-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
FireKeeper
nagyúr
válasz ZolkoW #137800 üzenetére
nem csoda, a váz kb egyidős velem jóféle régi cromo. asszem reynolds csövek.
viszont a geo nembejövős sajnos, és ugyan papíron pont az én méretem, egy kicsit nagynak érzem, szóval lehet cserés lesz jövőre
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
ivana
Ármester
válasz ZolkoW #137798 üzenetére
6-tól 9-ig a SIS váltók ugyan annyit húznak, szerintem el is megy a 6-os bármilyen rendszerben. A 9-esben lehet akadna a vastagabb lánc. 2-3 ezerért szoktak lenni exage váltók, azok már bőven jók.
(#137799) FireKeeper Szép darab, mistral? Ez 100, hogy nem a te méreted, alig van kinn a nyeregcső.
[ Szerkesztve ]
-
FireKeeper
nagyúr
válasz ivana #137802 üzenetére
aha hogy azon belül milyen (elvileg van több féle) azt sajnos nem tudom.
ez 55-ös, ami az általam nézett táblázatok alapján nagyjából illik az 170es magasságomhoz. a reach-et érzem hosszúnak, még így is hogy elég rövid stucni van rajta.
[ Szerkesztve ]
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
trialboj
őstag
Már csak a felni kérdés van hátra, segítség kellene.
Két verzió maradt, én az olcsóbbat venném, de a drágább picit könnyebb, ami még nem indok, de sokkal jobban néz ki, ami miatt nehéz lemondani róla.
Sosem hallottam róla, de könnyű, és tetszik a matricázás.
Veltec AM-ONE TR 29" Disc RimEz azért már egy ismertebb márka, és meg tudnám szerezni pici olcsóbban hazai eladótól új állapotban, az ő mérése szerint csak 440g
Mavic XC 421 Disc 29 Inches UST RimAz érdekelne, hogy hallott valaki az első modellről, van bármi racionális érv amellett, hogy a majd 10 euróval drágább modellt vegyem? - nekem ugye jobban tetszik, de nem ismerem a márkát, és ha ti sem hallottatok róla, akkor dobom is.
Holnap reggel még bedobom a TL szett bevásárló listámat, hogy valaki megnézze minden benne van, nehogy kifelejtsek valami fontosat.
Küllőket érdemes itt helyben megvenni, ugye? azt írtátok hogy az max pár 1000ft
Köszi
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
ZolkoW
őstag
válasz FireKeeper #137803 üzenetére
hülyén veszi ki magát, hogy országúti témában okoskodok , de az 55 az gondolom a nyeregcső hossza, szerintem az inkább az én méretem lehet, 180 centi vagyok.
Az enyémnek ejtett felsőcsöve van, és úgy 51, asszem. a TT pedig 540mm.
És bár még csak 40 igazi km-t mentem vele, de úgy érzem, nagyon nem lőhettem mellé, esetleg a 100-as helyett egy 90-es stucnit is kipróbálok majd.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
FireKeeper
nagyúr
válasz FireKeeper #137806 üzenetére
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
ZolkoW
őstag
válasz FireKeeper #137806 üzenetére
...a fejemben volt csak meg a mondat másik fele, hogy ezeknél a régieknél nagyjából meg szokott ugye egyezni a felsőcsőhossz is ezzel, és az akkor még hosszabb is az enyémnél, szóval nem csodálom,ha hosszúnak érzed.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
FireKeeper
nagyúr
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #137795 üzenetére
Szerintem megért egy próbát az a belső is, nem tudhattad előre, hogy sz*r lesz.
Maxxis ezek szerint nem csak nálam amortizálódott fénysebességgel.
Vittoria gumikkal én is szemezek, tetszenek nekem is, egyedül attól félek, hogy vékonyak, elvileg pl. a 2.25-ös Barzo tolómérővel lemérve nincs 2.25", hanem keskenyebb, ezért lehet megkockáztatok majd jövőben egy 2.35-öst.
A Veltec-ről sosem hallottam, de ettől még nem biztos, hogy sz*r, a Mavic meg azt írja, hogy UST. Laikus vagyok hozzá, de az UST felnik nem csak UST gumikkal kompatibilisek? Ha nem, akkor majd a szakik remélem jól megmondják, ezzel sem lenne jó kockáztatni.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
nagyúr
válasz FireKeeper #137799 üzenetére
Jól néz ki.
Viszont nem túl nagy méret ez a váz neked?
Mod: közben látom már más is kérdezte. Úgy két számmal nagyobbnak tűnik az ideálisnál, nem csoda hogy nem annyira kényelmes.[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
ivana
Ármester
válasz FireKeeper #137807 üzenetére
Ezeknek a táblázatoknak a kiötlői gyökerek, a másik kedvencem a felni szélesség gumi szélesség táblázat. Abban is jó nagy marhaságok vannak.
170 centihez kb. 51-52-es klasszik váz való (A lényeg a hossz, azt kell nézni mindig. A régi vázak előnye, hogy ugyan akkora az üléscső, mint a felsőcső). Nekem is nagy lenne az 55, pedig én 175 centi vagyok. 53-as a bringám Az eladáson sajnos tényleg bukni fogsz, az új alkatrész sose éri meg. Manapság meg az acélnak leáldozóban van, baromi olcsó már az alu. Max. ilyen columbus SLX szint ami megy, de az nem ez a kategória.
A gumi méretezés meg: Keskenyebb ne legyen, mint a felni kívülről (!) és ne legyen szélesebb, mint 3-szor a felni belső (!) szélessége, bár utóbbi nem olyan para.
-
Dilikutya
félisten
válasz maximilian4 #137790 üzenetére
A jó kis szolnoki sétány. Az a térkövezés önmagában terepgyakorlat a városban.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
trialboj
őstag
válasz jjeahh #137810 üzenetére
Jaj édes istenem, miért kell szopassanak ezzel az UST dologgal? Utána olvasva azt írják, hogy elméletben lehet és szabad nem ust gumit ust felnivel használni, viszont előfordulhat hogy magas nyomáson lerobban a felniről, vagy akár alacsony nyomáson leugrik, de majdnem biztos hogy ereszteni fogja a levegőt, mert nem garantálják hogy tökéletes lesz a légmentes kapcsolat. Kitaláltak egy technológiát, és alig pár gumigyártót sikerült befűzniük hogy gyártsanak rá terméket. Milyen marhaság már ez, bike 24 nél, van 6 db maxxis gumi ami UST, még két mavic, és annyi, ezek nem is xc gumik, a mavicnak viszont az összes 40 euró alatti felnije ust. Most akkor mi a franc van?
Amúgy a Barzo, pont olyan széles amilyennek írják, illetve van belőle 2.35 méret is.(ugye a felnin is múlik az a pár tized) Illetve hátra is van 2.35 ös Mezcal.
Valaki tudja cáfolni ezt az ust marhaságot?
Ez a listám, elméletben minden jó kellene, legyen ugye? Első gumi nincs benne, mert nincs stockon Barzo, gondoltam addig használom a meglévő cross kinget.
Felni és felniszalag szelep
Ezek ugye passzolnak?Hogy gyűlölöm én ezt, arra nincsenek szavak.
[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #137814 üzenetére
Én úgy értelmezem, amiket írsz, hogy azt folyadék nélküli használatra értik.
Mert az UST az még a tejes rendszerek elterjedése előtti dolog, olyan, mint az autóknál. Azt nem tudom (meg az előbbinek sem néztem külön utána, lehet hogy rosszul emlékszem), hogy jelent-e ez olyat, hogy mondjuk minden külsőt nehezebb lesz rá felimádkozni, a passzosabb perem miatt ... de szerintem ott inkább a külső az, ami speckó, hiszen tömítenie kell.Csak azért nem írtam már tegnap, hogy épp az ebike-on akadtam a Joe's cuccok között olyanra, ami direkt NEM TLR kerékhez van kitalálva, mert láttam, hogy már rá vagy kattanva az átalakításra . Nem néztem utána ennek sem, gondolom más a tej. Én inkább a TL ready változatot vettem, mert a felnik tudják. (öö...vagy csak álmodtam? )
Arról már nem tudom, volt-e diskurzus, hogy a küllőhosszok jók lesznek-e. Azért felnik között vannak különbségek, szóval az lehet, hogy nem olyan egyszerű. Igaz, hogy egy marék ezüst színű rozsdamentes síma egyenes küllő nem akkora tétel.. 64 db fekete húzott az már 20e fölött van inkább.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Dilikutya
félisten
Kérdés: alu- vagy acélváz? Az összefoglalóban lévő egyik linken 3-5 év élettartamot írnak az alumíniumra, de azt kevésnek érzem egy 100-150 ezres (esetleg drágább) kerékpár esetében. Súlyra annyira nem vagyok kényes, most is acél van, csak ezen eljutottam oda, hogy nem érdemes már rá költeni túl sokat, max fékbetét, gumi, de a váltót már nem cserélem.
Fék: V-fék, bowdenes tárcsás, vagy hidraulikus tárcsás? Tárcsás esetében mennyi szakértelmet igényel a kerék kiszerelése? Egy gumit én is ki tudok cserélni, legalábbis V-fék esetén igen.
Hátsó lánckerék/agy kazettás megoldású legyen, ezt más is mondta már.
Váltó: Shimano Deore
Felni: mindenképpen duplafalú?Mire figyeljek még? A méret 176 centimhez talán M, de ez részletkérdés utánanézni, meg úgyis ki kell próbálni.
A 100 ezres összeghatárt elengedtem, valóban sokat megyek, a lakóhelyem is 12 km a munkahelyemtől, szóval a napi 24-25 az alap akkor is, ha semerre se megyek, az meg ritka. És sok terv van a nyárra.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
nagyúr
-
aginor
addikt
Sziasztok!
Újpesten vagy lehetőleg Észak-Pesten ismertek megbízható szervizt?
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Napfénysüti #137818 üzenetére
Az enyém idén fog eltörni alattam,csak tudnám pontosan mikor.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz Napfénysüti #137818 üzenetére
meg ez a 3-5 év gondolom úgy érvényes, hogy évi 20000 km-rel edzel+versenyzel, akkor ez nálam máris kitolódik 30-50 évre
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
trialboj
őstag
válasz Hasaggymeg #137815 üzenetére
pff, ne is mond, 200 europénz azért hogy ne legyen defektem, best deal ever, ennél már csak az új apple monitor állvány nagyobb lehúzás.
(#137816) ZolkoW
Én ezt a cikket olvastam, ahol azért egyértelművé teszik hogy kell hozzá lötyi "A UST-ready tire has a proper UST certified bead, but it requires sealant in order to make the casing airtight. "Viszont írják hogy az ust/ust kombóhoz kevesebb, nem ust a gumihoz meg több lötyi kell... , de ilyet hogy lehet írni?
"Finally, non-UST tires are not as tightly controlled for the tire bead diameter and stretch, and this means that a loose fitting tire could be more prone to rolling off the rim or exploding off of it under high inflation pressure."
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
6030D
Ármester
válasz trialboj #137823 üzenetére
Akkor leírom sokadszorra is: vidd el szervizbe, és megcsinálják 10e Ft-ért, bármilyen felnit. Eddig drótos Contit használtál, mert a hajtogatós parasztvakítás 20 Euroért, de most 40-ért veszel olyat, amiről nem sok vélemény van. Nem értelek.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Dilikutya #137817 üzenetére
Egy minőségi aluváz kb örök élet + 1 nap, általános felhasználás mellett. Ennek a 3-5 évnek annyi a valóság alapja, hogy az extrém felhasználásra szánt kerékpárok esetében, ennyi garanciát ad a gyártó általában az alu vázakra. Azért mert a gyártó feltételezi a legszélsőségesebb esetet, hogy valaki vesz pl egy alu vázas Trail/Enduro/DH/Dirt/Slopestyle kerékpárt és heti 5 napban, legalább évi 5-6 hónapot, 3-5 éven keresztül üti vágja, gondolok itt pl a bikeparkokra, ahol 5 méter magasból ugrálgatnak, illetve 10-15 méter hosszúakat, ebben benne lehet pár elrontott ugrás, első kerékre érkezéssel, meg mindenféle vandálság amit az ilyen kerékpárokkal rendeltetés szerűnek mondott használat mellett elkövetnek a bringások. Tehát értsd úgy, hogy ilyen extrém felhasználás mellett kb 1 nap alatt nagyobb terhelést adnak a váznak, mint Te vagy egy átlag bringás 1 év alatt. Ezért van az, hogy az alap decathlonos meg egyéb belépő aluvázakra akár élettartam garikat is osztogatnak, mivel azon a felhasználási szinten még az alap aluváz sem törik el soha. Viszont hiába az erősített prémium aluváz, extrém felhasználás mellett valóban elfáradhat 3-5 év alatt.
Súlyról igazán akkor van értelme beszélgetni ha elkölt az ember legalább 350-500 ezret egy XC gépre például, ez alatt, el kell fogadni a 14 kiló körüli súlyokat egy MTB esetében.
Én hidraulikus tárcsát ajánlom, kevesebb a szívás vele mint a bovdenes fékekkel. Jobban is fog, nincs miért tartani tőle, ma már nagyon megbízhatóan működnek. 1-2 évente olajat kell benne cserélni, meg persze fékbetéteket amikor elkopott.
Tárcsa esetén maga a kerék kiszedése nem igényel különösebb szakértelme, gyorszárakkal lehet ki be rakni a kereket. Inkább az jelenthet problémát, hogy miután visszateszed a kereket, elképzelhető, hogy a féken állítani kell, mert esetleg a betét beleér a tárcsába, lehet egy kis súrlódó, cicergő hangja. Átütős tengelyek esetén ritkábban fordul elő, de a gyorszárak miatt sűrűbben, mert ez a rögzítés nem tartja annyira szorosan a kereket mint a vastag csőtengely. De a féken is múlik, mert ha nagyobb a rés a betét és a tárcsa között, akkor még ez a kis játék is beleférhet, és ezáltal a féket sem kell állítgatni egy kerék kivétel után. Viszont egy bizonyos árkategóriától nem is igazán lesz más választásod mint a hidraulikus tárcsa, itt arra érdemes figyelni, hogy lehetőleg ne Tektro hanem inkább Shimano fékek legyenek a kerékpáron. Jobban is fog és a beállítása is egyszerűbb, általában nagyobb a rés a betét és tárcsa között ha rendesen le van légtelenítve.Azon a gépen amin Deore váltó van, már nem lesz szimpla falú felni.
176cm-hez inkább az M, de azért érdemes mindig ráülni, meg geometriát nézni.
Deore cuccokkal szerelt bringák bőven 100 felett lesznek, 250-300 között.
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #137823 üzenetére
Ilyen, amikor kiragadod a szövegkörnyezetből a részletet ;-)
Ami nekem is új (mondom, igazából sosem ástam bele magam, ennek az UST dolognak a fénykorában sem), hogy van az UST, ami airtight folyadék nélkül is, és az UST-ready, ami folyadékot igényel, de pontosabb a pereme, ezért kevesebb lötyi kell, és nem is fog lefordulni, mert pontosabb. Pontosabb = se nem túl tág, ami előidézheti hogy lefordul, se nem túl szoros, hogy ne tudd felrakni targonca nélkül.
Ez volt az én értelmezésem.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Dilikutya #137817 üzenetére
+még annyi a kerék kiszedéshez, hogy hidrós tárcsánál nehogy behúzd a fékkart, amíg nincs benn a kerék
(szálltáshoz érdemes is beletenni a hozzá adott kis műanyag lapkákat a pofák közé)
De egyébként mégkevesebb teendő van, mint V féknél, hiszen azt gumimérettől függően ki kell akasztani, itt meg simán kijön a kerék.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
trialboj
őstag
válasz 6030D #137824 üzenetére
De mit csinálnak meg? szerinted őket érdekli hogy ha majd 3 nap alatt leereszt, és leugrik a felniről, v csak simán ereszti a nyomást, v esetleg egy kanyarban kiugrik az eleje?
Ha majd vissza kell vigyem hogy szétszedjék, ki fizeti bele az új tejet, új szalagot? Nyilván én, érdekli őket, nem! Én hoztam a cuccokat nem az ő felelősségük. Olyan könnyű azt mondani hogy vidd be majd megoldják, ez nem BP, itt nem Runner szintű szakik vannak, akik 300 eurót költenek egy rohadt csapágy kinyomóra a SAJÁT műhelyükbe, amit lehet nem is használnak majd évekig.Vagy nagyon drága alkatrészeket raknak bele vagy gagyit, mert az a középszer ami nekem kéne nincs, sem olyan tej, sem szalag sem szelep, gumi, innentől mit kezdjek velük? Járkáljak az ő nyakukra és mutogassam mit találtam egy konkurens oldalon, és ők azt ajánlják-e.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
StLui
veterán
válasz aginor #137819 üzenetére
M&M bikenál járt a bringánk, illetve én jártam a XV ker Rákos úton Kis Zozi Pista (FB név), nála csak vásároltam, 70/4554599, de szimpatikus srác, hozzá is mernék menni így első ránézésre. Carbike a nevük
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #137814 üzenetére
Jé, ezt a videót nem láttam . Amúgy én sem tökölnék a helyedben Vittoria gumikkal, inkább vennék valamit ami ismert, garantáltan működik és jó, pl. valamelyik bevált Conti vagy Schwalbe modell. Azt a kis mikrorezgést aszfalton meg olyan nehéz elviselni? Mostanában én is megyek aszfaltos köröket és jól felpumpálva a Nobby sem zavar. De veheted tölem a Vittoriát is, csak hát gondolom már nyakig vagy a kudarcba fulladt kisérletezgetésekből .
A listád nekem jónak tűnik, ha az UST felni és a szelep működik, akkor jó kell legyen. Nekem is ilyen szalagom meg tejem van amúgy.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #137828 üzenetére
Vannak itt is ilyenek,ne izgulj,inkább a jó szerelő a ritka mint a fuser.Ez gondolom többnyire a kereslet miatt is alakul így,100 alatti kerékpárt birtokló tulajdonostól mennyit lehet elkérni egy pár órás javításért? Talán öt,tízet,de akkor is már 10%-a kerékpárja árának,annyi meg csak arra elég,hogy ne haljon étlen a szerelő.Nekem egy óra nem elég,hogy alaposam megmossam a kerékpárom és megkenjem a hajtást.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #137831 üzenetére
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #137832 üzenetére
A nyeregcsövet ne felejts el kivenni,nehogy berohadjon. ...te jó lennél alkatrészeket tesztelni extrém körülményekben,ha bírja és nem akar tönkremenni,legfeljebb bepakolod hóval,vagy alámeríted egy erdei vaditatóban.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
trialboj
őstag
válasz jjeahh #137830 üzenetére
Mivel a te listádat koppintottam 1-1ben , a szelep csak azért más, mert ez a javasolt az ust mavichoz. Én is vennék mitast, ha nem 40e ért árulnák darabját. 6030D sokallja a TL a contit ennyiért, szerintem is sok, érte ha tényleg érzékeny az oldala. Schwalbet nem ismerem, maxxis arddent/ikon meg még drágább is, és akkor pont ugyan arra váltanék ami van (hátul), mert mondjuk én az első gumik között különbséget nem érzek, az annak fontos aki limiten megy, elöl max sárban csúszkálok, de akkor eleve óvatos vagyok és nem izgat a tapadás mert nincs sebesség.
Az a mikrorezgést meg hidd el h zavarÓ, téged is idegesítene ha mentél volna 1 szezont RK el, persze el lehet viselni csak hátha van jobb.
--
Vannak itt is ilyenek,ne izgulj,inkább a jó szerelő a ritka mint a fuser
Biztos vagyok benne hogy azért mert átlépem a határt se Mo se az istenített Német o. v Ausztriában nem lesz egyből minden szaki vérprofi. Csak nem mind1, h 2 szervizből válogathatsz vagy 20 ból. És pontosan le is írtad a lényeget, kevés a szervizdíj, nem éri meg sokat tökölni vele, ez pedig hosszú távon hozzászoktatja őket az igénytelenséghez. (Puzsérnak van egy teóriája, a Barátok Közt első 2 évéről, amit állítólag senki nem nézett mert szar volt, aztán olyan sokat tolták az arcunkba, hogy majd mindenki rákapott)
--
BTW az ilyen helyzetek addig viccesek míg haza nem érsz, és mosás után darál minden, majd mikor szétszeded látod hogy tiszta sár az egész csapágyház. Vigyázz vele, mert tönkre vágod/tad a hátsó váltó görgők csapágy kenését, azt takarítsd ki mindenképp. Az a pocsolya ami olyan magas hogy már beleér a lábad tekerés közben már "veszélyes" a bringára.na de süt a nap megint, megyek megluggatom az frissen összerakott kerekem, 2.3 as szorzója van, hogy ma is lesz defekt. Tegyék meg tétjeiket
[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Csokicsibesz
tag
válasz trialboj #137828 üzenetére
Igazából korábban többen is elmondtuk, hogy az átalakítás nem egy atomfizika. Rendelsz netről neked szimpatikus felniszalagot, szelepet, tejet és adott esetben te magad is meg tudod csinálni az átalakítást.
Nem kell több száz eurót beleinvesztálnod az egészbe, ez egy teljesen budget dolog.
Szerintem kicsit túlreagálod a dolgokat. -
jjeahh
nagyúr
válasz Csokicsibesz #137835 üzenetére
Ha jól emlékszek azt írta, hogy a jelenlegi felnije nem szereti a tubelesst.
trialboj: Jó tudni, mostmár biztos sosem fogok raceking-et venni
Hasaggymeg: választanom kellett, hogy kikerülöm és a vizes fűben gyaloglok 100 métert mellette, vagy átgurulok az özönvízen. Mivel a vizes fű tele van kullancsal...
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
maximilian4
addikt
Kicsit noob kérdés, de eddig nem volt belső nélküli gumi a családban. Mi a teendő defekt esetén?
Maxi
-
jjeahh
nagyúr
válasz maximilian4 #137837 üzenetére
Tubeless? Kisebb szúrásoknál semmi, nagyobb szúrásoknál jó esetben semmi, ha meg már nem tömít, akkor kukacot kell nyomni bele. Ha valami kivágta, akkor teszel pótbelsőt bele és a vágás meg a belső közé pl egy papírpénzt összetűrve, majd ha hazaértél kicseréled a külsőt.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
jjeahh
nagyúr
válasz maximilian4 #137840 üzenetére
Ha tubeless, akkor van . Ki alakította át? Vagy így vetted? Sajnos azt csak úgy tudod kideríteni, ha egy helyen lepattintod a gumit a felniről és belenézel, hogy van-e benne lötyi. De utána lehet, hogy minipumpával már nem tudod majd felpumpálni, kelleni fog egy műhelypumpa vagy kompresszor.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
maximilian4
addikt
válasz jjeahh #137841 üzenetére
Az új bicajon van gyárilag. Szerintem tnap raktam is fel róla fépet.
(#137813) Dilikutya
Azaz. Itt minden térkőből van. Bár ez inkább az outisoknak lehet szar. Mert itt tényleg minden bringaút térkőből épül. Mondjuk ezzel a döggel teljesen jó, mert semmit nem érezni belőle.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
Ákkk
addikt
Na tegnap sikerült lezúznom az xt brm 785-ös fékkarokat szállítás közben gondoltam itthon megveszem a 8100 xt fékszetett. Árajánlat 120000 +tárcsák de csak szeptemberre jön meg kb. Addig csak a komplett szettet tudják adni. Kinti webshoppok kb 50 000 ft-al olcsóbb árakon rakták ki 4-5 hét eléhetőséggel.
Valaki rendelt már a bike24.com-ból mennyire pontossak az ott írt információk?A technika nem az agy helyettesítő terméke.
-
jjeahh
nagyúr
válasz maximilian4 #137843 üzenetére
Ja, akkor abban szerintem van belső és ha a gumin meg a felnin írja, hogy tubeless ready, akkor átalakítható belső nélkülire. Tudtommal gyárilag a full tubeless ready bringákba is belsőt raknak, aztán ha te akarod átalakítod.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- További aktív témák...