -
mcll
senior tag
Hát ja.
Amúgy két dolog miatt lehetséges ez a "tolongás":
1. Mindenkinek tökéletesen, szakadásmentesen, szupergyorsan megy az Isanetje.
2. Az összes volt Isanetes átváltott másra (pl UPC-re).
+1. Nem megy az Isanet hálózat így az érintettek nem is tudnak ide írni.Szerintem az elsőt kizárhatjuk, a második az esélyes.
Amúgy nevetséges ez a cég...
-
Sanctus
aktív tag
Nos! Az egyik barátom jól járt...
A hiba ott kezdődik, hogy Isaszegre költözött. Ez még önmagában nem lenne olyan eget verő probléma. Ám pont egy olyan házat sikerült megvennie, ahol nem építették ki a házhoz a szükséges beállást még a digiteles/rubicom-os időszakban.
Ezért jött volna szóba eme szerencsétlen megoldás.
Az isanet weboldalán lévő telefonszám ki van kapcsolva, a mail címre nem reagálnak vagy 2 hete.
Van valami hír róluk, hogy élnek még, vagy kihalt az összes fizikai dolgozó a cégből? -
ManY
senior tag
Sajnos én nem találtam ismerőst arrafele ahonnan rendesen át lehetne lőni. Pedig viszonylag közel van optikai... talán még 500m sincs. Kár hogy nem lehet csak ugy kötni egyet az egyik közeli panelban csak ha oda vagy bejelentve
sok proli tőlünk pár száz méterre 120 al húzza le a cuccokat.
-
ManY
senior tag
Hát srácok
Mostanában mikor hibát jelentek be egy új ember szokta felvenni a telefont
hirtelen a nevét nem tudom sajnos...
De a munkamorálja patyolat. Pár órán belül javít mindig mindent!
Nagyon remélem hogy nem fásul bele és ez így megy mostantól mindörökké.
2 év alatt most mutatja először azt a speedtest is amiért fizetek!
Amíg ez a jóember ütyköd az isánál... mert ennél jobb ember nem is lehetne
Addig maradok.
Régen mikor beköttettem volt 1 jó emberük aki foglalkozott is mindennel de pár hónap után kirúgták és onnantól egészen mostanáig egy trágya volt az egész!
Azthiszem elértük a második aranykort -
poli27
veterán
válasz
Bajusz2010 #202 üzenetére
Isán mit értesz és a T nek mi köze ehhez a topichoz?
Új hozzászólás Aktív témák
- Először égett le egy újságnál a GeForce RTX 5090
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Raspberry Pi
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Battlefield 6
- Milyen házat vegyek?
- Megjött Magyarországra a legnagyobb akkuval szerelt Redmi
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Futás, futópályák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Asztali PC , i5 7400 , 1660 Super , 16GB DDR4 , 480GB SSD
- Bomba ár! Asus N551JQ - i7-4710HQ I 8GB I 256GB SSD I GT845M I 15,6" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo IdeaPad V330-15IKB: i7-8G I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo IdeaPad V130-15IKB: i5-8G I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- iPhone 16 Pro Max 256GB Black - 2026.05.28.-ig Nemzetközi Garancia
- Bomba ár! HP EliteBook 755 G5 - Ryzen PRO 5 I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I Cam I W10 I Gari!
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3073, 100% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD fekete játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Vállalom telefonok,tabletek javítását ,(szoftveres hibát is,frp lock-ot is)márkától fügetlenűl
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest