-
Fototrend
Ez a KOMOLY kávé topik. Kérjük, olvasd el az alábbi téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
adp
őstag
válasz mdav88 #64636 üzenetére
Ennyiert nem fogsz kapni tokeleteset, de mindent csak regi alfat ne
Amugy tenyleg nem rosszak a regi meganok se, szuleimnek volt olyan, soha nem volt vele gond, de a clio se rossz es olcso, de ott vannak a regebbi astrak, corsa, ibiza, cordoba,golf, en ajanlom a polo classiot is mert tenyleg jo a nagy csomi es 6L-t eszik vegyesbe (pest, palya, videk) az 1.9-es dizeles 5 alatt van, de azt nem ismerem[ Szerkesztve ]
-
von toth
tag
válasz mdav88 #64636 üzenetére
Ha már teljesen szétoffoljuk a topicot, a Suzukis témánál maradva én most vettem idén egy Ignist, hogy majd A-B-be azóta két hónap alatt belement 2000 és teljesen jó. Szerintem nem kell fosni a biztonságtól, kikapcsolhatatlan ESP van benne ABS, a kocsi jól össze van rakva százig jól fogyaszt van olyan ami oldallégzsákos is a műszerfal az valamelyik Opelé, a világítás erősségét tudod szabályozni, tolatórada stb. Klíma ilyen nyaraknál. És kilátsz belőle, ami nagy kincs. Cserébe 110 felett ne hajtsd mert a futóműve nem fogja tolerálni, de egyáltalán nem olyan gáz, ahogy ezt sokan gondolják és az ára sem alacsony. 5 körül nézegettem és nyolc lett a vége. Ami normális. De ami leélt, az sem nagyon volt még szerelőnél... Na mindegy nekem bevált.
De hogy ontopic is legyen (legalább egy kicsit ) Karácsonyra normális diólikőrt keresek. Hol érdemes venni, mert nyáron a készítéséről már lemaradtam, sajnos túl kemény volt már a dió.
És akkor teljes ontopic a lidlben voltak olasz napok vettm egy kiló állítólag speckó olasz presszó blendet. Tapasztalat van vele valaki kipróbálta? Még nem bontottam fel.
-
Mano66
senior tag
-
HÁZIGAZDA
válasz mdav88 #64636 üzenetére
én speciel voltam lancia tulaj... az első "komoly" autóm volt. 800e ft-ért vettem, majd pár év alatt ráment még a kétszerese, és mindig is egy foskupac volt. de szép, dizájnos, jó hangú. akkor érdekelt ez utoljára. aztán vettem egy "drága" lexus ls400-ast, mindenki szörnyülködött, hogy mennyit eszik. na, azzal 10 évig semmi baj nem volt, 20 évesen adtam el. városban szeretett kortyolgatni, de pályán 9 literből megvolt.
egy barátom most vett 159-es alfát, mert talált egyet olcsón németországban. na, már járja a szervizeket vele, pedig tényleg szép, megvigyázott darab.
a 156-osban szerintem sosem lesz olyan napod, hogy ne gyulladjon ki valami a műszerfalon, egy elektronikai foskupac. de majd az alfa fórumban jobban fogják tudni, meg életérzés, meg mittomén. végülis, ha szereted, ha megéri a pénzt és idegeskedést, akkor az biztos, hogy nem tucatautó (bár... a 156-os éppenséggel az, ráadásul ). szerelemből elnézi az ember, hogy ott hagyja az út szélén.
én ebből kijózanodtam, egy kocsi a szememben konkrétan nullát ér, ha bármikor ott hagyhat. annál a 20 éves swift is jobb.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Pé
senior tag
válasz mdav88 #64636 üzenetére
Nekem 166 2.5 V6 volt. Előbb leírtam, hogy többet volt szervízben mint nem, de imádtam vezetni. A motor+váltó zseniálisan volt hangolva egymáshoz. Igazi Cuore Sportivo feeling volt. Jelenleg német és amerikai autóm van, mégis a helyedben japánt vennék. Évi 5e km-re főleg kis távolságokra egy kis szívó benzines ketyere kell. Suzuki, Nissan (bakancs Micra pl. ) , stb. Soha nem romlanak el, de ha mégis, gombokért van hozzájuk az alkatrész. Vezetési élmény nulla közeli, de gondolom nem is az a cél.
(#64642) And06 Na, a folyamatos köszöngetésektől meg hülyét kaptam. Volt hogy nem integettem vissza és megírták a fórumon hogy ekkor és ekkor jött szembe valaki és nem integetett ...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest