-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz flash- #139601 üzenetére
Rengeteg Reaction van, tudnád linkelni melyik az? Nekem pl a C:62 Eagle tetszik nagyon, de annak nem ilyen a geója.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
flash-
veterán
válasz jjeahh #139605 üzenetére
hát persze lehet jó meg minden, én nem fikázni akarom a többi geo-val rendelkező bringát, csak próbálom ilyen szemszögből is nézni a dolgokat...
Eddig felszereltség és geo miatt ebben a kategóriában a reaction pro volt talán az egyik ajánlott, most talán ő:
Superior '19 XP 909 XCbár ahogy nézem a superior teleszkópja nem levegő csilapítású?
RockShox 30 Silver TK, QR, PopLoc remote LO
ez van rajta..ez gyengébb mint egy levegős?[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Runner_fxr
Ármester
válasz flash- #139598 üzenetére
Anno pont így voltam vele, nem szerettem a Meridákat. Valahogy mindig olyan jellegtelennek tűntek, innen onnan összelopkodott megoldások, valahogy nem jött be az egész. Aztán az utóbbi néhány évben volt egy fordulópont, eléggé összekapták magukat. Szerintem jó gépeket gyártanak, és ezt a versenyeredmények is alátámasztják. E-MTB fronton is 3 évig minden tesztet megnyertek az eOne-Sixty-vel, de a sima One-Sixty, One-Twenty is baromi jó gép, nagyon jó geoval. Megmondom őszintén, én annyira nem ástam bele mostanság magam az XC geókba, mert ez a szegmens engem túlzottan nem érdekel. Bár nem tudom egy ilyen géppel amúgy mi baj van: Big Nine 7000, eléggé verseny geonak tűnik, nem is csúnya darab. Ha akarnék egy pro XC-t, ezzel szerintem jól ellennék.
Nyilván a hobbi kategóriákba más geok vannak, túrázósabb. A Cube nekem egyáltalán nem jön be, én sem értem azokat a rövid vázakat, de ők tudják.
Én jelenleg a KTM-el vagyok úgy, mint Te a Meridával, egyszerűen nem értem, hogy miért vannak annyian oda érte, abszolút nem látom azt a kimagasló tudást ami a többi bicó felé emelné, a Fully MTB kategóriákban nagyon gáz az egész felhozatal. Össztelós eMTB-ot sem tudnak építeni, mint egy parasztbringa, olyan az összes. Dagadt Német nyugdíjasoknak, kitámasztóval, néha még kosárkával is felszerelve, kb ez lehet ott az eMTB célcsoport. Semmi sportosság. És árakban meg irreálisan magasak.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz flash- #139606 üzenetére
Ja, szerintem ez rugós teló, bár biztosat nem tudok modani...
Runner_fxr: szerintem nem rövid a komolyabb Cube bringák felsőcsöve, csak más a méretezésük. Vegyük pl. ezt a Meridát amit linkeltél: M-esben a top tube 605mm, de a nyeregvázcső is hosszabb, 444mm. A Cube C:62 Race Eagle , ami nekem tetszik, M-esben 588mm eff. felsőcsővel rendelkezik, de a nyeregvázcső is rövidebb, csupán 420mm. Szal nem az van, hogy a Cube bringák rövidek, hanem egyszerűen kisebbek, a klasszikus méretek között vannak, ami az olyan usereknek, akik két méret között vannak (mint én), pont kapóra tud jönni, mert itt ők is megtalálják a tökéletes méretet.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
flash-
veterán
válasz Runner_fxr #139607 üzenetére
drágább szegmensben tetszik a merida, ebben a 300e körüli ársávban nem igazán látok benne semmi érdekeset,én a 250-350e körüli árkategóriát nézem, (középkategória ahol már integrált hajtás, valami normális teleszkóppal,sportosabb geo,stb..)lehet össze tudnék kuporgatni több pénzt de arra a felhasználásra amit én szeretnék egy ilyen elég,( átlagos magyar erdei,dombos terep(mo.dombságok-hegységek), lendületes tempóval,..)
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Csokicsibesz
tag
válasz flash- #139609 üzenetére
Ott a Big Nine Limited [link] Egy 20-ssal több de a váz lényegében a team issue alumínium változata, ez már nem TFS váz. Elől-hátul átütő tengelyes. Nekem 18'-as változat van belőle és szerintem elég jó bringa. Nyilván van egy-két pont ahol és belenyúltam és még bele is fogok nyúlni a bringába. De kompromisszum mentes bringa szerintem ebben a szegmensben nincsen.
-
Bati0501
őstag
-
trialboj
őstag
Megint szervizben jártam
Elvittem a bringát, hogy cseréljék ki a középrészt, mert a csoda pressfitet én nem tudom szerelni, kiderült hogy ők se sokkal jobban . Itthon szétszedtem, mert kíváncsi voltam könnyebben pörög-e mint az előző, hát nem, pont ugyan olyan nehezen. De közben észre vettem hogy a bal shimano hajtókar száránál, lévő vékony gumi tömítést elfejtették visszatenni, gondolom ez porzáró réteg, nem nagy dolog, de zavaró lesz hogy hamarabb kezd majd el recsegni a poros utakon.
Illetve ahogy mondták, nem rakták be azt a cső cuccot a két csapágy közé, mert nehéz jól csinálni v mit tudom én, a lényeg hogy mikor most szétbontottam tele volt vízzel nem is értem hogy került oda, mielőtt bevittem lemostam a bringát, de ha ők kicserélték a régit, és kiütötték azokat amik benne voltak, akkor nem tiszta hogy került oda mégis víz, ráadásul, itt nincs is hova lefolyjon, most majd elkezd oda gyűlni, és belülről kimossa azoknak a csapágyaknak a kenését?Kértem egy kis szervizt a villára is, a napokban elkezdett enyhén érezhetően kotyogni, ~6800km-t bírt a Reba (erről majd még kérdeznék).
Mikor visszakaptam, azt mondták hogy nincs benne semmi hiba, vagy karmolás, nem volt koszos, és hogy egy pici lógása normális hogy van a telóknak.
Itthon megnéztem mennyire kotyog, hátha segített valamit, de még jobban lötyögött, szárból nem éreztem, lebontottam mindent elöl, féket, féktárcsát, kereket, meghúztam picit jobban, és visszatért az alap kotyogás.A szervizben ismét csalódtam, pedig ők ismernek is gurultunk már nem 1x közösen, mégse sikerült korrektül visszarakni a hajtókart. Menjek vissza hétfőn, egy szinte alig látható tömítést kunyerálni, milyen nyomorult dolog már ez, ők hibáztak, és én érzem magam kínosan
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Massmurderer
őstag
válasz trialboj #139615 üzenetére
[link] Én anno ilyet vettem,még jelenleg is ez van használatba,de ebbe 1 deka porvédö valami nincs.A müanyag felöli részen simán befolyik a viz.Jó,csapágyat nem éri mert ott védve van,1-2x mostam le a bicót,útána pár napra elkezdet kattogni,ropogni mint állat.kiszedtem,a középsö rész picit rozsdás volt.Pedig annyi zsirt adtam neki mikor beszereltem hogy fürödni lehetet volna benne Megvettem a full integrált hajtást,de még nem cserélem ki.Amig ez a fos monoblokk birja,addig marad ez bent.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #139615 üzenetére
Kotyogáson tudtommal nem lehet segíteni...vagyis igen,csak teljes alsórész cserével ami egy rakat pénz.Használd amíg már nem zavaró,utána kukázd.Azt mondta a DrBikeos szerelő,hogy az új villák úgy ki vannak könnyítve,hogy rövid a kitámasztás belül,aztán hamar kotty nekik. Manitoum is kotyog (egyik szára egy kicsit),na de ez 35 ezer kilométer után,még ha annak 2/3-a aszfalt is volt.Két évente nagyszervizelve.
Massmurderer...pressfit,tehát integrált.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nismoka
addikt
válasz Massmurderer #139616 üzenetére
Mivel pressfit rendszerű, ezért csakis integrált lehet!
-
nismoka
addikt
válasz Massmurderer #139621 üzenetére
Ami, mármint a pressfit egy hülyeség, nem is értem mire jó.... Miért jobb mint a menetes? Mert nem kell menet a vázba? Ehh.. De úgy hirlik ahogy jött el is megy..
[ Szerkesztve ]
-
trialboj
őstag
Ezt a kis gumi tömítést nem rakták vissza, mennyire fontos cucc ez, érdemes miatta enyhén konfrontálódni?
A Reba telóról nem azt tartják, hogy ezzel már lehet nyugodtan versenyen indulni? Jövő héten lesz egy XCO verseny itt nálunk, tök jó pályával, még végig sem mentem rajta, de már annyi a telónak, mi történne ha rockgardenen, meg droppokon keresztül használnám, 1000 km és vége?
A kormányon már egy ideje fura reccsenéseket hallok, azt hittem hogy kosz, mindent kitakarítottam, kormányszár, fejcsapágy, fékbilincs, elmúlt de hamar vissza is jött. Lehet hogy ez már villanyakból jón, és köze van a teló kopásához?
Valószínűleg én vágtam tönkre amúgy, 2 hete összefutottam endurósokkal, és az egyikkel mentem pár kört, átzúztunk 2 rázósabb gyökeres részen, szerintem itt kapott igazán nagy terhelést a teló, meg ugrottam v 10 table toppot, de mind szépen kijött, az első telót nem ütöttem fel, perfekt landolás volt, pár napra rá kezdett érződni hogy gond van. Ha rázós terepen megyek még nem érződik, csak ha mondjuk gyökeres részen ereszkedem, és húzom az első féket, akkor mintha lötyögne picit.
Volt már nagyon és enyhén kotyogó villám is, ez még az éppen csak észlelhető lotyogás, ha érthető amit írtam az érdekelne, hogy ezt ilyen állapotban még el lehet sózni komolyabb értékvesztés nélkül, hogy korrekt legyek? Ha már kicsit megment a belső persely, félek hogy hetek max 2 hónap alatt teljesen tönkre vágom, és akkor tényleg fillérekért tudom csak eladni.
A másik kérdés hogy ha eladnám, mit lehet venni, ami jobb mint a reba, és nem nyekken, meg ha PICIT durvább gyökeres v sziklás részen veretem lefele? Megjegyezném, hogy itt a környék nem dh park, van pár ösvény amin van 2-3 rázósabb rész és ennyi, nem vennék trail v enduró gépet, xcnél maradnék, de nem akarom ezt a nyomorult érzést, hogy hívnak erre mag arra, én meg le kell mondjam mert féltem a villát.
A bringa amúgy kva jó még mindig, oda szívja magát a földhöz a hátsó tag, és az első drótos xking gumi, is remekül tapad, gyökeres részen is indult már meg az orra, de a teló + gumi összeszedte magát, és kijöttem a kanyarból Csak ez az első teló rontja most nagyon a user experienszemet
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
G@ben
addikt
válasz flash- #139598 üzenetére
Csak egy apróság: CTM Caliber 1.0-t küldtem vissza kettőt is, mert ferde volt a váz! Először nagyon, majd amit helyette küldtek, az már kevésbé, de mégsem volt egyenes. Most épp a pénzem várom vissza, mert a gyár nem tud (vagy nem akar) tényleg egyenes vázat adni! Pedig egyébként szuper a bringa, bár nem mentem vele sokat, de azt éreztem rajta, hogy nem kell állítanom semmit, úgy jó, ahogy van!
Illetve megmondtam a boltban, hogy ha sikerül egyenes vázzal gyártani egyet, akkor az kell!De hogy védjem a CTM-et: haver KTM cross trekkingje is ferde, illetve az én régi Kelly's-em is. Más bringát még nem mértem le, más nem is vette eddig észre, de erre érzékeny vagyok!
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
Atke
senior tag
Sziasztok!
Van valaki akinek Trek X-caliber 6-7-8 bringája van? Teljes képzavar van nálam, hogy milyen hajtókart fogad... Boost, vagy nem boost? Elvileg ez a hajtókar van benne FC-M3000-B2 ez boost-os!?
Amúgy ez a boost dolog a hajtókaron csak a lánctányér 3 mm-es eltolásában mutatkozik meg? vagy maga a tengely is hosszabb mint a normál hajtókaroké?
Előre is köszi. -
benfolds
őstag
válasz FireKeeper #137643 üzenetére
hehe, ugyanez. csak én először élőben láttam a silexet, rohadtul tetszett, hazajövök, nézem a gépen a képeket, mondom mi ez az ocsmányság. biciklit tényleg csak élőben, kipróbálva. (utóbbihoz sajnos nem volt még szerencsém). végül mit vettél?
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #139623 üzenetére
Valszeg ezeket nem ugratásokra találták ki, de a gyökereken csapatás nem hiszem, hogy ilyen könnyen tönkretenné... bár ki tudja. Én az egyel gyengébb Recon-al nagyon gyakran jövök le olyan helyeken, ahol már érzem, hogy valszeg nagyon sokat segítene egy enduró, a legutóbbi terepezés után is szakadt le a karom 3 napig, olyan izomlázam volt .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
X2N
senior tag
válasz trialboj #139623 üzenetére
Nem tudom melyik fajta Reba telód van mert lehet kapni egyenes és taperedest is belőle, a taperedes merevebb. De ez XC villa, 32mm-es becsúszókkal, ugratásra 35-40mm-es villákat használnak. RS Yari, Lyrik-et vennék ha valami maszívabb villa kellene, de van Pike/Revelation is 35mm-esek, ezek 2 kg alatt vannak. A Doctorbike-osok azt mondták hogy az újabbak már nem olyan tartósak mint a régebbi nem booost-osak, és az RC csillapítás is tartósabb mint a chargeres, ha nem is csillapít olyan szépen. Van egy videó Pinkbike-on hogy mozognak ezek a villák is ha átugratnak vele egy autót: Link
[ Szerkesztve ]
Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100
-
trialboj
őstag
válasz jjeahh #139636 üzenetére
+ (#139637) X2N
Az ugratókat amiket én kiszedtem, részei az XCO pályának, ami papíron még bele kellene férjen egy XC gép képességeibe. Szerintem egy ennyire kis ugrás kb egy sima bunny hop szintjén van terhelés szempontjából.
Viszont mikor nagyobb gyökeres részen mész, főleg gyorsabban, akkor állandóan beleütközik a kerék, és visszafele feszíti a becsúszókat, tehát komoly terhelést kap a persely, és ott valóban van rá esély h kopjon, én legalább is valahogy így értelmezem. Ugratásnál, dobóról, érkezőre átdobni az elején, nem tűnik valós terhelésnek, aztán lehet nincs igazam.
Tudom hogy az endurósok már lassan motor vastagságú becsúszókkal tolják, de én xc arc vagyok, felfele is suhanni akarok, nem csak le. Nekem 32, tapered Through Axel 100x15 telóm van, kopott arany bevonattal, nem tudom mi a megnevezése ennek a színnek
Ilyen dúrva 35 telót nem szeretnék, azokból szerintem nincs is 100mm, ebbe a bringába nagyobb meg nem megy, szóval az érdekelne hogy egy SID, jelentene bármi előnyt? Tegnap találtam is egy eladót, mondjuk nagyon olcsón adja kb 65.000 pénz, állítása szerint nincs kotyogása, csak 4 pici karc a fekete becsúszón, de az alig érezhető. Mondjuk ha ez valós ár egy SID ért, akkor az enyém jelenleg 2 ropi árával vetekszik
jjeahh, Ezek után Reconnal szerelt gépet, biztos nem mernék bevállalni. A tavalyi Trekkemben is reba volt, csak nem tapered, viszont az a gép annyira merev volt hogy nyilván nem lehetett így zúzni vele, elpattogott mindenhol a segge, gondolom ezért sem jutottam el vele odáig, mint most. Ha te a gyökeres részen, sebességgel jössz lefele, jó eséllyel indulsz egy hasonló szitu felé, és ahogy téged ismerlek, a legkisebb kotyogás, számodra is rettenet zavaró lesz, mert azt az érzést kelti, hogy nem vigyázol/költesz a bringádra és elsinkófáltad a szervizeket.
(#139634) Zsohi
90% hogy becsúszó, féket húzva erősen hintáztatva, a kotyogás a bal szárból jön... talán? Kézzel nem érzem a becsúszót fogva, mivel tényleg nagyon kicsi, de ha csend van hallatszik hogy valami nem ok.
A kormány cincogása miatt, lehet hogy a villanyakon lévő gyűrű kopott el, mintha 1 haver már tapasztalt volna ilyet, de azért attól nem lenne érezhető mozgás.
Ahogy a kormánycsapágyak árait nézem, már amelyek passzolnának méretben, mert hál istennek van vagy 50 millió változója, lehet nem úsznám meg olcsóbban annak a cseréjét sem. Pff 100 euro alatt nem is találtam olyat ami nekem jó.Ilyenkor az a protokol hogy veszek egy másik bringát, csak sajnos ezt szeretem, és különösebben nem igénylek jobbat/könnyebbet/drágábbat.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #139638 üzenetére
"jó eséllyel indulsz egy hasonló szitu felé"
Remélem nem, mert tényleg nagyon zavarna, tuti . Ilyen kisebb ugratókat amúgy tényleg bevállalnak versenyeken is, sőt... Nekem csak nem fog megkotyogósodni, reménykedek, hogy az új Recon nem gyengébb ilyen szempontból, mivel már nem butított Reba, hanem kisebb rugóutas Revelation, + én profi versenyzők súlyában vagyok, szal .
Ha Fox nem, Rock Shox nem, még mindíg hallgathatsz Hassagymeg-re és vehetsz egy Manitút. Vagy egy komolyabb Suntour? Újabban kezdenek divatba jönni és legalább lenne a topikban is tapasztalat róla . Bár ha veszel új felniket, új gumikat a tubeless miatt és egy SID-et, lassan te is ott tartasz, hogy kezdheted fontolgatni az egész bringa leváltását. Főleg, hogy a hátsó rugóstag is ereszti az olajat és most a középcsapiddal is apróbb gondok vannak.
Amúgy az engem is érdekelne, hogy egy Reba és egy olcsóbb SID között milyen különbségek vannak[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz robee19 #139640 üzenetére
Szép az a matt piros!
trialboj...az,hogy mi kellene beleférjen és mi fér bele két külön történet.Szerintem kerékpárod az un. 3-as kategória,vagyis el sem hagyhatod kerekeiddel a talajt,nulla ugratás és talán max.50 cm letörés.Versenyzőket hagyjuk,azok kis túlzással hazavágnak minden versenyen egy gépet.Ami a kotyogást illeti,amit behúzott első fékkel,ujjaiddal a lehúzógyűrűn,előre hátra mozgatva a kerékpárt nem érzel egyik becsúszónál sem,az nem létezik.Lehet valami mást hallasz.
X2N...a kúpos villanyak mitsem számít a becsúszó kotyogásánál,az a kormánycsapágynál növeli a merevséget,az alsó,terheltebb csapágy terhelhetőségét.
rétisün...jól értelmezed.Szerintem azt azért találták ki,hogy a karbon vázak középrésze szélesebb,így merevebb legyen,anélkül,hogy a Q faktor nőne.A váz "benyeli" az amúgy szerintem a megfog6óság miatt kitüremkedő integrált csapágyat,így lehet szélesebb a csapágyház.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
trialboj
őstag
válasz jjeahh #139639 üzenetére
Hasaggymeg és X2N is írta, hogy az újabb telók valamiért nem olyan strapabíróak (csak nem azért hogy sűrűbben kelljen cserélni?!), mint a régebbiek, neked még ha csak 18as a villád, már akkor is az új kategóriába esik. Persze nem ijesztgetni akarok, nem vagyok otthon ebben, csak azt tudom amit tőletek olvastam, és az elég lelombozó sajnos.
Az egy költséghatékony tanács, hogy használd amíg lehet, csak engem még a mini vibráció is zavar amit az ikon miatt a kormányszarvakon, és váltónyelveken érzek, viszont ha az újabb modellek, még taknyosabbak mint ez, akkor most megint nincs jó választás
--
Ez a 3-as kategória valami komolyabb besorolás v te találtad ki? hogy lehet javítani? ideát még a 4-es is bukó, legalább 5 ös kellene hogy érjen valamit
-
Azért mikor versenyzésről beszélek én az amatőrökre gondolok, nem izgat mit csinálnak a profik, itt van pl 6030D, neki SID telója van, és amatőr közép haladó szinten, majd minden hónapban megy versenyezni. Gondolom a lefeléken nem kíméli, csak van ott sziklás v gyökeres rész, esetleg droppok is. Xc versenyről beszélünk ezt bírnia kell egy mai gépnek (ok az enyém nem mai csak 15-ös, de csak nem veterán).
Megyek még pár kört mielőtt döntök(mondjuk még mindig nem tiszta hogy mire érdemes cserélni), kölcsön adom másnak is hogy észreveszik-e, de nekem elég baj ha én érzem
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
X2N
senior tag
válasz trialboj #139643 üzenetére
"Ez a 3-as kategória valami komolyabb besorolás v te találtad ki? hogy lehet javítani? ideát még a 4-es is bukó, legalább 5 ös kellene hogy érjen valamit "
A gyártók találták ki gondolom hogy bevédjék a seggüket. Cube is használja.
Ha megnézed az összes gyártó ahogy csak bírja csökkenti a vázak súlyát hogy a grammhuszároknak megfeleljen, főleg XC kategóriánál. De a trail,enduro mtb-nél már ezt nem lehet megcsinálni mert ott sokkal nagyobb igánybevételnek vannak kitéve a vázak. Persze vannak kivételek, a Dartmoor Hornet/Primal pl elég nehéz merev vázhoz képest, ezekban van anyag. Ezek a Ragley trail bicók is jók lehetnek.
Nyilván nem fog szétesni 2 drop-tól a 10cm-es villa de eléggé amortizálja ha nem arra használod amire kitalálták.
Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100
-
trialboj
őstag
Mérföldes marhaságnak tűnik, cat 4 - 160 as rugóúttal, azt írja hogy maradjon a kerék a földön ez már nem is trail, hanem enduró gép, lényege hogy zúzhass lefele, de menjen felfele is. Ez a lista nekem úgy tűnik hogy mindent tiltanak, csak hogy rád tolják a felelősséget, bármi van a bringával az nyilván azért történt mert toltál 2 hoppot, meg egykerekeztél kicsit
Épp csak az nem írták oda, hogy a legbiztonságosabb, ha dh bringával jársz dolgozni is, és minden tekerés után átnézed a vázat, nem-e repedt meg mikor leugrattál a járdáról.Sosem lesz 4es kategóriám, ha a világ összes pénze az enyém lenne is megállnék max 140mm nél, de a reális igényem egy 130 as neuron, tehát akkor én felejtsem is el, hogy felelőtlenül ugrabugrálok , menjek mindig aszfalton vagy döngölt földúton? de akkor meg már ott a cx, aki montizni akar az meg vegyen dh-t.
Ez most felcsapta az agyamat rendesen. Hogy lehet pofájuk ilyet leírni, már majdnem annyira arcátlan mint az F1 es csapatok, akik kárognak hogy a hétvégi ausztriai futamon, túl magasak a rázókövek és ha elhagyják a pályát, esetleg el kell emeljék a gázt, mert különben sérül az autó. Erre csak ezt tudom mondani."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
X2N
senior tag
válasz trialboj #139648 üzenetére
Ha megnézed az árakat azért ezek az AM, Enduro Freeride bringák kb azonos árban vannak 2000euro körül, tavalyi Cube Hanz, Stereo 160-t lehet már venni újonnan bike24,bikediscount-ról 1800Euro körül, vagy ott a Canyon Strive, Spectral, Torque-ezek még jobbak is ugratni mint a cube mert nem lináris a hátsó felfüggesztés.
Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100
Új hozzászólás Aktív témák
- Vadonat új, csomagolt O'neal kerékpáros termékek
- Hamilton Aviation Khaki X Patrol Auto Chrono ETA 7750 automata óra! Full set!
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, koffer
- FREEWELL 8/16/32/64 ND/PL szűrőkészlet - DJI Mavic 3 drónhoz
- Insportline Airbike Pro 2022 otthoni / edzőtermi szobakerékpár (air bike)
- Laptop táskák egyben külön eladók bolti ár alatt
- Casio WVA 230-4378 + Casio Linage Titanium Lin-169. Használt, karcos. Kiválóan működnek
- DJI Mini 3 Pro + Fly More Combo
- Decathlon húzódzkodó rúd ajtókeretbe (65-95 cm)
- Kukirin C1 Pro 48V 25Ah 500W (PEAK 802W) off-road elektromos roller ülőkével, 100 km hatótávolsággal