Új hozzászólás Aktív témák

  • ZolkoW

    őstag

    válasz trialboj #135973 üzenetére

    van egy négyszöges monoblokkom, amit a csészén belül "adaptereztem" a szélesebb csapágyházhoz, csak ideiglenesen kellett valami megoldás ingyen, hogy 3 hete részt tudjak venni azon a túrán. Ez kicist megsínylette az ügyködésemet, amikor kinyomtam a csapágyat a csészéjéből, azóta kézzel forgatva érezhetően darál, de a helyén szinte fel sem tűnt, ha a hajtókart is rátettem.. ennyit számítanak az erőkarok, meg a körülmények.
    A benyát hagyd kiszáradni alaposan, akkor nem hiszem, hogy bármi gondot okoz.

    más: mindig meglepődöm, miket nem gyártanak... Pl. ezzel -csak elvetemülteknek- akár egy V-fékes 26-os vázba is mehet az országúti kerék, de mondom, elvetemülteknek! :) Akiket az sem zavar meg, hogy a 22,5 mm, amennyit ez módosít, nem pont annyi, mint a (622-559)/2, de az eltérést a pofa állíthatósága valószínűleg már kimozogja. Hogy a fékhatás milyen lesz, meg egyáltalán jó irányba áll-e az a stabilizáló pöcök, és hogy a megemelkedett középcsapággyal milyen tekerni (a nagyobb kerék miatt), nos ezekért még véletlenül sem vállalok felelősséget, de érdekesnek találtam :)

    ui.: már két magyar is vett, remélem, még élnek!

    [ Szerkesztve ]

    Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

Új hozzászólás Aktív témák