Új hozzászólás Aktív témák
-
biga
őstag
válasz
#48584626
#104
üzenetére
Illetve több modell a Stellantis csoporton belül, illetve a Renault-nal, a franciak - bar a tömeggyartas naluk is uj - de azért mar par évtizede nyomjak a villanyjarmüveket . Aztan ott van a Volvo, ami pl az EX30-al mar arban is igyekszik versenybe szallni.
Szerintem kinalat mar van böven,.
Ami a Tesla szamlara irhato, hogy olyat tett, amit a többi gyarto még mindig lassan reagal le: felfogta, hogy a mostani generacionak kell valami ami érintös, böködhetö és közelebb all egy okostelefonhoz, mint egy autohoz. Az, hogy ez jo vagy rossz-e, az egy masik, sztem érdekes téma lehetne, de mindenestre kiszolgalta a piacot. A klasszikus gyartok meg nem értik, mit szeretnek az emberek egy egyébként középszerü autoban . -
mjani1172
addikt
válasz
#48584626
#104
üzenetére
Mivel ismerlek tudom, hogy olaj a tűzre....
De ezek tényleg szarok. Pláne ennyi pénzért. Hozzám sok ügyfél jár Teslava, megy ID vel.
Míg aTesla szoftverével a felhasználók 95 százaléka elégedett az Id egy lassú nehezen használható sz.r.
Én utoljára VAG csoportos autót vettem, de legközelebb nem tőlük veszek. És nemcsak az autóval nem vagyok megelégedve, de az POHU egy igazi szemét.
Az egy dolog, hogy vannak problémák (nem is kicsik) de a hozzáállás az németes..... -
cucka
addikt
válasz
#48584626
#42
üzenetére
Ez így van, de hát pont az (általad nagyra tartott) német autóipar az, amelyik hadat üzent az ergonómiának és a fizikai gomboknak. Még azok a funkciók, amiknek külön gombjuk van, ott is mindent megtesznek azért, hogy legalább kapacitív legyen, nehogy véletlenül odanézés nélkül használni tudd.
A japán márkákon kívül mindenki felült erre a hülyevonatra.
-
Füleske
addikt
válasz
#48584626
#49
üzenetére
Nem kell ahhoz használni, messziről is látszik a bullshit. Szánalmas marketing lett az önvezetésből, egy level x plecsni, ami semmire sem jó, de legalább sok pénzt lehet érte legombolni.
Neked, ha nem tévedek, elektromos autód sincs. Nekem van, és nem Tesla.
Ennyit a fogalmatlan meg teslafan "érveidről". -
válasz
#48584626
#48
üzenetére
Ezt úgy mondod, mint aki a témában jártas - akár a szakmád -, vagy csak átmentünk gyerekes huhogásba?
A Tesla nagy előnye pontosan az a sikeresen megugrott kihívás, hogy nulláról sikerült felépíteni egy autót, úgy ahogy ők akarták.
Nekik nem egy 100 éves gyártás + beszállító (tier1-2-3) + SW fejlesztés + HW architektúra + logisztika teljes ökoszisztémát kell átalakítani lépésről lépésre, hanem a jelen igényekhez építették fel.Az más kérdés, hogy a nagy megújításban ilyen hülyeségeket is behoznak, mint a nem teljes kormány, középső kijelző (lehet náluk kaméleon a tesztvezető), vagy az index gombra rakása.
-
Sundesz
addikt
válasz
#48584626
#52
üzenetére
Világos hogy neked egy fillért nem ér, de objektíven elmondható, hogy ami a kasztni alatt van a Tesla-kban az etalonnak számít, gondolok itt a hajtásláncra, hatékonyságra és szoftverre. A puritán belső meg ízlés dolga, nekem sem jön be, de gondolom ezzel akartak anno kítűnni amikor bevezették a Model 3-at. A többi EV még annyira sem fogyott, de ezt nem is csodálom, Nissan Leaf-ért 18 millió nevetséges volt. Meg ha eleve EV-nek terveznek egy autót, akkor a franciért nincs első csomagtartó, legalább a töltő kábeleknek pl.
A BYD Seal elég űtős lett, viszont ott a szoftver nem jön be elsőre. És van egy dolog amitől nem lehet elvonatkoztatni, az a töltőhálózat, amiben a Tesla szintén élen jár. Apple-nél is ugye az ökoszisztéma szokott egy erős érv lenni.
Az én vélemények, hogy az EV-k ekkora felárral belső égésű társaihoz képest még ma is inkább luxus és divattermék, mintsem valódi alternatíva. Ahol értelme lenne (város és környéke) oda meg nem gyártanak kis akkus, olcsó autókat.
-
Sundesz
addikt
válasz
#48584626
#49
üzenetére
Azért az még ma is elmondható, hogy a legjobb ár-érték arányú EV-k között van a Model 3. Elsők között csökkentettek árat, és most azt látni hogy a többi gyártó is képes 2-3 millióval olcsóbban adni a túlárazott terméküket (persze ehhez kellettek a kínaiak is biztos). Amíg a kereslet meghaladta a kínálatot pofátlan túlárazások történtek, de ez igaz az összes autóra meghajtástól függetlenül.
-
Füleske
addikt
válasz
#48584626
#42
üzenetére
"az érintőképernyő meg a lehető legszarabb"
És ha ebből több van? Plusz nézd a HUD - ot, meg az előtted levő képernyőt is. Közben tekergesd meg nyomogasd a gombokat a műszerfalon. Néha nem ártana, ha az ablakon is ki tudnál közben nézni."Az nem csak lepapírozás, az egy olyan rendszer."
Milyen rendszer? Tud jó időben, nappal, felfestett autópályán, 60 km/h - ig "önvezetni" a lepapírozott helyeken? 2-3 millióért viccnek jó. Ez ne is jöjjön össze a Teslának, csak önmagát égetné le. -
Füleske
addikt
válasz
#48584626
#38
üzenetére
Mivel a level 3 - at is sikerült egyes gyártóknak egyes helyeken lepapírozni, így biztos vagyok benne, hogy a level 4 és 5 is menni fog. Autónként pár milliós extraként eladva igazán jó üzlet. Ha valami gond lesz, majd ráfogják az apró betűs, csillagos megjegyzésekre. Pl. nem jó szögben sütött a nap az amúgy is vizes aszfaltra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 15 Pro 128GB 100% Akku Cserélt Akku. Átlagos Állapotú kissé karcos. 1 Év Garanciával!
- Dell Precision 3591 27% 15.6" FHD IPS érintő Ultra 5 135H 16GB 512GB NVMe IR kam gar
- Endgame Gear gamer egerek /XM2we, XM1R, XM1 RGB (fehér/fekete)/
- Precision 5570 27% 15.6" 4K UHD+ érintő i7-12800H RTX A2000 32GB 1TB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Dali Oberon 5 - dió
- BESZÁMÍTÁS! MSI H310M i5 9500 16GB DDR4 120GB SSD 2TB HDD RTX 2060 Super 8GB ÚJ Zalman T4 Plus 600W
- HIBÁTLAN iPhone 12 mini 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3818, 100% Akksi
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700K / GTX 1660TI / 16GB / 128GB SSD + 1TB HDD
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Pro Max 128GB Pacific Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3940, 100% Akku
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ultra 7 265KF 32/64GB RAM RTX 5090 32GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest




