-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
FireKeeper
nagyúr
válasz K Norbi #138950 üzenetére
az álom bringának nem az a lényege hogy megfizethetetlenül drága? ezt azért össze lehet spórolgatni
nekem a dream az Orbea Terra
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
Massmurderer
őstag
válasz StLui #138948 üzenetére
Irtam hogy kaptam.Tesom is az aliról rendelte.Strapatelefontól ne azt várd hogy a mai csúcsmobilokkal vegyék fel a versenyt.[link] Pl. itt ez.Hardver se elavult.Sok kinai vacak még mindig olyan hogy ott a kameránál hogy 13MP azt valójába csak 8MP a kamera,csak szoftveresen átalakitja.8as droid azért pl nem elavult annyira még.Sokan még inkább a régit használják mert megbizhatóbb,és a google nem piszkált bele annyira.
[ Szerkesztve ]
-
StLui
veterán
válasz Massmurderer #138952 üzenetére
nem azt vártam, hanem hogy a 30 eFt-os xiaomi-val legyen pariban legalább
EZ a CAT már nem olyan rossz, amikor lányomnak keresgéltünk szörnyűek voltak[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Massmurderer
őstag
válasz StLui #138953 üzenetére
Egyik se rossz.A mostani CAT telok,ami droidos,más mint a 4-5 évvel ezelöttiek.És ezekhez ott a frissitési lehetöség,a szerviz,stb.Megveszel egy kinai vackot,semmi nincs hozzá.Gariztatni nem fogod,ha gond van vele kidobhatod mert tutti nincs hozzá semmi cucc az országba.
-
jjeahh
nagyúr
Na, végre megjött a bőrönd mérlegem, úgy tűnik 12.90kg a bringám, aminek örülök, mert a 2025g-os Recon RL-el, belépő Acera hajtókarral ennyi, meg a váltó, fékek is csak Deore szint (nehéz), + kulacstartó, Topeak Ninja Pouch Mountain meg egy adag sár is van rajta, plusz a gumik is nehezek, azokkal jövőben tuti spórlok pár száz grammot. Szerintem nem olyan rossz súly ez, a haverom full XT Scott montija 13.60kg, az enyémet tuningolgatva valszeg le lehetne vinni 12-ig. Oké, egy Niner Air alu vázra könnyebbet lehet építeni, de az ennyire könnyű alu bringa már nagyon ritka, az már-már karbon szint.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #138956 üzenetére
Oké
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
Egy CAT S60-ast nemrég javított munkatársam, törött kijelző miatt
Pedig nem volt gyilkolva, a tulaj elmondása szerint zsebben repedt meg a kijelző. Szegény srác harmadszorra tudta megcsinálni, és a +2 LCD költségét benyelte, ez már mondjuk független a CAT témától ISBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #138955 üzenetére
az enyim 1,8 kiló, azért az fél kiló hátrányból indul még egy közepes karbonhoz képest is, de én a többi alkatrésszel tovább rontom
Hú, egy deszép Niner egysebit láttam a Crosskovácsi képek közt! Zöld acélváz, saját márkás () karbon villával..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #138959 üzenetére
A tiéd az a fehér Niner? Összben mennyi is annak a súlya, 12kg alatt van nem?
Hasaggymeg: most jut eszembe, ki akartunk menni a múlt hétvégén a Madarasira, de állítólag járhatatlan a turistaösvény Hargitafürdő-Madarasi Hargita között, rengeteg fa ki van dőlve . Remélem hamarosan eltakarítják onnan.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
StLui
veterán
Ha már álombringák
Fiam álombringája most éppen, mióta meggyőzte őt egy srác, hogy értelmetlen egy régi DH-t is tartani a mostani Focus mellett.Pár napra rá, hogy belelkesedett ezért a bicóért találtam a Yoann Barellei videót, ez rátett egy lapáttal a lelkesedésére.
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
6030D
Ármester
Yess, alakul ez! [link]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
varsam
őstag
válasz StLui #138964 üzenetére
Ez nagyon királyul néz ki, elfogadnám!
Ezt írja: "The trail bike will have an almost-ready serial production version of the cockpit integration, the wireless Magura Vyron eLect seat post, internal lines and a wireless SRAM AXS drivetrain."
szóval a dropper post és a váltás és vezeték nélküli jelen esetben. -
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #138963 üzenetére
vicces!
Vajon azért ilyen egyenes a kormány, mert a fékkarok állása fix, és hogy ezzel legalább a szögük testreszabható legyen? Tuti lesznek jópáran, akik rácuppannak erre.
De erre a kemény gumis markolatra nemigen térnék vissza a szilikonhab utánBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Runner_fxr
Ármester
Ha esetleg valaki szeretne venni Garmin-t, bátran ajánlom Zerge-t. Nagyon korrektek! Nekem egy szó nélkül kicserélték másik készülékre, pedig már kibontottam, kipróbáltam. Akár olcsóbbra is cserélték volna, még ő akart rábeszélni az explore-ra. A 830-ra full ingyen rakott fóliát is.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #138963 üzenetére
Szép,de bonyolultnak érzem.A szervizelhetőség,karbantarthatóság fogja eldönteni elterjed-e,vagy rémálom lesz a szerelőknek,felhasználóknak. Szurkolok neki,mert így tényleg új értelmet nyerne a letisztultság.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #138970 üzenetére
Inkább az ár fogja eldönteni, illetve az, hogy mennyire variálható más alkatrészekkel/kormánnyal. A szervizelhetőség a vásárlót nem hiszem, hogy érdekli.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Fetz
csendes tag
válasz Csokicsibesz #138891 üzenetére
Ha még aktuális:
-
ZolkoW
őstag
válasz Tomi_Sci #138968 üzenetére
2 vagy 3 kínait próbáltam csak, drágábbat nem. De nekem tetszett mind, Rockbros tudom, hogy volt, meg Motsuv "márkájú", a harmadik is lehet, hogy Rockbros volt. Csak azért volt ilyen sok, mert egyszerre akartam pirosat és zöldet, és ment a bénázás a szállítás körül, az egyik feketére változott, meg ilyenek A Motsuvból az egyik bénán lett levágva gyárilag, a RB ilyen szempontból is OK volt, fogásra mindegyik jó (mint mondtam, mással nincs összehasonlítási alapom, csak a régi fajta szivaccsal, és a keményebb gumissal), a végdugók mindegyiknél hulladékok
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #138971 üzenetére
Csak addig amíg szervizelni nem kell és nem fogja neki senki (jól) karbantartani...onnan kezdve elterjed mint a leftyről,hogy macerás,oszt csá a világuralomnak...de meglátjuk,az idő megmondja.Én,bár tetszik,egyelőre szkeptikus vagyok.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Begbiebike
csendes tag
válasz 6030D #138963 üzenetére
A letisztult kinézeten kívül mi haszna van vajon ilyen szinten kábelteleníteni?
Ránézésre tetszik persze, de amennyit lehet szívni akár már egy vázon belül vezetett kábellel is... Nekem nem éri meg.Máshol olvasott praktikus kérdés:
Elesel, kormány körbefordul ki tudja hányszor. Honnan tudod merre állítsd egyenesbe? Anélkül, hogy elszakadna bármelyik fékvezeték. Az első még ok, mert az a villanyak alján jön ki, azt talán pörgetheted bármennyit, de a hátsó? -
6030D
Ármester
válasz Begbiebike #138977 üzenetére
Nekem egy darabig nem lesz AXS váltóm, így a váltómadzag meg fogja határozni, hogy merre van arccal előre. Meg nem hinném, hogy ettől úgy pörög a kormány, mint egy bmx-en.
Én júzerként a rejtett bowdent is imádom, mert egyszerűbb a takarítás, és kicsit sajnálom, hogy a Meridán meg a fékcső kint megy. Igaz, hogy a felső csövön, ezért csak törölgetésnél gond, de akkor is.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Corsair90
tag
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani műhely pumpát, ami ténylegesen tud 10 bar-t?
4-8 e Ft között szeretnék vásárolni és nem tudom pl egy Beto New Classic is megfelelő volna erre a célra? [link] -
rioter
csendes tag
Helló!
Segítségeteket kérném, szeretnék maszkot venni légszűrésre. Budapesten bicajozom, tavasz közepétől ősz közepéig, szóval valami olyan kellene, amiben a nyári hőségben lehet tekerni, a kipufogófüstöt tudja normálisan szűrni (nem a szaga, hanem a károsító anyagok a lényeg), és lehetőleg a szűrőbetétekre nem megy el az egész fizetésem.
Alapvetően a Respro city-t láttam kifejezetten városi közlekedésre, de a testbike-on nagyon lehúzták, egyrészt a szűrőbetét nagyon sokba jön ki hozzá, másrészt az írók szerint nagyon kényelmetlen, megfájdul benne az arcuk.
Találtam Velotech Maszk Trigram Master maszkot is, ami jó olcsó, és a leírás szerint még mosható is a szűrű, de itt nem tudom mennyit szűr ki a kipufogófüst káros anyagaiból.
Ti milyet javasolnátok?
Illetőleg a cserélendő szűrűtípusokat mennyi időnként kell cserélni? X nap, vagy y perc használat után, és ez mennyi?Köszönöm!
-
6030D
Ármester
válasz Runner_fxr #138980 üzenetére
Nekem is zörgött a fóka, de ott a ki és bemenetnél meg lehetett feszíteni a házat+csövet és halk volt. Az ugye merev, nem mozog, ez szerintem neked nem oldaná meg. Valaki (cozmo??) anno próbálkozott szivacscsővel, de nem tudom sikeres volt-e a műtét.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Tomi_Sci
őstag
válasz ZolkoW #138974 üzenetére
Nekem volt bilincses RockBros ami mint kiderült nem szilikonos, hanem full szivacs. És az egekig ajnározott értékelések ellenére kb. 2 hét alatt összeesett városi ingázgatás alatt. A hétvégi pilisi túrán már kb. a kormányt fogtam Nem volt túl kényelmes.
Most rendeltem bilincs nélkülit, ami szilikonosabbnak tűnik, szerintem Te erről írsz.
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
ZolkoW
őstag
válasz Tomi_Sci #138984 üzenetére
az olyan nekem elszakadt egy eséstől, és sokáig csak azért nem vettem a sima szilikonhabost,mert mindenáron bilincsest akartam, és olyanban nem láttam. aztán ez elmúlt, és teljesen elégedetten használom.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
nismoka
addikt
válasz Runner_fxr #138986 üzenetére
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #138986 üzenetére
Ezt még valóban nem sikerült megnyugtatóan rendezni,mert míg a külső vezetékezés esztétikai és tisztán tartási kérdéseket vet fel,addig a rejtett vezetékezés nehezen kezelhető,-hozzáférhető,-cserélhető.Amúgy meg nem értem,tényleg annyira hangos az a bovdenházkopogás,hogy nem bírod elviselni?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz nismoka #138987 üzenetére
Nem tűnik rossznak, de szombatra ez nem lesz meg sajnos, akkor szeretném megcsinálni.
Hasaggymeg: Elhiheted, hogy igen. Bár nekem a fülem már eléggé kifinomodott a nem oda illő zajokra egy kerékpáron, az ismerősöm csak ennyit mondott amikor kipróbálta, ez ilyen igazi, idegesítő, köcsög zaj.
Úgy képzeld el, mintha egy kapcsolót kapcsolgatnál minden egyes berugózáskor, vállalhatatlan.Gondolom az új verzióban nem véletlenül van megoldva így!
[kép][ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #138989 üzenetére
Erről eszembe jutott egy sztori. A Focusom külső bovdenvezetésű volt. Viszont a homlokcső előtt volt a két váltó Jagwire gyorsállítója. Na azok állandóan nekicsapódtak a váznak és ilyen erős fémes hangjuk volt. Eleinte zavart aztán tökre megszoktam és már nem is érdekelt.
Eladtam a bringát ugye tavaly tavasszal, épp nászúton voltunk a feleségemmel Prágában mire csörög a telefonom. Az asszony volt kollégája hívott aki a Focust megvette hogy valami zörög a bringán. Elkezdtem gondolkodni hogy mi lehet a gond, én patent állapotban adtam át (amúgy is rettentően vigyázok a pénzért vett dolgaimra) mire beugrott a tantusz! Hát persze hogy a gyorsállítók voltak a ludasak, el is mondtam neki hogy azoknak van hangja és nem lehet velük mit kezdeni.Més que un club!
-
Toobee
veterán
Úgy eláztunk ma, mint a picsa. Persze csak a hegyen esett, picit lejjebb már semmi. Viszont még február, március körül kitűztem célul, hogy a szuszogó mászás nevű szegmenst megmászom júniusban megállás nélkül. Ez végre sikerült.
Yoko nevű pályán gyakorolgattuk az ugratókat is. Végre újre megugrom a letörést, illetve két új ugrót is sikerült nagy biztonsággal abszolválni. Igazából a könyebb vonalvezetésen már csak az első 2 ugratóra nem mertem rámenni.
https://barbieripnk.hu/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #138990 üzenetére
Úgy érzem ebből hamarosan "új verzió" lesz.
Napfénysüti...nejemén is összesúrlódnak (mert kopogni nem halljuk),látszik is rajtuk rendesen.
Toobee...eső ide,ázás oda,megmásztad és megugortad,tehát megérte.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Koczó93
őstag
Na, ma terveztem megrendelni a Conti gp4000seket rosebikeról de már nincs készleten Van más alternatíva 5000en kívül?
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Hasaggymeg #138900 üzenetére
Na ma mindkét váltót újra beállítottam, a beállítás oké, mégsem vált normálisan. WD40-nel befújtam a váltókarokat, semmi javulás. Ezek után csak a bovdenek lehetnek.
-
gabro0
őstag
válasz Hasaggymeg #138993 üzenetére
Ezek szerint jól jártam, hogy olyan vázam lett, aminek része az állító.
-
nagyúr
-
Wombath
HÁZIGAZDA
válasz Napfénysüti #138991 üzenetére
Most nekem is megvan a magam idegesítő zaja. Crosskovácsin fedeztem fel, érdekes, hogy eddig egyszer sem jött elő, párszor meg is álltam még verseny alatt is, először azt hittem, eltört valami: rázós lefeléken mintha a lánc, vagy más kemény tárgy erőből verné a vázat. Legalábbis ez a logikus magyarázat, fülre nagyjából onnan jött a hang, de korábban nem csinálta, pedig szerintem mentem már vele durvábbakat is. De nem láttam semmi sérülésnek vagy egyébnek nyomát sehol, semmi sem lötyög, és simán a bringát a földhöz csapkodva nem tudom reprodukálni, a váltó kuplungos, tehát ELVILEG nem kéne, hogy alulról ennyire felcsapódjon a lánc...Rohadtul idegesítő, főleg, hogy a hangos racsnit kedvelem, a többi zajt viszont nem
Ja, és bónusz: háromszor is leesett a láncom a versenyen, pedig ez ismét olyan, ami korábban egyszer sem fordult elő, és a kuplungos váltóval nem is kéne neki. Lehet, hogy a kettő összefügg, de az is lehet, hogy véletlen - mindenesetre hétvégén a HHH nagy köves lejtője várja a bringát, és ha legalább a csörgést tudom reprodukálni, akkor második menetre betekerem a láncvillát egy szétvágott belsővel, hogy ezt a részt kizárjam. Ja, és a bowdenek mindenhol kívül mennek, azok nem igazán lehetnek...