Új hozzászólás Aktív témák
-
deadguy
aktív tag
Öööööö.... mielött meglincseltek
,csak annyi, hogy a kispesti kékhalban dolgozik a ''legjava''. Három tök normi, segítőkész fiatal srác - nuku szöszke telefonos lányok, meg hasonlók - akik tényleg a vevőkért vannak. Az elmúlt 3 hónapban kb. 14-szer voltam náluk vásárolni (ebből egyszer fordult csak elő, hogy valamire várnom kellett, mert nem volt, de csak 1 napot), és mindig teljesen korrektek. Ja, és mihez képest jól el van dugva, így nem kell sorbaállással vesződnöm.
-
twollah
nagyúr
Hogy milyen tufa ember dolgozik az egyik Bluefishben.
Felhivtam, hogy erdeklodjek van-e meg Barton magos XP.
Valahogy igy tortent:
Tarcsazas.
Kicsenges.
Felveszik es belehadarja vki a kovetkezot: Blfs. Ird, es mondd igy.
Eloszor nem tudtam, hogy rossz szamot hivtam, vagy rosszul hallok, aztan a lenyegre tertem.
Aszongya hogy: Jo napot kivanok, erdeklodnek, hogy van-e Barton magos XPjuk.
Mire a valasz kb. 2-3 sec utan nincs, mar nem gyartanak.
Ok. -mondom Akkor mit tudna ajanlani helyette?
A vonal tulso vegen halalos csend.
Sempron? kerdezem en.
Ujabb 2-3 seces gondolkozasi ido, majd jon a valasz.
Az sokkal lassabb...
Es ennyi.
Mindezt olyan unott, apatikus hangsulyban adta elo, hogy a bicska kinyilt a zsebemben.
Ezek utan szinte 100%, hogy nem fogok a Bluefishben vasarolni, ha mar a telefonban igy allnak hozza a dolgokhoz. -
maszat
senior tag
Szegedi Bluefish, sulinetes vásárlás:
Eddig több boltban is vásároltam suinetben, de ott elég volt az adószámot benyögni, és kész. Itt viszont kérte volna az eladó az adókártyát. Mondom, nincsen, csak a szám. Mondja, baj, de ettől fügetlenül elfogadta.
Nem tudom miért lett volna neki jobb tőle. (azért nem viszek kártyát, mert nem én igénylem vissza).
De ez csak semmiség, a hiper-LOL ez volt:
Megjött a vinyó (Samsung 160 GB), kifizetem, aláírom a papírokat. Tehát már végzek, mikor megkérdezi:
Az alaplap támogatja-e a vinyót? -
Sárpac
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #131 üzenetére
jah dehogy reklám!!!
Ezt kaptam E-mailben tőlük!!!
Biztos alap persze nekem 2db 300as meg egy 400as döglött meg! -
Sárpac
nagyúr
Örs:
''Ezen a héten Örs vezér téri üzletünkben a 300W-os Codegen táp csak nettó 2 552 Ft-ért (bruttó 3 190 Ft) vásárolható meg.
A mai gépek egyre több energiát igényelnek. Egy 300 W-os tápegység megfelelő alapot jelent, amire már bátran építhet. Ilyen alacsony áron nem érdemes kihagyni…''''
[Szerkesztve] -
HaroWerks
senior tag
Kezdésnek őket ajánlanám:
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Nekem Gianni-tól van a proci, Garmától az alaplap és tRebroN-tól a procihűtő.
Plusz érdemes átböngészni azt a topicot amit előttem linkeltek be, ott vannak még sokan mások akikkel érdemes üzletelni (mint ahogy azt a topic cím is mutatja).
[Szerkesztve] -
Flameus
aktív tag
-
szucsi
őstag
válasz
HaroWerks #122 üzenetére
Azt írod korábban, hogy vannak arcok, akikben te személyesen megbízol, h. nem kakát adnak el neked, és gariban is megbízhatóak.
Megnéztem a hardver piac topicot (korábban soha nem nézegettem, mert azt gondoltam, csak használt holmi van ott, úgy látom, többen is seftelnek új holmival.
Ki tudnám belőled szedni valahogy hogy konkrétan kivel van pozitív tapasztalatod?
Pl: tud áfást, megbízható, gari nem gond, stb. -
FPéter
aktív tag
Bluefish reklamáció? Ha nektek nem segítettek, akkor valószínűleg rosszul álltatok hozzájuk.
Én vettem 512 mega RAM-ot a nyugati pályaudvarnál lévő Bluefishből. 1 hét múlva kiderült, hogy nem szereti az alaplap azt a memóriát. Tehát magának a ramnak nem volt semmi baja, de gondoltam megér egy próbát és visszamentem vele 2 hét(!) múlva.
Elmondtam az eladó srácnak a problémámat, nem hazudtam hogy szar meg ilyesmi. Kértem, hogy adjanak másikat vagy adják vissza a pénzt. Átirányított a szervizbe ahol megállapították, hogy a RAM-nak nincs baja. Teljesen higgadtan és értelmesen közölte a szervizes, hogy neki most annyi volt a feladata, hogy megállapítsa, működik-e a RAM. (Jó volt), Megköszöntem és megkérdeztem, hogy hol van az üzletvezető, majd a megadott koordináták alapján meg is találtam
Elmondtam neki is a problémát, meg hogy ez mennyi kellemetlenséget okozott és 5 perc múlva az egész bluefish gárda körülöttem forgott, hogy jaj most mi legyen. (Nem volt ugyanakkora értékű ramjuk, meg az enyém kétoldalas volt és nekik csak egyoldalas volt raktáron, stb.)
Végül azonnal kicserélték a RAM-ot, pedig erre SEMMI SEM kötelezte volna őket! Szerintem ez korrekt volt. A két hetes jó ramot kicserélték egy újra, amit ráadásul az alaplap is visz. -
HaroWerks
senior tag
Még április környékén nálluk akartam venni egy Saphire 9800Pro-t de akkora parasztok voltak, hogy megfogadtam, hogy nálluk (sőt más boltban se szívesen) nem veszek semmit az életben.
Azóta ha kell valami a jól bevált ph!-es arcoktól veszem a cuccot, olcsóbbak és ha valamivel baj van előbb cserélik mint az idióta boltok. -
amargo
addikt
no, ha már bluefish szidás
eddig nekem semmi komolyabb bajon nincs velük, garanciális téren, viszont az nem tetszik, hogy az árlistájuk csak feltüntetett árak, 2x vásároltam eddig náluk és mind a 2x 1-2e drágább volt mint a honlapjukon szereplő ár. 2. alkalomnál megkérdeztem, hogy ez akkor hogy is van? erre a kis csaj (pont szerda volt, zárás előtt 30percel kb) szerda este változik az árlista.. mondanom sem kell, még a következő 7en is ugyan annyiba került a cucc. -
válasz
Jester.c #116 üzenetére
Sajnos tényleg nem egyszerű olyan alkalmazottat találni, aki képes felfogni főnévnél bonyolultabb szavakat is...
De lehet. És ha egy cég nem ügyel arra, hogy a vevőivel hogyan bánnak, akkor az meg is érdemli, hogy tönkremenjen.
Én abban a másodpercben rúgnám ki páros lábban az alkalmazottamat, ha elhajt egy vevőt a viselkedésével... -
válasz
Jester.c #113 üzenetére
Akkor csődbe fog menni az üzlet...
Persze nem azonnal, hanem lassan, de biztosan.
Elmúlt már az az idő, amikor csak egy cég volt, és mindent megengedhetett magának. Már csak a telefontársaságok ilyenek, de remélem 4-5 éven belül az is megváltozik...
Egyébként simán ki lehet rúgni őket, mivel munkanélküliség van, és lehet válogatni ugyanannyiért... -
Azt akarjuk tőlük, hogy legyenek kedvesek velünk, és korrektül szolgáljanak ki. Semmi mást. Csak azért ne legyen velem bunkó, mert kevés fizetést kap. Azt rendezze le a főnökével, ne velem. Ugyanis ha ilyen tahó módon viselkedik, akkor még a minimálbére sem lesz meg egy idő után, mert kirúgják/megszűnik a munkahelye.
-
Jester.c
aktív tag
Pedig szegény eladók, ha nincsenek rendesen megfizetve akkor nem szeretik a munkájukat. És nehezebbre esik a vásárlóval is beszélgetni. Én is eladok, nem vagyok szanaszét fizetve, sőt....
Persze ez nem azt jelenti hogy bunkónak kell lennie bárkinek is, de néha meg lehet érteni őket. Én ennek ellenére rendesen mosolygok, és beszélgetek még a legsötétebb vásárlóval is, mert én alapból ilyen vagyok, pedig elhihetitek néha naaaagyon nehéz velük. (meg soxor a saját cégemmel is).
Szóval szvsz az eladók megnyilvánulásai nem mindig az ügyfélnek szólnak, csak épp az kapja meg...
[Szerkesztve] -
-
szucsi
őstag
Ez a levásárlási kötelezettség egy igazi köcsögség, szerintem nem kötelezhető senki, hogy csak azért vegyen valamit (amire adott esetben semmi szüksége nincs) mert a bolt nem akar lemondani a profitról.
Remélem az árak mellett ezen a fronton is elindul majd a verseny a vásárlókért, és tönkremegy az összes tetves bolt, ahol addig vagy csak szép, amíg le nem csengeted a dohányt, utána hülyére szopatnak.
Saját szememmel láttam, hogy a visszavitt (kicserélt) alkatrészt a csávókám iziben, ott a vevő orra előtt visszarakta a polcra a többi közé. Minek vizsgálják be ők, majd jön mégegy barom, odaadják neki, talán az nem veszi észre a hibát. Vagy nem lesz elég ideje/energiája hogy visszamenjen és odab*ssza a holmit a pultra. -
Balu 02
csendes tag
Hi!
Én a Terézkörúton lévő kékhalban voltam kb fél éve. Az eladók nekem
szellemi fogyatékosoknak tűntek de végülis kedvesek voltak.
[Szerkesztve] -
gerlaip
addikt
Az Árkáddal szembeni Bluefishben, a haveromnak adtak el egy rossz Samsung ramot. Visszevitte:
''Jé, télleg nem jó, de nem adunk újat, várjuk meg mit mond a nagyker''
Én meg egy 8 centis ventit akartam venni.
-Milyen tápventik vannak?
-Á csak ilyen ledesek. Az nem jó neked. (Miből gondolja???)
-Megnézhetném, hogy hány CFM a légátemelésük?
-Micsoda? Az nincs ráírva...
Aztán kis idő múlva kiderült, hogy van szenzoros is, amire rá van írva, és pont az a típus érdekelt engem. De, hogy odamenne és megnézné, ahhoz lusta g***. -
pepec
újonc
Nekem is van egy rossz tapasztalatom a (teréz körúti) bluefish-sel kapcsolatban:
2004-08-17-én vettem egy ASUS A7N8X-E Deluxe alaplapot 26990-ért, majd két héttel később nekiálltam összerakni egy gépet. A már telepített w2k nem akart elindulni, telepítéskor kifagyott.Próbáltam másik videókártyát, ramot, procit, még vinyót is. A végén odáig jutottam, hogy meg sem szólalt az alaplap. Visszavittem 09-04-én, amikor a szervizes srác észrevette, hogy a Déli híd sérült (el volt színeződve az egyik sarka, ahol ugyebár csak kivezetések vannak).
Ezért nem vette át, csak a hírhedt Bluefish-féle feltételes garanciára. (alá kellett írni egy papírt, amiben lemondok minden időbeli követelésemről -> abszolút törvénysértő, mindegy).
Teltek-múltak a napok, szeptember 20-án, amikor cserekészülék biztosítása híján a 15 napos javítási határidő lejárt, bementem, és panaszt tettem. Fogy.védelem még nem jelentkezett. Hetente kétszer rákérdeztem az alaplap hogy-létére, és végül 25-én azt a választ kaptam, hogy a gyártó kicserélte, levásárolhatomaz összeget. Bementem, és mivel már vettem azóta egy másik alaplapot (Nem ettem meszet, természetesen nem náluk!), így a pénzemet kértem. Mire a boltvezető azt mondta, hogy nyugodtan tegyek panaszt, a FVF úgyis el fogja utasítani a kérelmemet, mivel pénzt vissza nem kérhetek. (törvény mást mond) Azt mondta, hogy szerinte nagylelkű
ajánlat az, hogy levásárolhatom az összeget. Kifejtette a 15-30 napos javítási határidővel kapcsolatos nézeteit is, miszerint az csak javasolt időtartam, nem kötelesek betartani. (törvényt ezzel kapcsolatban is máshogy nyilatkozik...) Azt is mondta, hogy mivel a beszállítótól függ a garancia teljesítése, nekem ilyen időbeli követelésem nem lehet. (117/1991 IX. 10 törvényerejű kormányrendelet direkte kimondja, hogy ''8.§ (4) A kereskedő a vásárlóval szembeni kötelezettségek teljesítését nem kötheti a termelő (importáló) vele szemben fennálló kötelezettségeinek előzetes teljesítéséhez.''
Így történt, hogy beadtam egy második panaszt is. A harc innentől egy másik csatatéren folyik: FVF vs Bluefish ...
Minden jót
Bluefish suxx ... -
Lord Zero
addikt
válasz
Phantom Lord #103 üzenetére
a nettó 60 lehet h az ikujukra vonatkozott
-
Lord Zero
addikt
válasz
Lord Zero #101 üzenetére
a mistrálban viszont (n.lajos kir útja) jóval gyorsabban és látványosabban vesztem el a türelmem, és legszívesebben legyömöszölném a naponta frissen kinyomtatott árlistát annak a szőkevörös pupáknak a torkán, grrrrr, aki mindenre csak féltőmondatokban bír válaszolni és ordít róla, h rühelli, h velem, a vevővel kell bíbelődnie
-
Lord Zero
addikt
semmiképp sem propagandának vagy reklámnak szánom, de tény, h az örsvezértéri bfben eddig sokkal inkább voltak készségesek és segítőkészek, mint ellenkezőleg - persze lehet, h csak pont jó pillanatukban fogtam ki (bár sokat jártam/ok oda, lakhelyem közelsége miatt)
1 csávó van ott csak, akinek baromira tenyérbemászó képe van, amolyan namongyadmikő??- ábrázata, de a harmadik alkalommal teljesen tárgyilagosan (nem gonoszul és nem kedvesen) megkérdeztem tőle, h mi a gond, van-e vmi probléma amiben segíteni tudnék - erre hihetetlen nagyot bámult, láthatólag felfoghatatlan volt számára, h ilyesmi történhet - és azóta teljesen oké (megszelídítettem)
-
g@bo
nagyúr
mit akartok alulfizetett képzetlen eladóktól??? mert más nem megy el napi 10 órát dolgozni nettó 60-ért ( minimálbérre bejelentve ) ingyentúlórával.
-
Cruz
aktív tag
Érdekes itt olvasgatni a tapasztalatokat.
Ellenpélda: Nyugati K&H, gépházat vettem volna ott, állt is egy olyan a polcon de kértem hogy szerezzenek bontatlan csomagosat. Náluk nem volt több, telefon a másik K&H-ba, mondják holnapra áthozatják az ottanit. Másnap ott volt, csomag felvág, cucc jó, biznisz. Van ott egy srác is aki, szimpatikus és konyít is a dologokhoz, a többit kerülöm. Igaz eddig csak kismeghajtót meg házat vettem ott.
A leírt tapasztalatok viszont arra jók hogy az ilyen helyeket elkerüljem és máshol vegyek holmit.
...
C.
Ps.: a félreértések elkerülése végett, plusz egy kicsi élc is
K&H=kékhal, ha vkinek nem lett vón 100as
[Szerkesztve] -
Perjel
tag
Nagyenyed utcai Bf-re én sem szólok semmi rosszat. Eddig normálisak voltak mindig.
-
kirkri
addikt
válasz
#16741888 #88 üzenetére
Mivel számítógép alkatrész ügyben lassan mindenki ismer a fogyasztóvédelmi felügyelőségen, ezért mondhatom az alapigazságot. Amennyiben a számodra kiállított garanciajegyen nem szerepel az, hogy a termék adott része nem képezi a garancia részét, abban az esetben erre nem hivatkozhat az eladó. Ehhez képest én nagyon kevés helyen kaptam a számla mellé garanciajegyet is, de ez legyen az ő bajuk.
Viszont ettől függetlenül ez a szabály, tehát az elektronika miatt nem hajthatnak el téged. Megoldás: vásárlók könyvét elkérni, általában a beírásig nem jut el a dolog, mivel kelletlenül ugyan, de orvosolják a problémát.Tudom mindenkinek ajánlani, hogy kib@szás jellegű problémák esetén hívják fel a fogyasztóvédelmet és kérdezzenek rá, hogy jogos-e a panasza. Velem minden alkalommal segítőkészek voltak.
-
TrollBalint
addikt
Bár már azóta sok hozzászólás elteltt, de a Mistrálról annyit, hgoy itt Pécsen az az egyik legolcsobb üzlet és ott legrendesebbek a eladok. Volt, hogy srác vett memóriát, haza vitte, berakta. És minden, vagy majdnem minden letöltés hibás volt. Gondolta a memória az. visszavitte (nem tudom hány nappal később) , srác rányomott egy tesztet, első hibánál, hopp! leállitott a tesztet és kapott egy másikat. Másrészt ha oda bementem és az eladó telefontált, vaggy csörgött odaszólt nekem hgoy pillanat, vagy elnézést.
Van egy másik üzelet ahol meg le sem szarnak (tudom ebben a topicban nem újdonság) Bementem elkezdtem mondani mit szeretnék (mondat közepén megcsörren a telefon) felveszi beleszól kimegy a rakárba visszajön, beszél tovább, közben rám sem nézett. Ha azóta abba boltba kell mennem sosem ahhoz az eladohoz mgyek. Egy kis pöcs.. -
Esmein
nagyúr
barbikenje : Kevesebbért is elgondolkodtam volna, hogy feljelentem, vagy szájbarugom először. Nekem olyan dühkitöréseim vannak néha, ha nem figyelek, hogy ihaj. Általános 2.-ba is majdnem kinyírtam 1 kiccsávót tisztaság csomaggal. Vörös köd sux
-
#16741888
törölt tag
Hát ez az, ezen volt felháborodva a haverom is; és nem ő az első akit azzal koptattak le hogy a Maxtor sem válal rá garit így ők sem. A dologhoz hozzátartozik hogy tutti hogy az elektronika romlott el mert volt neki egy másik u.o vinyója átrakta az ict és tökéletesen ment a vinyó!
-
horatio
tag
Tudjátok mi az igazán dühítő szerintem: az hogy itt már az x-edik topic nyílik hasonló témában és eddig még egyszer sem találkoztam olyan hozzászólással hogy az adott üzlet, vagy bolt vezetője vagy referense vette volna a bátorságot és annyit is vakkantott volna hogy bocs srácok ilyen nem lesz többet vagy hogy kivizsgáljuk, esetleg kírúgtuk az illetőt stb.
Ez az igazán dühítő. Holnap majd újabb topic-ok nyílnak, aztán újabbak és ennyi.
Semmi sem fog változni. -
Don_
tag
Nem tudom jogilag hogyan oldják meg, de más számtech. üzletekbe is van ilyen! Meg nem csak számítástechnikába ismeretes az ilyen garanciális feltétel. Pl mi kicseréltettük az összes nyílászárót a lakásba és az üzlet csak úgy válalt rá garit, ha ők szállítják és ők is szerelik be.
-
#16741888
törölt tag
Az eggyik legjobb barátomnak voltak problémái és azért tudom mert mind a kétszer vele mentem amikor ki próbálta cserélni a dolgokat! A Maxtor vinyóját ki sem cserélték mondván hogy az elektronikára nem válalnak garanciát!
Pedig a legtöbb Maxtor vinyónál ez romlik el.
A másik rosz dolog bár szerencsére még nem éltem át hogy az alaplap elveszti a gariját ha nem a Mistral által elismert szervíz rakja össze a gépet!
[Szerkesztve] -
Tithian
őstag
Egyetértek.
Különös módon nekem vidéken sikerült szinte mindent néhány nap alatt beszereznem sulinetben, ha előleget kértek volna, eszembe nem jutott volna ott vásárolni... Nevetséges.
Ha vehetek Suzukit előleg nélkül, nehogy egy monitorért letétet fizessek.
A monitoromat (F900B) is sulinettel vettem, bár az eladóval volt némi baj.
Bemegyek az üzletbe, monitort előveszik, az ára a megbeszéltnél 15K-val több.
-Nem erről volt szó.
-[unott arc]Hát én már így is a lista alatti áron adom, hogy ezzel micsoda szívességet teszek, ennél olcsóbban már nem lehet, blablabla...[/unott arc]
-Viszlát
Eltelt pár óra, s a főnök felhívása után sokkal olcsóbb lett a monitor, az eladó pedig másodszorra nem szólt egy szót sem.
Szerencsére ma már nem (ott) dolgozik az illető, ez sokat emel a bolt nívóján. -
Gambit
őstag
-
viharhozo
addikt
En meg eppen az X800at nem ertem meg. Siman elvinennek belole huszat is, ellentetben mondjuk egy nagyobb szkennerrel, amit utana nem egyszeru eladni.
Megis az X800ra kell eloleget adni.
Miklandban es Alienben kertek eloleget. Pcland es E-bolt nem kert, bar ott elektronikusan rendeltem. Mistralban meg keszleten levo cuccot vettem. -
Safranek
aktív tag
Személy szerint sulientes cuccot eddig 1 helyen rendeltem : Kr*n*s comp.
Volt benne monitor , szünetmentes, hdd, printer, scanner. Ebből a monitorra kellett várni kb 1hónapot (tavaly dec, hiány volt belőle, de mejött) a többi max. 2 hét. (a hdd 2 nap alatt jött meg , szintén tavaly dec)
A printert, scannert júniusban rendeltem, kértem férjen bele júl 1 előtt , mondták, természetesen. És láss csodát, így történt. Egyszer nem kértek előleget .
És nagyon kedves volt mindenki, főleg az 1ik eladó hölgy.
Ez a bolt is közel van a Nyugatihoz ( meg a melóhelyemhez is)
Velük maximus elégedett vagyok. Csak 1 tipp.
Mellesleg a délis kékhalban vásároltam párszor , nem volt gond , de az 1ik eladó csóka elég ''gáz'' , jófajta okostojás, mindenkinél jobban tudott mindent, mellé kis affektálás, hmm szeretünk barbi!! -
Club
őstag
Ebben topicban vannak dolgok amiket nem értek:
1:Mi az hogy előleg?
Annyukat!!!
Ilyen helyen vásárolni?
Mi ez?
Autó, vagy lakás?
Ba****ák meg!
Azonnal tovább mentem volna!
2:Mi az, hogy nem az ő hibájuk ha nincsen cucc?
Akkor kié?
Enyém talán?
Bemegyek egy boltba:Mnndom mi kell, erre az időre tudjátok hozni?
Válasz:Igen.
Ok, akkor hozzátok.
Nincs itt időre?
Már bocsáss meg, de hol nem sz***m le?
Kész, ennyi, továbbállok, adják el akinek akarják!
Fákkk!
A bolt ÉRTEMvan!
Amelyik meg nem, azt hintsék be sóval.
Annyi topic van már itt, hogy aki eből nem tanul, hogy a kékhal+amistrálba ne menjen, arra nemtook mit mondani.
Ak meg még ezt nem olvasta, annak meg részvétem.
2 pici bolt van, ahonnan rendelgette, és nem volt velük sosem gond:
egyik:AMP
másik:Nanotrade
Egyikben sem volt gond, és korrektek voltak teljes mértékben.
[Szerkesztve] -
barbikenje
aktív tag
Amúgy meg kell mondjak valamit: ez a dolog KIZÁRÓLAG a nyugatis péniszarcúakra vonatkozik... Fél éve ugyanis a disztribútor bevonásával, rajtuk keresztül vettem egy 12cm-es ventit, (legyenek ők a délisek, mivel ahhoz a pályaudvarhoz van közel...) csendes-rendes kis bolt, átlagos kínálattal, átlagosan kedves és gyors kiszolgálással. Velük semmi bajom.
De a Nyugatis altestképűek (értsd:seggfej...)...
Mindegy ez az én kalandom volt, elmúlt, és nem óhajtok többé foglalkozni vele, kiadtam a bánatom. De nem árt odafigyelni, azaz, aki teheti, oda ne menjen, legfeljebb ha teljes személycsere történik. -
jakobkacsa
senior tag
e-connectet en is csak dicserni tudom
multkor csak kivancsisagra/erdeklodesre kibontottak nekem 2 Casetek hazat, hogy megnezhessem
korrekt arak, korrekt eladok/szemelyzet, es meg ertenek is hozza (bar meglehetosen elfogultak tudnak lenni bizonyos markakkal szemben, nade ki nem)
ilyennek kene lennie az osszes boltosnak (nem csak szamtech)
mod: es reszesedest en sem kapok
[Szerkesztve] -
-
HaroWerks
senior tag
Hát velem a nagyenyedi boltban b@sztak ki de keményen.
Én is megfogadtam, hogy oda az életben nem megyek többet.
A legjobb hely szvsz az E-Connect. -
jamez
senior tag
Minden elégedetlen jelentkezőnek ajánlom az E-Connect-et. és még részesedést sem kapok.
-
#16741888
törölt tag
Nekem sem volt bajom a Mistrallal; amit kinéztem az árlistájukon azt meg is kaptam igaz nem a legolcsóbb de legalább megkapom; ez is nagy szó a mai világba! A garanciális ügyintézés viszont nagyon tré; bár hála istennek ezt csak hallomásból ismerem!
Ami igazán ütős a Mistralba az a Sulinet; bemész kinézed a Radeon9600Extremetszólsz az eladónak, az hozza, kifizeted, stempliztetsz és boldog vagy hogy nem tartott tovább 10percnél és van egy elég ütős kártyád tulajdonképpen ingyér!
[Szerkesztve] -
neduddki
nagyúr
hi!
Monitor LG F900B 19'' Flat LG F900B 72 900
Bővebben: link
Bővebben: link
udv
neduddki -
Luxurka
tag
nekem is vannak rossz tapasztalataim:
3 hét késéssel rakták össze a gépet..... magyarázat: miért akarok én Ati kártyát? Miért nem akarok Nvidiat?? (9600os Club 3D baromira nincs elterjedve?)
Pedig direkt úgy rendeltem meg, hogy MINDEN legyen raktáron.
Persze 2 szer bementem a boltba, mert már annyira nem tudtak semmit csinálni... Ráadásul céges gép volt és előre beutaltuk a pénzt. Közben az árlista csökkent kb 10.000 Ft-al. Hát Jó volt. Soha többet nem megyek oda. -
ByB
addikt
Bele se olvasok a topicba, engem a cím már meggyőzött!!!
Bármit aláírok, ha bezárják, vagy legalább továbbképzik őket!!!
-
divot
veterán
Lehet, hogy velem van a baj, de én még a Mistrallal is elégedett vagyok/voltam
Egyedül tényleg a Nyugati téri Bluefisht hagytam ott, mert nagyon nem volt kedvem várakozni, és igencsak lassan mentek a dolgok. -
bcs
aktív tag
nem tudom, engem abban a boltban mindig korrektül kiszolgáltak, és a garanciális problémáimat is mindig korrektül intézték, pedig egyszer egy procit vittem vissza, hogy nem működik, és a srác 5 perc múlva hozta vissza, hogy letörölgettem rendesen az ezüstpasztát, kipróbálom azért itt előtted, de most már biztos menni fog. szerintem attól is függ, hogy te hogy szólsz hozzájuk.
-
Notes
senior tag
Azért az a bolt hibája is, hogy ilyen képzetlen, goromba suttyókat alkalmaz.
-
Frigo
őstag
A Bluefishel egy nagy problémám van csak :az árlistájuk szép hosszú ,de mire beérek a boltba kiderül ,hogy jó ha egy tizede van meg náluk,aztán várjak x-napot vagy talán egy hetet mire hozzák amit kértem de néha még ez is kevés
-
viharhozo
addikt
Mivel Sulinetben az arak kotottek, eleg 2 kisker es lefeded a teljes kinalatot. Eddig ket kiskernel ment minden normalisan: az Aliennel es a Mistralnal.
A Miklandot ezerszer fel kellett hivni, az E-bolt 2 hetig ult a cuccon, a Pclandhoz haromszor mentem vissza papirokert. A Bluefisht en nagy ivben kerulom.
A konfigom valos. -
Hory
aktív tag
Sulinethez:
Jobb helyeken lehet olyat kerni, hogy csak akkor veszed at, ha X idopont elott megjon.
En pl. most vettem egy 512-es CF-et. Elso otlet pont a bluefish, leraztak azzal, hogy min. 1.5-2 honap.
Masodik loves a silvercomp: egy rendes csavo mondta, hogy persze, megrendelik, visszaszolnak emailen, ha megjott, nem kell semmi eloleg es ha jul.1 utan jon meg, nem kell atvennem sem. Ja? Jo.
Aztan vegul valami 1 het alatt megjott, nagyon gyorsak voltak.
Korul kell nezni, ha sulinetben vasarolsz.
[Szerkesztve] -
Szőrös
veterán
ez érdekes. ahogy rog is írta nagyenyedi kékhalban nekem se volt még semmi gondom pedig nem eccer vásároltam ott. a többit nem ösmerem ...ezekszerint azokban ilyen flegma eladók vannak ?
-
effero
tag
a bluefish a legalja!!!
-
I_Am
veterán
válasz
barbikenje #25 üzenetére
Én nyugodtan visszamentem volna és a porig aláztam volna először szóban a srácot, aztán ha beszól akkor elmondtam volna neki, hogy a bolt bezár egyszer Én meg türelmes gyerek vagyok. Ja és talán még annyit éreztettem volna vele, hogy ki a bolti eladó és ki az aki egy ilyen suttyótól akar vásárolni, ráadásul olyan boltba ami nem is az övé.
Finoman talán még annyit hozzátettem volna, hogy megveszlek kilóra f...kalap.
[Szerkesztve] -
Gambit
őstag
-
Gambit
őstag
válasz
barbikenje #25 üzenetére
Na mert ő aztán az eladói fizujából nyilván a legdrágább asus lapot veszi meg! Az ilyet tényleg orrba kell gyűrni, mert ezt már észérvekkel nem győzöd meg...
-
gromble_ziz
aktív tag
válasz
barbikenje #33 üzenetére
édesszájú vagy???
édes a bosszúhehe valami okosat találj ki amivel leégetheted... de szerintem annyit sem ér, hogy holnap emlékezz rá, csak azt ne felejtsd el, hogy oda nem akarsz többet menni ...
FONTOS: nem feltétlenül a boltot kell elszidni, hanem magát a személyt!!! a dolgozó nem azért volt veled ilyen, mert a főnöke utasításba adta... (jobb esetben) -
gromble_ziz
aktív tag
válasz
barbikenje #33 üzenetére
ne aggójd
nekem is lassan jutnak eszembe a jó visszaszólós dumák...
elég, ha nagyon mérgesen visszafordulsz és elkezdesz felé csörtetni...
ha mire odaérsz nem jut eszedbe semmi, akkor jöhet a diplomatikus főnök stílus magázódva ... káromkodásmentesen...
úgyis tátva marad a szája, ha egy mondatban 20 új szót hall -
barbikenje
aktív tag
Most mit csináljak? Agyilag lassú vagyok, mint a tetű, semmi odamondós nem jutott eszembe, a fejére húzom a pultot... talán, de mivel nem ütött meg (amibe bele is halt volna...) így ezt a megoldást is elvetettem. Így maradt a kullogás. De oda SOHA a kettéb@..tt qrv@ életbe be nem teszem a lábam.
-
Gambit
őstag
Én is jól megszívtam velük... Barátnőmnek rendeltem monitort sulinetben, de már legalább 1,5 hónapja. Még híre sincs, tehát tuira a jövő hónapban fog megjönni, ami azt jelenti, hogy 60e helyett csak a monitor árának fele (30 valahány e) lesz a megtakarítás!
És valóban nagyon lámák, egyik sem tud válaszolni a legegyszerűbb kérdésre sem. A legnevettségesebbek az ajtó két oldalán posztoló hülye tyúkok, akik a telefonokat kezelik, és minden belépőtől megkérdezik, hogy miben segíthetnek, aztán, mivel a kérdésből egy k.rva szót sem értenek, gyorsan beküldenek a többi marhához!
[Szerkesztve] -
Szabtom
senior tag
válasz
barbikenje #25 üzenetére
Hiszen ez MEGALÁZÓ! A hátad mögött felröhögött????
Ha nekem ilyet beszólt volna, visszafordulok és pofánverem. Én ilyen vagyok, volt bajom ilyenből nem egyszer...
Aztarohadt, csak elképzeltem a szitut és vörös a fejem a dühtől... -
gromble_ziz
aktív tag
válasz
barbikenje #25 üzenetére
én a helyedben visszamentem volna a panaszkönyvért
sőt !
az ilyen emberekkel lekezelően kell bánni, mert különben nem tudják, hogy hol a helyük, meg hogyan KELL (mint munkahely) és hogyan illik (mint ember) viselkedni... -
-
rog
addikt
egyébbként tényleg nehéz újat mondani a témában:
Bővebben: link -
rog
addikt
válasz
barbikenje #25 üzenetére
nem tom ez melyik boltban volt, de nekem eddig mindig segítőkészek és udvariasak voltak.
-
barbikenje
aktív tag
Ezt a boltot én porig égettetném a katonasággal, és aki megpróbál kimenekülni, azt előbb térden és csak utánna lehetne fejbe lőni. Akkora söpredék, akkora hulladék banda dolgozik ott, hogy az valami rettenet. Azoknak sose volt anyjuk, vagy ha volt, akkor...
Nagyon rossz tapasztalataim vannak az ott ''dolgozókkal''. Az egyik faszi épp a magát neki riszáló ribanccal volt elfoglalva, amikor meg mertem őket zavarni a kérdéssel, hogy:? Hello. Asrock alaplapot itt árultok?
A válasz. hát itt öcsém (mondja nekem a takonyfejű), ilyne ócskaságot nem lehet kapni. Itt csak (leírom fonatikusan, mert érdemes) emesí, asus, etécsé kapható. Nem mondtam semmit, csak kisétáltam, miközben a szemem előtt a nyitásnak leírt képsorok peregtek, közben a f@szszopó még utánamszól: Minek jössz ide, ha nincs pénzed, csórikám! És röhögés.
Ha rajtam múlna a bolt piaci életben maradása, hát ezért a ''produkcióért'' beledózeroltatnám őket a betonba, de olyan gyorsan, hogy meglepődni se legyen idejük...
És tényleg: ki a fontos? -
Szia!
Hát ez gáz. Ha olvastad volna korábban az én sztorijaimat a bluefishnél, akkor be sem tetted volna oda a lábadat. Csak a pénzed kell nekik, mint a Rigó utcában, hiába tudod a nyelvet jól, meghúznak és gyere el újra vizsgázni 15 pénzért...
A BLUEFISH NEVŰ BOLTOT MINDENKI A SAJÁT ÉRDEKÉBEN KERÜLJE EL, HA NEM AKAR MAGÁNAK BOSSZÚSÁGOT !!!
Viktor -
gabe_
őstag
Hali
Itt kecskeméten is nyílt egy bluefish bolt, éppen tegnap. Ma bemegyek és megnézem a színvonalat. Estére megírom az eredményt. -
Keitaro
addikt
Én még nem vettem náluk semmit, de sulinetes cuccot szerettem volna rendelni egyszer, erre az eladó srác közölte, hogy az minimum 4-5 hét amíg megjön. Megköszöntem és kisétáltam.
-
divot
veterán
A nyugatinál egyszer voltam, negyedóra ácsorgás után elsomfordáltam.
Az Őrsön viszont annyira jól eldugták a bótot, hogy általában egyedül szok vásárolni. -
tray
aktív tag
Ja, a Nyugatinál lévő üzletük télleg egy nagy rakás balf*szság. Én csak az ''eladóhölgyekkel'' beszéltem, de nagyon gáz volt.
De a Nagyenyed utcai üzletükben eddig nem volt semmi gondom. Ott valahogy sikerült normális eladókat összeszedniük... -
drojid
újonc
Neo, igazad van
Így van, hogy forró fejjel több kárt okozok, mint hasznot
mea culpa -
Manitou
veterán
Abba a boltba már én is jártam egyszer , de szerintem utóljára
Csak kérdezni akartam valamit, ez kb 15 perc után se sikerült, mert a srác rohangált össze vissza mint a kergebirka, meg 10-en csak tátották a szájukat a pult mögött( de azok nem eladók voltak csak úgy bluefish-es ruhában bambultak ki a fejükből) Aztán végül nem kérdeztem meg amit akartam, inkább tűztem a nyugatiba, mert lassan a vonatom is majdnem elment
Valahogy annak a boltnak nagyon rossz a cégfilozófiája, .... semmit a vevőért ...
-
c.zsolti
őstag
-
Tithian
őstag
Már van egy pár ilyen téma errefelé, nem lep meg, hogy valaki csalódott.
Történtek már ennél sokkal nagyobb dolgok a kékhalban. -
Használhattad volna a keresőt, ugyanis már vagy 3 ilyen topic van...
Ettől függetlenül igazad van -
drojid
újonc
Sajnos ma újabb bolttal találkoztam, ahol minden fontosabb, mint a vevő, jelen esetben én. A Nyugatinál levő Bluefish számítástechnikai üzletben sajnos vettem egy USB-s memóriakártya-olvasót. Csak a munkahelyre beérve vettem észre, hogy rossz kábel volt belecsomagolva, nem a sajátja, hanem egy USB-s hosszabbító. Délután megpróbáltam kicseréltetni, de az eladó (Sz. Imre?) csak nézett rám, hogy ilyennel nem találkozott, nem is lehetett a dobozban másik kábel, mit próbálok ''ügyeskedni''. Azt mondta, nem cseréli ki a kábelt, de vehetek egyet majdnem 1400 Ft-ért, ha akarok. Jobb híján akartam, bár elkeserített a hozzáállása. Leginkább nem a pénz miatt fájt a dolog, hanem azért, mert engem néztek csalónak, és amikor az árukiadó sráchoz léptem a kábelért, akkor köszönésemre az volt a válasz, elég bántó hangon, hogy ''itt a kábel, amit kértél''. Hát akkor elég csúnyákat gondoltam
Én évekig dolgoztam sztech boltben, ott a vevő volt az első. Mindig.
Az biztos, hogy azt a boltot én ezentúl messzire elkerülöm. És ha valaki ott vásárol mondjuk notebookot, amiből mondjuk kifelejtik a HDD-t, akkor majd azt is megvetetik vele külön?
Kerüljétek, nem korrektek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ingatlanos topic!
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Milyen egeret válasszak?
- Autós topik
- Eredeti játékok OFF topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T440P - i5-4GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Gari!
- Szinte új, minőségi, állítható ritkítóolló
- BESZÁMÍTÁS! Asus B360M i7 9700 16GB DDR4 512GB SSD RX 6650 XT 8GB ZALMAN N4 600W
- LG 27UP850NP-W - 27" IPS LED - 3840x2160 4K - DisplayHDR 400 - USB Type-C - AMD FreeSync
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 512SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest