Új hozzászólás Aktív témák
-
Zolás
addikt
Aztán nehogy megtámadjon mert kidobáltad a drágaságait Aztán majd te vehetsz neki egy Jack Danielst hogy megnyugodjon
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Zolás
addikt
Jöhetsz kollégám mercijéhez is Multkor be akartam ülni mellé és 20 percig rámolta a sok szart mire rá tudtam kuporodni az ülésre. De nem dob ki semmit mivel az még használható-javitható stb. Kukázott falióra, szakadt derékszij, törött vinyó
Közölte hogy kinyeri belőle a nemesfémet(réz és alu) és eladja a méhesnek.
Ja és 10 éve van az autón szóval ha kollégádé csak 2 éve nem volt takaritva akkor gondolhatod nála mi vanCsere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
zsid
senior tag
Öccsémmel kitakarítottuk munkatársam ivecoját. Sztem az elmult 2 évben nem végzett ilyen tevékenységet.
Majd egy cetli fogadja: Jack Daniel's XD<tRucKdriFteR>
-
Bubu79
addikt
Mellette áll a Merci Axor és matchboxnak látszik a szépség mellett A mieink ugyanis azokkal járnak, meg régebbi Actros-okkal, de az sem sokkal nagyobb, mint az Axor
Azért sok helyen biztos nem igazán kényelmes közlekedni az ilyen hosszú vasakkal - a mi sofőrjeink is emlegetik némely kórház beállóját, ahová úgy kell beügyeskedni a gépet tartályostól, annyira szűk a hely
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Zolás
addikt
Van európai hosszú pót is csak itt a teljes hosszt nézik mig amcsiban külön van a gépes és a pót hossza(mármint hogy műszakit kaphass)
Szóval amennyivel hosszab egy amcsi gép annyival kell rövidebb pótot mögéakasztani különben kizárólag engedéllyel mehetsz meg a rakománykisérő verdákkal mögötted-előtted mivel az EU jogszabály szerint nagyobb vagy mint a megengedett. Ha nem lenne ez a kretén jogszabály több ilyen karaj verda lenne kis országunkban is. Meg szerintem jobb és kényelmesebb EU verdák lennének nem ilyen csapottorrú mint a mostaniak.Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Bubu79
addikt
válasz Szplöttyy #532 üzenetére
A cégünk egyik Osztrák szállítója jár ezzel a szépséggel - nagyritkán, amikor felbukkan, nagy sikere van nálunk a gépnek - egyszerűen hatalmas és gyönyörű
A sofőrsrác jó fej - türelmesen vár, amíg mindenki megcsodálja - gondolom az élete ez a szekér
Elég furán néz ki az európai utánfutóval - az amerikai jóval hosszabb
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
zsid
senior tag
Elektronikailag tényleg hulladék a Stralis,nekem is írta:váltó,ecas,difi,ajtómodul... A motorja nagyon gyenge,főleg automatával párosítva(én 10,5literes 430lovast vezettem),de a fülkéjét azt nagyon eltalálták sztem.
A csőrös volvo VT a Hunland Trade-é (Bugyi),videóm van róla:-) Amikor behozták nem tudták forgalomba helyeztetni,mert az elsö tengely nem volt fékezett(am. kivitel ),úgy hekkeltek rá féket,ABSt.. állítólag nem volt olcsó móka.<tRucKdriFteR>
-
Zolás
addikt
Vezettem Stralist lehet csak a fönök vette olcsó üléssel de törte a seggem keményen . Fél évesen már az elektronika fele nem működött. Tempomat hirtelen felment 100ra majd le 65re. Voltak a 3-4-5éves Scaniak meg a zsirujnak számito Stralisok és mindenki Scaniát akart. Féltünk abba a fos Stralisba hogy elmegy a fék vagy valami és végünk. Kollégának az ablaktörlő kapcsolt ki természetesen vihar közepén. Na utána nyár közepén se ült bele semmilyenbe csak Scaniaba. Közölte a fönökkel nem akar meghalni.
Az a Volvo üt amit belinkeltél. Pár képet amin élőbe van felrakhatnál. Vagy el se hisszük neked
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Szplöttyy
senior tag
Lehet én vagyok a nyomi, de nekem nem jönnek be a régi amerikai vasak, az a kereklámpás csőrős Kenworth ami szokott lenni a filmekbe, meg ez a Volvo amit linkeltetek bejön a többi nem nagyon.
Smoke & Torque
-
#27070592
törölt tag
Nekem egy Daf XF95-el vannak jó tapasztalataim, kényelem szempontból üti a középfülkés FH-t (az XL-t nem biztos). Egy arasznyival szélesebb az ágy benne mint a Volvokban, ágy alatt gyári hűtő, meg olyan bika gyári klíma hogy bele lehetett fagyni akkor is ha kint negyven fok volt. Egy 480-as Daffal szivesen elindulnék nemzetközibe is.
Csőrösöket én sem ismerem, de nagy királyság lehet. Az amcsi sofőrök nagy része állítólag semmi pénzért nem dolgozna ilyen lapos pofájú európai gépekkel.
-
Zolás
addikt
Hát a Volvoba nem vagyok biztos hogy annyival jobb de hogy a Scania szerintem a legjobb az biztos. Beleülsz és minden kézre áll egyszerűen nemcsak arra tervezték hogy menjen hanme arra is gondoltak hogy a sofőr jól érezze magát benne és kényelmes legyen az út. Komfortban Scania vezet és a többiek csak utána
Mondjuk egy amerikai csőrös kamionról nem tudok nyilatkozni. Egy baromnagy Kenworth lehet kenterbe veri az egész európai piacotCsere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Zolás
addikt
Na most kénytelen leszek lefényképezni a gépparkot hogy mutogassam mik vannak a cégnél
Jó a magnum és marha kényelmes csak télen ki-be szállni kész gyötrelem. Valahogy ezt a felét nem tervezték meg eléggé szerintem.Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Szplöttyy
senior tag
Vezetni? 16évesen? Jó, telephelyen persze(ott a 2,5turbóD Iveco volt a kedvenc, ment mint a veszedelem) amúgy nem vezettem közúton soha, csak nagyon sokat ültem benne, különböző utakon 7,5ös A75ös volt... Fehér+fehér ponyva, de nem hálófülkés. Egy dolog volt, amit gyűlöltünk benne, hogy 4-5között szar volt az áttétel, mert szentendrein pl, nem tudtál 5ödiket kapcsolni, ha jól megvolt pakolva, mert szétforgatod 4-be utána 5be rángat De autópályán bírja 5-be, pl kint Németországba, szakadó hóesésbe, képek meg videók is vannak róla
Apáméknál amúgy, vannak most ilyen Atego-k, hát nemroszak, tényleg kényelmes hűt-fűt, műszerfalon kijelez mindent, viszont faterom azt mondta, hogy nem megy valami jól... Bár nem tudom milyen Atego, meg Symát ismerve szét lehetnek hajtva.
belseje, én szerettem(#522) zsid: Aranyos gép, majd ha látok egy fehér magnumot, integetek
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
zsid
senior tag
-
Zolás
addikt
válasz Szplöttyy #518 üzenetére
Vezettem pár teherautót a difizár a müszerfalon ott volt majd mindegyiknél. Mondjuk hogy mekkora aviat vezettél azt nem tudom lehet valami kisebb volt és azért számitott extrának.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Zolás
addikt
Ja és van 1 ilyen is na ez legalább megy is meg nagy is
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Zolás
addikt
válasz Szplöttyy #506 üzenetére
Ilyet vezetek csak dobozos.
Olyan régi is van amit beraktál képet szintén dobozosban és azt is rühelli a gazdája Megpakolja a verdát és nem akar menni sehovaCsere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Szplöttyy
senior tag
Hát lehet Lényeg, hogy én rosszat nem mondok az AVIA-ra, mert nagyon megszerettem, tény, hogy nem egy Atego, de én szerettem a hangulatát Nem tudom mennyire elterjedt, de műszerfalról kapcsolható difizára volt, amire egy tesztben azt írták ,hogy annyira nem elterjedt. Amivel mi jártunk, az nem hálófülkés volt, felül csak egy spoiler volt ,hogy ne szaggassa le a szél a ponyvát, meg emelőhátfal, mondom, én szerettem
(#517) SAMYka:Ehhe Nemrossz
Smoke & Torque
-
zsid
senior tag
válasz Szplöttyy #515 üzenetére
Nem akarom lehúzni az Aviát, de ahogy néztem a 7,5 tonnások önsúlya 4 tonna körül van, az A75/D75ösöknek, a 815ös közép hálófülkés Ategónak 4400kg, de az 150 lónál indul, az Avia csak 103. El lehet lenni akármelyikben, de ha napi 13 órát lehúzol benne, akkor sztem nem mindegy és érezhető a különbség. Árban a különbség használtan 500e HUF, akkor inkább az Atego, Daf LF, MAN.( lehet, nagyok az elvárásaim)
<tRucKdriFteR>
-
Szplöttyy
senior tag
Melyik A75-ről beszélsz? Amúgy, ültem már Atego-ba, de szerintem relatív, azért egy A75 sokkalta olcsóbb mint egy Atego, és lényegesebb nagyobb a hasznos teherbírása, ergó munkára "jobb" mert olcsóbb, és még az a kevés ára is hamarabb megtérül mert többet visz el. Ok, tuti nem annyira kényelmes mint az Atego, de mi bőven elvoltunk vele, meg hát "Ez van ezt kell szeretni"
Szóval én azt mondom, hogy kategóriájában szvsz eléggé jó vas, csak össze kell szokni vele. De pl a hangját imádtam, sorhat turbóD intercooler, nem tudom mi volt rajta különleges, de olyan jó dübörgős, darabos hangja volt, én imádtam.
A kerek lámpás műanyagfülkésről beszélek... az előtte lévő pléhkasznis, ami a képen is van, az tényleg kaki, de azzal is el lehet lenni... Azzal is voltunk egy darabig. A legújabb Daewoo-Avia D75-öshöz meg nincs közöm, kinézetre nem tetszik, de nem hallottam túl sok panaszt rájuk. Modern IFA, mi úgy hívtuk.
Lényeg a lényeg, én szerettem, most már sajna a fótimpexeseknél van Viszlát, GXL-942 Ó te fehér csoda
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz #27070592 #512 üzenetére
Cseh gyártmány azt hiszem Valóban az elviselhetetlenül fos kategóriát képviseli... De én szerettem Mondom, tudnék olyan dolgokat mesélni, hogy csak na Viszont az újabb, műanyag kaszni A75-ös egy igenis jó gép, mert a többi 7,5öshöz képest nagyon kicsi az önsúlya, és egész megbízható.... Viszont a váltója szar, 4-esbe akármennyire kihúzatod, 5be rángat...
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Akkor ezért ilyen gyökér fasz mindegyik
Egyébként ez az a cég, akinek az autói az építkezéseken a külső sávban állnak, az építkezésekről széthordják a sarat, ja és száguldoznak a városban. De ezt teljesen függetlenül a mai futómű kiaszakadástól jegyzem meg.Hát igen...
(#510) camelferr Beszéltem közbe faterommal, és ő is valami ilyesmivel volt, 7,5-es volt, tán 814-es? Meg mondta, hogy mikor skóciából jött haza, akkor fordult át 1milliónál, szal olyan 1,5 biztos volt benne.
Más... Amit linkeltél képen baloldalt.... az a szép kék.... Avia? A60? Imádom azt a gépet, tényleg iszonyat tré(tudnék mit mesélni róla, voltak durva történetek)
Smoke & Torque
-
#27070592
törölt tag
Pont egy ilyen géppel vizsgáztam C-re anno. 7 sebesség, kényelmes ülés, nagy tükrök, tök jó volt vele tanulgatni, tükörből tolatás, emelkedőn elindulás, rampához tolatás...Még dolgoztam is volna egy ilyennel. De azért egy nyerges nagyobb királyság. Főleg egy tanker.
Kezd a tököm tele lenni a ponyvafűzögetéssel meg a raklapcserével, megcsinálom a tartályos vizsgát nemsokára.
-
zsid
senior tag
válasz Szplöttyy #506 üzenetére
Nekünk van egy ilyen mercink, MB1420as 7 sebességes kézi váltó, 2 rohadt nagy kürt rajta, szal full extra XD.
Nagy általánosságban azért a hivatásos gépkocsi vezetők közt is megvan a rangsor sztem, na a legalja népség azok akik billenccsel dolgoznak( azért vna kivétel ), ott nem kell semmire figyelni, nyomják mint süket a csengőt ... Azért a ponyvás/hűtős az már igényel egy kis IQt, mert egy elkúrt rakodás elég zsebbenyúlós dolog lehet. Az ADR meg már egy külön világ. ( Lehet hülyeséget írkálok, az lett volna a lényeg, hogy a billencsezők jó része nagy gyükér, főleg aki teherautóval jár ).
<tRucKdriFteR>
-
Szplöttyy
senior tag
Hát elég elnyűhetetlen... korabeli személy mercik(W123) elmentek 1-1,5millió kilométert motorbontás nélkül, ezek meg.... hát itt az EU-ba 2-2,5millánál már kidobják őket, a törököknél, meg az ilyeneknél lazán 5-6millát beletekernek, nagyon durva gépek ezek a régi mercik
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Ilyesmi?
Mellesleg, ismeritek azt a céget hogy "Verestrans kft"? Fehér 4tengelyes MAN-jaik vannak, és tiszta szívből utálom mindet... Itt bent a városba, 1*1,sáv kanyar, és ott van egy lámpás zebra... Mennék át a zebrán, mikor nekem zöld van, az meg félig felborulva jön a kanyarba egy jó 70-el... És nem egyszer volt már ilyen, és nem is lassít, ha nem ugrálok már nem élnék... Nem találkoztam még 1 olyan verestransossal se, aki normális lett volna... azért remélem van.
Zsid: Persze, nem fél óra, csak "szemléltetés képpen írtam" lényeg, hogy nem olyan mint egy személyautó, hogy azonnal reagál... Kipufogóba ereszt le? Na ezt nem tudtam, akkor azért van ilyen hangja
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
zsid
senior tag
válasz Szplöttyy #503 üzenetére
A turbó nagyobb méretéből adódóan lassabban pörög fel és áll le , ez természetes, de nem "fél óra", sztem nem lassúak a nagy turbók. Nyomáskiegyenlítő szelep van minden turbóban, a felesleges töltőnyomás kiegyenlitésa miatt, csak ez a kipufugóba enged le.
<tRucKdriFteR>
-
Zolás
addikt
Én nem mertem kimenni az M0ásra 25el féltem hogy valaki seggencsókol
Ja és amit utolértem az is Scania voltSzplötty: most kis 12t-ás teherautóval nyomulok 1218 vagy mi a kódja.
Ja kivetettem az ülést mert elszállt a légrugó benne. Szerelő kiveszi aztán káromkodik és csunyán néz rám. Az ülés alatt vastagon teli lencsével és telibeszórta magát vele. Én meg magyarázkodhattam hogy fogalmam sincs honnan a lencse. Mondjuk azért látható hogy a verda belseje tiszta csak az ülés alá nem nagyon nézelődtem eddig.Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Szplöttyy
senior tag
Hát ja, nagy vasakba nem túl pörgős a turbó... pl van egy Scania-s videó is, elkezdi nyomni a gázt, félóra alatt felépül a turbónyomás, elengedi a gázt, de a turbó még egy darabig süvít tovább.... Úgy látszik ezekbe nincs BOV
(#501) Zolás:
Actros? Vagy annál régebbi "számkódos"?
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
zsid
senior tag
Egy havernak csütörtökön megált a Scaniában a felső sor. Ő a traktorral elindult Gyálról a biatorbágyi Scania szervízbe, M0, 25km/h
Én is meg fogom nézetni a váltómat, mert az egyik szelep nem kapcsol, és néha nem igazán akar váltani. Látom mindnekinek bejött a hét.
<tRucKdriFteR>
-
Zolás
addikt
válasz Szplöttyy #497 üzenetére
Mercedes a drága. Gyenge és ronda Viszont csak belföldön nyomulok igy azt kell mondanom hogy pont elég erre a munkára.
[ Szerkesztve ]
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
Új hozzászólás Aktív témák
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Milyen notebookot vegyek?
- Autós topik
- Milyen monitort vegyek?
- Renault, Dacia topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ukrajnai háború
- 6000 napnál régebben regisztráltak
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...
- NOTHING Ear B171 TWS fehér Új!
- Eladó Asus Tuf FA507NV - RTX 4060 - AMD Ryzen 5 7535HS - 32GB
- Új Bontatlan Apple Studio Display 27 5K Retina Thunderbolt Azonnal Átvehető Deák Térnél.
- Openswim pro fejhallgatót keresek
- Modolt, prémium vezeték nélküli billentyűzet, választható switch - Keychron Q2 MAX ISO
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest