-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gergőke88
addikt
válasz kenguru99 #161397 üzenetére
Koca bringás voltam eddig, egy gepida crs-t használtam.
Alapvetően betonon, és földúton használnám.
Nem ragaszkodok a koskormányhoz, de szeretném, hogy váltó/fék minőségi legyen.
Cube esetén annyi modell van, hogy nem lehet kiigazodni.
Vegyem meg a 200e Ft-os cubeot? Vagy megéri a felárat a 105-s szett?
VAgy bármi más javasolt bestbuy vétel 350-ig.köszi
Gergő -
nrg.960
tag
válasz itouchfan #161400 üzenetére
Igen.. a kompromisszumos..hát ez elég erősen kompromisszumos...Judy, NX, MT200..és akkor már a kerékszett sem egy etalon..
Mondjuk csodák nincsennek, de igen.. boltból ennyiért jut hozzá a halandó, ha nincs egy jó boltos ismerősöd.
Az m6000 egy paradés fékszett bátyámnak az van SS-en, Centerline tárcsákkal, de első blikkre nagyon jó kis szettnek tűnik az árához képest. Azzal esetleg érdemes számolni, hogy átteszed, ha eserleg a kivalasztotton csak ott spóroltak volna.Én 5-600 környékén használtan keresnék.. ennyiért már kapsz Reba/Sid telót, 1x11 XT-XTR, 11s Sram XX1 vagy 12s XT, 12s Sram GX, X01 motyót.
Én egyenlőre híve vagyok a 11s rendszernek, a kopó alkatrészek ára miatt.Nem vagyok a szavak embere..
-
6030D
Ármester
válasz nrg.960 #161398 üzenetére
CF5 csak Team verzióhoz van/volt, így nem sok rohangál a piacon. Azoknak eleve olyan a felszereltsége, hogy nem fog csak vázat cserélni. Akitől vettem a BigNine-t, ő egy 2018-as Team-re cserélte. Majd kialkudom alóla azt is, csak nem 300e Ft lesz.
Amikor karbont kerestem, akkor lett volna lehetőség egy Myroonra (talán Pro). Nem tudom, hogy az hány kg volt, de brutál sok. Akkor néztem utána, hogy abból is 3 féle váz van.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Csokicsibesz
tag
válasz itouchfan #161400 üzenetére
Ebben az ár kategóriában sajnos ilyen kerekek vannak, ez gyártó független.
Gyári bicóban akkor van komolyabb kerékszett, ha annak megfizeted az árát.
Egyébként nem használhatatlan a gyári kerék, de érdemes tudni, róla, hogy kompromisszumot kötsz vele. Nálam több mint 2 évet kihúzott, át lett alakítva TL-re és bírta is (az a vicces, hogy az eldeformálódott első kerék is megtartotta a guminyomást )
Az én kerekeim kaptak tavaly 4 versenyt, azokat még kibírták, a sors fintora, hogy idén megadta magát, amikor valszeg egy verseny se lesz.Sajnos egy közel félmilliós bringán is vannak olyan alkaltrészek amik a spórolás miatt kerülnek oda. De a magyar árakat már rég nem éri meg nézni...
-
Maximum1
őstag
válasz Gergőke88 #161401 üzenetére
Szerintem nem a besztbujt kéne keresned, azt kell eldöntened hogy készen állsz e egy ilyen bringára.
Merev villa, versenyhajtás, ezek külön-külön is kompromisszumos dolgok, nem hogy egyben.
A CRS-ben volt valami gátló meg letudtad dobni a fogaskereket kicsire, itt ilyen nincs, kicsit komolyabb terepen ez megesz Téged.
Szeretnél valami ujjat a kerékpározásban és szeretnél fejlődni benne?, akkor ez a Te bringád.[ Szerkesztve ]
-
geckowize
őstag
válasz parandroid #161023 üzenetére
Szia,
Köszi a választ!
Ha duplázzuk a keretet biciklinként és nem kiemelten szempont, hogy könnyű legyen, milyen opcióink vannak?
-
HEAHEA
tag
válasz Gergőke88 #161334 üzenetére
Szia! Gravel témában, ha nem ódzkodsz a külföldi rendeléstől, akkor lehet találni jó vételeket. Onnan rendeltem mind2 gravelem.
Bringaboardról: rendeltem már tőlük többször. Eddig mindig megérkeztek a rendelések. Most is várok tőlük egy sisakot, de csúszik a szállítás, minden bizonnyal a jelenlegi helyzet miatt.
Cube Sl Road bringát nemrég TayRol fórumtárs vett.
Írtad nem ragaszkodsz a koskormányhoz. Esetleg megnézheted a Giant ToughRoad szériát, az is jó lehet az igényeidnek.
-
válasz geckowize #161406 üzenetére
Hú, ezt passzolom, a szegmenst sem ismerem, meg általában sem értek hozzá, de rendszeresen felmerül a kérdés, és 80k körül azért szoktak már jönni ajánlatok belépő szintre. Dobd be még egyszer így a kérdést, hogy 80k, általános biciglizgetés, túrázás, tracking, lehetőleg teleszkóppal, és valaki biztos ajánl valamit. Én első körben a Decathlon kínálatában néznék körül, Rockridereket szokták szeretni ár/érték arányban, hogy ez mennyire trekking, azt nem tudom. Használttal az a gond, amivel most én is küzdök, hogy nem az van, hogy van egy kínálat, vagy ajánlott típus, hanem azt veszed, amit épp hirdetnek, jó áron, jó állapotban, és még közel is van.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #161396 üzenetére
Én úgy tudtam,hogy míg a Markhoron valami kézzel pöcögtethető műanyag kizáró van,a Machete a Marvel ABS+ remote lockoutját kapta meg...vagy rosszul tudnám?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Ennek meg mi a baja?! Annak ellenére,hogy Toobee már ütött el vaddisznót a környéken,látszólag maradt még belőlük néhány.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nrg.960
tag
válasz Hasaggymeg #161410 üzenetére
Lehet nem dobott be egy Snickers-t..
Nem vagyok a szavak embere..
-
válasz ZolkoW #161394 üzenetére
Nem ragaszkodom ehhez, csak elfogadható áron volt - nyilván nem véletlenül. Első körben graveleket néztem, de 1000 eur alatt konkrétan semmi nincs. Van egy Bullsom aszfaltra, kardiózni (Night Falcon 2018), de nem mindenhol adott a lehetőség, hogy aszfalton maradjak. Letaposott, kavicsos, vagy földes erdei utakon is mennék, de inkább a folyamatos, egyenletes terhelés, és sebesség lenne a lényeg, hogy ilyenkor is tartani tudjam a magam kis amatőr tempóját, mert ha az outival lekeveredik az ember a 'betonútról', akkor vagy lassítasz (nagyon), vagy szétvered az első nagyobb kövön, kiálló gyökéren, vagy felpúposodott aszfaltdarabon. Szóval jó lenne valami kicsit terepesebb gumi, ami azért aszfalton is megállja a helyét, meg haladni is lehet vele. Nem ösvényekről beszélünk, rendes, letaposott túra- és kirándulóutak ezek, csak nem aszfaltburkolatúak. Koskormány, vagy egyenes, az igazából mindegy, de sok előnyét így a koskormánynak nem látom, a fékhez meg könnyebb hozzáférni azért az egyenes markolattal. Minimum 28-as kerék, minél kevésbé MTB-s geo, valami gyorsabb áttételezés, amit szeretnék.
Használtakat is nézegetem, de a gravelek még így is horribilis áron mennek, rákeresni meg nehéz, mert mindenki másképp hívja ezt a kategóriát, meg mást ért alatta. Árban jó lenne 400-500 eur körül megállni, meg ne kelljen érte elmenni a világ végére, szóval ez is behatárolja a kínálatot. Kínomban kezdtem el az újakat nézegetni, de nagyon ritka, hogy 3 jegyű szám szerepeljen valamelyik normálisabbnál árként.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
lorcsi
veterán
válasz Massmurderer #161393 üzenetére
szétnézek...hátha 27,5-ben könnyebben találok xl vázat
nekem az nem teljesen világos, h milyen felszereltség ér 200at egy 26' kerékmérettel
egyik esetben le van húzva...hiába vannak benne xt cuccok
de más esetben simán éri az árát
talán kor függő? úgy értem egy 18-19 gyártású simán éri a 200at 26' kerékkel és xt cuccokkal is?
ennyire egyszerű ?mert az tiszta sor, h egy 27,5 vagy 29er...xt-vel éri a 200at...főleg modern vázzal
-
nrg.960
tag
-
rétisün
veterán
válasz parandroid #161413 üzenetére
akkor neked valami ilyesmi is jó lenne, ha nem ragaszkodsz a koskormányhoz. (szerintem itt kb. egyedül vagyok a véleményemmel, hogy a legjobb dolog ami történhet egy bringával. a koskormány meg az outi fékváltókar )
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
válasz rétisün #161417 üzenetére
Jah, hát 1500 eur-ért, naná. Annyiért könnyű szépet találni, ami jó is lenne mindenre is.
Nincs bajom egyébként a koskormánnyal, meg a fékváltókart is szeretem, de erdei száguldozáshoz nem feltétlen azt venném. Meg akkor már végre rávenné magam a biciklivel munkába járásra is, ahhoz meg megint az egyenes kormány praktikusabb lenne.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
flash-
veterán
Canyon Endurance-van itt valakinek?
178cm-82 cm belső lábhossz esetén valóban az S a méret? nekem azt hozta ki a Canyon ajánlása.Még valami.
ha beírom hogy canyon.com akkor https://www.canyon.com/en-hu oldalra visz, a canyon-de-oldalon viszont van részletfizetés.onnan is rendelhetünk magyarországra?[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
ivana
Ármester
válasz parandroid #161418 üzenetére
Nem teljesen értelek. Ha nem akarsz kost akkor a leggyorsabb gép ami elmegy földúton is az az XC monti. Az ilyen mindenféle trekking, gravel stb. sokkal rosszabbul viselkedik közepes sebességnél is (30 körül) ha nem aszfalton vagy.
-
Gergőke88
addikt
válasz parandroid #161418 üzenetére
Cube sl road?
-
jjeahh
nagyúr
Ha valaki még mindíg nem merne rendelni külföldről: 6 nap alatt tegnap érkezett meg a csomagom Rose-ról, ami nem olyan nagy késés és ebayről UK-ból 7 nap alatt jött meg a cipőm, ami nagyon gyorsnak számít nálam . A cipő Mt-700, semmi extra amúgy, kb ugyanolyan minőségűnek tűnik, mint a Giro Berm-em, de remélem annál jobban fog szellőzni. 41-es lábra a 42-es pont jó, szal egy mérettel nagyobb kellett belőle a normál cipőknél.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Csokicsibesz
tag
válasz Hasaggymeg #161409 üzenetére
Én úgy tudom az ABS+ nem minden villába kerül bele, az enyémben pl. gyárilag nincsen, pedig Machete.
Amit te linkeltél azt a Manitou kwik-togle-nak hívja és két állása van csak, zárt és nyitott. Ehhez is lehet venni egy lockout kart, de elég drága és szerintem szarul is néz ki.Nem tudom az ABS+ megéri-e, vagy sem.
-
rétisün
veterán
válasz flash- #161419 üzenetére
alu vagy karbon, mert nem ugyanaz a geo
176/83-al nekem S-es karbon van, én jónak érzem a méretet. viszont Canyon esetén nem olyan könnyű cserélgetni a stucnit, ha azzal akarnál variálni, mert nem a legelterjedtebb 1 1/8-ost használják. hanem 1 1/4-est
(#161418) peterkeT: 1500 euro? nem a legdrágábbat kell megvenni
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
scream
veterán
Hali!
Esetleg valaki tud jelenleg is üzemelő kerékpár szervizt a Corvin-negyed környékén?
Figyelem, erősen laikus vagyok kerékpár témában - még.
Sikerült a hátsó váltómat (Shimano Deore LX szett) elbabrálni - mint kiderült csak a bowdenen kellett volna kicsit húzni, de sikerült belekontárkodni a min/max állásokba, és az utóbbi 2 napban ~5 órát már beleöltem, hogy sikerüljön megtalálni a helyes "zónát", de valamiért mindig úgy jön ki, hogy vagy a legkissebb vagy a középső első fogaskerék állásban, hátul a legnagyobb fogaskereken a váltó legalja belelóg a küllőkbe, hiába próbáltam a csavarokkal (H-L) állítani és a max-ot beljebb hozni és arra jutottam ideje szakszerű segítséget kérnem, meg amúgy is még lenne pár dolog, amit meg kéne nézni/átnézni.
Egyrészt az első teleszkóp (Rock Shox Duke XC, használtan lett véve) nagyon puha, gondolom olajszintet kéne rendberakni benne, illetve szimeringcsere is ráférne (el van öregedve), meg úgy érzem kenőanyag sincs már túl sok.
Másrészt szerintem a hajtókar (agya) csapágyas és sok a lánchang is.
Meg az egész hajtást/láncot le kéne takarítani - ilyet lehet kérni? vagy nagyon utálnának érte?
Szóval van itt baj.
Ehhez keresnék megfelelő és megbízható helyet a közelben.
Illetve szerintetek egy ilyen művelet mennyibe kerülhet (feltételezve, hogy minimális a cserélendő elemek száma)?
-
válasz ivana #161420 üzenetére
Az lehet, de sem a geoja, az üléspozíciója, sem az áttételezése nem fekszik nekem, és a MTB gumikat sem szeretem, utálom, ahogy surrog a betonon, meg ahogy viselkedik kanyarokban. Igazából nekem gravel kéne, csak annyit nem adnék érte, mint amennyiért a legolcsóbbat valaha láttam. Most jöhetnek a kompromisszumok. Ilyesmi utakról beszélünk egyébként, nem a jó kis nyomvályús, traktorszántotta mezőgazdasági nyomvonalakról: [link], [link] . És ezek már a rosszabbak közül vannak, sok helyen le is vannak aszfaltozva, csak már töredezik itt-ott, meg néhány helyen elkezdték megenni a gyökerek.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Massmurderer
őstag
válasz lorcsi #161414 üzenetére
Bocsee..az neked hogy a kerék átméröje 2,5cmel nagyobb megér dupla árat???Csak mert ennyi a külömbség a 26 és 27,5 közt.Az hogy kapsz egy full felszereltésgü 26os kerekes bicot 250ér,meg kapsz egy ramaty felszereltésü 27,5es kereküt 500ért,akkor neked az 500ezres ramaty akkor jobb?Amúgy elég sok 26os van amibe a 27.5-es kerék belemegy.Max elsö villa csere azt megoldva.De hát kinek mi.
-
válasz rétisün #161425 üzenetére
Ah, közben megtaláltam én is. Te, ezen a linken az első három-négy mind tetszik. Melyiket vegyem? Illetve ezek hogyan viszonyulnak a korábban linkelt Specihez?
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #161427 üzenetére
Nem követtem végig a témát, de jól értem, hogy egyenes kormányos gravel kéne? Akkor már szerintem inkább monti... Nem minden mtb gumi surrog, ha gyors gumit veszel, valszeg olyan simán fog gurulni, mint egy aprómintás gravel gumi. Kanyarokban is mindegyik másképp viselkezik, függ az oldalfaltól, a mintázattól, a guminyomástól és a felniszélességtől is. Az áttételezéssel mi a baj? Oké, ha 1x12, lehet elfogy aszfalton 40km/h fölött, de ezen kívül? A geo, üléspozició minden bringánál más és lehet a stucnival még variálni, pl. lefelé fordítod, vagy kicseréled -17 fokosra .
Amúgy ha már gravel, egy ismerősöm a környéken gravellel majdnem mindenhol elmegy, ahol mi még xc-vel is döglünk meg, szal felteker 20%-os emelkedőkön, lejön fejreállós gyökeres lejtőkön is, beteg, számomra felfoghatatlan . Igaz, hogy nagyon kemény a srác, ritkán megy 125bpm fölé az átlag pulzusa .[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #161423 üzenetére
Én sem. ...ami a kart illeti lehet nem egy világszépség,de tartósabb és kezelhetőbbnek tartják minden RS karnál.
Maximum1...a 105 sem terepre való,olyan gyenge benne a rugó mint a lepkefing.
jjeahh...képzeld mit csinálna egy odavaló kerékpárral! ...erővel és technikával lehet kompenzálni a rendes vashiányt (szénhiányt) is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ivana
Ármester
válasz scream #161426 üzenetére
Szedd le a bowdent a váltóról és állítsd be a végállás csavarokat kézzel mozgatva a váltót. Ezután ha jól lőtted be és minden más jó berakod a bowdent és addig feszíted amíg a váltó majdnem elkezd mozogni. Ekkor nagyjából jó. Ha valamilyen irányba lomhán vált, vagy nem is vált át finomhangolni kell (ez ilyen 2 fordulat max. kb. 1/4 fordulatos tekerésekkel érdemes).
A villához ne nyúlj otthon, azt mindenképpen valami megbízható szerelő csinálja.
Másrészt szerintem a hajtókar (agya) csapágyas és sok a lánchang is.
Ez lehet simán kopott lánc is. Ha nem volt cserélve a monoblokk akkor szinte biztosan az (egy középcsapágy általában többet bír, mint egy lánc).
(#161432) jjeahh Én is ezt magyarázom neki. Amúgy ezt a kanyarban, hogy viselkedik dolgot nem értem. Teljesen jól megy még egy XC gumi is aszfalton, félterep meg főleg utóbbi stabilabb mint egy outi. Az olcsó bütykös borzalmak vagy a DH gumi nyilván nem, de olyat elég kevesen használnak...
[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
válasz JoinR #160783 üzenetére
Ma (6 nap alatt) meg is érkezett a Romet - az egészet SZÉP-kártyával fizettem, 3 különböző zsebből (ami a feltűntetett 5 munkanapos átfutási idő ellenére 1 nap alatt átment). Gyorsan összeraktam, egyelőre nagyon tetszik. Funkciókban még többet is tud, mint amire szükségem van, remélhetőleg elég tartós lesz.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #161433 üzenetére
Van komoly xc bringája is, de újabban a gravelt használja, gondolom az xc már nem kihívás neki
ivana: vékony oldalfalú öblös xc gumik nem túl széles felnin alacsony guminyomással kanyarban imbolyognak, mászkálnak, gondolom erre gondolt. De ez tényleg gumi-felni-levegő nyomás párosítás kérdése.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
rétisün
veterán
válasz parandroid #161430 üzenetére
felszereltségben (sztem) pont a Speci a leggyengébb (acél villa, promax fék, microshift váltás) ha jól bogarászom a német alkatrészlistát.
mod: a Specin fék hidraulikus, de attól még fogalmam sincs, milyen kategória, mennyire használható
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
DonDennis
senior tag
Sziasztok, lassan leteszek a Decafosról mert 04.17.-én rendeltem meg a két biciklit, elvileg 04.27-29. közti szállítással kellett volna megkapnom de nem jött semmi, tegnap mikor még elérhető volt az oldaluk akkor se volt átadva a futárnak tehát szerintem ez offos.
A kérdésem az lenne, hogy olyan árban van-e rendes bicikliboltban hasonló országúti gép mint amit kinéztem Decába?
Magamnak ezt rendeltem 169.000 ért (azért ez a link mert deca oldala elérhetetlen )
Páromnak egy Triban 100-asat rendeltem az akkor 99.000 volt. Köszönöm szépen."Why would I sit down? I'm always on my feet." - Dominick Cruz / "I can't read, can't write, can't do math... but I can compete" - Julian Edelman
-
flash-
veterán
válasz rétisün #161425 üzenetére
Alu. Endurance al6-ot néztem ki.
érdekes.
van egy trekking.
elkezdtem méregetni viszonyításképp.
a seat tube hossz ezen 51 cm,mint ahogy az s-s canyon on is kb ekkora(50.5cm) viszont ezen a trekkingen a felsőcsőhossz jóval nagyobb(56-57cM)mig az s es canyonon 53.7, bár ez lehet minden outin igy van hogy rövidebb a felsőcső hisz a stucnin kormányon eleve jobban kinyújtózkodik az ember?[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
INTELligent
senior tag
válasz jjeahh #161432 üzenetére
Ha már XC vs Gravel: [link], most pont ezeket nézegetem, szerintem érdekes, meg bírom a YT csatorna stílusát is .
Ki kellene egyet próbálni, de így a kis utánajárás után nekem úgy tűnik, hogy szerintem ilyen erdei utas terepre jó lehet. Mert én most XC-vel nyomatom a Szigetközben, de igazából sok helyen, néhány erdei utat leszámítva nem igazán tudom még megmozgatni sem a telót.
Az ilyen földúton, füves terepen átmenni, aszfaltról lemászni nagyon megnézném, márcsak azért is, mert még nem próbáltam koskormányt sem...Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
Maximum1
őstag
válasz Hasaggymeg #161433 üzenetére
A terep mint + akadály amihez jó a nagyobb áttételtartomány, így gondoltam.
Amúgy meg ha csapatod le kell cserélni Ultegra RX-re.
Elég sok a különbség az 5800 és a 7000-es 105 közt, lehet nálatok még az 5800 van?
Ha lecseréltétek akkor írj róla, kíváncsi vagyok rá.[ Szerkesztve ]
-
félisten
Nem hajtogatós külsőt mivel a legolcsóbb küldeni országon belül?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz JoinR #161435 üzenetére
Bár kevésbé ismert,tudtommal bolgár cég és elég komoly kerékpárokat is készít. A tavalyelőtti tesztnapon próbáltam egyet és pozitívan csalódtam úgy a kerékpárban mint a beleszerelt X-Fusion villában.
Maximum1...meg ott a GRX melyet tudtommal erre a célra fejlesztették.Igen ez még 5800-as,de ha még az XT-re is panaszkodunk,hogy csapkod,akkor gondolom a 7000-es sem váltja meg a világot. Amúgy nem lesz lecserélve,asszony alatt még a Claris sem csapkodna.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
zsocy
őstag
válasz flash- #161440 üzenetére
Teljesen más a pozíció egy outin és egy trekkingen, az outin általában szinte fekszel, ettől vagy jó gyors. A trekking inkább az egyenes derékkal a kényelmes tekerést jelenti, de lassabb vagy a légellenállás miatt (is). Nem igazán lehet összehasonlítani a vázak geoját emiatt sem.
-
P11
csendes tag
Sziasztok!
Aki ismeri Vác és környékét, milyen mtb-t ajánlana hobby tekeréshez?
Vannak jó terep helyek?
Felhasználás szempontjából érdekelne nem pedig ár. -
rétisün
veterán
-
jjeahh
nagyúr
válasz INTELligent #161441 üzenetére
Sok helyen elég lenne itt is, de amikor felénk Hargitafürdőről, a Gyimesekből stb le kell jönni, vagy akár itt a környéken valamelyik gyökeres erdei úton végig kell gurulni, gyakran az xc határait is feszegetem már (még éppen elég), a teló meg az utolsó centit is kimozogja, egy full merev vékonyabb gumis gravellel sok helyen leszállnék és tolnám. A másik az áttétel, én a helyi emelkedőkön a gravelt nem tudnám kitekerni, gyenge vagyok ahhoz . Szal biztos minden kategóriának van értelme, de terep és erőnlét függő nagyon a dolog. Sokszor nézegetem pl Mctrail Rider videóit, ahol ő tekereg a skót hegyekben, szinte mindíg sárban, na ott már azt sem tudom elképzelni, hogy xc elég legyen, oda már minimum trail kell és enduro sem túlzás .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Milyen videókártyát?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Autós topik
- BestBuy topik
- Házimozi belépő szinten
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Androidos tablet topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest